Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Musicheart
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 23:36

...maar het heeft met warrior cats te maken.

Dus mijn vraag,

Hoe maak je een kader?


zie het past hier niet.
mja kan niet random mensen p'ben en aangezien niemand een kader voor me wil maken wou ik proberen zelf een kader te maken..
is gonna fail but..


..maybe you know the answer?





Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... 2yl4bif
Stamps
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... W0qAlxRMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... EjrsROFMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... MMAFZtmMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... PgKKyjMMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... MKN7vHEMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaggedpaw
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons now sucka!
Gender:
Rank:
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 0:10

Code:
<center><div style="background-image: url(LINK VAN HET PLAATJE);background-repeat:no-repeat;background-position: top;background-color: #CODE ACHTERGRONDKLEUR; width: BREEDTE KADERpx; border: 1px solid #KLEUR RANDJE"><div align="justify" style="margin-top: RUIMTE TUSSEN BOVENKANT KADER EN TYPVAKpx; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 0px;">[size=11]
[color=black]Hoi[/color]


[/size]</font></div></div></center>

Hoop dat het duidelijk is ;D


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Qzhvlh
I'll never know how it is to stay eye to eye with your murderer
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 0:23

I'mma try :')

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRmCVoE-LHTRNzxb2KxwY0Td9DGJSpoB2uyAfiJmTxDtORiFC2L ;background-repeat:no-repeat;background-position: top;background-color: [color=orange] ; width: 500x500 px; border: 1px solid [color=black]">


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaggedpaw
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons now sucka!
Gender:
Rank:
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 0:29

Je mote wel de hele code gebruiken? niet maar een deel ervan en alles op een ndere plek zetten want dan werkt ie niet ^^'


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Qzhvlh
I'll never know how it is to stay eye to eye with your murderer
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 0:35

Dat deed ik :O


Waarom maakt die het korter dan ._.
moment 2th try:
[size=11]Hoi

werkt die weer niet -.-'

ik vul alles in enzo en dan maakt hij ervan [size=11]Hoi

en meer niet xD


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaggedpaw
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons now sucka!
Gender:
Rank:
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 1:09

Hmm, dan ligt dat aan je computer. Daar kan ik je helaas niet mee helpen sorry :c


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Qzhvlh
I'll never know how it is to stay eye to eye with your murderer
Terug naar boven Ga naar beneden
Fileze
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 1:24

Ik kan wel iets voor je maken Wink
Ik kon ook niet overweg met zo'n invul dingetjes XD


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 1:41

Okee :-)

maak maar xD

ps: wat heb ik toch een ** computer ._. *GOOIT LAPTOP UIT RAAM*

xD


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 14:03

Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Musicheart
Zop, een kader for Dawnheart, ik vindt hem een beetje mislukt >< I hope you like it c:

Code:
[table align="center" bgcolor="000000" border=0px; black][tr][td][center][img]http://img248.imageshack.us/img248/1803/musicheart.jpg[/img][/center]<table align="center" width="500"><tr><td align="left">[color=white] [size=9]Text, text, text, text[/size][/color] </td></tr></table>[/td][/tr][/table]


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 14:06

Vergeet niet dat je je tags weer moet sluiten hé (;
Bijvoorbeeld bij dat size
Jij schrijft
Code:
[size=11]hoi!

maar om de code te laten werken moet er eigenlijk staan:
Code:
[size=11]hoi![/size]

en hier het resultaat:

hoi!


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 1:13

Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Musicheart
La la la la test 123 lalalalalalallaal ik test m nu Very Happy

Test.

(Ik vind m goed!!)


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 14:53

Ik wil kadertje voor je maken, ik kan voorlopig alleen scrollbar, maar heb je pic ?


Flamestripe || Falconscreech
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... 7iLZ7FI Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... MKN7vHE Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... W0qAlxR Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...   Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 23:03

ik wil wel eentje voor music, heb geprobeert maar het faalde, ik wou een met scrolbar >:3

maar nee ik heb geen pic zoek op deviantart


Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... 2yl4bif
Stamps
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar... W0qAlxRMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... EjrsROFMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... MMAFZtmMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... PgKKyjMMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... MKN7vHEMisschien niet echt een vraag die hier goed past maar... LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Misschien niet echt een vraag die hier goed past maar...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: