Be afraid



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Be afraid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkfire
Member
Be afraid Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Be afraid   Be afraid Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 18:56

Darkfire's gelaat streek door de struiken heen. Schaduwen speelde door de bomen heen. Alles was duister en donker. De grond lag verspreid onder de bladeren, Darkfire schopte ze maar wat in het rond. De dingen irriteerde hem. Schaduwen omhulde zijn stevig gebouwde lichaam. Hij sloeg geïrriteerd met zijn dikke staart door de lucht. Hij verveelde zich te pletter, wat moest hij in godsnaam doen. De kittens bang maken was saai geworden, Grayclaw had geen tijd. Hij had verder nog geen 'vrienden' en hij had honger. Hij was enkel te lui om nu te gaan jagen. Hij voelde de schaduwen langs zijn vacht trekken. De mist rond zijn lichaam rook vreemd, het stonk hier en daar naar iets verrots. Hij roggelde wat spuug op en kwatte het tegen de grond. Dit verdorven en duistere gebied voelde veel beter dat de rozengeur en Manenschijn van Thunderclan. Opeens zag Darkfire een gigantische boom oprijzen uit de struiken. Hij sloeg nieuwsgierig met zijn staart wat was dat voor vreemd ding? Hij liep er op af en rook de geur van brand. Hij keek er van op maar merkte gelukkig al snnel dat het van heel erg oud vuur was. Hij rook alleen de as. Het zat op de boom. Toen Darkfire er aan rook moest hij niezen. Ergens zag hij opeens een soort doorgang, een spleet tussen het hout. Hij rook dat er geen beest in zat, dus besloot een kijkje te nemen. Toen hij binnenkwam zag hij dat het van binnen helemaal was uitgehold door de bliksem, het zag er akelig maar prachtig uit. Nieuwschierig keek hij de boom rond. Dit kon wel eens een goede plek zijn om de rest van zijn tijd door te brengen. Een eigen plek, die had hij nodig. Hij begon de uitgeholde boom verder te inspecteren op bijzonderheden. Toen hij door een gat naar buiten keek, kwam er opeens een geur aandrijven, Rogeu. Darkfire's vlamkleurige ogen versmalde kwaadaardig. Hij sprong aan de andere kant van de boom op de stam. Nu keek hij uit over een vreemde kat die hij niet kon ''Wat moet dat hier scharminkel?''

{Cynder}


Be afraid 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynder
Member
Be afraid DPKsfdL
Chris Styles ♥
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Be afraid   Be afraid Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 19:18

Verveeld en boos tegelijk liep Cynder heen en weer op het dak van het schuurtje. Ze had; Geen honger, was te vroeg opgestaan en had hier niks meer te doen. Nou lekker saai zeg... Het rouge leven was voor haar te stom. Je kon niks doen en je verveelde je echt zo enorm snel. Ze spande haar schouders en dook van het schuurtje af. Ze belande op haar vier pootjes in een hoopje bladeren en begon zich te ergeren. Onmogelijk kon dit nou echt werkelijk erger worden? Ze schudde de bladeren van zich af en besloot maar eens in het Shadowclan Territory rond te gaan kijken opzoek naar nieuw avontuur. Ze rende het Shadowclan Territory in totdat ze bij een eik kwam. Ze was hier al een paar keer geweest maar dit keer ontdekte ze een soort gangetje. Nieuwschierig trippelde ze naar binnen en rook brand. Niet echt erg oud maar het was wel erg lekker om te ruiken. Tevreden ging ze liggen en keek rond. Donker, griezelig maar toch een soort plekje voor haar type. Jhaa ze kon hier echt we leen enorme poos blijven. Ze legde haar bruine kop op haar witte pootjes en sloot haar oogjes. Een paar minuten bleef ze zo liggen maar viel niet in slaap wand anders zou ze misschien betrapt worden door Shadowclan katten en dan konden ze haar vermoorden in haar slaap. Snel tilde ze haar kop op van haar poten en keek behoedzaam in het rond. Shadowclan geur! Ze keek nog eens goed rond en zag een zwart gestalte staan. ''Wat moet dat hier scharminkel?'' Cynder gaf een kleine grom en keek de zwarte schim aan. Dat as gewoon echt een Mousebrain.... 'Wat wil je nou in godsnaam weer van me? Je bent gewoon echt het domste dier wat ik ooit heb gezien!' Ze keek met haar donkere ogen kil naar de kat. Ze mocht dan wel een kitten zijn maar dat betekende niet dat ze geen flinke klappen kon uitdelen. 'Mousebrain!' Vervolgde ze er achteraan. Ze liep richting de kat toe en ontbloten haar nagels. Ze ging voor de kat staan en keek hem aan 'Durf je wel tegen een ukkie he? Nou wacht maar!' Ze haalde uit met een poot van haar en voelde dat ze iets raakte. Of het was de kat of iets anders. Ze spande vlug haar schouders en sprong op de zwarte kat. Ze haalde flink uit naar zijn gezicht en begon met haar achterpoten in zijn rug te trappen. Jhaa die kreeg gewoon flinke problemen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Be afraid Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Be afraid   Be afraid Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 19:28

Darkfire zijn vurige ogen keken naar de jonge kitten die daar zat. In eerste instantie ontspande Darkfire lichtelijk, een kitten verveeld hem enkel. 'Wat wil je nou in godsnaam weer van me? Je bent gewoon echt het domste dier wat ik ooit heb gezien!' Ze keek met haar donkere ogen kil naar Darkfire. De grote duistere kat keek killer terug met een hart van ijs. Zijn ogen sneden door haar huid. Hij vertrok geen haar bij haar woorden, keek haar enkel strak aan. Zijn stem klanken klonken kil en harteloos. ''Dat zal je dan vies tegenvallen, want je bent zelf ook zo'n dier, misbaksel. Denk je nou echt dat het mij wat kan schelen wat jij van me denkt? Het hele woud vreest en haat mij. Ik kan je zo aan het 'spit rijgen kleintje. '' 'Mousebrain!' Vervolgde ze er achteraan. Enkel een honende en spottende blik gleed over het gelaat. 'Durf je wel tegen een ukkie he? Nou wacht maar!' Ze haalde uit met een poot. Darkfire week even naar achter zodat ze mis zou slaan. Hij keek angstaanjagend. ''En of ik dat durf. Al zijn ze groot of kjlein, jong of oud. Ik vermoord iedereen die mij niet zint.'' Toen de kitten hem aanviel, voelde hij enkel wat spelden prikjes. Hij sloeg haar weg met zijn klauw alsof ze een stofje was. Toen ze bij hem vandaan rolde zorgde Darkfire dat ze op haar rug terecht kwam. Zijnklauw rustte op haar kleine keeltje. ''Wat zou je ook al weer? Scharminkel?''


Be afraid 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynder
Member
Be afraid DPKsfdL
Chris Styles ♥
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Be afraid   Be afraid Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 19:44

Cynder keek de zwarte poes nog steeds vol haat aan. Wat ze vroeger had meegemaakt was te erg om nog over terug te denken. De zwarte kat straalde ook veel haar uit en hart misschien ook een hart van ijskoud ijs. 'Dat zal je dan vies tegenvallen, want je bent zelf ook zo'n dier, misbaksel. Denk je nou echt dat het mij wat kan schelen wat jij van me denkt? Het hele woud vreest en haat mij. Ik kan je zo aan het 'spit rijgen kleintje. '' [/i] Antwoorden de zwarte kat. Ze voelde hoe de kat haar pootje wegduwde alsof ze wat stof was dat in de weg zat. Die durfde echt wel misschien had ze toch wel gelijk en was het inderdaad zo van dat haat. ''En of ik dat durf. Al zijn ze groot of kjlein, jong of oud. Ik vermoord iedereen die mij niet zint.'' Cynder keek hem met een valse bik aan. Ze wilde naar achter gaan en daar een truc gaan uithalen maar de kat was haar voor en duwde haar op haar rug. De poot van de kat was gericht op haar keel terwijl hij zij ''Wat zou je ook al weer? Scharminkel?'' Moest Cynder nou echt bang zijn? Het enige wat hij was was richten op haar keel en daarna zijn nagels erin drukken. Ze wist wel dat je daaraan pijnlijk dood kon gaan maar gaf niet op. '' misschien moet je een gehoortest laten doen okee! Ik zie allemaal bespottende dingen over je blij nou of what you will more?' Ze dacht terug aan de woorden die hij zij over dat iedereen bang was voor hem in het woud. Dat zou met haar ook hetzelfde kunnen gebeuren als ze niet opgaf en haar leven kon redde. Ze spande haar achterpoten en gaf een keiharde trap tegen zijn buik. Ze snelde los onder zijn klauwen vandaan en keek bespottend naar zijn kant. 'Ik mag jou wel kat. Je hebt een sterk lichaam en iedereen mag wel wat van je in het woud maar onthoud. Als je maar kittens blijft doden gaan ze je zien als een stuk afgerafeld beest dat niks waar was!' Okeee de kat mocht haar aanvallen maar zij wilde hem eerder zijn. Ze snelde naar ze kat zijn gezicht en drukte haar nagels in zijn kop. Hij mocht een zo groot litteken maken maar haar doden zou niet lukken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Be afraid Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Be afraid   Be afraid Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 20:20

Darkfire keek de kitten bespottend aan. Hij was niet onder de indruk van haar, al had ze misschien pit. Hij wilde zijn klauwen door haar keel boren, maar iets in Darkfire hield hem tegen. Hij grauwde, wat was er nu weer. Iemand van de schaduwen haalde de klauwen over zijn rug. Hij mocht dit rare ding niet om zeep helpen? Waarom in Dark Forest name niet? '' misschien moet je een gehoortest laten doen okee! Ik zie allemaal bespottende dingen over je blij nou of what you will more?' De kitten keek hem vol haat aan. Darkfire kon zijn bespottende lach bijna niet inhouden. De kitten kraamde compleet onzin uit. Uiteindelijk viel de kitten hem weer aan, Darkfire besloot haar los te laten. 'Ik mag jou wel kat. Je hebt een sterk lichaam en iedereen mag wel wat van je in het woud maar onthoud. Als je maar kittens blijft doden gaan ze je zien als een stuk afgerafeld beest dat niks waar was!' Darkfire keek haar aan alsof hij naar iets saais zat te kijken, ze verveelde hem. ''Misschien moet jij die gehoortest laten doen. Ik zei al, het kan me geen flikker schelen wat katten van me denken.'' Hij had haar dan misschien los gelaten, hij wilde wel wat doen, dus al snel had hij wat. Hij roggelde wat braaksel op en spuugde het in haar gezicht. Een valse glimlach verscheen op zijn duistere gezicht. ''''Does that look like i care, dumass?'' De kitten dacht evil te zijn, dan had ze zijn slechte kant nog niet gezien. Hij had al vele vermoorde katten op zijn lijst staan.


Be afraid 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynder
Member
Be afraid DPKsfdL
Chris Styles ♥
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Be afraid   Be afraid Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 20:30

Cynder sprong een eindje van hem vandaan en begon boos met haar staart op de grond te tikken. Omg hij durfde echt wel maar als ze hem in de val kon lokken zou Cynder hem wel kunnen doden maar hoe zou dat lukken? De zwarte kat boeide haar niet meer. Hij was gewoon zo saai en dom dat moesten de katten gewoon weten over hem. Zo zouden ze echt niet meer bang voor hem zijn! ''Misschien moet jij die gehoortest laten doen. Ik zei al, het kan me geen flikker schelen wat katten van me denken.'' 'Fijn voor je...' Murmelde ze naar hem toe. Het was nu meer schreeuwen dan praten tegen de kat maar so what hij verdiende haar haat wel! Ze hoorde hoe dat kater spuug verzamelde en het naar haar toe spuugde. Snel wilde ze het ontwijken maar ze was te laat. Het vieze slijm kwam volop in haar gezicht terecht. Gatver! ''''Does that look like i care, dumass?'' Cynder kon wel niks zien maar horen kon ze nog al te goed. 'Jhaa ik kan wel niks zien maar horen kan ik wel!' Ze probeerde de kat aan te vallen maar zag niks en knalde volop tegen een steen aan. BAM! Galde het overal. Cynder verloor haar bewustzijn en viel vlak voor de kat zijn poten neer. Jhaa nu kon hij zo makkelijk een litteken maken over haar vermoorden. Dit was gewoon echt zo dom van haar....
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Be afraid Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Be afraid   Be afraid Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 20:51

Darkfire keek bespottend naar de kleine kitten. ''Misschien moet jij die gehoortest laten doen. Ik zei al, het kan me geen flikker schelen wat katten van me denken.'' 'Fijn voor je...' Murmelde ze naar hem toe. Darkfire snoof verachtelijk naar haar. Darkfire spuugde haar in het gezicht. 'Jhaa ik kan wel niks zien maar horen kan ik wel!' Ze probeerde de kat aan te vallen maar zag niks en knalde volop tegen een steen aan. Darkfire zag het gebeuren en kon zijn bespottende en duivelse lach niet inhouden. Opeens kreeg hij een idee. Als hij de kitten niet kon vermoorden kon hij op z'n minst een teken achterlaten. Een litteken. Hij liep op de kitten af, en maakte een grote pijnlijke bij haar. Toen hij merkte dat ze bij kwam klink hij sinister en zijn toon was messcherp. ''Zo, nu denk ik dat je deze saaie kater nooit meer zal vergeten. Misschien denk je de volgende keer twee keer na voordat je hier komt. '' Hij zwiepte met zijn staart. Hij beet haar in haar nekje, maar net niet ver genoeg, ze had een lelijke wond en zou het overleven. Hij keek naar de lucht, het was al laat. Hij besloot terug te gaan naar het kamp. Hij keek even naar de poes. ''Ik heb al vele katten vermoord, jij levensverspilling. Maar ik laat je leven zodat je hele leven zult leiden onder deze daad, mij onderschatten. Ohja, en bijna vergeten. Of je hier blijft scheelt me niets, de volgende keer zal ik je alleen wel vermoorden. De naam is Darkfire.'' Hij sloeg met zijn klauw aarde van de grond in haar met kwijl en bloed besmeurde gezicht. Ze was een hoopje ellende maar Darkfire ja zeker geen medelijden. Hij hield van de ander zijn pijn, genoot daar alleen maar van. Met een sluwe en kwaadaardige glimlach verliet hij de plek.


Be afraid 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Be afraid
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: