mijn langste post ooit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mijn langste post ooit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Greypaw
Member
mijn langste post ooit DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: mijn langste post ooit   mijn langste post ooit Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 19:35

Greypaw liep door het bos. Hij zag de zonnerotsen voor zich hij liep erlangs naar de rivier om wat te drinken. Hij boog zich voorover om wat van het verfrissende water op te likken, maar opeens werd hij het water in geduwd. Greypaw ging kopje onder in het ijskoude water. Hij schopte wild met zijn poten en kwam boven, maar kreeg slikte daarbij veel water door. Een nieuwe golf duwde hem onder. Toen Greypaw weer boven kwam keek hij in paniek om zich heen naar de oever, maar hij zag hem nergens. Het laatste wat hij hoorde was het golvende water om zich heen en het gegrinnik van katten...

Greypaw schrok wakker. Hij hoorde het water nog golven in zijn oren. Toen pas besefte hij dat dat regen was. Hij lag op zijn plek in het hol van de apprentices. De zon scheen door het bladerdak boven zijn hoofd. Ik denk niet dat ik nog zal kunnen slapen dacht Greypaw. Hij stond zachtjes op en sloop op zijn tenen naar buiten. Hij was de eerste die wakker was. Greypaw rekte zich lekker uit en haalde de stukjes mos van zijn nest uit zijn lange vacht. Hij liep naar de hoop verse prooi en viste er een dikke muis uit. Hij ging zitten en at de muis hongerig op. Daarna waste hij zichzelf helemaal, van het puntje van zijn staart tot het puntje van zijn oren. Ondertussen waren er wat meer katten uit hun hol gekomen. Greypaw keek nog eens naar de hoop verse prooi. Hij had genoeg gegeten, maar er wa niet veel meer over van de hoop, dus besloot hij op jacht te gaan. Hij liep naar de kampingang en badacht zich dat hij het beste naar de zonnerotsen kon gaan. En terug natuurlijk dacht hij grinnikend bij zichzelf. Hij begon te lopen en snoof ondertussen de lucht op. Op een gegeven moment rook hij iets, het was... Konijn! dacht Greypaw.Hij hoorde bladeren naat zich kraken en zag het konijn in zijn ooghoeken rondspringen. Hij zakte gelijk in sluiphouden en sloop naar het konijn toe. hij maakt zich klaar voor de sprong en... Opeens hoorde hij naast zich hard geroep Greypaw en het konijn schrokken op het konijn sprong naar zijn hol. Het geroep kwam steeds dichtenbij. Greypaw liep angstig achteruit. Wat het ook was, het kon elk moment uit de struiken tevoorschijn komen...


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
mijn langste post ooit DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn langste post ooit   mijn langste post ooit Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:20

wilt iemand alsjeblieft meedoen?


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
mijn langste post ooit DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn langste post ooit   mijn langste post ooit Icon_minitimema 7 jan 2013 - 18:34

Dat is een supergoed verhaal en ook heel lang. Surprised ik wou dat ik het zo goed kon. en ik wil wel meedoen maar ik heb niet zo veel tijd. Dus mischien kan ik niet meedoen, maar ik heb wel op je andere verhaaltje geantwoordt. happy wink


mijn langste post ooit Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
mijn langste post ooit 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: mijn langste post ooit   mijn langste post ooit Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 9:08

Het is een mooie post. Volgens mij kun je gewoon in de echte rpg gaan posten ^^
(als je wilt dat iemand meedoet kun je hem beter in de echte rpg zetten. Dan telt het topic namelijk ook mee als 'echt'. Dingen die in de oefen-rpg gebeuren tellen namelijk niet mee voor wat er in de echte rpg gebeurt ^^)


mijn langste post ooit 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezekit
Member
mijn langste post ooit DPKsfdL
» Quinty «3 «
169

CAT'S PROFILE
Age: 1 ɱσσɳ
Gender:
Rank:
Breezekit
BerichtOnderwerp: Re: mijn langste post ooit   mijn langste post ooit Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 21:07

Meid, ik heb een vraag aan jouw.
Wat doe jij nog in de training? Switch deze oefenplek gewoon in voor de echte RPG.
Op het begin is het wat moeilijk omdat je niet echt weet hoe en wat waar je al die topics vandaan haalt etc. But het went en je gaat er beter door posten ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
mijn langste post ooit DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: mijn langste post ooit   mijn langste post ooit Icon_minitimedi 8 jan 2013 - 23:19

Ga in de echte rpg, ik weet het is hier leuk maar iedere kat die je hier ontmoet ken je niet in de echte rpg en dat is toch jammer?
Je moet echt in de echte rpg!!!


mijn langste post ooit 2yl4bif
Stamps
mijn langste post ooit W0qAlxRmijn langste post ooit EjrsROFmijn langste post ooit MMAFZtmmijn langste post ooit PgKKyjMmijn langste post ooit MKN7vHEmijn langste post ooit LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn langste post ooit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: