The resurrection of Evil, Joining of the new



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The resurrection of Evil, Joining of the new

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scytheshade
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 21:31

Scytheshade had zijn kittens en Graykit meegenomen om zijn ware aard te laten zien. De kittens waren ondertussen een paar dagen en konden al rennen en praten. Nu waren ze nog puur van geest en onschuldig. Nu was het tijd voor een moordenaars training. Scytheshade stopte en draaide zich om. "Ik ga jullie iets meegeven wat ik in me draag, ik heb het nog niet laten zien omdat jullie te jong waren, Graykit snap het wel waarschijnlijk." Scytheshade´s vriendelijke stem vervaagde en hij lachte zacht en gemeen. "Kits, ik ga jullie opleiden en brengen naar de slechte zijde. Naar de evil katten, naar de sterkste en de machtigste. Ik ga jullie helpen om de demoon te worden die verschuild ligd in elke kat of poes." Scytheshade´s rode albino ogen glinsterden gemeen en duister. Hij maakte zich groot om te tonen dat hij nu niet meer zo lief als eerst ging doen. "Gaan jullie hiermee door of willen jullie soms zwak en slap wezen jullie leven lang. Accepteren jullie, dan kan je rekenen op mijn hulp, mijn vertrouwen en dan zal ik er voor jullie zijn, weiger je dan zijn jullie amper wat voor mij. Wat word het." Scytheshade´s ogen stonden gefronsd en serieus. Hij keek naar de kittens en wachtte op antwoord. Jong geleerd tot de dood gedaan.


The resurrection of Evil, Joining of the new 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 21:44

Graykit was meegegaan met Scytheshade en zijn kits. Hij verveelde zich in het kamp dus wou hij weer er tussen uit. En Scytheshade was nu zo anders, zo liefdevol en zacht. En alleen om die domme kittens van hem. "Ik ga jullie iets meegeven wat ik in me draag, ik heb het nog niet laten zien omdat jullie te jong waren, Graykit snap het wel waarschijnlijk." Zij ging zitten en keek naar de groote zwarte kater. "Gaan jullie hiermee door of willen jullie soms zwak en slap wezen jullie leven lang. Accepteren jullie, dan kan je rekenen op mijn hulp, mijn vertrouwen en dan zal ik er voor jullie zijn, weiger je dan zijn jullie amper wat voor mij. Wat word het." Met een felle reactie stond hij op en liep naar Scytheshade toe. Hij keek omhoog en zij. Hey! ik ben geen slappeling en ik heb jou hulp niet nodig ja!' Hij draaide zich om en ging in een duister hoekje staan en keek met zijn ogen die oplichte in het duisternis. Hij hadt hier wel zin in behalfe met Scytheshade, hij voelde zich verande door hem. Hij was niet hard en duivels maar gewoon een softie. En die kittens van hem, die zouden het vast verprutsen.


The resurrection of Evil, Joining of the new 2121209L4ZZ4AEr
The resurrection of Evil, Joining of the new Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperfang
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
35

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen.
Gender:
Rank:
Viperfang
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 22:33

Viperkit keek haar vader aan. Ze schrok wel. Hij was altijd zo lief en vrolijk, maar dit... Hij was zo te zien erg slecht. 'Ik ga wel mee!', Zei ze vrolijk, en ze gaf een knuffel aan Scytheshade. Toen ze in zijn harde ogen keek, struikelde ze achteruit. 'Papa is evil!', Zei ze snorrig. Ze keek naar het woud, achter haar vader. De schaduwen fluisterde naar haar om mee te komen. Viperkit kreeg even de kriebels. Het was daar best eng... Maar met haar vader, kan er niets gebeuren. Ze snorde even. Viperkit keek naar Graykit. Hij snauwde iets tegen haar vader, en ging in een duister hoekje staan vloeken. Zo te zien was Graykit wel erg evil. 'Is Graykit boos?' Vroeg Viperkit aan Scytheshade. Ze keek weer even naar Graykit, en trok een neutrale blik. Graykit was een aantal weken of manen ouder, maar Viperkit mocht hem wel.

(Sorry, echt geen inspi...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 22:42

Hey! ik ben geen slappeling en ik heb jou hulp niet nodig ja!' zei Graykit. Hij draaide zich om en ging in een hoekje staan. "Graykit, wie moet je dan helpen Blacknight, je vader Blacksky." Hij liep naar Graykit toe en zei "Ik gedroeg me anders voor hun, ik ben hun vader. Ik ben ook deels voor jouw vader. Wie heeft jouw het begin van het slechte geleerd en wie had je bijgestaan, ik. Blacksky heeft niks gedaan. Trouwens ik heb iemand nodig die me helpt met hun." Fluisterde hij. Hij liep weer naar zijn kittens toe. "Viperkit jij kiest de goede keuze. Jij bent waarlijk mijn dochter. Als Graykit toestemd zal hij samen met mij jouw helpen naar onze kant." Scytheshade grinnikte gemeen. "Of ik leer je alles zelf." Scytheshade keek naar zijn kittens alleen Viperkit had tot nu toe geantwoord en zei "De eerste dingen die iedere evil kat heeft zijn, Bloedlust, haat, woede, vechtlust, moordlust. Zolang je hier 2 van hebt kan je iets Evils worden." Scytheshade´s rode ogen hamerden de woorden hard in de koppie´s van zijn kittens.


The resurrection of Evil, Joining of the new 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 9:00

Snakekit was vroeg opgestaan om zijn vader bij te staan. Zijn vader wou iets gaan zeggen tegen hun en Graykit, de kater die tegen hem was aangelopen bij zijn paar dagen oud zijn, ging mee. Snakekit liep een eindje achterop en keek naar Viperkit die er overduidelijk zin in had. Snakekit wou helemaal niet slecht zijn, hij wou zoals zijn moeder zijn. Hij ging zitten voor zijn vader en keek hoe die met moordlustige ogen naar hun keek. Snakekit liet een paar piepjes horen. Zijn staartje ging zenuwachtig heen en weer, terwijl Graykit boos in een hoekje ging staan en hun allen de huid vol schelde. Snakekit keek boos naar Graykit. Waarom moest die stomme Graykit trouwens mee? "De eerste dingen die iedere evil kat heeft zijn, Bloedlust, haat, woede, vechtlust, moordlust. Zolang je hier 2 van hebt kan je iets Evils worden'', zei zijn vader en Snakekit piepte. Hij had alleen maar vechtlust. Hij had geen woede, haat, bloedlust of moordlust. Snakekit vond dit niet meer leuk. Hij wou naar zijn moeder toe. Snakekit stond op en wou weglopen, maar de ogen van zijn vader keken zo dreigend, dat Snakekit met platte oortjes weer ging zitten. Meende zijn vader dit? Maar Snakekit wou helemaal niemand vermoorden! Hij wou zijn Clan verdedigen zonder moord. Hij wou een lieve, zorgzame kater zijn. Hij wou net zoals zijn moeder zijn. Die was lief en verdedigend voor de Clan. Dat Viperkit en Shadekit dit misschien wouden, maar hij niet. 'Ik wil niet', zei Snakekit met platte oortjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 11:42

Snakekit keek hem lief aan en hij kon er niks aan doen. Evil Scythe was weer weg. 'Ik wil niet', zei Snakekit met platte oortjes. Scytheshade liep naar hem toe en zei "Dat maakt niet uit, ik had gelogen, ik blijf van je houden al doe je het niet, het was voor jullie bestwil maar als je niet wil hoefd het niet." Scytheshade haatte zichzelf ten eerste door die lieve kitten kopjes waar hij niet tegen kon. Dan doordat hij zijn kittens evil probeerde te maken. "Snakekit, je blijft gewoon mijn zoon." Hij gaf Snakekit een kopje. In een vingerknip was Scytheshade gewoon veranderd. Scytheshade´s ogen waren niet meer gemeen en nu keek hij weer beheerst naar Snakekit. "Zullen we anders even zwemmen in de rivier, wel bij het ondiepe. De stroming is niet sterk dus het is veilig. Wat vinden jullie."


The resurrection of Evil, Joining of the new 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 12:39

Een moment keken Snakekit en Scytheshade elkaar recht in de ogen. Vader en zoon. Toen stond zijn vader op en Snakekit's oren gingen platter. Hij wou niet de woede van zijn vader opwekken, maar als hij iets niet wilde, dan moest hij het duidelijk maken. Snakekit hoopte dat zijn vader dat begreep. Zijn vaders blik was zachter. Was hij het nu eens of oneens met Snakekit's stelling? "Dat maakt niet uit, ik had gelogen, ik blijf van je houden al doe je het niet, het was voor jullie bestwil maar als je niet wil hoefd het niet'', zei Scytheshade. Snakekit's oren gingen weer een stukje rechter en hij keek zijn vader aan. In plaats van die enge blik die hij daarnet had, was het een lieve vaders blik geworden, die Snakekit al vanaf zijn geboorte herkende en waardeerde. Snakekit's staartje ging een beetje heen en weer en maakte rondjes in de lucht. "Snakekit, je blijft gewoon mijn zoon'', zei Scytheshade en Snakekit's staartje ging rond en Snakekit keek zijn vader blij aan. Hij ging naar zijn vader toe en legde zijn kopje tegen zijn vaders vacht. 'Ik ben blij dat je niet boos bent, papa', zei Snakekit terwijl hij snorde. "Zullen we anders even zwemmen in de rivier, wel bij het ondiepe. De stroming is niet sterk dus het is veilig. Wat vinden jullie?'', vroeg Scytheshade en Snakekit keek zijn vader aan. Voordat zijn vader hem kon waarschuwen, zocht Snakekit al een ondiep punt bij het meertje en sprong erin. 'Bommetje!' Het water was redelijk koud en Snakekit maakte kleine bewegingen, zodat hij vooruit zwom, met zijn kopje boven water. 'Kijk papa, ik kan zwemmen!', hijgde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grayclaw
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen
Gender:
Rank:
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 13:01

"Graykit, wie moet je dan helpen Blacknight, je vader Blacksky." Gtakit bleef zitten waar hij zat en dacht na. Zijn vader was een mietje, maar dat hoefde niet te betekeene dat hij niet voor hem opkomt. Misschien zou hij dat wel doen, maar dan zal hij dat toch niet waarderen.
"Ik gedroeg me anders voor hun, ik ben hun vader. Ik ben ook deels voor jouw vader. Wie heeft jouw het begin van het slechte geleerd en wie had je bijgestaan, ik. Blacksky heeft niks gedaan. Trouwens ik heb iemand nodig die me helpt met hun." Fluisterde Scytheshade in zijn grijze oor. Daar zat wel wat in, maar hij voelde al aan het begin van zijn leven iets gemeens in hem schuilen. Het grijze witte kater stond op en liep achter hem aan en stopte een paar muizelengtes van iedereen af. Hij zag de blik van Snakekit die boos op hem neer zat te kijken. Fraykit keek gemeem en met een duivelse blik terug. "Zullen we anders even zwemmen in de rivier, wel bij het ondiepe. De stroming is niet sterk dus het is veilig. Wat vinden jullie." Graykit zijn blik richte zich meteen op de groote zwarte kater. Waarom zwemmen? Dat is zo duf! Dacht hij neidig. Hij liep maar mokkig mee naar een riviertje en keek toe hoe snakekit erin sprong. Graykit kreeg ineens een gemeen plannetje in zijn hoofd. Hij liep naar de rand van het riviertje en zij. 'Kijk uit Snakekit! Achter je een slang!' Nadat hij de kans kreeg dat het katertje in het water niet op hem oplette sprong hij erin boven op Snakekit. Toen hij weer boven water kwam lachte hij duivels. Snel klom hij weer het water uit en keek over zijn schouder naar de kitten. 'Daar trapte jij mooi in. Domkop.' Hij schudde wild zijn haren heen en weet totdat het water van zijn vacht af was gegleden en ging weer in het donkere schaduw zitten met geniepige ogen en een duivels lachje op zijn gezicht naar de kitten.


The resurrection of Evil, Joining of the new 2121209L4ZZ4AEr
The resurrection of Evil, Joining of the new Tumblr_mjxhhv9T0J1re7d3qo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
The resurrection of Evil, Joining of the new DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: The resurrection of Evil, Joining of the new   The resurrection of Evil, Joining of the new Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 13:30

Snakekit zat rustig heen en weer te dobberen toen Graykit, die Snakekit haatte, hem aankeek. Snakekit keek terug en probeerde eigenlijk geen waarde aan deze vervelende kater te schenken. Graykit liep vlak naar hem toe en Snakekit blies zachtjes. 'Kijk uit Snakekit! Achter je een slang!', riep hij en Snakekit draaide zich meteen om, alhoewel slangen niet echt in water te vinden waren. En als er slangen waren die dat wel konden, zaten die niet in dat gebied. Een fractie van een seconde dacht Snakekit hier aan en hij wou zich net weer terugdraaien toen hij een harde klap op zijn hoofd voelde. Snakekit ging onder water. Snakekit liet zijn poten los van de kracht door de stijfheid in zijn poten. Zijn kop bonkte als een gek en zijn oren deden pijn. Het suisde stilletjes. Het water vulde zijn longen met koude lucht, waardoor Snakekit niet meer kon ademen. Hij kwam na een minuut pas weer boven en keek Graykit verschrikt aan. 'Daar trapte jij mooi in. Domkop', zei Graykit en Snakekit keek geërgerd naar Graykit. Waarom moest die stomme kater eigenlijk meekomen? Maar dit ging Snakekit niet op zich laten zitten. Snakekit zag vlak langs Graykit een hoopje modder met bladeren. Snakekit sprong op en rende naar het hoopje. Hij sprong erin en door de kracht die Snakekit in zijn val zette, vloog er modder op Graykit. De bladeren dwarrelden naar beneden en bleven aan Graykit's vieze, plakkerige vacht hangen. Snakekit grinnikte en keek de kitten boos aan. 'Staat je goed, stom beest', zei Snakekit boos. Hij wou niet evil zijn, maar wie hem pakte, pakte hij terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The resurrection of Evil, Joining of the new
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: