Nachtmerie - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Nachtmerie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lightheart
StarClan
Nachtmerie - Pagina 2 DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Nachtmerie   Nachtmerie - Pagina 2 Icon_minitimedi 16 nov 2010 - 20:59

(Ja hoor)

'Zo, Dapplekit, Lightpaw,' sprak Duskpelt op haar strengste toon. Lightpaw trok een gschrokken gezicht, nu zal haar mentor ook teleusr gestelt zijn, en Lightpaw kromp in eén. 'Wat doe jij hier buiten het kamp, Dapplekit, en waarom loop jij zomaar bij hem weg om een muis te vangen terwijl je hem naar het kamp moest brengen, Lightpaw?' Duskpelt rechtte haar rug iets waardoor ze langer leek. 'Oooh, Euhmm..' Lightpaw zweeg even. 'Dapplekit die smeekte, en omdat we toch al het kamp uit waren..' Lightpaw zweeg weer, 'Ik dacht, dat het wel even kon.. En toen rook ik muis, ik dacht een sorrytje voor de clan' Lightpaw probeerde een klein onschuldig glimlachje op te zetten. Ze keek streng neer op de twee jongere katten. Ze wsit dat ze nu goed op haar kop ging kijgen. Ze richte een kleine blik op Dapplekit, en nu zit ik in de problemen om dat jij zo nodig hier heeng wouw Lightpaw ze het natuurlijk niet hart op, want ze deed neit bod tegen kittens, dat vond ze zielig. Lightpaw ging recht op zitten, en stamelde, 'H...Het was niet mijn bedoeling hoor...'


Nachtmerie - Pagina 2 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
Nachtmerie - Pagina 2 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Nachtmerie   Nachtmerie - Pagina 2 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 19:28

'Zo, Dapplekit, Lightpaw.' Dapplekit keek geschrokken op. Nee hé! Dat was Duskpelt. Op zich een lieve poes, maar als je de regels overtrad... Dapplekit zweeg geschrokken. 'Wat doe jij hier buiten het kamp, Dapplekit, en waarom loop jij zomaar bij hem weg om een muis te vangen terwijl je hem naar het kamp moest brengen, Lightpaw?' Dapplekit dook in elkaar en zette grote ogen op. Hij voelde Lightpaw's blik op hem. Het was zijn fout... 'Het was niet mijn bedoeling hoor..' antwoordde Lightpaw. Duskpelt bleef streng kijken. Dapplekit nam nu het woord. 'Het was mijn fout! Lightpaw wilde me tegenhouden, eerlijk!' Zijn stem werd steeds duidelijker te horen. 'Het was mijn schuld!'


Nachtmerie - Pagina 2 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpelt
Member
Nachtmerie - Pagina 2 DPKsfdL
120

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Duskpelt
BerichtOnderwerp: Re: Nachtmerie   Nachtmerie - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 19:53

'Het was niet mijn bedoeling hoor,' antwoordde Lightpaw. Duskpelt wilde haar net verwijtend toespreken toen Dapplekit wat riep. 'Het was mijn fout! Lightpaw wilde me tegenhouden, eerlijk! Het was mijn schuld!' Duskpelt keek op de kitten neer. Eigenlijk mocht hij niet toerekeningsvatbaar gehouden worden voor dit accident. Maar als Lightpaw hem probeerde tegen te houden.. wie was zij dan om hen te straffen? Duskpelt zweeg en keek streng. Toen glimlachte ze bijna onmerkbaar. 'Goed, zie het deze keer door de vingers. Maar de volgende keer...' Ze keek nog even streng. 'Nu terug naar het kamp!'


Nachtmerie - Pagina 2 521234483337fd7523fb

For nowhere is my goal, I'll travel night and day
For never is my time, I'll find another way
For noone is my friend, I'll lose all I ever had
For nothing is to last, I'll take back everything I said
~It's over
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Nachtmerie - Pagina 2 DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Nachtmerie   Nachtmerie - Pagina 2 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 20:11

'Goed, zie het deze keer door de vingers. Maar de volgende keer...' Zei Duskpelt ze keek nog even streng. 'Nu terug naar het kamp!' Lightpaw gehoorzaamde zonder protest. Weer terug in het kamp keek ze rond, ze kon niet meer slapen, daar was ze nu te actief voor, dus wachte ze maar tot Dapplekit, en Duskpelt aan kwamen. Hurgg, gellukig heb ik geen straf, anders was ik dood, en wat zalde Mousefur wel niet denken? Zij is mijn mentor waar aan ik me wil bewijzen! Lightpaw keek naar de maan, de maan was neit meer op z'n hoogste punt, het begon al ochtend te worden.


Nachtmerie - Pagina 2 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nachtmerie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: