Warriors Fan Clans



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warriors Fan Clans

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 22:31

Ik denk dat dit toch wel een punt van discussie kan zijn.

Zoals jullie weten zijn de Fan Clans niet echt actief. Ik dacht dat we het gewoon wat aantrekkelijker moesten gaan maken. Ik weet niet precies hoe, maar ik had een idee.

Die topics werken natuurlijk anders dan hoe de RPG werkt en af en toe een beetje rommelig. Misschien is het handiger als we het Fan Clan gedeelte opdelen in subfora's. Hierdoor kun je wat makkelijker dingen uit elkaar houden en beginnen er misschien wat meer verhalen te beginnen. We hebben al een coowle start gehad.

Waarom we dit zouden doen? Nou, hoewel het Fan Clans zijn, vind ik het toch een leuk idee. Het is niet zo dat de hele RPG zou moeten verdwijnen of zou moeten veranderen in zoiets, maar de Fan Clans zijn toch ook onderdeel van onze site. Als mensen dat ook leuk vinden en er ook actief in bezig zijn is het misschien nog leuker op de site. Nou weet ik wel dat sommige het al behoorlijk druk hebben, maar weet je, voor die fan clans hoef je niet van account te verwisselen.
En dat is misschien ook wel iets wat we uiteindelijk kunnen doorvoeren over het hele forum.

Idunno wat jullie ervan vinden, maar het idee van zo'n eigen verhaal met die Fan Clans, blijft mij gewoon nog altijd aanspreken. Ik zou er haast een nieuw forum voor openen. Het spreekt me gewoon erg aan.


Warriors Fan Clans RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Warriors Fan Clans DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 22:43

Ik vind het wel een leuk idee inderdaad, maarja, wat zijn de mogelijkheden? Zal het niet onoverzichtelijk worden? Of heb je dan 1 groot hoofdtopic met alle details erin?


Warriors Fan Clans UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 23:07

Ik denk dat ik dit topic maar even verplaats naar het discussie gedeelte van de site.
Aangezien het de leden toch wel aan gaat.

En Honey: Die dingen zouden dan allemaal in een sticky kunnen. Effe als info voor de leden Wink


Warriors Fan Clans RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Alec
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 23:19

Ik denk dat dit wel een goed idee is. Ik heb een paar van de fanclams gelezen gewoon omdat ik niks te doen had, hoezo leveloos en verveeld T_T
Nou in ieder geval raak je na een paar pagina's de draad kwijt, in de ergste gevallen ongeveer na 2, en dan mag je. Terug "bladeren" om het te snappen. De subforas zullen alles een stuk overizchtelijker maken inderdaad en leuker.
Ik ben niet bang dat mensen stoppen met de "hoofdRgp" want het oorspronkelijke idee blijft leuk omdat je met andere clans in contact blijft. De fanclams zijn vooral leuk als je even geen inspi heb voor je normale character of als je zelf ook is en clan wilt leiden of je inspiratie uitspoken over een clanverhaal+geschiedenis enzovoorts.
Kort gezegt. Voor =D Gaan de fanclans dan wel weer open?

P.s typ met me iPod vergeef me de fouten xD


Warriors Fan Clans Epk4de
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandstorm
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimezo 7 nov 2010 - 13:36

Klinkt leuk! Ik vind de Fan Clans ook erg leuk, het is alleen inderdaad erg onoverzichtelijk. Blijven dan dezelfde clans bestaan, of beginnen we opnieuw?


Warriors Fan Clans 3304t5d
x So Strong like a Sandstorm x

I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimezo 7 nov 2010 - 13:53

ik vond het ook leuk, alleen telkens werden de meesten inactief en dan viel het niet meer te spelen


Warriors Fan Clans 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimezo 7 nov 2010 - 14:35

Okay ben er mee eens ^^


Warriors Fan Clans Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Warriors Fan Clans NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 8 nov 2010 - 14:20

Als dit doorgevoerd zal worden gaan we natuurlijk wel dezelfde Clans houden. Desnoods worden de rangen even overnieuw verdeeld, aangezien iedereen al een mooie pagina voor zijn Clan had gemaakt.
De Fan Clans zijn nog steeds open, maar ik raad aan er even niet te posten tot er meer duidelijkheid over is.

Mijn idee was dan dat die 'Main' topics allemaal bovenaan komen te staan en dat je zelf een topic zou kunnen openen met [Kamp] [Territoria] [Rivier] [Bos] enz. ervoor. En dan de titel. Dan zie je direct waar een topic plaats zal vinden.
Ook zal er dan een subfora worden gemaakt voor [Silverrocks] en [Mooncrater]. Daarbij nog voor de grenzen en voor gevechten.


Warriors Fan Clans RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alec
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
91

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Alec
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimema 8 nov 2010 - 14:29

ik vind het een goed idee =D Dan scheelt het weer aan te veel subforums, en dan kan je zelf bepaalde dingen verzinnen aangezien sommige Clans op andere plekken leven :3


Warriors Fan Clans Epk4de
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Warriors Fan Clans Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimedi 9 nov 2010 - 14:05


Edit: Ik voer het uit, wanneer het niet werkt word het opgeheven. Zorg dus dat je al je info topics opslaat.


Warriors Fan Clans RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardheart
Member
Warriors Fan Clans DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 21manen
Gender:
Rank:
Leopardheart
BerichtOnderwerp: Re: Warriors Fan Clans   Warriors Fan Clans Icon_minitimewo 2 maa 2011 - 20:52

Zo te zien is dit al gedaan x'D Aangezien de Fan Clans er nog niet actiever op zijn geworden hoop ik echt dat er snel nieuwe fanclans komen.

Ikzelf hoop dit echt! Want de fanclans zien er erg leuk uit en ik hoop dat ik snel in zo'n fanclan kan spelen Smile Of er zelf eentje kan starten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warriors Fan Clans
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: