Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Angelkit
Member
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] DPKsfdL
laura
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Angelkit
BerichtOnderwerp: Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]   Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 17:38

Angelkit lag te slapen en aleen gelaten in het koude hol. Ze viel langzaam in slaap, de frisse luch rook ze en ze begon te verdieppen in een diepe droom. droom en ze slaap wanderlt erbij en praat: [i] Angelkit stond op ze keek om zich heen. Waar ben ik dacht ze en ging lopen, de aarde tussen de grond voelde raar ze stond op een berg en donkere blauwe lucht om zich heen. 'Waar ben ik?' Sprak Angelkit ze schudde haar hoofd. Ze begon te kijken naar haar poten en zag paarse poten met twee klauwen die ze niet terug kon doen. 'Hey kom je nog van die rots luilak!' Riep iemand boven af haar. Ze keek omhoog en zag een draak vliegen in de lucht. Angelkit wees naar zich zelf en dacht hard op: 'Ike?!' De draak keek op en riep 'JA jij jonkie!' Angelkit azelde en wilde niet ze had geen vleugels dacht ze, ze sprong langzaam van de rots af en spreethaar vleugels en vloog in de lucht, de koude warme lucht van blijdschap riep ze 'Joehoe!!' Angelkit Azelde niet en vloog naar de draak en zei 'Ik ben klaar voor de aanval!' De draak knikte en vloog veder weg. Angelkit probeerde hem te volgen maar het ging moeilijk door de hoge donkere rotsen het was een eng gevoel. Maar ze werd door een geluid wakker en schrok ervan. 'Waar ben ik.' zei Angelkit ze was in het midde van de Riverclan kamp.......


Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Angelkit_so
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]   Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:31

"Je bent in de riverclan, je was aan het slaapwandelen geloof ik"zei ik tegen de kitten, en liep naar haar toe. "Maar wat droomde je precies?" vroeg ik aan de kit. Ik keek haar met een nieuwsgierige blik aan. "Ik heb nog nooit een kat zo in het rond zien dansen en springen terwijl die slaapt"zei ik giechelend, en ik likte eventjes aan mijn poot om daarna mijn kop te wassen.


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]   Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 18:14

Voor beide, denk om de details xD
@Hawk
er word gespeeld in de 3e persoon niet in de ik-vorm. Denk aan de punten in je spreektekst en je post is naar de regels iets te kort.
Probeer de details te verwerken en probeer een opening voor je post te maken. Dat geeft het al lengte en etc

@Angel
het ziet er goed uit, lengte is geen probleem voor jou.Ik zie verder niet echt dingen waar ik commentaar op wil geven

Gabs de wijsneus out




Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Vg7cih
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelkit
Member
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] DPKsfdL
laura
3
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Angelkit
BerichtOnderwerp: Re: Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]   Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:18

Bedankt ^^
Angelkit hoorde een kat achter haar. Ze keek met haar blauwe ogen hem aan en schudde haar hoofd. Zijn vraag klonk in haar hoofd maar ze lag nog half te slapen en sprak 'ik dromde over draken prachtige draken die zo mooi vlogen in de lucht terwel ik er ook een van was.' ze keek bewonderend naar de grote kater en glimlachte liefjes. De kater maakte een grap die ze duidelijk merkte en ze begon te lachen. Ze keek dromirig de lucht in vol blijd schap. De wind strilde door haar vacht het leek of dat ze een draak was die vloog heel hoog de lucht in. Ze zuchte diep omdat ze geen draak was maar dat was zo geweldig. Angelkit begon 'hey hoe heetje eigelijk, ik ben angelkit geloof in al mijn dromen geweldig...' sprak ze en glimlachte en keek weer naar de grond. Haar ogen keken naar alles om zich heen, haar poten stonden sterk en de fijne geur rook ze door haar neus, de vertrouwde geuren.........


Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Angelkit_so
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]   Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 23:04

@hawk 1 tip als het mag, doe wat meer details bijvoorbeeld: Hawkpelt, een bruine kater met zwarte strepen, stond midden in het rivierclan kamp. Hij had net gejaagd en gegeten. Hij keek even rond. Wat zou er te doen zijn? Dacht hij. Een kleine kitten kwam naar hem toe. 'Waar ben ik?' vroeg ze.

Dat maakt het langer dan gelijk 'je bent in het rivierclankamp'
t is maar een tip.


Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]   Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.] Icon_minitimema 14 jan 2013 - 17:12

(thnx dawn)
Hawkpelt stond te kijken naar de kitten, "Ik ben angelkit" hoorde hij de kleine kitten zeggen. "Hoi Angelkit, ik ben Hawkpelt leuk je te ontmoeten!" zei ik tegen de verlegen kitten. "waar is je moeder eigenlijk?,of ben je alleen?" en wachte eventjes af op het antwoord. ik had net gejaagd en was best wel moe maar dat kon mij niets schelen ik vond het zo nu en dan wel leuk om praatjes met andere katten te maken.


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dreams [open iedereen mag hier op reageeren en tips mag altijd.]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: