Eclipse



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eclipse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eclipse
Member
Eclipse DPKsfdL
Emma2
509
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I survived for almost 23 moons.
Gender:
Rank:
Eclipse
BerichtOnderwerp: Eclipse   Eclipse Icon_minitimedi 2 nov 2010 - 21:01

~Eclipse~

Eclipse 248-10

A warm heart frozen over

Milk it for all it's worth, make sure you get there first
The apple of your eye, the rotten core inside
We all are prisoners, things couldn't get much worse
I've had it up to here, you know your end is near

You had to have it all, well, have you had enough?
You greedy little bastard, you will get what you deserve
When all is said and done, I will be the one
To leave you in your misery and hate what you've become

Intoxicated eyes, no longer live that life
You should have learned by now, I'll burn this whole world down
I need some peace of mind, no fear of what's behind
You think you've won this fight, you've only lost your mind

@ Breaking Benjamin - Had enough

~~~~~~~~~General information~~~~~~~~~

~Naam~

Eclipse

~Bijnaam~
Eclipse

~Leeftijd~
18 manen

~Geslacht~

Poes

~Affiliaties~
Rogue
-Later-
Elite

~Woonplaats~

-To be announced-

~~~~~~~~~In-depth information~~~~~~~~~


~Karakter~

Eclipse is erg verward en haar karakter is erg onvoorspelbaar door dingen uit haar verleden. Ze kan erg scherp uit de hoek komen maar ook uit het niks verdrietig worden. Eclipse heeft veel meegemaakt en meer verloren dan zou moeten. Hierdoor laat ze basisbehoeftes zoals wassen of jagen nog wel eens zitten en laat ze dingen versloffen. Hierdoor kan ze erg nonchalant overkomen.

~Karakter details~
Aggressief – Verward - Onvoorspelbaar

~Uiterlijk~
Ze is een zwarte poes met een half lange vacht. Ze is niet groot, maar ook niet klein. Meer ertussenin dus. Haar ogen vallen erg op, ze zijn oranje/goudkleurig, een beetje een aparte kleur(geloof me, het kan, yellowfang uit de boeken had ook die kleur Razz) Haar vacht zit vaak erg door de war omdat ze zich niet vaak wast. Dit is mede omdat het haar niet zoveel meer kan schelen..

~~~~~~~~~Connecties~~~~~~~~~


~Ouders~
Moeder: Twister(Levend en wel)
Vader: Onbekend

~Broers/Zussen~

Zussen:
Geen

Broers:
Geen

~Partner~
Domino.. I’ll never forget you.. I will avenge your death..

~Kits~
Died.. They all died..

~Overige familie~

Onbekend

~~~~~~~~~Geschiedenis~~~~~~~~~


Point of view: Eclipse

~Early life~

Het begin van mijn leven was net zoals elke andere kit.. Tenminste, dat denk ik in ieder geval wel. Ik had een lieve moeder, ik was haar enige kit. Ze hield van me, of dat dacht ik. Ik kan me haar nog goed herinneren… Haar zwarte vacht was warm en zacht. Ik kon er altijd tegen aan kruipen voor troost als ik wel eens bang was… Het was de veiligste tijd van mijn leven, een tijd waarbij ik me echt veilig kon voelen. Maar niet alles hield aan, prooi werd schaarser, het jagen werd moeilijker. Uiteindelijk, toen ik ongeveer 7 manen was, kon mijn moeder het niet meer aan, ze kon niet genoeg voedsel verschaffen om mij en haar te verzorgen. Ik werd uit haar plek gezet en mocht niet meer terug komen.


~The love of my life~

Na een paar moeilijke manen, kwam ere en lichtpunt in mijn leven. Ik ontmoette een witte kater, hij had 2 zwarte vlekjes onder zijn linker oog. Zijn ogen waren prachtig groen. Hij heette domino, ik hield van hem. Hij hield van mij. Hij was de liefde van mijn leven. Ik trok bij hem in, hij had een prachtig territorium, de den was tussen de wortels van een half omgevallen boom, een klein stroompje liep langs de rand van zijn territorium. Na een paar maanden van samenzijn, kwam er geweldig nieuws voor zowel hem als voor mij, ik was in verwachting.


~When everything went wrong..~

Maar het werd me blijkbaar niet gegund, een paar weken voordat de kittens geboren zouden worden ging alles mis. Domino kwam terug van het jagen, hij was verwond, ernstig gewond… Aangevallen door een patrouille van een clan, per ongeluk was hij de grens overgestoken. Ze hadden hem genadeloos aangevallen. Ik had alles gedaan wat ik kon… Maar met mijn kittens in mijn buik kon ik niet jagen, ik had nauwelijks verstand van kruiden. Een paar dagen later stierf hij aan zijn verwondingen. Mijn wereld stortte in, ik kon nog steeds niet goed jagen, raakte ondervoed. Uiteindelijk werden de kittens geboren, het waren de mooiste kittens die ik ooit had gezien. ik verzorgde ze zo als ik kon, maar ze waren klein.. en mager, net zoals ik was. Ik kon ze niet goed voeden, ik had nauwelijks melk. Ik had nauwelijks voedsel. Ik heb ze moeten zien sterven.. Alle 3.. Ik zal het de clans nooit vergeven wat ze me hebben aangedaan.. Wat ze domino hebben aangedaan..


Eclipse 1znrdy1
         |Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Eaglerose|Cinderkit..|Jafar.|Oliver.|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eclipse
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-
Ga naar: