Hi. [Prentiss]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hi. [Prentiss]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparklez
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 0:21

De zwarte kat genaamd sparklez lag in zijn blauwe mand in een diepe slaap. Je kon zijn groene ogen niet zien want die waren dicht. De zon was al bijna op zonhoog toen sparklez ze eindelijk open deed. Hij klom uit zijn blauwe zachte mand en zette zijn poten op het bruine vloerkleed. In de slaapkamer waar hij was stond ook een bed voor zijn twolegs. Rustig keek hij even om zich heen en likte zijn poot en wreef die over zijn kop. Hier voor ging hij even zitten maar stond al snel genoeg weer op. Zijn mand lag onder de vensterbank van het slaapkamer raam, voor een kachel die uit stond. De deur was op een kiertje open dus sparklez ging de slaapkamer uit. Hij klom de trap af, voorzichtig maar snel. Hij kwam aan in de gang en een twoleg liep langs hem. De voordeur van het huis ging open. Dit was sparklez kans! Nu kon hij zijn voortuin in! De twoleg liep door de deur heen en merkte niet dat sparklez buiten was. Hij liep gewoon in de garage van zijn tuin. Nu de twoleg weg was kon sparklez relaxen. Hij sprong op het hek dat om zijn tuin heen zat. Hij keek naar de straat. Aan de over kant stonden nog meer huizen... zouden daar ook andere katten of poezen wonen? Hij vroeg het zich af maar voor hij verder kon denken kwam gebrul van de garage vandaan. De twoleg was in de buik van het monster gegaan en de garage deur ging open. De stand kwam sparklez zwarte neus binnen. Het monster reed het donderpad op en ging in de verte weg. Toen de stank weg was keek sparklez verder over het hek.


Hi. [Prentiss] F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prentiss
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 month ♥
Gender:
Rank:
Prentiss
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 0:46




De felle zon scheen op het roze mandje van een mooie sneeuw witten poes. Ze open de haar amber ogen en keek liefde vol rond. Van uit de de woonkamer riep haar meisjes twoleg haar. Een zacht gesnor kwam uit de bek van de witten poes. Ze sprong uit haar nestje, en rekten zicht zelf uit. Ze hadden een roze klein kleedje voor Prentiss neer gelegd dat ze haar nagels er in kon doen. Het huis was nog nieuwe en ze wilden niet dat ze misschien iets stuk zou maken. Prenitss Deed haar nagels uit tijden het uitreken, met een groet Geeuw. Ze Trippelde uit haar eigen kamertje, en kwam bij de trap. Daar bleef de witten poes staan. Ze begon hard te miauwe, De mannetjes twoleg kwam van uit zijn hol naar haar toe gelopen. Zacht drukten Prentiss tegen het been van haar baas aan, een kopje hier en een kopje daar dacht ze. De twoleg Pakten haar op en streelden haar over haar kop en rug. Hij liep de Lang Bruin bekleden trap af met Prentiss in zijn arme. Toen hij haar los lied Renden ze naar haar voerbakje in de keuken. De geur van warme melk en verse brokjes waren te ruiken. Snel Dronk ze de melk op en gaf het vrouwtje ook een paar kopjes. Ze liep terug voor haar eten. Toen Prentiss het op had renden ze naar het gek ding waar de twoleg altijd op zaten. Ze sprong er op en keek uit het raam. Toen ze een vreemde zwarte Kater op het hek zag zitten, sprong ze van het ding af en ging door het katten luikje naar buiten. Haar twoleg Horden ze nog roepen tegen haar. Snel Sprong ze over haar hek en trippelde lang het Donderpad naar het zwarte kater. '' Hallo'' Miauwde ze vrolijk. Ze ging zitten en keek naar de kater die boven op het hek zat.




Hi. [Prentiss] V406m0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 17:04

Een poes zonder clankattengeur kwam naar sparklez toe. Eindelijk, een kat die begrijpt hoe lekker het is om bij twoleg's te wonen. ''Hallo.'' miauwde de stem van de poes vrolijk. De poes was helemaal wit met amber ogen. ''Hallo.'' miauwde sparklez vriendelijk. ''Ik ben sparklez, en jij? Woon jij hier ergens ook?'' vroeg hij daarna. Deze poes woonde vast niet ver weg. Gelukkig was het donderpad erg rustig vandaag. Sparklez herinnerde zich nog toen hij een kitten was, en voor het eerst buiten was. Toen kon hij nog niet eens praten met zijn broertjes of zusjes of ze proberen te ruiken. Het lawaai en de stank waren toen de ergste. Maar het allerergste was toen hij meegenomen werd in de buik van het monster. Die bracht hem naar zijn nieuwe huis. Maar goed, hij wachtte rustig op het antwoord van de mooie witte poes.


Hi. [Prentiss] F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prentiss
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 month ♥
Gender:
Rank:
Prentiss
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimema 26 nov 2012 - 21:12




De kater Was groter dan haar, De sneeuw witten Poes spinden vrolijk. Haar lang donzige Staar zwiepten heen en weer. Prentiss snoof diep in, met al haar moet begon ze aan haar eerste gesprek met een onbekenden kater. '' Hallo, ik ben sparklez, en jij ? Woon jij hier ergens ook? vroeg de kater. Ze keek meteen naar beneden toen de kat die boven haar zat begon te spreken. Het steetje wat voor haar lag roden ze heen en weer, met haar voor pootje. Het duren even voor ze weer naar boven keek en wantwoord gaf. Ze keek naar boven en zag de kater nog rustig op het hek zitten. '' Mijn naam is Prentiss, ja ik woon hier nast. Snel keek ze weer even naar onder. ''Ik mocht lang tijd niet buiten komen. Mijn twoleg's vonden het te gevaarlijk omdat ik hier pas woon. Ik ben showpoes geweest en heb veel titels op mijn naam staan. Miauwden ze damper en snel er achter aan. Ze kreeg het een beetje warm in het bij zijn van Sparklez, maar ze hef haar kop weer op en keek met volle moet naar de kater.




Hi. [Prentiss] V406m0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 1:16

De poes keek naar beneden en het duurde een tijdje voordat de poes antwoord gaf. Geduldig wachtte sparklez af. Hij had tenminste de tijd. ''Mijn naam is prentiss'' miauwde de stem van de mooie poes. Toen ging prentiss verder. ''ja, ik woon hier naast.'' Prentiss keek snel weer even naar onder. ''Ik mocht een lange tijd niet buiten komen. Mijn twoleg's vonden het gevaarlijk omdat ik hier pas woon. Ik ben showpoes geweest en heb veel titels op mijn naam staan.'' miauwde ze. Sparklez gaf maar antwoord ''Ik woon hier al een maan of drie. Ik ben nog jong maar mijn twolegs vinden het niet zo snel gevaarlijk voor me. Ze aaien me ook niet echt vaak, alleen als ik het wil...of als ik slaap.'' Dat laatste miauwde hij een beetje boos, maar daarna deed hij zijn normale stem weer. Snel tilde hij zijn poot van het hek en likte het twee keer. Daarna wreef hij het drie keer over zijn kop. Hij zette zijn poot weer op het hek. Zwart en wit. Dacht sparklez. Want prentiss heeft een witte, vacht. Erg mooi ook. En ik een zwarte, we zijn zwart en wit haha. Dacht hij daarna en glimlachte er door.


Hi. [Prentiss] F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prentiss
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 month ♥
Gender:
Rank:
Prentiss
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimema 17 dec 2012 - 22:46


het was koud deze dag, de mooie sneeuw witten dikke vacht van prentiss hielt haar warm. De mooie zwarte kater die boven haar zat vertelden van alles, en Prentiss keek aandachtig omhoog. soms lang het hek naar de helder blauw boven haar, en soms oog in oog met de zwart kater. ''Ik woon hier al een maan of drie. Ik ben nog jong maar mijn twolegs vinden het niet zo snel gevaarlijk voor me. Ze aaien me ook niet echt vaak, alleen als ik het wil...of als ik slaap.'' zei hij tegen haar. Ze schrok een beetje van het idee dat haar baasjes dat zouden doen. '' waarom doen je baasjes twolgs als ik vragen mag? het zijn toch je baasjes?'' terwijl ze dat zei keek ze verdrietig en tegelijk vragen naar hem. Ze wist niet welke houding ze aan moest nemen, het idee dat zei zo behandel werd maken haar boos en vernietig. Ze was gemaal geen poes voor de staat. '' Wonen hier mee katten die je goed kent, ik wil graag nieuwe vrienden maken''. Miauwden ze even daarna tegen hem. Ze was onder tussen weer gaan zitten op de stenen voor bij het hekwerk. Het koste haar moeite haar kop de heel tijd zo stijf naar boven te doen, natuurlijk lied ze dat niet merken.




Hi. [Prentiss] V406m0
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 14:36

''Waarom doen je baasjes twolegs als ik vragen mag? Het zijn toch je baasjes?'' vroeg prentiss. Sparklez antwoordde daarop ''Weet ik eigenlijk niet, twolegs blijven raar.'' Een koude wind ging door sparklez vacht, dat nog best kort was. Hij probeerde het niet te laten merken. Misschien als ik achter het hek stond waar prentiss nu staat krijg ik geen wind in mijn vacht. Dacht hij, en sprong van het hek. De wind raakte hem nu niet meer maar het bleef koud. ''Wonen hier katten die je goed kent, ik wil graag nieuwe vrienden maken.'' vroeg prentiss. ''Eigenlijk alleen jij en een paar clankatten. Ik wil ook graag nieuwe vrienden maken, maar er wonen hier vast wel genoeg.'' antwoordde hij.


Hi. [Prentiss] F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prentiss
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 month ♥
Gender:
Rank:
Prentiss
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimema 31 dec 2012 - 16:21




Prentiss stond al een heel tijdje te praten met de zwarte kater sparklez, het was al wat later geworden. ze hief haar witte kop op '' ik mag niet te lang buiten blijven, mijn twolegs dan maar, zullen me gaan zoeken.'' miauwde ze. Ze dacht even na aan wat de kater voor haar net had gezegd en dat hij de twolegs maar vreemd kon vinden. '' Ik mag helemaal niet met vreemde katers praten haha'' zei ze er snel achter aan. Ze moet haar lagen inhouden want dat vond ze een beetje raar tegen over sparklez. Hij moest een weten wat voor poes ze eigenlijk was, en hoe graag ze dat van haar af wilden schudden. Ze zou dan lekker gaan jagen, en haar sneeuw witte vacht helemaal zwarte maken. Een zacht grom van blijdschap was te horen en Prentiss verschoot er zelf iets te hard van. Ze sloop zacht naar achter en deed haar nagels in haar poot die naast haar zat ' dome ik' dacht ze boos.
Ze keek draaide haar snel weer op en keek met bang ogen naar de zwarte kater. '' Sorry ik ben nogal dom voor een poes die naar buiten bang'' maiuwde ze zacht.






Hi. [Prentiss] V406m0
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumefur
Member
Hi. [Prentiss] DPKsfdL
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Plumefur
BerichtOnderwerp: Re: Hi. [Prentiss]   Hi. [Prentiss] Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 17:01

''Ik mag niet te lang buiten blijven van mijn twolegs.'' miauwde prentiss naar de zwarte kater. ''Oh, nou ik luister eigenlijk nooit naar mijn twolegs, ik ben een stoere kater wist je dat?'' zei hij en lachte een beetje. ''Die van mij aaien me af en toe en geven me eten. Het is niet echt dat ze bezorgd worden als ik weg ben ofzo.'' zei hij erachter aan. ''Die van jou wel he?'' Eigenlijk wist sparklez dat al. ''Ik mag helemaal niet met vreemde katers praten haha'' miauwde de poes toen. Sparklez vond het maar raar. ''Als dat niet mag hoe maak je dan vrienden?'' hij lachtte even. ''Ik zou als ik jou was er niet naar luisteren, oke, misschien een beetje. Maar je moet ze wel laten zien dat jij ook een beetje de baas zijn.'' miauwde hij. ''Maar als je weer naar huis moet, het word inderdaad al donker. Ik ga dan ook maar terug als ik niet voor na middernacht terug ben gaan ze een zwarte kat lopen zoeken in het donker, dan vinden ze me nooit.'' miauwde hij en wachtte nu even op het antwoord van de poes. Hij had al lang met prentis staan praten.


Hi. [Prentiss] 2rym5wk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi. [Prentiss]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: