//Don't close your eyes for reality.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 //Don't close your eyes for reality.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonstripe
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimema 3 dec 2012 - 23:24

Ok, here we go.

Hey ye'all lads.

Ik wou dit zeggen voordat jullie anders zouden moeten vernemen. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik heb na lange tijd m'n beslissing genomen, en heb met bepaalde redenen die ik liever niet helemaal openbaar zet, uiteindelijk beslist om te stoppen met WarriorCats. Dus, als moderator, lid, deputy, alles. Ik weet dat velen van jullie verbaast zullen zijn, sommigen verdrietig, en andere misschien weer blij. Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat ikzelf het wel ga missen, maargoed.

Alle mensen hier, dankjullie wel. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig, omdat WarriorCats nu een grote en goede site is geworden, waarop nieuwe mensen het leuke van rpg'n leren. Je vind hier algauw je vrienden, en het wordt ook goed uitgelegt. WarriorCats was altijd voor meer de beginners, omdat het makkelijk was je hier aan te passen. Ik hoop dus dat de site altijd geweldig blijft, zoals het nu is. =)

Ooit had ik de boeken gezien, en vanaf het eerste boek was ik geïntrigeerd door het levendige karakter van Rusty & Grawpaw. Van Bluestar en zelfs van Tigerclaw. Toen ik de schrijvers eens googelde, kwam ik toevallig hierop terecht. Eerst vond ik het maar niks, maar toen begon ik het te ontdekken. Nooit ga ik vergeten hoe Nathalie me toen een pb stuurde voor een topic. En daar begon mijn lange verblijf op de site.
Het is altijd een thuis voor me geweest, waar ik altijd terecht kon met alles. Hechte vriendschappen kwamen en gingen, en ik kan met gerust gemoed zeggen dat het altijd een plezier was thuis te komen en de site te openen.

Waarschijnlijk ga ik m'n accounts nog één keer weggeven, behalve Moonstripe. Het spijt me Gaby, je kan de kittens nog laten geboren worden, als je dat wil. Moonstripe wordt rustig oud in een hoekje van de Clan, en sterft ooit. Maar terugkomen gaat hij niet.

Maar nu ga ik dus weg. Niet getreurd, ik blijf wel in contact met degenen die dat willen. En als je me liever zo snel mogelijk vergeet, wel veel succes! Ik ga geen namen noemen, want de lijst kan wel door blijven gaan.

Dus dankje iedereen.
For one last time,

Zsa-Zsa & Moonstripe
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
//Don't close your eyes for reality.  JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimema 3 dec 2012 - 23:44

Het is jouw keuze Zsa, echt waar. Maar vergeet niet dat je hier nooit vergeten zal worden, dat er altijd mensen je naam zullen blijven schrijven en dat de nieuwe leden over je te horen krijgen, want je bent en blijft een geweldig persoon, een lieve vriendin en een uitstekende Moderator.

Zsa, het gaat je goed, lieve schat en we spreken elkaar nog <3

xQuinty


//Don't close your eyes for reality.  FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 0:02

Zsa-zsa, this hurts to read, but I know, I've to accept your choice, and that isn't easy, really, cause you where my first RPG friend here, you where the one with the most awesome Brigt x Moon topics... But everything has got an end, and this is the end of this part... And I really don't like that, but I understand you.
So here it comes.
Ik ben blij met jouw een leuke RPG tijd gemogen te hebben, en dat was gewoon super gezellig, ik blijf contact met je houden, en die Brightpaw x Moonstripe topics blijven in mijn hart, want die zijn gewoon speciaal voor mij, ze betekenen echt heel veel voor mij. En jij dus ook.
Ik ga je missen Zsa, maar gelukkig heb ik je MSN, en ik zal dolgraag je skype ook nog willen hebben.

XxNana-Chan


//Don't close your eyes for reality.  2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherkit.
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
139
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ♠ Four moons
Gender:
Rank:
Featherkit.
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 0:27

Ik heb het gevoel dat ik dingen door elkaar haal, maar ik heb meer liefde om te geven. Let maar op :3
Moonstripe schreef:
en andere misschien weer blij. Dat weet ik niet.
Die mensen ga ik een subtiele tik tegen hun achterhoofd geven. It had to be said.

Anywayz; I've been there to. Denk ik, soort van. Het stop gedeelte.
Waz had toen tegen mij gezegd... Of iets in de trans van... Wanneer je bereidt bent om die knoop door te hakken en te stoppen als moderator, ben je pas echt... Eh... Ik weet het niet meer precies dus vul ik zelf wat in: A LEGEND. ;D
Zoals ik eerder al had gezegd: ik heb niet veel meegekregen ervan, maar ik weet gewoon zeker dat je het super hebt gedaan meid ~
En mijn geheugen is voor de rest te slecht en ik heb een week nodig om me alles weer te herinneren dus meer zit er nu niet echt in ;}

Het is spijtig dat ik die epic avatar van Moonstripe nu niet meer langs zie komen, maar ik ga gewoon iedere dag naar je profiel om de awesomeheid ervan te kunnen beschouwen. Dat moet.
Ehm... Veel zinnigs heb ik niet echt te zeggen, mijn brein is een beetje leeg. Sorry ;}
(Daarbij wil ik ook een klein beetje laughs hebben, anders is het allemaal maar zo sad :c)

En OE OE, ik wil contact. Of je dat nou wilt of - Nou, ik ben wel het persoon dat alles los peutert als ze dingen wilt en geloof me: contact met jou wil ik >3
Maar ik doe rustig en vraag vriendelijk: Sta ik niet op je lijst en mag ik dan contact met je hebben/houden ;D ?

- Noor.

PS: Sorry als ik vrolijk overkom, maar ik ben niet het persoon dat gaat trekken aan mensen en ze smeken te blijven. Daarbij weet ik dat niemand op een jankende Noor zit te wachten en ben ik blij voor mensen als ze eindelijk een super moeilijke beslissing hebben kunnen nemen. De wereld redden, of toch maar niet? Dus begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, want als ik superpowerz had: zou ik ze gebruiken om allemaal lieve derpjes hier te houden o3o Inclusief Zsa, want zij is er een. Met een magneet of zo. Let maar op.


Pb's naar Hollypaw!
//Don't close your eyes for reality.  Feather33_zps6ee9d7dd
Terug naar boven Ga naar beneden
Little
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
♥ I believe i can fly ~ ♥
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 13 moons ♥
Gender:
Rank:
Little
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 7:10

Het is jouw keuze zsa, en ik vind het heel dapper wat je doet. Maar ik ga je hier enorm hard missen, want ook jij was een belangrijk deel van Wc, een deel dat de komende maanden nog steeds pijn zal doen als ik je hier niet meer zie. Ik heb je msn, en ik zal je wss nog steeds spreken om andere sites, right? Tot ziens lieve zsa <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishclaw
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
404
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons and one single day
Gender:
Rank:
Wishclaw
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 9:58

Jammer dat je weg gaat... Sad
Ik kende je niet goed, maar je was een goede MOD Very Happy

En ligt het aan mij of gaan nu ineens heel veel mensjes weg?


En nogmaals: Heel jammer dat je stopt... Sad


//Don't close your eyes for reality.  1038veo
Stamps! & more:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:20

No Zsa D:
Je was zo'n goede mod, zo aardig. Why do you have to leave? :c
*Vind geen woorden*
Ik wens je veel succes in Real life meid,
May Starclan light your path! <3


//Don't close your eyes for reality.  154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender:
Rank:
Amore
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:27

You.,.. you.. you..


You leave me ? D: You're the one who made me here who i am now, jij was waar ik mee kletste toen ik die freaking irritating noob was. Why, why D: Starclan does wat starclan wants to, so i'm not gonna tell everything because i cry then and and... i don't want to cry ;-; [veegttraanstiekemweg]

Word actief op msn ... please... do it for me..


//Don't close your eyes for reality.  34rsr68
Walking rainbow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:31

Zsa, meid, ik weet nog goed dat we het hier gisteren over hadden. Je weet dat ik je blijf steunen, maakt niet uit welke keuze je ook maakt. Nou, ik weet niet echt veel te zeggen aangezien ik (denk ik) gisteren al alles heb gezegd. Al ga ik je hier mega hard missen, iedereen trouwens, maar we zullen je nooit vergeten<3 Als je ooit overweegt terug te komen dan kun je er zeker van zijn dat we je met open armen gaan ontvangen. Je deed alles goed, je moderatorschap, Leader/Deputyschap. En jaa, we bezagen je als een strenge mod >3 Haha, nee ;D
Maar goed, voor de zoveelste keer; Je bent en blijft voor altijd een goede vriendin van me. En of je het nu wilt of niet, ik kom zo snel mogelijk bij je langs! >D

Hopelijk krijg je nog veel plezier & rust in je leven.
Groetjes, Chi die je altijd zal blijven stalken ;D <'3333


//Don't close your eyes for reality.  CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 18:19

Zsa-Zsa ? Waarom ? Niet vertrekken !

Je was zo'n goede mod en ik heb er geen woorden voor Sad


Flamestripe || Falconscreech
//Don't close your eyes for reality.  X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
//Don't close your eyes for reality.  7iLZ7FI //Don't close your eyes for reality.  MKN7vHE //Don't close your eyes for reality.  W0qAlxR //Don't close your eyes for reality.  PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
//Don't close your eyes for reality.  Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 19:51

Ik ga je niet smeken om te blijven, want je hebt vast goede redenen om dat niet te doen. Wel ga ik je missen en ik wens je nog veel succes (:


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

//Don't close your eyes for reality.  WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Aquila
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons.
Gender:
Rank:
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 20:00

ik wens je heel veel succes in real life en hoop natuurlijk gat je terug komt maar dat denk ik niet.
je was een geweldige modetater
ik ga je heel erg missen.



//Don't close your eyes for reality.  317cexc
//Don't close your eyes for reality.  Aquilat
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandon.
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Herbert Herbert Herbert
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Brandon.
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 20:02

Dit valt zwaar,
Zsa-Zsa,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik je ga missen;
Omdat je een geweldig persoon was. (:
Omdat je een oprechte en goede moderator was.
En omdat je steeds vriendelijk bleef, wat er ook gebeurde.
Ik heb eigenlijk al sinds ik op de site aankwam naar je opgekeken.
Je was ook één van de eerste mede-belgen op de site die ik tegenkwam en een echt leuke persoon. (:
Het is zo raar dat je vertrekt, omdat je op de één of andere manier op deze site zult blijven en omdat je ook bij de site hoorde.
Ik zit met een krop in m'n keel, dus ik ga de tekst afronden:
Zsa-Zsa, ik zal je missen en je was een ongelooflijk leuk iemand in de RPG en OOC.
Veel succes in je verdere leven en nog heel veel geluk.
~Her


//Don't close your eyes for reality.  Brandonsig

Briarkit ;; Smallear ;; Swanpaw ;; Glacierpaw ;; Brandon


//Don't close your eyes for reality.  Herstamp2  //Don't close your eyes for reality.  Herstamp1

Ik ga van 4 Juli tot 14 Juli op kamp en kan dus niet reageren op topics en pm's!

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 20:31

Zsa, wijffie toch <3
ik ga je missen en ben niet boos, ik had het eigenlijk wel half van je verwacht, but i don't like it. Ik zal je echt missen meissie, niet dat ik jouw gezelligheid niet meer ga opzoeken. Je bent nog zeker niet van mij af!
Als ode aan jouw zullen de kittens er nog komen(klinkt weird but ya know me) miss dat je nog mee wilt beslissen, dat zou ik awesome vinden.
Maar je was een goede moderator en als vriendin was je geweldig, ik blijf contact met je houden omdat het gewoon te gezellig is.
Ik kan zo wel heel lang doorgaan maar ik rond het af.
Ik zal je echt missen, maar ik blijf contact houden

xxx
La Gabs




//Don't close your eyes for reality.  Vg7cih
//Don't close your eyes for reality.  U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
//Don't close your eyes for reality.  Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 21:57

Ik zal je hier echt missen, ik kende je niet heel erg goed maar ik had veel respect voor jou. Het is altijd heel jammer als mensen afscheid nemen van WC. Veel succes in je RL =)


Groetjes Viktor


//Don't close your eyes for reality.  90vg07C
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
//Don't close your eyes for reality.  RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 14:06

Het spijt me om dat te horen, Zsa :c
Zsabro .. ZSA! ;u; *sniffle*

Gelukkig heb ik je nog op Facebook en daar zal ik je dus wel eens spreken, jammer dat we nooit een topic gehad hebben :c
Hehe, *brofist* (:

x Lianbro


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn//Don't close your eyes for reality.  Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
//Don't close your eyes for reality.  DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: //Don't close your eyes for reality.    //Don't close your eyes for reality.  Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 11:19

Neeheee ! ik weet het, het is een beetje laat... Ik ben niet goed in afscheit nemen, ik kende je niet goed, maar toen ik hier net was, was jij de eerste die me verbeterde ( ik had al direct iets fout gedaan...) snif snif, ik keek best naar je op, nu nog altijd en ik wens je verder veel geluk toe.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

//Don't close your eyes for reality.  313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
//Don't close your eyes for reality.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: