[Game] [PC] Minecraft



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Game] [PC] Minecraft

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Forestkit*
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
Marijnn is mijn naam.
16

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Forestkit*
BerichtOnderwerp: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 0:42

Ik verveelde me dus ik maak dit topic xD

Ik speel minecraft, het is een vet leuk spel alles is vierkant Very Happy
Speel je het ook plaats het hier, ik heb trouwens een eigen server, allen die werkt alleen aks je bij ons thuis bent >.<

Ik doe altijd survival Very Happy
En dan komt er een creeper en ben ik dood xD
Ken je het????
Plaats het hier


(OMG kan niet typen op iPad)



Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimeza 8 dec 2012 - 9:10

Hé, Minecraft is grappig he?
Ik heb het ook...


[Game] [PC] Minecraft 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 18:25

jaaa heb je een eigen server ?


[Game] [PC] Minecraft W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimevr 14 dec 2012 - 13:44

Heb je dat tegen mij (Treeleaf) of tegen Marijn?

*is vergeten wat een server is, schaam schaam*


[Game] [PC] Minecraft 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 19:22

Een server is zo'n eigen minecraft world ongeveer (moeilijk uit te leggen) en je kan bepalen of er monsters mogen komen of niet en de moeilijkheid enzo. Een multiplayer wereld, anderen kunnen er dan in als je ze op de whitelist zet.

We kunnen dan miss samen minecraften als jullie dat hebben?


En tegen jou (Treeleaf) Want ben net zo goed dawnheart als forestkit als kittypaw ^^


[Game] [PC] Minecraft 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tatja
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
38
Actief
Tatja
BerichtOnderwerp: Re: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 19:28

ik heb ook Minecraft :3 maar heb het illegaal gekregen x'D Dus een eigen server zit er nie in :'D


[Game] [PC] Minecraft UATBC[Game] [PC] Minecraft UVkVa[Game] [PC] Minecraft OcVBD[Game] [PC] Minecraft H4dkE[Game] [PC] Minecraft 8PIlT[Game] [PC] Minecraft KCKQM[Game] [PC] Minecraft GtqBX
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 8:59

O, ben jij ze allemaal? *schaam schaam*

Ja, ik heb een eigen server. De vriend van mijn neef had MineCraft gekocht en op de USB-stick van mijn neef gezet. Mijn neef leende die stick aan ons (mijn broertje en mij) uit om MineCraft op onze computer te zetten... Very Happy


[Game] [PC] Minecraft 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
[Game] [PC] Minecraft DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: [Game] [PC] Minecraft   [Game] [PC] Minecraft Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 1:26

Mag ik het ip ? Dan kunnen we misschien samen daar op spelen.

Wist je dat er ook warrior cats servers van bestaan? Ze zijn helaas wel engels & je moet rp'en in chat.


Ik heb trouwens op minecraft een faalende warrior cats map gemaakt -.-

En daarmee bedoel ik : De zonnenrotsen zitten superverweg van thunderclan territorium -_________-

btw, ik ben kittypaw/dawnheart xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Game] [PC] Minecraft
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: