Allereerste keer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Allereerste keer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dirtpaw
Member
Allereerste keer DPKsfdL
HANS =D
29
Actief
Dirtpaw
BerichtOnderwerp: Allereerste keer   Allereerste keer Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 19:22

Dirtpaw opende zijn ogen. Hij schudde zijn vieze vacht, en gaapte even luid. Zijn poten lagen wijduit rond zijn lichaam. De andere apprentice's bleven altijd bij hem uit de buurt slapen, omdat hij zo vies was. Maar ja, dat komt er van als je je vacht bijna nooit wast. De apprentice stond op, en rekte zich eens fijn uit. Nadat hij zijn slaapplekje netjes had gemaakt, trippelde hij de apprentice den uit. En koude stroom van ijzige lucht kwam hem tegemoet. Even rilde Dirtpaw. Er lag hier en daar wat ijsel, en de lucht was zo koud dat je longen er pijn van deden. Dirtpaw voelde zich ondanks de kou toch warm van binnen. Het voelde fijn zoveel katten om zich heen te hebben. En als je problemen had, was er altijd wel een warrior of apprentice om er mee over te praten. Opeens knorde de maag van de kater. 'Eten' Schoot er door zijn kop. Snel trippelde hij naar de prooistapel, en pakte er en muis vanaf. Meer had hij niet nodig. Het kwam niet zomaar dat hij zo dun was. Nu zou hij gaan jagen, want dat moest natuurlijk ook gebeuren. Opeens zag hij een kat staan. Misschien zou die wel mee willen jagen. Jagen alleen was nooit leuk. Snel trippelde hij naar de kat toe, en vroeg: ''Hallo! Heb je zin om te gaan jagen?'' Ondanks hij de kat niet kende, zag hij er wel aardig uit.

-Mijn eerste verhaal. Liever niet op antwoorden, maar tips geven want die heb ik hard nodig-

(HET IS VEEL TE KORT NIET?)


Allereerste keer 6zwspf
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Allereerste keer DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Allereerste keer   Allereerste keer Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 19:33

Is dat je eerste keer? Het is echt super goed Surprised Het is zeker niet te kort want het zijn 11 lijntjes en je moet er minimum 5 hebben. Ik denk dat als je iets zegt dat dat dan niet vet gedrukt moet zijn(sommige doen dat wel maar ik niet) En er zijn hier en daar enkele foutjes vb: je hebt ergens 'en' geschreven terwijl het 'een' moest zijn maar dat is niet zo erg. Voor de rest is het echt een super goed verhaal wink


Allereerste keer Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dirtpaw
Member
Allereerste keer DPKsfdL
HANS =D
29
Actief
Dirtpaw
BerichtOnderwerp: Re: Allereerste keer   Allereerste keer Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 19:37

thanks ;D


Allereerste keer 6zwspf
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Allereerste keer DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Allereerste keer   Allereerste keer Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 20:49

Wow dat is echt goed voor je eerste post!
Best lang en ook goed.

Tips
- je hebt soms 'en' ipv 'een' geschreven.
- Verder is het goed ;D echt nice.


Allereerste keer W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Allereerste keer DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Allereerste keer   Allereerste keer Icon_minitimema 3 dec 2012 - 8:26

-Mijn eerste verhaal. Liever niet op antwoorden, maar tips geven want die heb ik hard nodig-
Ik weet eigenlijk geen tips... Very Happy
En de spelling...
Als je twee woordjes verkeerd schrijft is dat niet zo erg... Wink


Allereerste keer 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Allereerste keer DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Allereerste keer   Allereerste keer Icon_minitimema 3 dec 2012 - 9:09

Een hele goede post ^.^ Zeker voor je eerste keer. En het is helemaal niet te kort ^.^ Het kan nog veeeeeeeeeeeel korter (Moet niet xD Maar ik heb posts gezien die 3 keer zo kort als deze waren en dan nog goed waren ^.^)



Allereerste keer D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Allereerste keer DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Allereerste keer   Allereerste keer Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:15

wow !! Echt de eerste keer ???? Zooooo goed !!! oh toch een tip ! Krijg een beetje meer zelfvertrouwen ! Want het is fantastisch.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Allereerste keer 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Allereerste keer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: