eerste keer



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste keer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpearl
Member
eerste keer  DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar
Gender:
Rank:
Blackpearl
BerichtOnderwerp: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:33

Op een dag liep ik in het bos.Na een eindje lopen kwamen er een paar andere katten aan lopen,het was een hele grote groep.Een van de katten zei:wat doe jij hier?Uuh... ik wist niet wat ik moest zeggen.Ik dacht ik ren gewoon weg.Ik rende en rende,ze kwamen achter me aan,ze komen steeds dichterbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
eerste keer  DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:43

leuk verhaaltje. Alleen schrijven we hier in de hij/zij vorm. En je kan je post langer maken door te zeggen hoe het bos er uit zag. En ook mag je geen andere katten besturen. Dat heet powerplay. (wel als het een verrzonnen kat is) Kijk:

Jij: Op een dag liep ik in het bos.Na een eindje lopen kwamen er een paar andere katten aan lopen,het was een hele grote groep.Een van de katten zei:wat doe jij hier?Uuh... ik wist niet wat ik moest zeggen.Ik dacht ik ren gewoon weg.Ik rende en rende,ze kwamen achter me aan,ze komen steeds dichterbij.

Ik: De zwart met witte pels van Blackpearl ging op en neer bij haar zachte ademhaling. Haar ambere ogen flitsen van links naar rechts, op haar hoede voor andere katten. Het bos was bedekt met en witte deken, dat onder haar pootjes kraakte als ze liep. Opeens hoorde ze achter zich geritsel in de struiken. Snel draaide ze zich om. Wie zou dat zijn? Dacht ze angstig bij zichzelf. Opeens zag ze een groep brede angstaanjagende katten. Ze wist dat ze nooit tegen deze groep katten opkon. Ze zocht een andere mogelijkheid, en rende weg. Zo snel ze kon slalomde ze om de hoge brede bomen heen. Ze kon niet kijken of de katten haar volgde, of juist weggingen. Ze focuste zich op één ding: Ontsnappen.

Zie je? Dan word het gelijk wat langer ^^


eerste keer  2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpearl
Member
eerste keer  DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar
Gender:
Rank:
Blackpearl
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:56

ok ik doe het opnieuw

Op een dag maakte Blackpearl een wandeling door het stille bos,en richtte haar blik op de ritselende struiken.Er komen twee tweebenige achter de struiken vandaan.Ze keken verwarrend naar de kattin.De tweebenige liepen voorzichtig op Blackpearl af.Ze keek beangstigend naar de tweenbenige, ze dacht alleen nog maar aan: Ontsnappen!Ze rende zo snel als ze kon weg van de tweebenen.Hopelijk volgde ze haar niet.

beter?

Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
eerste keer  DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:57

Heel goed! Dit is al veel beter. Je leert snel ^^


eerste keer  2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Member
eerste keer  2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 59 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 16:58

Jahoor, dat is al een stuk beter Wink

Maar let op, na elke punt of komma moet een spatie ^^


eerste keer  Av4sw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpearl
Member
eerste keer  DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar
Gender:
Rank:
Blackpearl
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 17:18

mag ik al in echte rpg?
en zijn er nog meer tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Member
eerste keer  2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 59 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 17:20

Eigenlijk moet je minimaal 5 regels hebben, en zoals ik al zei, je moet letten op de spaties =}
Voor de rest denk ik het wel ^^


eerste keer  Av4sw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Saxon
Deceased
eerste keer  TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 17:21

Oh, nog 1 klein dingetje.

Als je iets zegt, zet het dan tussen "", dan is het duidelijker om te zien dat je kat iets zegt Wink


eerste keer  HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpearl
Member
eerste keer  DPKsfdL
5
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaar
Gender:
Rank:
Blackpearl
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 13:38

Blackpearl werd met een schok wakker. Het was nog vroeg, Ze hoorde het gefluit van de wind door de zwarte haren. Toen hoorde ze een stemetje dat zij, kom hier, kom hier. Blackpearl loopt op het stemetje af, het was een groepje van 3 ander katten, de grootste zei: greip haar! Blackpearl kon aleen nog maar aan vluchten denken, ze rende zo har als ze kon. De bladeren van een struik waar ze door heen liep streekte over haar vacht. Ze klom snel in een boom, de groote zei: splitsen! 1 van de katten keek goed om zich heen en vond haar, hij zei: sst wees niet bang ik doe als of, Blachpearl was al snel uit de boom geklomen, de alle 3 katten kwamen weer bij elkaar, en heb je haar gevonden uuh... Embarassed n...n...nee sorry ze was veel te snel voor mij, Blachpearl was nog steeds aan het rennen. Bezweet nam ze pauze, ze was al snel opgelucht dat ze haar niet hadden gevonden. De groep had anderen vrienden gevonden, en gevraagt of ze mee wilden helpen zoeken. Blackpearl deed een dutje maar ze werd al snel wakker en deed haar ogen open en de boom was ongringd met andere katten, eentje kwam naar boven en fluisterde in haar oor, wees niet bang ik heb een plan, de andere katten zaten nog steeds ongeduldig om de boom heen. Blackpearl kwam voorzichtig naar benden, net toen ze wouden aanvalen, rende Blackpearl met een speer weg met de wind mee, ze rende richting de haven en sprong met tegen zin in het water splach! De andere katten gleden uit over de gedweilde vloer, en vielen in het water. Toevalig kwam er net een boot aan die met een groot net vis aan het vangen was, de groep katten probeerde te trappelen. Het grote net van de boot gin met een grote snelheid omhoog met de groep katten erin, maar zomige katten waren niet uitgegleden en gingen achter Blachpearl aan Blachtpearl sprong op de kant en ging katten luik in, de rest kwam zo hard tegen het katten luik aan, dat het luik met een klap digt viel. Phoe veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
eerste keer  DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 13:54

Goed zo Rosa, heel erg goed. [Nee, het is niet de Rosa, dit is een andere Rosa dat mijn nichtje is xD]

Rosa, als iemand iets zegt, of als jij iets zegt, dan gebruiken we aanhalingstekens, dus dit: "Hallo"

Ten tweede wat Tanya (Darkblood) ook al had getypt, je mag geen andere katten besturen, behalve als ze niet bestaan. Maar ik denk dat die katten niet bestaan.
Owja, om spelfouten te voorkomen, kan je een spellingscontrole gebruiken bij Word ofzo iets.
Katten kennen denk het woord haven ook niet
En veder mag je geen smiley's gebruiken in je post :3
Groetjes, Tasha (Natas, je nichtje xD)


eerste keer  Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rens
Member
eerste keer  DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 3 manen
Gender:
Rank:
Rens
BerichtOnderwerp: Re: eerste keer    eerste keer  Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 21:16

Ik Ben het met iedereen eens,
maar het verhaal wat je hebt geschreven is niet erg realistish.
Misschien kun je better iets schrijven over een kat die een munis vangt.
En smileys in een post zijn niet echt handig.
Maar voor de rest was het een prima post.
Ga zo door!


eerste keer  5ykkdbrzf6
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste keer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: