A life changing encounter.... - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A life changing encounter....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Steelfang
Member
A life changing encounter.... - Pagina 3 DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: A life changing encounter....   A life changing encounter.... - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 20:21

'' je hebt iets vreselijks meegemaakt maar je moet weten dat dit soms gebeurd dat het niet anders is, wij warriors en alle andere katten uit het woud zullen zoiets als dit ooit in ons leven meemaken daar kun je niks aan veranderen. wat gebeurd is, is gebeurd.'' sprak Sunpelt. Ze begon zijn vacht te tongen en sprak verder '' kom laten we naar Dovehaert gaan de andere moederkatten zorgen voor de kinderen, je moet eerst die wonden laten bekijken.''. Steelfang keek haar aan en zei "Icepaw heeft het erger als Doveheart met haar klaar is ga ik pas naar Doveheart." Hij bleef zitten en keek even voor zich uit en knipperde een paar keer. De beelden van de glazige ogen bleven verschijnen op zijn netvlies. Dit was anders dan een prooi doden. Steelfang merkte Sunpelts blik op en stond op "Ik ga wel naar de Nursery hoor." Hij stond op en bewoog zijn poot even. "Zal ik dit Bluestar vertellen of Icepaw." vroeg Steelfang terwijl hij even rechtop stond.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

A life changing encounter.... - Pagina 3 Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
A life changing encounter.... - Pagina 3 DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: A life changing encounter....   A life changing encounter.... - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 18:25

Shadowfur zag hoe een kat snel aan zijn einde kwam. Of was hij nog niet dood? De Clankater keek alsof hij een prijs had gewonnen. Shadowfur's rugharen gingen overeind. Ze zo hem zo graag willen vermoorden. Haar moordlust kwam weer omhoog, net zoals toen bij Aqualight. Ze keek richting de kater. Haar rughaar rees op. Hij had diepe wonden. Gelukkig. Toen Night aanstalten maakte om te vertrekken, schudde Shadowfur haar hoofd. Ze schoot als een pijl naar voren. Naar de kater. Ze kende die kater, het hulpje van Scourge. Blood. En die was niet zo erg geweest. Soms leek hij zelfs lief. En deze DonderClankater had het leven zomaar van hem afgenomen. Shadowfur sprong tegen de kater aan en zette haar tanden boos in zijn nek. 'Hoe durf je, jij vuile Clankat, om zomaar een Rogue om het leven te brengen? Ik haat je!' schreeuwde ze, terwijl ze zijn nek probeerde open te halen. Ze hield hem stevig tegen de grond gedrukt. Haar tanden reken naar zijn hals. 'Waarom heb je Blood vermoord? Is hij trouwens dood?' vroeg Shaduwfur, ziedend voor het antwoord. 'Je wist niet eens zeker of hij jullie Clanpoes ook bezeerd heeft. Misschien was het alleen maar Scourge geweest. Stomme oliebol!' blies ze. Ze wist niet waarom ze zo kwaad was. Misschien wel om Night's voorgaande woorden, dat het zo met alle Rogue's afliep.


A life changing encounter.... - Pagina 3 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
A life changing encounter.... - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: A life changing encounter....   A life changing encounter.... - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 dec 2010 - 18:30

(dit topic is allang beeindigd....)

sorry voor de spam
same problem


A life changing encounter.... - Pagina 3 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
A life changing encounter.... - Pagina 3 DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: A life changing encounter....   A life changing encounter.... - Pagina 3 Icon_minitimema 6 dec 2010 - 19:12

oh sorry mijn fout, ik zat te zeuren dat ze moest antwoorden x'D
ook sorry voor spam...!


A life changing encounter.... - Pagina 3 Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

A life changing encounter.... - Pagina 3 NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A life changing encounter....
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: