Eerste post met nieuw account. [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste post met nieuw account. [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Musicheart
Member
Eerste post met nieuw account. [open] DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 23:12

Musicheart deed haar mooie glimmende ogen open. Ze lag in haar nest in het warrior den. Haar ogen glimden door wat licht dat door de bladeren van de den heen schenen. Het was wel bladval dus de zon zou minder vel worden. Ze stond op en rekte zich rustig uit. Wat voor avonturen zou ze beleven vandaag? Ze had een nacht hiervoor een nachtmerrie over het donderpad. Oh wat haatte ze die monsters! Ze liep de den uit. Ze stond stil en herrinerde zich hoe het gebeurde, hoe ze als apprentice het donderpad overstak, en midden op het donderpad.. toen gebeurde het. Het monster racede razendsnel op haar af, met de stank, lawaai, snelheid en al. Ze had geen schrammetje of wat dan ook, maar ze vergeet het nooit meer. Ze had dit nooit aan iemand verteld. Ze was nog maar een maan of twee warrior. Ze probeerde haar rustig te maken en liep verder naar de prooistapel. Ze wou haar kop buigen om een vogeltje te pakken, maar een gedachte hielt haar tegen. Eerst moet de clan voedsel. Ze deed haar kop weer omhoog, de verse lucht van prooi kwam haar neus in. Heerlijk. Maar nee, ze wou eerst jagen voor de clan. Ze liep door de ingang van het kamp eruit. Na een tijdje wandelen kwam ze aan op een goede jaagplek. Ze snoof de lucht op en rook een dikke vogel. Het witte diertje zat achter een struikje, zoekend naar voedsel. Jij bent het voedsel! Dacht musicheart, want het leek of de dikke vogel verslaafd was aan eten. Ze dacht er even aan hoe lekker de clan deze vogel wel niet zou vinden! In de sluiphouding liep ze poot voor poot op het diertje af. Toen ze dichtbij genoeg was, sprong ze. Het diertje was al aan het vladderen met zijn vleugels om te maken dat hij wegkwam. Maar musicheart was helemaal niet van plan om hem zomaar te laten gaan. Snel beet ze het dood en nam het in haar bek. De geur was nu dichtbij, wat heerlijk zou deze vogel zijn. In leaf-fall zou het moeilijker zijn om prooi te vinden dus deze vogel was geweldig om te vinden. Hier kunnen wel drie kittens mee. Musicheart dacht. Nee musicheart, eerst de clan. Trouwens je hebt maar één prooi, dus dan moet je eigenlijk ook een wat kleine vogel nemen, de clan eerst. Ze wou wel boos op haar zelf zijn, maarja. Het was waar. Ze liep richting het kamp met de verse vogel in haar bek.


Lekker lang ;D


Eerste post met nieuw account. [open] 2yl4bif
Stamps
Eerste post met nieuw account. [open] W0qAlxREerste post met nieuw account. [open] EjrsROFEerste post met nieuw account. [open] MMAFZtmEerste post met nieuw account. [open] PgKKyjMEerste post met nieuw account. [open] MKN7vHEEerste post met nieuw account. [open] LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Eerste post met nieuw account. [open] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 19:46

Dat is een super super super goed verhaal Surprised en ook een lang verhaal. Soms staan er wel wat foutjes in maar dat heb ik ook soms dus dat vind ik niet zo erg. Ik vind dat je al naar de echte RPG mag gaan maar daar kan ik mischien niet goed over beslissen want ik zit ook nog maar bij de RPG training. Maar toch vind ik het een super goed verhaal. Wink


Eerste post met nieuw account. [open] Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumefur
Member
Eerste post met nieuw account. [open] DPKsfdL
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Plumefur
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:58

Plumefur liep door het hoge gras. Ze hoopte dat ze deze keer meer prooi zou vinden als gisteren. Gisteren had ze alleen een vogel meegenomen en daar was de clan niet zo blij mee, dus ging ze op zoek naar prooi. Ze stak haar neus hoog in de lucht. Plumefur rook een geur, niet van een prooi maar van een windclankat. Ze liet de prooi achterwegen en en liep door een paar struiken en zag Musicheart op een paar staartlengten afstand. Ze had de kat al eens in het kamp gezien. Plumefur kwam uit de struiken en liep tot bij Musicheart. "Hallo Musicheart" zei Plumefur.


Eerste post met nieuw account. [open] 2rym5wk
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Eerste post met nieuw account. [open] 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:08

Volgens mij kan je gewoon in de echte rpg posten Smile


Eerste post met nieuw account. [open] 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumefur
Member
Eerste post met nieuw account. [open] DPKsfdL
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Plumefur
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:13

Gaat het over Plumefur of Musicheart?


Eerste post met nieuw account. [open] 2rym5wk
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
Eerste post met nieuw account. [open] DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:24

Eehm, doe jij met elk account de rpgtrainimg ofzo?
Dat hoeft echt niet, zit je met een account in de echte rpg moet je daar gwn blijven, je moet hier niet zo blijven hangen. Dit heb ik al vaker gezegd. Je post namelijk prima. Dt is bijvoorbeeld helemaal niet kort.


Eerste post met nieuw account. [open] 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumefur
Member
Eerste post met nieuw account. [open] DPKsfdL
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Plumefur
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:32

ja maar rpg training is zo leuk. =3


Eerste post met nieuw account. [open] 2rym5wk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Eerste post met nieuw account. [open] DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post met nieuw account. [open]   Eerste post met nieuw account. [open] Icon_minitimema 10 dec 2012 - 22:57

Idd rpg training is leuk :3 btw als ik nog niet accepted ben ik een clan wil ik altijd persee posten dus doe ik het hier x3 en dan kunnen mensjes zien dat ik goed kan posten en willen ze me wel in clan :3


Eerste post met nieuw account. [open] W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste post met nieuw account. [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: