My new den? -Open-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My new den? -Open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kittytail
Member
My new den? -Open- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: My new den? -Open-   My new den? -Open- Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 14:15

Kittypaw was net apprentice geworden en ze keek naar het apprentice den. Ze liep er op af en ging in de den. Was dit haar nieuwe den waar ze ging slapen? Dacht ze. Ze kon niet wachten tot de eerste training en hoe het er uit zag buiten het kamp. Ze had lang genoeg gewacht als kitten en is nu eindelijk vrij om te leren jagen, vechten, klimmen, zwemmen, en nog veel meer. Ze ging op haar nest zitten en likte haar vacht schoon. Ze had nog niet veel vrienden maar dat zou wel komen, toch? Er kwamen een paar apprentice's in, en uit de den. Sommige waren ook nieuw, want het was na de ceremonie. Ze likte een paar keer haar poot en wreef die over haar kop. Wanneer zou de training beginnen? Wat zou ze leren? Hoe zou het eruit zien buiten het kamp? Ze werd nu dus getraind naar warrior. Dat was echt beter dan de hele dag in de nursey zitten en rondjes door het kamp te lopen als kitten.



-Open voor iedereen in de RC-


My new den? -Open- 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreampaw,
Member
My new den? -Open- DPKsfdL
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: My new den? -Open-   My new den? -Open- Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 20:34

De Grote ceremonie was net geweest, Allen katten en poesen waren weer bezig met zijn eigen dingen in het kamp. De zon scheen nog hoor in de lucht, een stek water geurtje kwam er vandaan. Dreampaw was net klaar met eten, ze had een muis genomen omdat ze nog een beetje buikpijn van spanning. Na een heel tijd alleen zonder mentor gezeten heb hebben had ze eindelijk een mentor gekregen. Ze had Stomclaw al eerder gezien en ze keek tegen hem op. Hij was zo grote krijg! Vrolijk liep ze haar eigen hol van de apprentice in. Ze keek even snel rond en vond al snel een nieuwe plaatsje waar ze haar mos zou neer leggen. Ze trippelden naar buiten en ging het kamp uit, Even later kwam ze terug met een flinke moshoop. Ze ging het hol weer in en zag een Vremde poes staan. Dreampaw keek naar haar en liep naar haar plaats en legden het mos neer. Ze deed hem het haar tanden goed en haar poten hielpen mee. Toen ze klaar was liep ze naar de poes toe. '' Jij ben vast nieuwe hier, Welkom bij de apprentice. Mijn Naam is Dreampaw en die van jou was kittypaw toch ?'' Miauwde ze vrolijk. Ze keek wat de poes voor haar te zeggen had en bleef even staan hoe ze stond.


My new den? -Open- J9q5mw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
My new den? -Open- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: My new den? -Open-   My new den? -Open- Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 22:59

Kittypaw was heel blij dat ze een apprentice was. En nu dreamerpaw had gemiauwt, werden ze vast vrienden! 'Mijn naam is inderdaad kittypaw, en ik ben inderdaad nieuw hier, jij bent goed in raden.' miauwde ze en ze lachte een beetje. Ze gaf even haar poot twee snelle likken en wreef die één keer over haar kopje. Daarna zette ze het weer op de grond. 'En wie is hier nog meer, dreamerpaw? Zijn ze aardig?' Ze had wel meer vragen maar ze wou niet te enhausiast doen. Deze poes leek haar aardig. Misschien werden ze wel tegelijk warrior ofzo! Rustig wachtte ze op het antwoord.


My new den? -Open- 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreampaw,
Member
My new den? -Open- DPKsfdL
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: My new den? -Open-   My new den? -Open- Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 17:17

Deampaw keek verbaast naar de vraag van zijn meden clan genoot. '' Er zijn een paar Warrior geworden en er zijn veel nieuwe apprentice bij gekomen.Alleen ik weet nog niet allen namen'' Miauwde ze vrolijk. Ze keek Het hol rond en vroeg zicht af waar de poes die voor haar stond haar nest had geplaatst. Ze snoof een keer goed en rook de geur van versprooi. Snel draaide ze zicht om en keek naar achter of kittypaw haar volgde. Ze reden de open plek op zonder te kijken of er ander katten waren. Net op tijd op ontweek ze een ander kater. '' Sorry! was niet mijn bedoeling '' Riep ze snel. Ze zag de grote krijgers het kamp in komen met de nieuwe leerlingen. Ze hadden veel gevangen, Konijnen vis en ander dieren die in het bos leven. Dreampaw Dacht na en zag haar zelf samen met haar nieuwe mentor de open plaats op lopen,Hij een konijn en zei een grote vis. Ze schudden met haar vacht heen en weer, de zon scheen er net op en haar vacht blonk mooi. Toen Ze zag hoe de krijgen hun leerlingen bedankten en nog een paar aanwijzingen zag geven volden ze zicht heel opgewonden. Ze stond op en renden weer het Apprentice hol in, met haar gouden open keek ze de richting in van kittypaw. '' Had je dat gezien??'' Miauwde ze hard.


My new den? -Open- J9q5mw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
My new den? -Open- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: My new den? -Open-   My new den? -Open- Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 23:31

Kittypaw zag hoe dreampaw botste tegen een wat oudere kat. Ze glimlachte daarom ook een seconde. Opeens miauwde dreampaw "Had je dat gezien?" Kittypaw had niks gezien, en antwoordde eerlijk "Had ik wat gezien?" Ze keek nieuwsgierig om zich heen terwijl ze dreampaw vragend aan keek. Wat was het dat ze had gezien? Wat zou het kunnen zijn? Misschien een kat ofzo, maar goed je ziet iedere dag wel katten als je een clankat bent. Maar wat zou het dan wel zijn? Prooi zou niet kunnen, alsof er een vogel op het kamp afkomt met allemaal katten. Nieuwsgierig keek ze snel om zich heen terwijl ze dreempaw vragend aankeek.


My new den? -Open- 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreampaw,
Member
My new den? -Open- DPKsfdL
lili ✗
64
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Dreampaw,
BerichtOnderwerp: Re: My new den? -Open-   My new den? -Open- Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:49

Het weer was omgeslagen in koudheid, De bomen hadden hun blaadjes verloren en het gras groeiden niet meer. '' Dat had je echt moeten zien, dat waren de ouder Apprentice met hun mentors. Deze zijn al zelf krijger geworden'' Ze stond met Groote ogen in de richting van kittypaw te Loeren. '' Zullen we wat gaan eten'' maiuweden ze vragend. '' Ik horden van je nieuwe mentor, hij aardig? of moet je hem nog gaan ontmoeten? ik ben al bij die van mij geweest'' zei ze en klikten vol trots. Haar staar zwiepten van de een naar de ander kant. Ze draaide haar om en trippelde de open plek over naar de hoop. Ze drukten zicht tegen kittypaw aan en begon in haar oog te fluisteren '' nu we geen kitten meer zijn mogen we alleen op pad, zullen we kijken of we een paar vogels kunnen vangen''. Natuurlijk wist ze dat dat zei en kittypaw het moeste vragen aan hen mentors, omdat ze nog onervaren waren. Ze stond in een uitdagende houding af te wachten op haar antwoord.


My new den? -Open- J9q5mw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
My new den? -Open- DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: My new den? -Open-   My new den? -Open- Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 22:14

Kittypaw had het gelukkig niet koud door haar lange vacht en ze zat midden in het warme hol van de apprentice's. ''Dat had je echt moeten zien, dat waren de ouder apprentices met hun mentors. Deze zijn al zelf krijger geworden'' Kittypaw bedacht zich Ik wil ook krijger worden! ''Zullen we wat gaan eten?'' vroeg de apprentice dreampaw. Kittypaw knikte ''Is goed.'' ''Ik hoorde van je nieuwe mentor, is hij aardig of moet je hem nog gaan ontmoetten?'' vroeg dreamerpaw nadat kittypaw had geantwoord. ''Ik heb hem ontmoet, hij is heel aardig. We hebben nog niet echt getraind, maar hij is wel aardig ja. Hij moet wel blij zijn dat hij een apprentice heeft, voor mij duurt het nog zo lang voordat ik als krijger echt een apprentice krijg.'' Ze liep samen met dreampaw de open plek over naar de prooistapel. Dreampaw's stem fluisterde in kittypaw's oor ''Nu we geen kittens meer zijn mogen we alleen op pad zullen we kijken of we een paar vogels kunnen vangen?'' Kittypaw dacht na. Haar mentor zou vast trots zijn dat ze een dag na de ceremonie gelijk al een vogel kon vangen! Ze miauwde ''Oke is goed maar eerst eten. Ik kan niet jagen met honger.' Ze kwamen aan bij de stapel. Kittypaw boog zich om een vis te grijpen. ''Waar gaan we eten?'' vroeg ze.


My new den? -Open- 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My new den? -Open-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: