eenzaam



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eenzaam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silversea
Member
eenzaam DPKsfdL
jutte
11
Actief
Silversea
BerichtOnderwerp: eenzaam   eenzaam Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 20:03

ze werd wakker. Haar ogen waren nat ze had heel de nacht gehuild. Het gras voelde nat. De druppels gleden van de bladeren en de zon scheen flauwtjes. Ze keek om zich heen. Waarom ben ik alleen dacht ze. Iedereen had wel een vriend of vriendin en zij zat alleen. ''Kom op'' zei ze tegen zichzelf.''De moed niet opgeven''. ''Ooit kom ik wel eens iemand tegen''. Ze begon haar schoon te likken. Silvermoon keek om zich heen en zag een blinkende rivier. Ze begon te stappen
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
eenzaam DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: eenzaam   eenzaam Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 23:25

Mag ik wat tips geven? zo ja hier:

- Schrijf als eerste de naam, en probeer het iets langer te doen bijv. Een mooie poes opende haar ogen, haar naam was silvermoon. Etc.
- Schrijf waar ze is, bijvoorbeeld: Silvermoon sliep vandaag op het gras, ze was te verdrietig en wou niet dat andere katten haar zo zouden zien. Ze zouden haar toch niet helpen, ze was altijd eenzaam.
- Schrijf een beetje over de omgeving bijv. Het was net ochtend, het gras was nat en er waren overal druppels, die silvermoons poten nat maakten etc.
- misschien de gedachte schuin schrijfen? Zoals dit?

Verder is het mooi ^^ Je schrijft beter hoe je kat zich voelt dan ik.
Ik wil wel meedoen hoor, alleen wil ik vragen of het mag en welke clan je bent, want als je bloodclan bent en ik shadow dan zeg je nie zomaar ''haai welkom op ons territorium'' xD
Verder mooi hoor ^^


eenzaam Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silversea
Member
eenzaam DPKsfdL
jutte
11
Actief
Silversea
BerichtOnderwerp: Re: eenzaam   eenzaam Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:11

mega bedankt voor je tips
ben van de thunderclan je mag zeker meedoen
thx
Silvermoon**


Ik ben Silversea. happy

Het trippelen van een poesje daar hou ik van. En jij?

eenzaam Silverseajutte
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiverkill
Member
eenzaam DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Shiverkill
BerichtOnderwerp: Re: eenzaam   eenzaam Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 21:17

Probeer je post iets langer te maken, dit zijn wel vijf regels maar niet helemaal vol. Probeer ook dingen "breder" te beschrijven, zoals:


Silvermoon begon langzaam wakker te worden uit haar diepe slaap. Ze hief haar kop op en keek de plek waar ze lag rond. Een vogeltje deed moeite om een worm uit de grond te trekken, omdat de grond hard was van het vriezen. etc.

Ook hoef je niet dit te doen: "Waarom ben ik alleen?" "Waarom haat iedereen me?"
Je kan beter dit doen: "Waarom ben ik alleen? Waarom haat iedereen me?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eenzaam
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: