A new collar for Lily



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A new collar for Lily

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lily
Member
A new collar for Lily DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lily
BerichtOnderwerp: A new collar for Lily   A new collar for Lily Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 16:47


PURE INNOCENCE BEAUTY
Op de marmeren vloer klonk het vrolijke getrippel van kattenpootjes. Dit was onderhand geen ongewoon geluid meer in het huis, dat bewoond werd door een stel, hun dochtertje van vier, een konijn en sinds 4 manen; een witte kitten genaamd Lily. In een opgewekt humeur liep ze naar haar baasje, die haar zojuist had geroepen met een zoete stem, en ging ze verwachtingsvol bij haar voeten zitten. Al snel voelde ze hoe twee handen haar onder haar voorpoten vast grepen en haar voorzichtig omhoog hees. Toen ze op schoot werd gelegd wilde ze al een rondje gaan draaien en zich heerlijk op haar benen nestelen, maar ze werd tegengehouden. Verbaasd liet ze een zachte mrauw? horen. Haar baasje lachte vriendelijk en pakte toen iets wat naast haar op de bank had gelegen. Nieuwsgierig snuffelde Lily eraan. Het rook vreemd, neutraal, alsof het nieuw was en nog geen geur had opgenomen. Er hing iets aan wat glom, maar voordat Lily daaraan kon ruiken werd het ding al om haar nek gebonden. Geschrokken trok Lily haar kop terug, maar het was al vastgemaakt en leek er niet af te gaan als ze met haar kop schudde. Ietwat bezorgd begon ze er met haar achterpoot tegen te tikken, maar dat hielp ook niet. Haar baasje gaf haar een bemoedigend klopje op haar kop en zette haar toen weer op de grond. Met het vreemde ding om haar nek liep Lily naar de hal, waar een lange spiegel stond. In het begin was ze er heel erg van geschrokken, maar ze begreep nu dat het ongevaarlijk was en enkel je weerspiegeling liet zien, als een grote plas water na een regenval. Met een bezorgde blik bekeek ze zichzelf. Het klopte niet, haar nekje was altijd kaal geweest en nu hing er plots een roze band omheen. Het voelde vreemd en wanneer ze liep tikte de hanger vervelend tegen haar borst. Nogmaals probeerde Lily het eraf te krijgen door met haar poot te krabben, maar uiteindelijk moest ze zich erbij neerleggen dat ze het ding er met geen mogelijkheid afkreeg. Iets minder goedgehumeurd als kortgeleden draaide Lily zich om en liep ze naar de grote schuifdeuren die een doorgang boden naar de tuin. Ze stonden nu op een klein kiertje om het nieuwe lentezonnetje te begroeten en dankbaar glipte ze naar buiten, hopend dat het weer haar weer kon opvrolijken. Ze ging zitten in het gras, precies waar de zon één van haar stralen wierp en keek met haar mooie blauwe ogen naar de afgeschermde, maar vertrouwde omgeving. Daar verderop stond het groene hok waar het konijn van haar huisbazen in sliep. Hij deed zich nu tegoed aan het knaagvoer dat in zijn bakje was gestrooid. Niet ver hiernaast stonden een paar struiken die elke lente weer prachtige bloemen lieten bloeien en tussen een paar rotsen lag een kleine kabbelende vijver waar geen vissen in zaten. Lily glimlachte en begon toen met lange halen haar poot te wassen. Ze schrok toen ze plotseling een schaduw in het gras ontdekte, en hief snel haar kop naar de kat die zich op de rand van de schutting had gevestigd. "Hallo?" vroeg ze zachtjes.


A new collar for Lily Signaturey
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
A new collar for Lily DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: A new collar for Lily   A new collar for Lily Icon_minitimeza 5 jan 2013 - 0:48

Newleaf was gekomen en de sneeuw was weggegaan. Sparklez een pikzwarte kater met een blauwe leren halsband en een korte vacht, was diep in een slaap. Na een tijd werd hij wakker en waste hij zijn vacht even. Hij rekte zich uit toen hij klaar was en liep de slaapkamer uit de trap af. Hij werd opgepakt door zijn mannetjestweebeen en op schoot gezet. Sparklez was stoer, maar hij wou nu wel geaaid worden. Na een tijd sprong hij van de schoot af en glipte via de achterdeur naar buiten. Hij sprong op een willekeurige schutting van een tuin om te genieten van de eerste dag van newleaf. ''Hallo?'' vroeg een zachte stem van een kleine jonge poes met licht blauwe ogen. ''Hallo.'' zei sparklez vriendelijk. ''Is dit de tuin van jou tweebenen? Als je niet wilt dat ik hier zit ga ik wel wel hoor.'' miauwde hij rustig. ''En trouwens ik ben sparklez, ik woon hier nog maar een tijdje. En jij?'' miauwde hij terwijl hij keek naar de veel kleinere jonge poes die hem aankeek met lichtblauwe ogen. Eigenlijk was dit de tweede, witte poes die hij had ontmoet. Hij zag ook dat de poes nog niet zo gewend was aan de halsband die ze om had, maar hij besloot nog niks te vragen. Misschien wou de poes wel helemaal niet dat hij er was.

- Hopelijk mag ik hier posten zo niet dan verwijder ik de post -


A new collar for Lily F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily
Member
A new collar for Lily DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lily
BerichtOnderwerp: Re: A new collar for Lily   A new collar for Lily Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 11:08


PURE INNOCENCE BEAUTY
Het was een kater die antwoordde. Een kater net zo zwart als de schaduw die Lily in het gras gezien had. Hij klonk vriendelijk, dus liet Lily een glimlachje op haar gezicht verschijnen en ging ze weer zitten in het gras. 'Is dit de tuin van jou tweebenen? Als je niet wilt dat ik hier zit ga ik wel wel hoor,' sprak de kater. Lily knikte. "Van mij mag je blijven zitten hoor," antwoordde ze vriendelijk. De kater stelde zich voor als Sparklez. Aan de geur van zijn vacht te ruiken, was hij ook een huiskat. 'Ik woon hier nog maar een tijdje. En jij?' Lily likte nogmaals aan haar pootje om haar wasbeurt af te maken en kwam toen weer overeind. Het hangertje aan haar halsband rinkelde zachtjes. "Ik woon hier ook nog niet zo lang," verklaarde ze. "Mijn huismensen hebben me Lily genoemd." Ondertussen begon ze weer aan de band om haar nek te krabben, nog steeds niet helemaal gewend aan haar nieuwe accessoire. "Sparklez, weet jij wat voor ding dit is?" vroeg ze aan de zwarte huiskat. Hij leek iets ouder dan haar, dus misschien wist hij het antwoord. Lily zag haar baasjes niet als kwade huismensen. Ze waren in de korte periode dat ze hier woonde altijd vriendelijk en zorgzaam jegens haar geweest. Daarom verwachtte ze ook niet dat de band iets verontrustends was, maar alsnog wilde ze wel graag weten waarom het om haar nek hing.


A new collar for Lily Signaturey
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
A new collar for Lily DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: A new collar for Lily   A new collar for Lily Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 21:01

'Sparklez,' miauwde de poes die dus lily hete. 'Weet jij wat voor ding dit is?' Hij merkte dat de poes het niet gewend was. En het waarschijnlijk nog nooit om heeft gehad. 'Dat is een halsband, tweebenen vinden het leuk om van die dingen om onze nek te doen, toen ik mijne voor het eerst had vond ik het ook irritant. Het went wel.' antwoordde hij en keek even naar zijn blauwe halsband. 'Ik heb er ook een zoals je ziet. Tweebenen zijn nogal stom als ze dat doen vind ik.' vervolgde hij en keek lilly weer aan. Wat zou de poes gaan zeggen?


A new collar for Lily 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily
Member
A new collar for Lily DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Lily
BerichtOnderwerp: Re: A new collar for Lily   A new collar for Lily Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 18:59


PURE INNOCENCE BEAUTY
Geboeid luisterde Lily naar de woorden van de kat die zich zojuist had voorgesteld als Sparklez. Het was dus een halsband. Lily stemde ermee in dat het een beetje raar was, maar toch zette ze een bedenkelijk gezicht op toen hij verklaarde dat tweebenen soms een beetje stom waren. Waren ze dat? Tot nu toe hadden ze haar niks anders geboden dan zorg en affectie. Ze wisten waar ze mee bezig waren, ander had ze niet zo'n goed leventje. "Nee ik denk niet dat het stom is," antwoordde Lily uiteindelijk, met nog steeds een bedachtzaam fronsje op haar gezicht. "Mijn baasjes hebben er vast een goede reden voor. Ik bedoel, anders zouden ze het niet doen, toch?" Haar blik ging weer naar de roze band om haar nek. Ze kon er wel aan wennen.


A new collar for Lily Signaturey
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
A new collar for Lily DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: A new collar for Lily   A new collar for Lily Icon_minitimema 28 jan 2013 - 2:39

''Mijn baasjes hebben er toch wel een goede reden voor, ik bedoel anders zouden ze het toch niet doen, toch?'' miauwde de kleine poes. ''Baasjes zijn wel goed ja. Ze zorgen wel goed voor je. Maar wij katten zullen nooit achter de reden komen waarom twolegs deze dingen doen. Maar andere katten, zoals de katten die in het wild leven, die snappen niet dat het veel beter is om een leven te leiden dat simpel maar leuk is. Misschien heb je wel eens over de clankatten en eenlingen gehoord. Ze geven ons stomme namen die wilde katten. Maar ik zal altijd een huiskat zijn.' miauwde sparklez, hij twijfelde of hij het goede had gemiauwd daarom zei hij het woord 'Kittypets.' niet. Dan voelde lily zich misschien beledigd. 'Raak je er al wat aan gewend?' vroeg sparklez toen aan lily. Hij keek even naar zijn eigen, de blauwe. En toen weer naar lily.

(sorry laat... trouwens sparklez ontmoet alleen maar kittypets die witte vacht hebben O.o)


A new collar for Lily F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new collar for Lily
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: