Inactieve apprentices?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Inactieve apprentices?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
Inactieve apprentices? Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 14:53

Heey iedereen!

Wel, ik ben nu de Bloodclan ceremonie aan het maken en toen ik de aanmeldingen bekeek stootte ik op een probleempje.

Vele aanmeldingen van warriors die mentor willen worden zeggen dat hun apprentice inactief was en dat ze dus een nieuwe willen, desondanks dat dit apprentices zijn die ze bij de vorige ceremonie hebben gekregen niet zo heel lang geleden.

Ik zou hier graag even het fijne van weten,
is dat bij andere clans ook zo en hoe komt het dat je apprentice inactief is?
Komt het omdat de persoon gewoon niet aanwezig is, omdat jullie elkaar niet mailen of zit de oorzaak bijvoorbeeld bij mij omdat ik ze fout verdeel?

Ik wil het graag weten, ik zou er graag iets aan doen voor BC en ik denk andere leiders ook wel voor hun clan moest he ook zo zijn.. ^^'

Groetjes!


Inactieve apprentices? Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Inactieve apprentices? DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 14:55

Mijn Apperentice is inactief. (De Apperentice van Skippy) die ik de vorige ceremonie heb gekregen. Ik had z'n topic aangemaakt. Maar diegene heeft gewoon nooit gereageerd.


Inactieve apprentices? 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Rens
Member
Inactieve apprentices? DPKsfdL
32

CAT'S PROFILE
Age: 3 manen
Gender:
Rank:
Rens
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 15:02

Ik heb hetzelfde probleem met mijn apprentice, misschien dat je kan uitzoeken wie actief is en wie niet en de actiefe bij elkaar zet.
Maar goed, het is maar een ideetje, dus je hoeft er niks mee.


Inactieve apprentices? 5ykkdbrzf6
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseblade
Member
Inactieve apprentices? DPKsfdL
180

CAT'S PROFILE
Age: Fifteen moons
Gender:
Rank:
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 15:40

Ik heb Adams, zijn leerling is Aria, die heb ik na twee posten op ons topic ook nooit meer gezien, heel jammer dus. X
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Inactieve apprentices? Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 15:50

Ik moet wel zeggen dat ik opgemerkt heb vanaf dag één dat er zeer weinig apprentices zijn in Bloodclan en heel veel warriors.
Misschien kan ik het zo oplossen dat er een tijdje geen warriors meer toegelaten worden, tot het tekort is opgewerkt.


Inactieve apprentices? Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyperkit
Member
Inactieve apprentices? DPKsfdL
tanyaaaaaaa
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: A few days
Gender:
Rank:
Hyperkit
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 15:53

Dqt vind ik wel een idee Laura. Dat zou ik wel doen ;]


Inactieve apprentices? 2akdbtd
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodyeyes
Member
Inactieve apprentices? DPKsfdL
Iris en Annemeike
125

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Bloodyeyes
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 15:59

Ok. Maar ik neem aan dat degene die nu al wel hebben aangemeld maar niet zijn geaccepteerd nog wél worden toegelaten?


the heart and soul from a warrior,
but with two eyes full off blood

Klik klik klik!!!!!!
Inactieve apprentices? IDuDzFZN5Fvr6DuTcGZD2
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
Inactieve apprentices? DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 16:06

@ Hierboven, ja, dat is logisch x'D

Maar ik kom ook even kijken c:
Een ding is zeker, het ligt niet aan jou, Laura, dat velen een inactieve apprentice hebben. Dit ligt in de handen van de spelers van de apprentices zelf. Ik denk dan ook niet echt dat een verbod op warriors veel zal opleveren ^^" Maar je kan het altijd proberen c;
Never say never!


Inactieve apprentices? T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Inactieve apprentices? DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 16:10

Stel, mocht ik ooit een ceremonie, zal ik dit doen - misschien beetje veel werk, maar dan weet je tenminste zeker dat je t goed indeelt; kijk naar de warriors én apprentice voor wanneer ze voor 't laatst online zijn geweest, de gene die t dichts met de datum zit kan je samen indelen, dan weet je tenminste zeker dat t goed ingedeeld word.


Inactieve apprentices? 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Inactieve apprentices? DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Inactieve apprentices?   Inactieve apprentices? Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 21:00

Als ik een pb krijg van mentors voor een topic met 1 van mijn apprentices zou ik dat aannemen :3 Net zoals als apprentices mij pm'en voor een topic met Thistle of Spot. Maar ik krijg nooit pm's xD En ben meestal te lui om alles weer uit te zoeken, wie wie nou had enzo :3



Inactieve apprentices? D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Inactieve apprentices?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: