Clan cat x Not clan cat



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clan cat x Not clan cat

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Brightspots
StarClan
Clan cat x Not clan cat O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 16:54

Hii mensjes.

Het valt me heel erg op dat er steeds meer half clanners ontstaan, als of álle katten in de clans gewoon niet meer loyaal zijn. Wat ik wel vind is dat het clan x buiten clan kat wat strenger moet gaan worden. En in de boeken is het ook stukken minder. Misschien dat daar een regel voor kunnen komen, en dat je sowieso meer risico gaat lopen met je kat voor een straf?

Zoals; dat je makkelijker en sneller betrapt kan worden met het omgaan met een niet-clan kat.
Dat wanneer er kittens komen ze sneller vermoedens kunnen krijgen dat de vader niet in de clan zit.

Gewoon dat je zelf niet helemaal meer dingen mag bepalen over het lot van je kat als je zulke dingen doet met je kat.
Zo dat het wat zeldzamer word wanneer er zoiets gebeurd.

En dan mogelijke straffen:
-Niet alleen het kamp uit, dus met begeleider die je in de gaten houd.
-Apprentice taken op je krijgen.
Etc

En op z'n aller ergst; verbanning.

Maar dat licht aan de leader.

Dus, gewoon dat de leader en deputy en gewone warriors daar meer oog op mogen gaan hebben.


::"Bright's::

Clan cat x Not clan cat SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clan cat x Not clan cat Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 16:57

Dit doen ze al als het goed is, maar de leiders hebben het ook redelijk druk.
Ik wil Warrior Cats ook weer niet TE streng hebben, want er zijn al zo veel regels.
In ieder geval zal ik er zelf wel een beetje op letten als ik leider ben.


Clan cat x Not clan cat RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Clan cat x Not clan cat O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 16:59

Mijn Innerghost zal zeker ook haar ogen daar streng op gericht hebben als Deputy, en als ze zeker is van haar vermoedens Shrewstar stalken, for sure.

Maar ik snap dat je WC niet te streng wilt hebben, maar meer een regel dat je dan gewoon 100 meer posts moet hebben dan als een koppeltje binnen de clan partners worden en uiteindelijk kittens krijgen.


::"Bright's::

Clan cat x Not clan cat SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clan cat x Not clan cat Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 17:04

Hmm maar dat is ook weer een regel. En wie gaat dat allemaal bijhouden?....


Clan cat x Not clan cat RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Clan cat x Not clan cat O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 17:06

*Kijkt weg en fluit*
True, true.
Just an idea xD

Nja, dan gewoon dat de leaders en Deputys er meer oog voor gaan hebben. En dat anderen het ook zelf wat realistischer gaan houden ^^

Yea, yea, I know het is een groot forum en het is moeilijk om elk persoontje, accountje etc in de gaten te houden...


::"Bright's::

Clan cat x Not clan cat SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppywhisker
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
107

CAT'S PROFILE
Age: 13 m o o n s.
Gender:
Rank:
Poppywhisker
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 17:09

Sorry dat ik me er mee bemoei, maar 100 is misschien een beetje veel .. Ik vind dat van die leiders echter wel een goed idee. Die kunnen dan misschien ook een PM naar iemand sturen als ze geen tijd hebben voor de RPG, met daarin dat er nog een topic voor komt of zo. Of misschien een extra procenten balk voor straffen van je kat. En dan bij 100% een ban uit de Clan?


voice ღ
Clan cat x Not clan cat 2rdutdf
Poppywhisker ღ Lionpaw

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clan cat x Not clan cat Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 17:10

Procentenbalk kan ook enkel gedaan worden door admins. Dus moeten wij dat weer allemaal bij gaan houden.


Clan cat x Not clan cat RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppywhisker
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
107

CAT'S PROFILE
Age: 13 m o o n s.
Gender:
Rank:
Poppywhisker
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 17:12

Ik dacht dat mods dat ook konden doen .. Ja, dat is dan ook wel weer derp. :I Dan weet ik er ook geen oplossing voor, sorry. ;c


voice ღ
Clan cat x Not clan cat 2rdutdf
Poppywhisker ღ Lionpaw

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clan cat x Not clan cat Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 17:19

Mods volgensmij ook, maar die zitten er ook nie op te wachten om da allemaal in de gaten te houden enzo. We hebben al zo veel te doen doordat de site zo goed loopt.


Clan cat x Not clan cat RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shellbell
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
84
Shellbell
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 18:04

Miss dat er een nieuwe echte rang komt die dat allemaal bijhoud ? Wie tijd hebt ? ;o


Clan cat x Not clan cat 23mvfd5
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 18:05

Als ik eerlijk moet zijn, dan vind ik dat nogal overbodig ;D


Clan cat x Not clan cat 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpaw'
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
Tha Awesome Nana Person~
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{8}} Moons
Gender:
Rank:
Snowpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 18:20

Nouw, wat mijn punt hier gewoon mee is, ik vind gewoon dat er té veel half clanners komen, en té veel katten die met katten uit andere clans komen gaan of katten die niet in een clan zitten gaan.


Clan cat x Not clan cat 1fzjmg
::;Snowfall;:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Clan cat x Not clan cat 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 18:24

Misschien dat er, net zoals er wel eens een kittenstop of apprenticestop in een clan is, ook een half-clan stop kan komen als er teveel komen?


Clan cat x Not clan cat 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppywhisker
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
107

CAT'S PROFILE
Age: 13 m o o n s.
Gender:
Rank:
Poppywhisker
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 19:11

Je kan ook één of twee mensen aanwijzen die dat kunnen bijhouden. Bijvoorbeeld mensen uit het team die zich daar vrijwillig voor aanbieden?


voice ღ
Clan cat x Not clan cat 2rdutdf
Poppywhisker ღ Lionpaw

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Clan cat x Not clan cat Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 19:12

Alsnog veel gedoe.


Clan cat x Not clan cat RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Clan cat x Not clan cat 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 7:45

Dan kan er dus niet veel anders gedaan worden dat als mensen een idee hebben om hun katten halfclan-kittens te laten krijgen, men (hoeft niet persé team te zijn) zegt dat het misschien beter is om het niet te doen, omdat er al zo veel zijn. Dan kun je het ze niet verbieden, maar misschien denken ze er dan nog eens over na?


Clan cat x Not clan cat 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorrelkit
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♫ Ageless
Gender:
Rank:
Sorrelkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 7:51

Ik vind het een beetje veel gedoe voor een heel onzinnig onderwerp. Het zijn kittens, en de ouders bepalen zelf dat ze dit doen. Bovendien is dit altijd zo geweest en om het nu te veranderen zal voor veel ophef zorgen. Het lijkt me dat een leider gewoon het topic van de twee geliefden binnen mag vallen of een andere kat ze mag zien. Want ja, zo is het in 'real' ook. Maar het komt door die gereserveerde topics dat niemand ergens binnen kan vallen. Misschien dat leiders, of mensen die toestemming hebben gekregen van de leiders om ze te betrappen, wel binnenvallen in zo'n soort topics? Waar de twee 'verliefd' op elkaar zijn en dit natuurlijk ook laten merken? Want zo komen ze er ook in de boeken achter, en het lijkt mij dat je niet alles van je karakter bepalen kan c':


Clan cat x Not clan cat 309j3tv
As the night extends over the daylight, please remember
That for a glimpse of your smile I'd give my everything
Smiles and secrets, hopes and fears, tears and wishes, words and dreams
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Clan cat x Not clan cat 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 7:56

Ik denk niet dat het leuk is als mensen zomaar in zo'n topic binnen kunnen vallen. Ik vind dat het wel de keuze van de ouderkat-spelers moet zijn.


Clan cat x Not clan cat 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sorrelkit
Member
Clan cat x Not clan cat DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♫ Ageless
Gender:
Rank:
Sorrelkit
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 8:11

Nou ja, om een halfclankitten verbod te doen is ook weer onprettig voor die mensen. Of die kits gewoon voor een tijd afschaffen is ook niet echt heel leuk. Dan lijkt mij dit de enige oplossing óf gewoon er niets aan doen c:


Clan cat x Not clan cat 309j3tv
As the night extends over the daylight, please remember
That for a glimpse of your smile I'd give my everything
Smiles and secrets, hopes and fears, tears and wishes, words and dreams
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Clan cat x Not clan cat R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Clan cat x Not clan cat   Clan cat x Not clan cat Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 11:15

Ik had niet gezegd een verbod, gewoon dat die dingen wat speciaaler word, zo is het ook in de boeken, en dat je kat dus ook gewoon meer kans maakt om betrapt te worden, dus dat een Leader of Deputy of een warrior met toestemming ze inderdaad ze inderdaad kunnen betrappen. Natuurlijk dat het niet bij elk koppeltje gebeurd, maar dat het gewoon zeker is voor zo'n beetje elke of bijna elke kat die met iemand uit een andere clan gaat of met iemand die niet eens in een clan zit gaat.
Net als die Bloodclan koppels, dat klopt ook gewoon niet - Bloodclan katten háten clan katten, ik vind het mogelijk, als ook de clan kat partner de clan haat ofzo, maar onrealistisch, en dan overdreven onrealistisch als ik naar de boeken kijk.
Ik wil dus niet zeggen dat het verboden hoeft te worden, maar dat het wat meer risico loopt op betrapt worden.
Snap ik zelf ook wel; het is een gigantisch forum met veel mensen...
Kortom, ik wil zeggen dat de Leaders en Deputy's de macht gaan krijgen om gewoon inderdaad die katten er onaangekondigd op te betrappen. Het is een spel, en als mensen het niet leuk vinden, moeten ze er niet aan beginnen. Al is dat misschien ook weet een beetje te bot, nou t hangt er gewoon vanaf ^^' Ik voel me nu een gigantische zeur ofzo


Clan cat x Not clan cat Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan cat x Not clan cat
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: