Wise words [Stormstar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wise words [Stormstar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cindersmoke
Member
Wise words [Stormstar] DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Wise words [Stormstar]   Wise words [Stormstar] Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 20:33

Langzaam was het tot Cindersmoke doorgedrongen. Hij was eindelijk een volgroeide warrior! Niet dat hij het niet leuk vond als apprentice, maar nu had hij alle verantwoordelijkheden gekregen die hij wilde. Hij zou de beste krijger worden van de hele clan, en het liefst voor eeuwig bij zijn grote liefde Honeyspots blijven. Hij was zo enorm blij dat hij nu eindelijk volwassen was geworden, een volwassen krijger. Hij dacht terug aan al die avonturen die hij als apprentice beleefd had. In een flashback kwam de middag aan de rivier terug. Het was het moment dat ze elkaar hadden ontmoet. Ze hadden lol gehad, gewoon door te zwemmen, wat hij eerst helemaal niet had gedurfd. Maar hij kon zich natuurlijk niet op z'n kop laten zitten nietwaar? Het was een geweldige middag geweest, ook met een hele boel emoties. Ze hadden het over hun dode ouders gehad, en over hun hele leven. Wat er allemaal gebeurd was sinds ze kittens waren geweest. Die verschrikkelijke middag dat Honeyspots bijna was overleden! Door dat vreselijke moordende 'ding', Icy. Zijn nekharen gingen meteen weer overeind staan. Zij had zijn geweldige vriendin gewoon bijna vermoord, vermoord! Hij wilde er niet aan denken dat ze er niet meer zou zijn, zijn soulmate.. Hij liep het kamp uit, op weg naar de waterval. Het was even geleden dat hij daar was geweest, maar hij had zin om te gaan zwemmen. En het water bij de waterval was fantastisch. Hij voelde de wind langs hem heen gaan, waarbij enkele haartjes meedeinden. Eenmaal daar aangekomen gleed hij meteen het water in. Hij voelde zich weer als een vis in het water. Hij zwom nog een tijdje en net voor hij weer naar de kant wou gaan, voelde hij zijn maag rommelen. Hij zwom wat dieper en zag een kleine school vissen voorbij komen. Hij richtte zijn blik op een enkele, die helemaal aan de buitenkant zwom. Met een krachtige slag had hij de vis te pakken. Het dier spartelde nog wat tegen, maar Cindersmoke beet de kop van de vis eraf. Toen zwom hij weer naar boven en legde zijn vangst neer op de oever, daarna klom hij er achteraan. Hij hoorde enkele pootstappen achter zich. Toen hij omkeek zag hij de wijze Stormstar, zijn grote voorbeeld. "Stormstar," knikte hij hem vriendelijk toe.


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
Wise words [Stormstar] Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Wise words [Stormstar] Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Wise words [Stormstar]   Wise words [Stormstar] Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 17:01



De rivier stroomde, de bomen waaide. Het woud was koud maar vredig, bladkaal heerde over de bomen. Witte sneeuw lag op de bruine aarde verspreid. Hier en daar lagen plassen water, gevallen takken en verdorde bladeren. Vogels waren niet te horen, enkel het geruis van de grote rivier. De rivier was koud, maar gelukkig niet dicht gevroren. Hier en daar waren er mogelijkheden om te zwemmen, alleen Stormstar vermeed dat. Hij liep op rustig passen door het territorium heen. Hij sloeg met zijn staart sneeuw van wat balderen af en moest daar om grinniken. Hij keek naar de zon de die aan de hemel stond. Het was koud maar Stormstar had gelukkig een dikke warme vacht. Hij schudde die vacht even door elkaar, om de sneeuw er van weg te halen die er op gevallen was. Hij snoof de koude lucht in zijn longen, de wind fluisterde rond zijn kop. Zijn vacht golfde in de beweging van de wind. Hij liep verder, zijn dikke grote poten drukte de bladeren en takken in de natte aarde. De takken van de bomen waren kaal en leeg, het was een beetje troosteloos. Bladkaal was het seizoen van kou en vocht. In dit seizoen kwamen katten wel dichter naar elkaar voor warmte en behagelijkheid, de sfeer gaf nieuwe liefdes in onverwachte situaties. Het was een seizoen van het opruimen van je geest, de kou gaf frisheid aan de eigen ziel. Wolkjes van kou kwamen uit zijn bek hij keek nieuwsgierig om zich heen. De ambere ogen waren wijs, rechtvaardig en warm. Hij stapte verder. Eigenlijk had hij niet echt een reden om het kamp uit te gaan, hij deed het gewoon vak. Wandelingen deden hem goed, hij kon bete nadenken het maakte hem helder. Gelukkig had hij niet het probleem dat hij vreesde voor deze winter, de dicht gevroren rivier, het was heel even geweest. Hij sloeg met zijn dikke grijze staart. De takken trokken zachtjes aan zijn vacht terwijl hij door de bosjes ging. Hij kwam uit bij de rivier, het geluid ervan deed hem goed. Het geluid hoorde bij de Riverclan. Riverclan, hij hoorde er meer dan thuis, hij was de leader. Clanleader zijn ging hem niet om de beroemdheid of dat katten hem bewonderde. Het ging hem er om dat de katten in zijn clan het goed hadden, liefde konden ervaren. Dat de katten in zijn clan trouw en gelukkig waren, zonder ziekte of honger, dat was het belangrijkste. Hij zag een schim door het water gaan, na beter kijken herkende hij Cindersmoke. De ogen van Stormstar halveerde tevreden. Hij liep op de kater af terwijl die zich op de kant hees. "Stormstar," knikte hij hem vriendelijk toe. Stormstar groette hem ook met een vriendelijk lag en knik.''Goedemiddag Cindersmoke'' Hij zag dat de kater groot was geworden. Hij wist dat hij de laatste ceremonie warrior was geworden, met recht. Hij vermoedde ook dat hij wat had met Honeyspots. Hij was erg blij voor de twee. Gemakkenlijk ging hij voor de kater zitten. ''En, hoe bevalt het warrior zijn?''

Spoken


Wise words [Stormstar] 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Wise words [Stormstar] DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Wise words [Stormstar]   Wise words [Stormstar] Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 19:59

De grote, sterke gestalte kwam zijn kant op. Ook hij groette hem met een vriendelijke glimlach en een knikje. "Goedemiddag Cindersmoke," was zijn groet. Ook Cindersmoke zette een vriendelijke glimlach op zijn kop. Hij hoefde niet te vrezen of aan te vallen. Stormstar was te vertrouwen als de leader van de Clan. Hij zag dat de kater voor hem gemakkelijk voor hem ging zitten. "En, hoe bevalt het warrior zijn?" mauwde hij, met zijn o zo wijze stem. Damn, hij wou ook graag dat hij later zo zou zijn. Hij keek naar in zijn felgele ogen, die ongeveer dezelfde kleur hadden als die van Cinder zelf. Verder leken ze helemaal niet op elkaar eigenlijk. Hij had een korte, zwart-witte vacht terwijl Stormstar een lange, grijze vacht had, met hier en daar wat donkerdere aftekeningen. Hij zag er veel dreigender uit, aangezien hij ook iets groter was dan Cindersmoke. Maar ja, die was net volwassen, Stormstar was al een hele tijd de leader van de Riverclan. En dat deed hij goed, dat mocht duidelijk zijn. "Ik houd ervan om een warrior te zijn," zei hij. Hij richtte zijn blik even op het water en keek daarna weer terug naar Stormstar. "Eindelijk een echte taak om iets te betekenen voor de Clan. Ik wou dat ik dit al een hele lange tijd eerder was geworden. Ik houd van de verantwoordelijkheden die ik nu heb," vervolgde hij zijn verhaal. Hij richtte zijn blik weer op het water en de waterval. Het was een geweldig beeld, en het was ook erg typisch voor de Riverclan natuurlijk. Ineens dacht hij weer aan Honeyspots, de dag dat ze zulke lol hadden gehad aan de rivier. Alleen al bij de gedachte aan haar ging zijn hart sneller kloppen, al hield hij dat nog liever even stil. Hij was nieuwsgierig of Stormstar dit ook wist, aangezien hij hem en Honey nog had gered van Icy. En hij en Honey waren nogal close met elkaar. Cinder keek weer naar de wijze tom-cat voor hem. "Nog bedankt dat je mij en Honey hebt gered van die moordmachine Icy," zei hij kalm en oprecht. Bedanken kon beter laat dan nooit, maar hij had nooit echt met Stormstar gesproken zoals nu. Eigenlijk was het erg duidelijk dat hij en Honey iets hadden, ze sliepen altijd tegen elkaar aan in de warrior den. Maar hij zou er maar niets van zeggen, hij wachtte beleefd op het antwoord van Stormstar.


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
Wise words [Stormstar] Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Wise words [Stormstar] Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Wise words [Stormstar]   Wise words [Stormstar] Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 14:22



Stormstar keek vriendelijk naar de jonge Cindersmoke. Hij sloeg zijn staart om zijn poten en slaakte een tevreden zucht. Hij keek even naar Cindersmoke, hij had een wit zwarte vacht. De gele ogen lagen in de oogkassen van hem, ze leken op de ogen van Stormstar. Stormstar zag aan het lichaam van Cindersmoke en hoever hij de kater kende, dat hij een goede warrior zou zijn. Hij zag dat Cinder niet op echte kracht gebouwd was, eerder op snelheid en slimheid. Hij was niet breed geschouderd of had een massieve kop, nee deze kater zou meer het meer van zijn slimheid moeten hebben. Hij vond ook dat Cindersmoke erg slim was. "Ik houd ervan om een warrior te zijn," zei hij. Stormstar kreeg een grote glimlach op zijn gezicht. '' Dat is mooi'' Sprak Stormstar. "Eindelijk een echte taak om iets te betekenen voor de Clan. Ik wou dat ik dit al een hele lange tijd eerder was geworden. Ik houd van de verantwoordelijkheden die ik nu heb," vervolgde hij zijn verhaal.''Ja inderdaad, ik weet dat dat een goed gevoel is. Je moet alleen ook weten, dat je in je leerlingen tijd de dingen leert die je als Warrior moet weten. Daarom ben je ook leerling, om te leren wat je moet weten voor de hogere rangen. Je moet het zo zien, een rups moet eerst heel veel eten, heel veel 'leren' om een kokon te vormen, en daarna een prachtige vlinder te worden. Jij, bent net uit je cocon gekropen.'' Hij keek naar Cindersmoke, hij vond de kater heel erg aardig. "Nog bedankt dat je mij en Honey hebt gered van die moordmachine Icy," zei hij kalm en oprecht. Stormstar dacht terug aan die dag. Hij kreeg een frons op zijn gezicht.
''Cindersmoke, er is niemand die ik haatte. Niemand die ik verafschuwde, sinds ik Icy heb ontmoet, staat ze op nummer één. Ik wilde niet dat ze nog iemand van me af zou nemen. '' Hij keek opzij, naar de rivier. Haat vlamde bij de gedachte aan dat secreet. Hij liet de haat mee vloeien in de stroom en werd weer rustig in zijn hart. Hij zag Cindersmoke En Honespots voor zich. Hij keek Cindersmoke met een glimlach aan.''Hou zit het eigenlijk tussen jou en Honeyspots?''


Spoken


Wise words [Stormstar] 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
Wise words [Stormstar] DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Wise words [Stormstar]   Wise words [Stormstar] Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 16:52

Toen Cinder vertelde dat hij ervan hield dat hij eindelijk een warrior was, verscheen een grote glimlach op het gezicht van Stormstar. Hij glimlachte vrolijk terug. “Dat is mooi,” begon Stormstar. “Ja inderdaad, ik weet dat dat een goed gevoel is. Je moet alleen ook weten, dat je in je leerlingen tijd de dingen leert die je als Warrior moet weten. Daarom ben je ook leerling, om te leren wat je moet weten voor de hogere rangen. Je moet het zo zien, een rups moet eerst heel veel eten, heel veel 'leren' om een cocon te vormen, en daarna een prachtige vlinder te worden. Jij, bent net uit je cocon gekropen.” Weer die wijze woorden, dacht Cindersmoke. Hij wou dat hij later zo slim en wijs zou zijn als de leader van de clan. Hij zag dat de kater voor hem naar hem keek. Toen hij hem bedankte voor de redding van Icy, kreeg Stormstar een frons op zijn gezicht. Hij haatte Icy, die was niet eens een echte kat, gewoon een moordmachine, een hond.. Hij voelde weer de rillingen over zijn rug gaan. Hij haatte niet snel katten, maar dit was de enige die hij al haatte sinds het eerste moment dat hij haar zag. En hij had zijn partner Honey iets aangedaan.. Hij wilde wraak, hij zinde gewoon op wraak, al wist hij dat wraak niet goed was, dat was geen oplossing. Je kon alles oplossen zonder geweld of wraak, dat wist hij maar al te goed. De wijze stem van Stormstar ontwaakte hem uit zijn gedachten. “Cindersmoke, er is niemand die ik haatte. Niemand die ik verafschuwde, sinds ik Icy heb ontmoet, staat zij op nummer één. Ik wilde niet dat ze nog iemand van me af zou nemen,” vertelde hij. Icy had al zoveel katten vermoord, dat wist hij en daar zou hij over zwijgen nu. Zijn blik ging tegelijk met die van Stormstar naar de rivier. Hij dacht aan zijn ouders, die in Starclan renden en waarschijnlijk op hen neerkeken. Hij werd weer rustig, kijkend naar de stroom van het water. Het water maakte hem kalm. Hij dacht aan Honey, wat zou ze eigenlijk aan het doen zijn nu? Terwijl hij zo'n goed gesprek had met Stormstar. Hij wist dat die twee ook erg close waren. Hij richtte zijn blik toen weer op Stormstar. Die had een glimlach op zijn gezicht. “Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Honeyspots?”, vroeg hij. Cindersmoke kreeg een glimlach op zijn gezicht en begon te stralen. Stormstar had het dus wel gezien, dat ze verliefd waren. “Het gaat goed tussen ons, we zijn verliefd en zeker beste vrienden,” zei hij enorm vrolijk. Natuurlijk, de leader zou niets ontgaan..

Damn flut :c


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
Wise words [Stormstar] Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Wise words [Stormstar] Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Wise words [Stormstar]   Wise words [Stormstar] Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 15:11



Stormstar keek Cindersmoke aan. Hij voelde de wind in zijn dikke vacht, Stormstar rook de geuren van bladkaal. Zijn ambere ogen waren wijs en kalm, rechtvaardig en vriendelijk als altijd. Hij keek even naar de kale takken en hoe ze heen en weer waaide in de wind. Hij vroeg zich af, waarom de dingen nou eenmaal gebeuren. Als hij een keus had, had hij vele dingen voorkomen. Het was nou aanmaal zoals het was. Hij kuchtte even en keek weer naar Cindersmoke. Het onderwerp Icy sloegen ze maar snel over, hij werd er alleen maar sacherijnig van. Als hij iets niet leuk vond, was het sacherijnig wezen. Toen Stormstar nieuwsgierig vroeg naar hem en Honeyspots, klaarde de jonge kater gelijk op. Stormstar zijn hart werd warm bij zijn woorden. “Het gaat goed tussen ons, we zijn verliefd en zeker beste vrienden,” zei hij enorm vrolijk. Stormstar had en glimlach van oor tot oor. '' Wat geweldig Cindersmoke! Ik ben zo blij voor jullie. Liefde is het mooiste en het sterkste wat er bestaat.'' Stormstar keek terug in de tijd. Hij zag een gevlekt hoopje gefrustreerde boze, en vooral verdrietige hoopje ellende. Het was een boze Honeypaw, in haar hoofd gefrustreerd en verdrietig. Ze ging tekeer tegen de hulpenloze Applepaw. Arme poes, ze konden er allebei ook niks aan. doen. Hij herinnerde zich nog erg goed die middag. Hij slaakte een zucht. ''Ik ben hier meer blij mee dan je denkt Cindersmoke. Honeyspots, is ook erg belangrijk voor mij.'' Hij knipperde even met zijn ogen. Hij zag een grote grijze kater met een boze hulpeloze Honeypaw zitten naast de rivier. Ze wilde eerst niks van hem weten, was kwaad en wanhopig. De grote kat bleef rustig en speelde al pratend op haar in. Langzaam koelde de poes af, ze barste in tranen uit in zijn dikke vacht. Hij glimlachte bij de herinnering. Dat gesprek, die dag. Het had Honeyspots bij zinnen gebracht. ''Ik ben zo blij dat ze eindelijk het geluk heeft gevonden waar ze naar zocht. Honeyspots heeft veel meegemaakt, als kitten al. Ik beschouw haar als een dochter van mij. Zorg goed voor haar mijn vriend. Ik wens jullie al het geluk van de wereld. '' Hij keek Cindersmoke aan. ''Je bent een heel goede kater Cindersmoke. Ooit zul je een geweldige warrior zijn, waar Starclan en ik trots op zullen zijn. Ik ben nu al trots op je.'' Hij liet zijn blik mee voeren met de stroom. Toen keek hij weer naar Cindersmoke met humor in zijn ogen. ''Plus Cindersmoke. Je weet dat je nu Warrior bent, en zij ook. Als jullie genoeg van elkaar houden, kunnen jullie officieel partners worden.'' Hij lachte hartenlijk, omdat hij er blij om was.




Spoken


Wise words [Stormstar] 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wise words [Stormstar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: