Dyslexie/Slecht spellen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dyslexie/Slecht spellen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deano
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
lili ✗
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 month
Gender:
Rank:
Deano
BerichtOnderwerp: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 14:48



Hallo,

Ik had een leuk idee, ik kan zelf ook niet al te goed spellen zonder spel foutje en ik vroeg me af, of die genen niet een spilboontje kunnen krijgen de de katten die ze spellen, en dan via youtube het verhaal in kunnen spreken en de link elke keer bij het verhaal zetten.

zou kunnen mensen toch mee doen zonder problemen, en kan de ander gewoon een verhaallijntje maken.


Dyslexie/Slecht spellen  23trvgw
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Dyslexie/Slecht spellen  Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 14:58

Uhm, er bestaan dingen als spellingscontroles op word en alles. Je kan toch gewoon je best doen? Nou en als er wat foutjes in zitten. Er zijn zo veel mensen die dit probleem hebben, maar ik hoor hen er niet over klagen.


Dyslexie/Slecht spellen  RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Dyslexie/Slecht spellen  R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 15:14

Zelf heb ik heel erg dyslexie, maar ik typ mijn posts gewoon met Google Chrome, en dan spellingcontrole, en mijn posts zijn over het algemeen wel gewoon leesbaar. En dat kunnen anderen ook gewoon doen, in word heb je idd ook een spellingcontrole, dus dat idee is inderdaad niet nodig.
T is enkel een kwestie van de moeite nemen om een post te typen. Dyslexie of niet.


Dyslexie/Slecht spellen  Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Hollypaw
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 15:19

*steekt hand op* Ik heb ook dyslexie.

En zoals eerder gezegd: gebruik gewoon een spellingcontrole. Ikzelf typ mijn posts op Word, maar tegenwoordig hebben zelfs browsers al een spellingcontrole (;
Een fatsoenlijke post wordt niet beperkt door iets zoals dyslexie, het gaat puur om hoeveel moeite je erin wilt steken. Lees je hem nog eens een keer na om er kleine spel foutjes uit te halen, denk je echt goed na voordat je iets neerzet enzovoorts. Iedereen kan een goede post maken, dyslecticus of niet, het gaat enkel om hoeveel moeite je erin wilt steken ^^

O en nog iets: je moet iets zoals dyslexie niet zien als een beperking, maar als een uitdaging. Ik ben zwaarder dyslectisch dan mijn broer en toch denken mensen eerder dat hij het heeft dan ik. Het ligt er puur aan, aan wat je ermee doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deano
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
lili ✗
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 month
Gender:
Rank:
Deano
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 15:39


Het was eigelijk ook meer op mij gericht =) maar wist niet hoe ik het uit moet leggen.


Ik weet niet of ik dyslexie heb, maar ik weet wel dat ik zelf zwaar lijd aan slecht zelfbeeld!
Ik ben autisme heb altijd op een zeer lag onderwijs gezeten.
daar heb ik ook nog is een aparte klas moet doen voor het laagste van school, ofja gewoon het laagste qua type spelling. Ik kan goed spellen als ik 10000000000000000000000000000000 % moet stoppen of die vedelende Roode balkjes onder mijn worden weg te doen. Dat kan ik steeds doen.
Ik baal hier heel erg van, omdat ik heel graag goed zou willen worden!

ik maak een teks met veel moeite, kan het daarna 100 keer na lezen, maar dan heb ik nog dat ik zo in het verhaal opga dat ik gewoon verkeerd type en en veel ander worden tevoorschijn komen die er niet in moeten.


Dyslexie/Slecht spellen  23trvgw
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Dyslexie/Slecht spellen  R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 15:43

Well, ik denk dat niemand hier jou daar mee kan helpen. Kijk, dit is een text-based RPG, en geel Talk RPG ofzo.
Maar dat heb je vast en zeker al gelezen. En zo gaat het hier gewoon, je speelt hier het leven van jou kat door het te typen.
Ik zelf heb ook moeite met Spelling, maar naarmate ik het ben gaan oefenen werd het beter, en ja, meer tips kunnen er niet gegeven te worden, en het pratend te doen, dat gaat niet werken, want ja, het is een Text-based RPG, dus ik vind dat heel erg onnodig, en sowieso voor één persoon, want iedereen hier zo'n beetje RPGt prima, en voor één persoon iets te veranderen is nog al raar.


Dyslexie/Slecht spellen  Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':


Laatst aangepast door Innerghost op za 5 jan 2013 - 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovekit
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Dovekit
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 15:56

Daarbij is er op dit forum een deel Vlaams en een deel Nederlands. Het kan lastig te verstaan zijn als je het inspreekt. ^^"


Dyslexie/Slecht spellen  Dovekits1
(:

Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnkit.
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
Lyan Payne |
151

CAT'S PROFILE
Age: :: 10 Moons ::
Gender:
Rank:
Autumnkit.
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 18:26

Ik snap wel dat je het niet leuk vind, maar ik heb een vriendin die ook erg leid aan dyslexie en zelfs in haar eigen taal (die ze uit haar mond krijgt xD) fouten maakt. Soms is dat vervelend, ik heb haar al vaak gevraagd om hierop te komen, ze zou het graag willen, maar met haar probleem vinden we dat niet verstandig. Het is misschien stom gezegd, maar als het echt te lastig is, is het misschien beter om te stoppen?

EDIT: Niet dat ik je weg wil hebben D=



Dyslexie/Slecht spellen  Autumn11

Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 20:54

Ook op Mozilla Firefox zit een spellingscontrole Wink


Dyslexie/Slecht spellen  2gxnp75.Dyslexie/Slecht spellen  10pvxmw.Dyslexie/Slecht spellen  23h0tfk.Dyslexie/Slecht spellen  UaIptLZ.Dyslexie/Slecht spellen  COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katniss
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Age: 1 year 6 moons
Gender:
Rank:
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 21:22

@ Lyan

voor dyslexie om er minder last van te krijgen moet je veel oefenen en dus fouten maken dus stoppen denk niet dat dat haar zelf vertrouwen verbeterd

Hebben er mensen over geklaagd dat je spelling fout is? Zo nee onthoud dan maar de internet browsers zijn maar browsers en hebben het ook zo vaal fout en het woord Kittypet kennen ze niet net als uberhaupt het woord browsers



Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit ||
Dyslexie/Slecht spellen  15nn7dl
Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ripple
Member
Dyslexie/Slecht spellen  DPKsfdL
Juul
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons {MONTHS}
Gender:
Rank:
Ripple
BerichtOnderwerp: Re: Dyslexie/Slecht spellen    Dyslexie/Slecht spellen  Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 17:06

Lieve, lieve schat. Aan je spellings probleempje kan je niks doen. Zet dit desnoods in je onderschrift of onderaan je posts zodat mensen hier rekening mee kunnen houden. We won't blame you. Er zitten hier ook hartstikke veel jonge kinderen die nog niet zo goed kunnen spellen, zelf ben ik ook nog maar 12. Niemand zou je ermee omlaag trekken, zo zijn onze leden niet. Dus doe maar gewoon je ding. En ik beloof je dat als je echt je best blijft doen je een perfecte RPG'er word. Als je met mij een topic wilt om te oefenen kan je me altijd een PM sturen. (:

Hopelijk heb je hier iets aan!



Dyslexie/Slecht spellen  Iaza18272724752600
» Surely, I can say I've always been this way, a patched together, crazed, a matryoshka! «
V o i c e&T h e m e:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dyslexie/Slecht spellen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Ideas-
Ga naar: