Raphael



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Raphael

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raphael
Member
Raphael DPKsfdL
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Raphael
BerichtOnderwerp: Raphael   Raphael Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 16:20

[table align="center" bgcolor="f0eeeb" border="solid"][tr][td]
[img]Zet hier een plaatje neer, haal anders het [.img.]weg[./img.][img]
RAPHAEL || Male || Warrior


Algemene informatie

Naam: Raphael
bijnaam: Raph

Rang: Warrior
Clan:geen
Clanleader: wie denk je zelf?
Geslacht:Male
Leeftijd:9 maanden
Innerlijk

Persoonlijkheid: Ik ben een gevaarlijke kater. ben snel woedent en is altijd uit op vechten kan zich niet inhouden. kan niet tegen een grapje, ik ben vaak uit op vechten problemen mee?
Vind leuk: mijn vriend leo [leonardo]
Heeft een hekel aan: mijn vriend leo [leonardo] en iedereen die een grapje over me maakt en ik hem niet mag slaan.
Angsten: bijna geen....
Status:Vechtlustig
Uiterlijk

Lichaamsbouw:vrij stevig
Vacht: grijs zwart achtich
Ogen: rood
Pootkussens en neus: wat denk je wel alles weten?!
Accessoires: soms twee sai's
Littekens: heb ik soms en ze gaan soms weg en soms niet.
Banden

Ouders: ze maakte een grapje
Broers/zussen: einigs kitten die ze nooit wilde hebben...
Overige familie: geen ik aanschouw mijn vriend als broer
Verliefd op:niemand
Partner: nog niet en wil het niet
Kittens: waarom
Vrienden: wie denkje ik heb er maar een.
Vijanden: mijn vriend is ook mijn vijand
Kennissen: geen
Geschiedenis

ik ben een jonge kater ben bij de rougers geboren en ben het ook lang geweest. mijn ouders makte grapjes over mijn en het was niet leuk ik vermorden ze. Toen besefde ik dat ik ze vermoord was en geen thuis meer had. Ik ging jagen op voedsel en slapen in de regen en hagel ik ging bijna dood. Er kwam een zwarte kater die me optilde op zijn rug en werd naar een riool gebracht. We waren toen met zen tweeen, hij hielp mij met veel en werden vrienden. Het ging altijd goed en hij ging weg om zijn broers en zussen te zoekken en veder had ik hem niet meer gezien dus ik ging het riool uit en zocht naar hem en vond twee scherpe dingen bij de tweebenige in een prullenbak. Het waren twee Sai en ikvond het lekkerste op de wereld pitza en at het het smaakte supper lekker en nu zwerf ik rond opzoek naar mijn vriend.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Raphael
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: