First time for me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 First time for me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strugglebug
Member
First time for me Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: First time for me   First time for me Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 10:16


Ze nam een grote hap zuurstof naar binnen en opende voorzichtig één voor één haar ogen. Haar wit/zwarte vacht streek tegen die van haar moeder, maar algauw sprong de kitten recht waardoor ze het contact met haar moeder verbrak. Strugglekit keek even vragend rondom haar heen. Ze wist maar al te goed dat ze nog te jong was om naar buiten te gaan, maar de drang was te groot. Ze wou zien hoe het kamp eruit zag. Welke katten er allemaal in deze Clan leefden. Een kleine zucht rolde over haar lippen toen ze naar achteren keek om na te checken of haar moeder nog sliep. Als dat werkelijk zo was, dan kon ze met wat geluk de Nursery uit glippen! Plezier overspoelde haar bij het zicht van een slapende Shrewleap, en de rest van haar siblings die tegen haar aanlagen. Een grijns overtrok haar gezicht toen ze haar twee voorpoten in het witte spul zette. Geschrokken deinsde de kleine kitten naar achter, haar oortjes plat tegen haar kopje gevouwen. Wat was dat? Het was veel te koud om erop te stappen! Maar wat haar nog meer verbaasde dat twee katten, die duidelijk ouder waren dan haar, in het witte kleverige spul aan het rollen waren. Straks bevroren ze nog, of kreeg één van de twee de griep, of wie weet wat ze allemaal wel niet konden krijgen! Ze zocht naar enkele katten die haar konden vertellen wat er gaande was, maar echter was er geen enkele kat die haar bekend voorkwam. Haar smaragd groene ogen gleden over elk gestalte dat de Nursery passeerde. Misschien was ze toch beter binnen gebleven? Wat als Shrew straks wakker werd en haar een straf gaf omdat ze buiten de Nursery stond? Tja, feitelijk stond ze half buiten en half in de Nursery.. Dus deed ze niks wat niet mocht, ja toch?

-- OPEN --



First time for me E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
First time for me DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 18:59

Het was koud, dat kon je gemakkelijk voelen. Zij als kleine, pasgeboren kitten was vooral vatbaar voor deze kou, aangezien ze nog niet zo’n dikke vacht had. Tot nu toe moest ze haar warmte hebben van haar moeder en haar broertjes en zusjes, waar ze nu bij lag. Nieuwgierig stak ze haar neus in de lucht. Ze opende haar nog prille oogjes en gluurde naar de opening, waar ze tot haar verbazing haar zusje zag staan. Nu wou zij ook kijken wat er aan de hand was, aangezien de lichaamsstaal van Strugglekit nogal geschrokken was. Maar zou ze er wel heengaan? Van Shrewleap mocht ze zeker nog niet uit de nursey, wie wat voor boze katten er daar buiten liepen. Maar aan de andere kant wilde ze net zoals haar zusje de buiten wereld eens met eigen ogen aanschouwen. Lang bleef ze nadenken over wat ze zou doen, maar ze besloot uiteindelijk voor haar laatste optie. Ze trok zichzelf omhoog en wurmde zich zo stil mogelijk richting Strugglekit. Verschillende geuren mengde zich in haar neusholte, maar goed kon ze de geuren nog niet onderscheiden. Dit moest ze natuurlijk ook nog allemaal leren, al herkende ze wel de geuren van haar moeder. En natuurlijk ook die van haar broertjes en zusjes. Maar er zaten ook zoveel vreemde en rare geuren bij, de een sterker dan de ander. Toen ze dichterbij kwam zag ze waar haar zusje zo van onder de indruk was. Ze hield haar blik gericht op het witte, kristallen pak wat zich voor de nursey bevond. Wat zou dat zijn? Dit zou de eerste keer zijn dat ze het mocht aanschouwen. Wat verlegen schuifelde ze naar voren en duwde haar poot in de sneeuw. Een zeer koud gevoel omhulde haar poot, en geschrokken trok ze hem terug. Ze had haar ogen wijd opengesperd, verbaast van wat ze net had gevoeld. Wat zou dat kunnen zijn? Toen focuste ze haar blik weer op haar zusje. ’Weet jij wat dat is?’ vroeg ze, en knikte in de richting van het witte spul. Plots hoorde ze een zacht geluid van achter. Het zou toch niet zo zijn dat haar moeder wakker werd.. Gelukkig stelde ze vast dat het iets anders geweest moest zijn, want toen ze naar achter keek zag ze dat alles nog veilig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
First time for me Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:58


Strugglekit bleef nog steeds even verbaasd als daarnet voor haar uit staren. Ze was niet echt zeker wat ze hier van moest denken. Na een poosje hoorde ze achter haar katten ontwaken, en in de hoop dat het haar moeder niet was draaide ze haar om en zag dat één van haar siblings naar haar toe liep. ’Weet jij wat dat is?’ Een beetje onzeker schudde ze haar hoofd als teken dat ze het ook niet wist, en richtte vervolgens haar aandacht weer op het aantal katten in de Clan. Ze waren met zoveel.. Zat elke Clan zo vol met goede, sterke en loyale Warriors? Een klein zuchtje rolde over haar lippen en ze keek haar zusje aan. 'Heb jij onze vader ergens gezien?' Vroeg ze uiteindelijk en keek Saltkit luchtig aan. Ze wist van haar moeder dat hij erbij was wanneer ze geboren werd, maar voor de rest had zij hem nog nergens anders gezien. De zwart/witte kitten tilde haar hoofdje op, en waagde al haar vier pootjes op het witte spul. Een koude rilling rolde over haar rug, maar ze wist de schok nog beperkt te houden. Daarnet was het erger, en dat kwam waarschijnlijk door het feit dat ze al die koude niet gewend was. De vorige dag had ze te horen gekregen van de andere Queens dat het weer aan het sneeuwen was, echter was ze toen ietwat te moe om te gaan vragen wat sneeuw eigenlijk was. Ondertussen vielen er kleine vlokjes die vanuit de hemel kwamen op het koude witte tapijt onder haar pootjes. Moest dit sneeuw voorstellen? Opgewonden draaide ze haar in één ruk om, en keek haar zusje speels aan. 'Wie weet is dit wel sneeuw!' Gilde ze half piepend. Strugglekit zou nog steeds te zwak zijn om met het spul te spelen, en daarbij was het ook te gevaarlijk voor zo'n jonge kitten om al meteen met sneeuw om te gaan. Toch weerhield het haar niet om even haar pootjes in de sneeuw te zetten, en kleine hoopjes naar haar zus te gooien. Toen ze haar voet in het witte ding zette, kreeg ze alweer een schok door haar hele lichaam. Maar net zoals de vorige keer negeerde ze het nare gevoel, en beet eventjes door. Daarnet vond ze die spelende katten in het sneeuw nog raar, maar nu deed ze alsof het de normaalste zaak was van de wereld. Ach ja, wat wilde je? Ze was nog maar een kitten, dus plezier maken was toegestaan!



First time for me E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
First time for me DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 18:09

Toen Saltkit haar had gevraagd wat voor raar, wit spul dat was had ze onzeker haar hoofd geschud. Nee, natuurlijk wist haar zusje het ook niet. Dit was tenslotte de eerste keer dat ze zoiets mee maakten. Saltkit volgde de blik en probeerde te achterhalen waar ze naartoe keek. 'Heb jij onze vader ergens gezien?' vroeg Strugglekit na een korte stilte. Saltkit had haar vader ook nog niet gezien, ze wist amper zijn naam. Hoe kon zij weten waar hij uithing? ’Uh, nee. Ik weet zijn naam niet eens..’ Strugglekit tilde haar hoofd op en ging met haar vier pootjes op het witte spul staan. Saltkit wilde het liefst haar voorbeeld volgen, maar ook weer niet. Daar net was het nog zo koud, en het kon zijn dat ze onderkoeld raakte. Maar al die andere katten buiten het kamp liepen er al tijden op, en bij hun was dat ook niet het geval. Gevoelig schuifelde ze naar voren, en ging naar Strugglekit staan. Dit keer was het minder koud dan ze had verwacht, maar het voelde nog steeds niet erg fijn aan. Naarmate ze er langer op stond raakte het meer gewend. Saltkit ging bij zichzelf na wat het zou kunnen zijn, maar er kwam niets haar gedachten binnen. Ze heeft sinds haar bestaan al genoeg woorden leren kennen, maar geen enkele kon iets met dit spul te maken hebben. Plots draaide Strugglekit zich in een ruk om in haar richting, en piepte; 'Wie weet is dit wel sneeuw!' Saltkit schrok even van haar reactie, maar herstelde zich snel. Sneeuw? Daar had ze nog nooit van gehoord. Witte kristalletjes vielen neer uit de hemel, zogenaamde ‘sneeuw.’ Het was wel leuk om te zien, hoe de wereld werd bedekt onder een wit laagje. Haar zusje stak haar pootjes erin en gooide wat van het spul in haar richting. Zij besloot vrolijk mee te doen en volgde haar zusjes voorbeeld. De sneeuw bleek aan haar pootjes plakken, en met een raar gezicht probeerde ze het eraf te likken. Maar het ging anders dan verwacht, want haar tong bleek aan haar pootje plakken. Geschrokken wendde ze haar blik naar Strugglekit. Hoe kon dit? Ze begon te trekken, en even deed het pijn maar daarna was ze bevrijd. Haar lichaamstemperatuur daalde snel, en ze begon het al behoorlijk koud te krijgen. Lichtjes begon ze te beven. ’H-heb jij het niet koud?’ vroeg ze aan haar zusje,die blijkbaar nergens last van bleek te hebben. Ze had haar eigen kracht nog niet om haar lichaam volledig zelfstandig op temperatuur te houden, daar had ze echt de hulp van haar moeder en siblings nodig. En heel misschien van haar vader, waar ze wel nieuwsgierig naar was geworden. Hoe zou hij eruit zien? Net zoals al die katten hier, groot, sterk en gespierd? Die katten waren haar voorbeeld, zo wilde ze later ook zijn. Al wist ze dat dit onmogelijk bleek te zijn, dromen mocht je hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
First time for me Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 21:07


Na een tijdje ging haar zus, Saltkit ook op het witte spul staan. ’Uh, nee. Ik weet zijn naam niet eens..’ Ze wist de teleurgestelde blik in haar smaragd groene ogen niet te onderscheppen, en keek haar zusje aan. 'Ah, spijtig..' Ze slikte de rest van haar woorden die ze nog wou zeggen in, en sloeg met haar staartje tegen het witte tapijt zodat er kleine hoopjes sneeuw al dansend de lucht in vlogen. Ze vond het spul eigenlijk best wel leuk. Het enige spijtige eraan was dat het zo koud was. Na een tijdje begon het haar op te vallen dat Saltkit nogal hevig begon te bibberen. ’H-heb jij het niet koud?’ Strugglekit keek haar even met een schuin kopje aan, maar kreeg het door dat haar zwart/witte vacht helemaal wit was geworden. 'Eigenlijk wel ja.' Miauwde ze en sprong weer richting de Nursery. Misschien zou ze toch beter binnen zijn gebleven. Ondertussen stond Struggle zelf ook al zwaar te beven, en liet ze haarzelf vallen op het warme mos. 'Salt! Kom dan terug naar binnen hé, slimpie!' Ze trok één van haar mondhoeken naar boven zodat de grijns op haar gezicht goed zichtbaar werd.



First time for me E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
First time for me DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimema 17 dec 2012 - 17:12

Ze was best nieuwsgierig geworden naar haar vader, vooral nadat Strugglekit ernaar had gevraagd. Saltkit wist niet eens of hij wel bij haar geboorte was geweest. En ze wou het maar al te graag vragen aan Shrewleap, maar dat was geen goed idee. Haar wakker maken was niet haar bedoeling, ze had haar slaap nodig. 'Ah, spijtig..' zei Strugglekit, maar de laatste woorden slikte ze in. Ze sloeg met haar staart tegen de sneeuw, en kleine hoopjes sneeuw sprongen de lucht in. Er bleef wat sneeuw op Saltkit haar neus liggen, en schudde het eraf. Geweldig was dat spul. Heerlijk om in te spelen, maar het enige nadeel was dat het zo vreselijk koud was. Saltkit trilde op haar pootjes, en begon te klappertanden. 'Eigenlijk wel ja.' sprak Strugglekit, als antwoord op Saltkit haar vraag. Gek was het niet, maar het verbaasde haar nog steeds dat de andere katten geen last hadden van de kou. Komt vast door die dikke vacht.., dacht ze bij zichzelf. 'Salt! Kom dan terug naar binnen hé, slimpie!' Nog een laatste keer stak ze haar pootjes in het koude spul, en holde daarna achter haar zusje aan. Het liefst zou ze uren doorbrengen met de sneeuw en haar siblings, maar als haar moeder wakker zou worden zou ze misschien wel boos worden. 'Ik kom al.' miauwde ze zachtjes, zodat de rest van de katten in de nursey niet wakker zou worden. Strugglekit trok een grijns rond haar mondhoeken die haar gezicht een plezierige uitstraling gaf. 'Maar.. Het zou misschien leuk zijn als we een kijkje rond het kamp konden nemen.' Ze nam een ondeugende houding aan, en wachtte op de reactie van haar zusje. Het werd tijd dat ze wat meer van de wereld kon zien, en dit was haar kans. Alleen wou ze niet gaan, het liefst nam ze haar zusje ook mee in haar avonturen. Weer nam ze een kijkje uit de nursey, en liep weer terug naar het mos nestje waar Struggekit zich had gevestigd. 'Het is nu nog rustig. Kom je mee?' Ze was nog niet uitgepraat, of ze liep al naar de uitgang, hopend dat haar zusje haar zou volgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
First time for me Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 20:26


Ze bleef eventjes naar de uitgang van de Nursery kijken, aangezien haar zusje Saltkit daar nog steeds stond. 'Maar.. Het zou misschien leuk zijn als we een kijkje rond het kamp konden nemen.' Zei haar zus nog, en kwam vervolgens naast haar staan. “Ik ook.. Maar ik wil mijn gezondheid liever niet laten verslechten, snap je?” Haar stem klonk nog steeds ietwat beverig, maar het ging al wat beter. 'Het is nu nog rustig. Kom je mee?' Een beetje mokkig stond ze weer op, en schudde het mos uit haar donzige pels. “Ayay captain.” Mauwde ze een klein beetje speels, en sprong tegelijkertijd weer uit de Nursery. Haar zus was al aan de uitgang gaan staan, en had het waarschijnlijk niet verwacht dat Struggle zo naar buiten zou springen. “Naar waar gaan we eerst? Misschien de Elders.. De andere kittens hebben al eens gezegd dat die best wel leuke verhalen kunnen vertellen.” Een beetje opgewonden sloeg haar staart van links naar rechts en keek de zwart witte kitten Saltkit aan. Ze wou eerlijk gezegd best wel weten hoe die Elders eruit zagen. Al die dagen na haar geboorte was ze eigenlijk nog nooit uit de warme den geweest waar haar siblings en zijzelf sliepen. Haar smaragd groene ogen gleden nieuwsgierig over het kamp, en kwamen uiteindelijk weer uit bij Saltkit. Zij was na haar geboren, dat wist ze van haar moeder. Ze schudde haar hoofd om er een beetje bij te blijven, en keek haar zusje afwachtend aan.


First time for me E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
First time for me DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 13:58

Strugglekit had blijkbaar zo haar twijfels of ze wel mee zou gaan met haar. “Ik ook.. Maar ik wil mijn gezondheid liever niet laten verslechten, snap je?” De stem klonk nog wat beverig, maar het is al een stuk minder dan eerst. Iet wat mokkend stond Strugglekit op en volgde Saltkit. “Ayay captain.” Zei ze speels en sprong de nursey uit. Saltkit moest wel lachen om die reactie van haar zusje. Met Strugglekit kon ze goed opschieten, wat een van de weinige waren. Ze had vaak moeite om een relatie op te bouwen, maar haar zusje had ook zulk gedrag. Hun karakters pasten wel wat bij elkaar, vandaar dat het tussen hun ook zo goed klikte. “Naar waar gaan we eerst? Misschien de Elders.. De andere kittens hebben al eens gezegd dat die best wel leuke verhalen kunnen vertellen.” Mauwde Strugglekit tegen haar. De elders was inderdaad wel een goed idee. Ze was wel benieuwd waarom de kittens zoveel verhalen hadden over deze katten. Net als haar zusje was ze best opgewonden. Dit zou de eerste keer zijn dat ze echt officieel de nursey verlieten en door het kamp zouden lopen. ’Het komt wel goed met je gezondheid.’ zei ze een tikkeltje plagerig. ’En de Elders, dat lijkt me wel een goed plan. Ik ben wel benieuwd waarom ze altijd zo opgewonden zijn als ze erheen zijn geweest.’ Ze richtte haar blik voor een laatste keer naar haar zusje, voor ze de nursey verliet. Ze zwiepte met haar staart, als teken dat Strugglekit haar kon volgen. ’Kom je?’ miauwde ze met een hoog piep stemmetje. De sneeuw voelde nog steeds koud aan, al was ze er nu wel aan gewend geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
First time for me Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimema 24 dec 2012 - 11:25


Ze trippelde licht nerveus in de sneeuw en wiebelde speels met haar oortjes. Strugglekit vond het woord sneeuw zelf al heel grappig, maar dat het witte spul echt leuk was wist ze een seconde geleden nog niet. Al had ze al wel vastgesteld dat ze met dit witte tapijt nog veel plezier zou beleven. Haar groene ogen focuste zich weer op haar zus die begon te praten. ’En de Elders, dat lijkt me wel een goed plan. Ik ben wel benieuwd waarom ze altijd zo opgewonden zijn als ze erheen zijn geweest.’ Een lach sierde zich op haar gezicht toen Saltkit dat had gezegd. ’Kom je?’ Nog geen seconde later sprong ze haar zus achterna, maar struikelde zodat ze in volle vaart tegen de tweede kitten aanbotste. "Sorry!" Piepte ze ietwat te luid en rolde zo samen verder met haar zusje, tot ze uiteindelijk tot stilstand kwamen. Ze kon het niet laten om nog even geamuseerd met haar snorharen te trekken, voordat ze ietwat schuldig naar Salt keek.



First time for me E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
First time for me DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: First time for me   First time for me Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 9:41

Blijkbaar vond haar zusje het een leuk idee om daar heen te gaan, want toen ze had gevraagd of ze wou komen sprong ze direct in haar richting. Maar Strugglekit struikelde, en knalde met volle vaart tegen Saltkit aan. Die probeerde nog opzij te springen, maar dit keer was ze te laat. "Sorry!" piepte Strugglekit, en samen rolde ze door de witte sneeuw. Toen ze tot stilstand kwamen, stapte Saltkit op haar zusje af. Ze probeerde een boze blik aan te nemen, maar dit mislukte en al snel lag ze in een deuk. Ze kon nooit boos zijn op dat lieve zusje, ze zou niet durven. Zij en Strugglekit konden écht goed met elkaar opschieten, en waren naast zusjes ook nog eens vriendinnen. ’Haha!’ lachte Saltkit in de richting van Strugglekit. Voorzichtig begon ze met haar tong de aangekoekte sneeuw van haar vacht af te likken, die tijdens hun botsing in haar vacht was blijven plakken. Toen het meeste sneeuw weg was, keek ze weer op naar haar zusje. ’Kom, we gaan weer verder. En dit keer niet té enthousiast zijn hé?’ lachte ze geammusserd in de richting van het zwart witte poesje. Met korte, snelle pasjes trippelde ze verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
First time for me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: