[Proberen lange post te maken]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Proberen lange post te maken]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stonepaw**
Member
[Proberen lange post te maken] DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: [Proberen lange post te maken]   [Proberen lange post te maken] Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 0:02

Stonepaw, een shadowclan apprentice, lag in het apprentice hol op zijn nest. Het was maanhoog en je kon alle sterren van de sterrenclan zien. De wind waaide door het kamp, en af en toe viel er een lichtte regen. Stonepaw sliep. In zijn droom stond hij voor een diep meer. Hij zag zijn spiegelbeeld in het glimmende water, waar op geschenen werd door het maanlicht. Maar toen werd de wind harder en harder. En hij gleed in het water. Zijn lange vacht werd nat, en hij krabbelde aan de kant zodat zijn voorpoten niet nat werden. Maar ook die vielen onderwater. Hij gebruikte al zijn energie om te zwemmen, maar net toen hij bijna bij de kant was, verdween de kant. De kant veranderde in een grote golf water in de diepe diepe zee. ''Aaah'' riep stonepaw. Hij was bang voor water. Een golf racede op hem af en de stroming was erg sterk. Hij werd steeds onderwater gesleurd en dan weer boven. Hij gebruikte al zijn energie. Zijn energie raakte op en hij schrok wakker. De zon scheen door de bladeren op het leerlingenhol. ''Dus het was een droom'' dacht hij. Hij merkte niet dat hij het hard op had gezegt. Hij begon zich helemaal te likken. Hij liep het hol uit en het gras was nat. De zon scheen op het natte gras om het te drogen, maar de wind bleef doorgaan. Stonepaw had het niet koud, zijn vacht was lang genoeg. Hij wachtte alleen totdat hij een mentor kreeg. Zodat die met hem kon trainen en hij eindelijk een warrior werd. Hij zuchtte, het apprentice leven was saai zonder een mentor. Hij moest voor de oudsten zorgen en eerst vragen of hij uit het kamp mocht. Hij besloot stil in zijn gedachte ''Ik ga het kamp uit sluipen.'' Hij keek naar de ingang, keek snel omzich heen of niemand hem zag en sloop door de ingang. Hij zag het territorium weer, hij was er al een keer geweest. Hij liep verder en keek snel nog een paar keer of niemand hem volgde. Nu was een klein avontuur misschien wel begonnen. Hij keek omhoog naar de sterrenclan die niet te zien was en hoopte dat zij hem vergaven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aegon
Member
[Proberen lange post te maken] DPKsfdL
Herbert Targaryen
335

CAT'S PROFILE
Age: .: ЭЧ мσσηѕ. :.
Gender:
Rank:
Aegon
BerichtOnderwerp: Re: [Proberen lange post te maken]   [Proberen lange post te maken] Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 10:32

Ik vind het goed. n_n
Hier en daar zou je hij nog meer kunnen vervangen door 'de apprentice' of 'Stone', ect ect
Ook als Stonepaw bang is zou je kunnen beschrijven wat hij voelt, hoe zijn lichaam zich aanpast, enz...
Ik denk dat je klaar bent voor de echte RPG, en hoe meer je daar post, hoe meer je het leert. (:


667, Their's just one difference with te beast; Í am gorgeous

»» вℓσσ∂ αη∂ ƒιяє ««

You don't want to wake the dragon, do you, Aegon ?


[Proberen lange post te maken] Herstamp2 [Proberen lange post te maken] Herstamp1

Spoiler:

[Proberen lange post te maken] Dca7ue
Tumblr
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
[Proberen lange post te maken] DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: [Proberen lange post te maken]   [Proberen lange post te maken] Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 16:45

Ziet er goed uit, zowel kwa lengte als spreektaal Smile
Zoals ik het zie kan je direct de RPG in Wink


[Proberen lange post te maken] 2gxnp75.[Proberen lange post te maken] 10pvxmw.[Proberen lange post te maken] 23h0tfk.[Proberen lange post te maken] UaIptLZ.[Proberen lange post te maken] COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftheart
Member
[Proberen lange post te maken] DPKsfdL
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [Proberen lange post te maken]   [Proberen lange post te maken] Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 11:55

Ik vind dat je het al goed doet!
Je mag bij sommige zinnen een koma plaatsen in plaats van een punt, maar ik denk wel dat je klaar bent voor de echte RPG (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
[Proberen lange post te maken] DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: [Proberen lange post te maken]   [Proberen lange post te maken] Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 11:58

+1.


Flamestripe || Falconscreech
[Proberen lange post te maken] X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
[Proberen lange post te maken] 7iLZ7FI [Proberen lange post te maken] MKN7vHE [Proberen lange post te maken] W0qAlxR [Proberen lange post te maken] PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
[Proberen lange post te maken] DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: [Proberen lange post te maken]   [Proberen lange post te maken] Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 12:40

Ik vindt deze post prima, lang genoeg, maar wat Danii zei, idd wat meer komma's inplaats van punten.
Ik vindt ook dat je de echte rpg in kan, alleen het is StarClan, maar dat maakt geloof ik niet heel veel uit.


[Proberen lange post te maken] 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Proberen lange post te maken]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: