First love [Cookie]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First love [Cookie]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stripe
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 17:07

Stripe zat op een boom en het wind blaasde haar bijna weg. Ineens vloog er een blad in haar snuit. Ze moppelde even ontevreden dat ze voor een keer jaloers is op eekhoorns want ze kunnen in een boom verstoppen. Maar algauw had ze het alweer vergeten en besloot zih eens met wat nuttigs bezig te houden. Maar daar had ze nu ECHT geen zin in. Ze wou eens gewoon een rustig plekje vinden. Het drong tot haar door dat het misschien niet stom zou zijn om een verlaten tweebeennest of iets in die aard te zoeken om daar te overwinteren. Het begon echt koud te worden. Ze dacht dat het misschien een lange reis zoh worden dus ze vieng een eekhoorn en at hem op haar gemakje op. Toen vertrok ze. Ze trippelde al een uur of twee door het bos, en ze kwam in een stukje bos terecht. Wat zou daar zijn? Ze liep in het bos maar dat leek niet eens een bos te zijn! Het was een oude Twoleg terrein! Ze keek rond. Hmm, lijkt op een boerderij. Iets wat ze nodig had. Ze zocht wat verder en vond een klein Twoleg nest. Ze keem naar binnen. Wow! Hetwas daar vol met hooi en trapjes die naar kleinere hokjes leidden! Het leek of er kippen woonden... Ze stapte erin en het was daar lekker warm. Maar ze was niet alleen... Ze voelde kattengeur...


First love [Cookie] Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 21:08

cookie was in het oude kippenhok aan het rusten om even weg te zijn van de bloeddorstige bloodclan, toen hij een andere kat rook. hij knipperde moeizaam een paar keer met zijn ogen en snoof nog eens diep. hij wist zeker dat dit een poes was maar ze kwam niet uit een clan en was ook geen kittypet, dan moest het wel een eenling zijn! behoedzaam stond cookie open liep naar een beschutte plek achter een muur, toen hij voelde dat de poes dichter bij kwam verstopte hij zich onder een hoop hooi, hij zag de poes ze was oranje en had prachtige hemels blauwe ogen. cookie wou opstaan en naar haar toe lopen maar dat zou haar waarschijnlijk af schrikken. toen ze weer naar buiten wou lopen stond hij op en zij "hallo niet schrikken hoor ik doe je niks"


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
First love [Cookie] 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 10:52

Stripe keek wat rond. Ze voelde nog altijd vers kattengeur, maar ze zag gaan ene kat hier. Toen ging ze even naar buiten. Misschien om wat prooi te vangen. En ineens hoorde ze een kattenstem achter haar rug. "hallo niet schrikken hoor ik doe je niks," en nu voelde ze een specifieker kattengeur. Bloodclan! Ze draaide zich om en zag een mooie grijs-witte kater staan. Hij leek wel aardig, dus ze besloot een gesprekje te beginnen. "Hallo eh, wie ben je?" ze voelde zich een beetje draaierig toen ze alleen met een kater was...


First love [Cookie] Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimeza 24 nov 2012 - 14:43

"Hallo eh, wie ben je?" "Ik ben cookie.." cookie vond het spannend, wat zou ze doen? cookie liep voorzichtig naar de poes toe. "hoe heet je" Hij was nog nooit alleen met een poes geweest, dus hoe moest hij zich precies gedragen? Cookie ging twijfelend zitten, en glimlachte vriendelijk naar de kat tegenover hem. In het kippenhok zag hij een muisje lopen, en hij vloog naarvoren om het te pakken. Met de dode muis tussen zijn kaken miauwde hij: ''Lust je ook wat?'' Hij bedoelde het vriendelijk, en schoof de muis naar haar toe.


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
First love [Cookie] 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimedi 27 nov 2012 - 21:13

"Ik ben Cookie..." miauwde de kater verlegen. Stripe snorde geamuseerd. Ze vond hem best leuk en aardig. Ze konden wel vrienden worden. "Hallo Cookie! Ik ben Stripe," stelde ze zich vootr. En toen raakte ze in de war omdat ze eigenlijk niet wist waarover ze met hem moest praten. Maar, gelukkig hoefde ze niet eens. Hij vieng een muis, en vroeg:" Lust je ook wat?" ze vond het zo aardig! "Natuurljk, dankje!" ze proefde van het muis en maakte een complementje:"Jij kan goed jagen!" ze snorde en ging naaast hem zitten, en schoof die muis naar hem toe. "Eet jij maar ook wat,"


First love [Cookie] 20jgrdd
First love [Cookie] 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 10:49

"hallo cookie! ik ben stripe," zij de mooie oranje poes. cookie keek verlegen naar de poes, zij ging naast hem zitten en zij: "jij kan goed jagen!" de poes schoof de mius naar hem toe en zij "hier eet jij ook maar wat" cookie keek naar de muis en zij ëet jij deze maar op ik vang er gewoon nog een. trouwens je lijkt me wat mager dus eet die muis maar snel op.." cookie stond op en ving met een snelle beet nog een muis hij ging weer tegen de poes aan liggen en hij voelde zijn hoofd rood worden, hij keek de poes aan en ging toen gulzig eten.


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
First love [Cookie] 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 12:39

Sorry echt te lui om van acc. Te wisselen...
Cookie zei: "Eet jij deze maar op, ik vang er gewoon nog een. Trouwens jij lijkt me wel mager dus een deze maar snel op..." toen vieng hij met een snelle beweging een andere muis en hij ging tegen haar aanliggen. Stripe werd eerst een beetje zenuwachtig maar toen voelde ze kriebels in haar maag ... Ze probeerde het te mnegeren dus ze miauwde:"Dankje!" en ze begon te eten. Ze was inderdaad wat mager. Maar het zou gauw goedkomen, alhoewel... Het was Leaffall, en de volgende sizoen zou zo mild niet worden... Toen ze klaar was ging ze zitten en likte aan haar pootje. Ze wou wel wat meer over Cookie weten... "Jij komt toch niet uit een Clan, ben je ook een rogue of een Bloodclanner?"


First love [Cookie] 20jgrdd
First love [Cookie] 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 15:32

"Jij komt toch niet uit een Clan, ben je ook een rogue of een Bloodclanner?" zij stripe, "ik kom eigenlijk uit de bloedclan maar ik mag hun niet, want ik ben niet zo moord lustig als de meeste bloodclanners." "ik kom meestal hier op deze oude boerderij om even wat te eten en het is een goeie schuilplaats." cookie dacht na en besloot haar het hele verhaal te vertellen. "ik ben naar de bloedclan gebracht door mijn moeder, zij kon niet meer voor mij zorgen omdat mijn oude vader werd dood gereden door een monster. toen mijn moeder me als hulpeloze kitten aan een paar bloodclanners had gegeven hebben ze haar aangevallen. ik zag mijn moeder voor mijn eigen ogen sterven. mijn broers en zussen zijn meegenomen door tweeben nadat ze mijn vader hadden aangereden. ik werd gered door mijn moeder. maar tot op de dag van vandaag heb ik geen spijt dat ik de twee bloodclanners die mijn moeder hebben gedood heb vermoord." cookie hijgde en voelde een dikke traan langs zijn wang biggelen hij legde zijn hoofd in zijn poten en huilde.


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
First love [Cookie] 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 15:47

B "Jij komt toch niet uit een Clan, ben je ook een rogue of een Bloodclanner?" zij stripe, "ik kom eigenlijk uit de bloedclan maar ik mag hun niet, want ik ben niet zo moord lustig als de meeste bloodclanners." "ik kom meestal hier op deze oude boerderij om even wat te eten en het is een goeie schuilplaats. Ik ben naar de bloedclan gebracht door mijn moeder, zij kon niet meer voor mij zorgen omdat mijn oude vader werd dood gereden door een monster. toen mijn moeder me als hulpeloze kitten aan een paar bloodclanners had gegeven hebben ze haar aangevallen. ik zag mijn moeder voor mijn eigen ogen sterven. mijn broers en zussen zijn meegenomen door tweeben nadat ze mijn vader hadden aangereden. ik werd gered door mijn moeder. maar tot op de dag van vandaag heb ik geen spijt dat ik de twee bloodclanners die mijn moeder hebben gedood heb vermoord." Cookie hijgde en legde zijn hoofd neer. Hij begon te huilen.
Stripe was wat geschokt door zijn verhaal. Ze vond het heel erg, ocharme zijn moeder. Hij had het echt goed gedaan dat hij hen vermoorde! Ze besloot hem te troosten. Ze streelde zijn rug met haar staart en gaf hem lief een likje. "Oei..." dat was de enige dat ze eruit kon krijgen. Nu ontstond er een gedache bij haar. Als Cookue een BloodClanner niet door zijn eigen wil was geworden, kon hij dan niet weglopen? Ze vroeg zich af of ze dit wel moest vragen... Hij was ten slotte aan't huilen... Maar ze dacht dat dit zo slecht niet zou zijn van haar. Dus, ze besloot maar te vragen. "Eh.. Maar als je niet in de BC wilt wkonen... Waarom ga je dan niet weg uit de Bloodclan...?" ze bloosde een beetje.


First love [Cookie] 20jgrdd
First love [Cookie] 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautypetal
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 16:16

"Eh.. Maar als je niet in de BC wilt wonen... Waarom ga je dan niet weg uit de Bloodclan...?" cookie keek op en de tranen stonden in zijn ogen hij zij "ik kan niet weg bij de bloodclan ik mijn moeder vlak voor ze stierf beloofd daar te blijven" cookie wist noch steeds niet waarom zijn moeder hem zo graag bij de bloodclan wou houden..mischien omdat zijn vader een bloodclanner was? cookie veegde met zijn staart zijn tranen weg en zij. "nou ik wil graag stoppen met huilen dus kan je mij jouw verhaal vertellen ook al is het ook noch al verdrietig."


First love [Cookie] Bgv1qr
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 17:06

Stripe dacht na, inderdaad, ze moest eens wat meer over zichzelf vertellen. Ze dacht na waar ze zou beginnen, en ze bedacht: bij het begin! "Oké," miauwde Stripe. "Ik ben in een riool samen met mijn broers en zussen geboren: Leonardo, hij is nu een Bloodclanner, Spottedkit, ze is een TC'kitten, Moon, Bloodclan en Gale, Rogue. Wij woonden daar en onze ouders stierven. Een oude rogue trainde ons, en Leonardo stuurde hij vaak op missies. Maar, Leonardo heeft de beste vriend van Shifu, een andere kat vermoord. Hij beloofde te wreken voor zijn vriend en overtuigde ons weg te gaan. Ik was toen een kitten, maar we kreegen ruzie engingen allemaal uit elkaar. Ik werd alleen achtergelaten. Maar toen ik wat ouder werd ontmoetten we elkaar weer. Maar Leonardo was toen al een Bloodclanner geworden. Hij ontmoette daar zijn partner, Strawpaw maar ze werd getraind door Shifu, ze wist niks van hem. Maar Shifu wel. Hij probeerde Leonardo te vermoorden, en Leo raakte zwaar gewond. Met zijn laatste krachten probeerde hij Shifu te vermoorden maar dat lukte niet. Strawpaw had Shifu gedood om Leo te redden."


First love [Cookie] Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautypetal
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 19:15


cookie dacht na bij dat verhaal hij fronsde en zij "volgens mij ken ik die leonardo en strawpaw wel zij zijn bijna altijd bij elkaar en echt niet te scheiden." cookie dacht na, buiten hoorde hij dat het was gaan regenen..wacht eens dacht hij dit hok is volgens mij niet water dicht. na een paar seconden kreeg cookie gelijk het dak van het oude kippenhok was gerot en er stroomde water naar binnen. heel cookie's buik begon al nat te worden. hij sprong op en zij "kom snel mee het is hier niet echt veilig voor de nacht, ik weet wel een goede warme plek." cookie stond op en probeerde de grote blauwe water plassen te vermijden. onder weg struikelde hij bijna over een oude plank. toen hij bij de uitgang was draaide hij zich om en ging zitten. "ik ga jou hier niet achterlaten, kom maar mee het is veilig."


First love [Cookie] Bgv1qr
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 14:17






"Volgens mij ken ik die Leonardo en Strawpaw wel, zij zijn bijna altijd bij elkaar en echt niet te scheiden." Stripe ging zitten en likte aan haar pootje. "Haha, ja, kan wel zijn." miauwde ze. Ineens zag ze Cookie ongerust opkijken, en net toen ze wilde vragen wat dat er was, stroomde er een hele waterval water naar binnen. Stripe voelde dat alles met water gevuld werd, en heel even werd ze bang, maar dat zou ze nooit toegeven. "Kom snel mee! Het is hier niet echt veilig voor de nacht, ik weet wel een goede warme plek." Stripe was niet gewend dat iemand voor haar zorgde, maar ze vond het best leuk. Ze twijfelde even of ze Cookie wel kon vertrouwen, maar toen ze terugdacht aan zijn levensverhaal was ze haar twijfels ditect alweer vergeten. "Ik ga jou hier niet achterlaten, kom maar mee het is veilig." Stripe sprong achter Cookie aan door de grote blauwe plassen en ze kreeg het koud toen ze naar buiten kwamen. Met bibberende tanden vroeg ze: "Moeten we lang lopen?"
Sorry voor mijn lange afwezigheid Embarassed


First love [Cookie] Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 18:45

cookie keek naar stripe die samen met hem in de koude regen liep, stripe zij bibberend tegen hem, "Moeten we lang lopen?" cookie keek haar aan en zij "nee hoor, eigenlijk zijn we er al." cookie keek op tegen een klein stenen huisje waar de boer vroeger in sliep. hij rende naar binnen en zij tegen stripe: "kom we moeten hier de kelder in daar is het droog en warm." cookie liep naar beneden en wachten onder aan de sten trap op stripe.

(sorry beetje klein. Embarassed )(en het maakt nie uit dat je zo laat bent iedereen is wel eens afwezig Smile )


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
First love [Cookie] 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:50

"Nee, eigenlijk zijn we er al," hoorde Stripe Cookie miauwen. Hij keek op naat een huisje, volgens Stripe's ervaring leek het op een boerderij. Stripe voelde koud wind door haar vacht waaien, en het bracht nog altijd regengeur in haar neusje, ookal was het al gestopt met regenen. Stripe kneed de grond met haar klauwen om haar poten wat te verwarmen. "Kom," miauwde Cookie. "We moeten hier de kelder in. Daar is het droog en warm." hij sprong op een stenen trap, en wachtte daar op Stripe. Stripe trippelde naar hem toe, en gaf hem een liefdevol likje. "Met jou heb ik het veel warmer," fluisterde ze.
[Dankje dat je het niet erg vindt Smile ]


First love [Cookie] 20jgrdd
First love [Cookie] 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Aquila
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons.
Gender:
Rank:
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:04

Cookie zag stripe aan komen wandelen ze gaf hem een liefdevol likje en fluisterde"Met jou heb ik het veel warmer," cookie kreeg het op een of andere manier warm van binnen hij liep klunzig achter stripe aan en keek haar aan. cookie begon een beetje verliefd te worden op stripe bedoel ze was knap en had prachtige ogen. maar zoals altijd was cookie te verlegen om wat uit te brengen of romantisch te zijn. cookie ging liggen op een oud hoopje stro hij keek naar stripe en zij stoterend "euh..j..je hebt mooie ogen.." wat een stom ding om te zeggen dacht cookie hoe zou ze reageren?



First love [Cookie] 317cexc
First love [Cookie] Aquilat
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistycloud.
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Mariatje :3
20

CAT'S PROFILE
Age: Life is just the beginning :3
Gender:
Rank:
Mistycloud.
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 10:52


Nadat ze dit had gezegt, stapte ze de trap op. Ze keek benieuwd naar boven, zich afvragend wat het zou zijn. Ze keek om naar Cookie en miauwde:"Kom je nog?" Hij liep klunzig achter Stripe aan en Stripe bedacht dat ze hem wel schattig vond. Ze trippelde verder naar boven, en toen kwamen ze in een ruimte waar het heel erg naar muizen riek, en warm was. Ineens keek Cookie haar aan en miauwde stotterend:""Euh..j..je hebt mooie ogen.." Stripe glimlachte en miauwde wat verlegen, met haar pootje over de grond schuivend als antwoord:"Dankje!" Stripe kreeg het al direct warmer en sprong op een bergje hooi. Ze sloeg met haar poot op het hooi en er vloog een klein deeltje zachte hooi op Cookie. Stripe lachte:"Speel je mee?" en ze strooide lachend nog wat hooi op hem.




Te lui om van acc te wisselen xD


First love [Cookie] 317bd5w
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
First love [Cookie] DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: First love [Cookie]   First love [Cookie] Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 11:51

cookie schaamde zich een beetje voor zijn uitspraak, maar stripe vond het blijkbaar niet zo erg. stripe sprong op een hoop stro ze gooide een beetje op cookie hoofd en zij: "Speel je mee?" cookie sprong op het stro en begon met gooien na een tijdje leek het wel een kussen gevecht overal lach stro en lachend speelde cookie en stripe door. terwijl cookie even naar stripe keek besefte hij dat hij vlinders in zijn buik kreeg hij begon stripe steeds leuker te vinden. toen cookie en stripe allebei buiten adem waren. ging cookie even zitten, hij zij: "ik heb honger ik denk ik maar wat vangen, wil jij ook wat?" cookie wachten op het antwoord van stripe


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
First love [Cookie] 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First love [Cookie]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: