A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawnheart
Member
A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..]   A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 3:13

De zon was al onder, dawnheart had er de hele nacht naar gekeken. Nu was ze op weg naar het kamp maar eerst nog wat jagen. Ze snoof de lucht op en rook de geuren van het bos, ze rook ook een prooi.
Een vogel die helemaal wit was met wat grijze veren, zat bij een boom. Dawnheart sprong zo stil mogelijk uit de boom waar ze in zat toen ze de zonsondergang bekeek. Dat deed ze altijd. Ze voelde zich
hongerig. Eerst moet de clan eten de krijgscode zat helemaal in haar hoofd. Ze richtte zich op de vogel en sloop er zo stil mogelijk poot voor poot naar toe. De nacht was niet erg donker. Het maanlicht
scheen op het bos en de territorium's. Poot voor poot liep ze naar de vogel toe. Even wachten en.. Spring! Dawnheart sprong zo snel mogenlijk op de vogel en beet het. Ze nam het in haar bek en liep
richting het kamp. Ondertussen kwam ze aan bij een beekje. Ze legde de vogel even neer en keek in het heldere water, ze zag haar spiegelbeeld erin. Een koude wind waaide door haar vacht. Bladkaal. Dat
betekende dat alles snel onder het sneeuw zal zitten, wit zal zijn en dit beekje ijs. Ze dronk er wat van voordat het niet meer kon en pakte de vogel op. Ze liep er mee naar het kamp. Toen ze aankwam was
het al maanhoog. Snel legde ze de prooi op de stapel en nam een klein vogeltje om op te eten. Ze proefde de heerlijke smaak en liep daarna naar het warrior den. Ze stopte voor de den omdat ze een idee
kreeg. Ze hield van zonsondergang, en als ze nu ging slapen duurde het nog lang voor ze de zonsondergang kon zien. Als ze nu de hele nacht jaagde en op een soort van eigen patrouille ging, werd ze
niet wakker s'ochtends, maar juist op zonhoog net voordat zonsondergang bijna komt. Ze kon ook nog eens een hoop prooi meenemen en zeker van zijn dat geen andere clan hier jaagt. Dawnheart,
je bent geniaal.
dacht ze en liep het kamp uit. Ze zou eerst op jacht gaan bij de snake rocks en daarna een patrouille bij de sunningrocks. Ze liep richting de uitgang van het kamp. Toen ze het kamp uit
was begon ze te rennen. Na een tijd jagen bij de snake rocks had ze al heel wat prooi. Ze legde het op de stapel en besloot dat ze nu de eigen patrouille ging doen. Richting de sunningrocks begon het te
sneeuwen. Ze herinnderde zich dat ze vaak met sneeuw speelde als apprentice en kitten. Ze kwam aan bij de sunningrocks. De grote rotsen werden besneeuwd door witte vlokken die langzaam uit
de koude lucht kwamen. Ze liep naar de grens en controleerde die helemaal. Toen ze klaar was ving ze nog even een muis en liep terug naar het kamp. Ze kwam weer aan bij de beek en toen zag ze dat
die al bevroren was. Ze probeerde op het ijs te staan maar gleed uit en het ijs zakte in. Ijskoud water ging door haar lange vacht. Snel sprong ze eruit en schudde haar vacht heen en weer ''Brrr'' miauwde ze.
Snel rende ze richting het kamp. De zon kwam al langzaam op maar de wolken die de sneeuw gaven zaten ervoor. Ze rende toen ze eindelijk aankwam bij de warrior den, gelijk naar haar nest. Ze ging goed
liggen en kreeg het warm.

En wat vinden jullie van mijn (hopelijk) langste post ooit?


A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore
Member
A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] DPKsfdL
Faye
215
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender:
Rank:
Amore
BerichtOnderwerp: Re: A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..]   A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 9:54

even een vraag, doe je tussendoor ineens enter ?


A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] 34rsr68
Walking rainbow:
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..]   A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 23:49

Dat komt omdat ik het eerst op ''kladblok'' typte zodat ik het kon opslaan en later verder gaan als ik meer inspiratie had. En dan krijg je dus dit.


A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] 2yl4bif
Stamps
A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] W0qAlxRA night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] EjrsROFA night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] MMAFZtmA night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] PgKKyjMA night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] MKN7vHEA night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..] LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A night long..[Ik probeerde een superlange post te maken..]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: