When even friends can't anwser your question.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 When even friends can't anwser your question.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
'Silverwisp
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
Age: 8 M o o n s ღ
Gender:
Rank:
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:25

When even friends can't anwser your question.  Kidbyebye



Ja ik heb het al eens eerder gezecht, maar dit keer ben ik hier bloedserieus over. Ik heb psygische problemen waardoor ik langzaam abrokkel van binnen. Altijd leuk als mensen daar nog een schepje bovenop doen en het alsmaar erger maken, niet? Well, ik ben er een beetje klaar mee. Het is dom van me nog nieuwe karakters te nemen, aangezien ik al langer aan t twijfelen was om te stoppen. Het gaat totaal niet goed in mijn leven. Alles ligt aan stukken. Dit kan ik er niet nog eens bij hebben. Mensen die contact willen houden hebben m'n msn vast wel. Ik hoef geen mensen meer te bedanken, diegene weten het zelf ook wel. Verder heb ik niet veel meer te zeggen. Mijn karakters gaan helemaal nergens heen dus ga daar ook niet om zeuren. Wie weet dat ik ooit nog inspiratie voor ze heb. Sorry Moon en Noor voor Silverpaw, maar het gaat gewoon niet meer. Misschien dat ik ooit nog terug kom zodra het weer wat beter met me gaat en ik geen bitch meer ben. Zoals Kid al zei op het plaatje hierboven;

S A Y O N A R A.


*Juul uit. Geen discussie meer mogelijk. Haters? -> PM*


When even friends can't anwser your question.  GZfjcwY
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumpaw,
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
122
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Plumpaw,
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:25

Lieve lieve schat, het meeste heb ik natuurlijk al op msn gezegd, dus dat ga ik hier niet herhalen. Ik wil alleen dat je één ding onthoud. Eén klein zinnetje maar, houd het gewoon in je achterhoofd:

Hoe erg je leven ook is, hoe erg je ook afbrokkelt, hoe raar je soms kan doen, ik sta altijd voor je klaar.

Vergeet dit niet, okay? <3

x en een dikke knuffel
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
When even friends can't anwser your question.  Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:50

Lieve Juul, ik vind dit echt erg om te lezen enalles maar net zoals Cato zei: Ik sta altijd voor je klaar en je mag me altijd msnen en we zullen zeker nog msnen met elkaar lieve Juul <3
Ik ga je niet proberen om te praten enalles en je nog te overtuigen om te blijven, dat zou echt ontzettend sneu zijn maar ik hoop echt voor je dat je leven een ontzettend goede draai krijgt en dat het komende jaar geweldig wordt voor je enalles, want dat verdien je echt lieve meid. Ik hoop echt dat je helemaal gelukkig word en moge daar warrior cats nu een deel van zijn of niet, je weet dat je altijd bij ons terecht kan en zeker bij mij. (:
En als het weer even een dieptepunt neemt, vergeet dat niet dat er daarna ook een toppunt komt aye? En dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, je kan alles als je het zelf maar hard genoeg wilt <3

xoxo Lovies forever
Laura


When even friends can't anwser your question.  Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindersmoke
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:58

Juul ik ga je missen !
Kom alsjeblieft weer terug, ooit. Heel WC gaat je missen, dat sowieso. Maar het ga je goed meid

x Sharon ~


Cindersmoke || Sassypaw || Snowykit
When even friends can't anwser your question.  Zugkl2
When the daylight comes, I have to go, but tonight I wanna hold you so close..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hardcore
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
6
Actief
Hardcore
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:01

Konbanwa Iets-chann ~
Ik kan wel een hele post schrijven over dat ik je ga missen enzo,
Maarjah, ik praat toch al bijna de hele dag met je, en eigenlijk bijna nooit via WC.
Jammer dat je stopt, want dan kunnen we onze geweldige yaoi niet meer uitvoeren.
En de epic verhaallijn die we bedacht hadden. Maar dat komt wel weer.
Nou, ik heb net brb gezegd omdat ik dit ging typen, dus ik kom er weer aan.
Ik hoop dat je genoten hebt van WC, en maybe zie ik je hier wel weer eens terug ~
RUN, JUUL, RUUUUUNN ~

Ik ga nu weer naar je toe, dusseh, hmmh, niet echt bye, nya, je wist dat ik dit ging schrijven..
Dus tjah.
Aishiteru <33


When even friends can't anwser your question.  Hardcoresig


Laatst aangepast door Hardcore op zo 6 jan 2013 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:02

Lieve juul ;-; Ik ga je zo hard missen <'3
En als je ooit een luisterend oor nodig hebt, ik ben altijd hier en op msn <'3


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

When even friends can't anwser your question.  Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousekit-
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
9
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:07

Jammer dat je stopt. Heel veel sterkte trouwens in real life.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkshivering
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
Derp
220

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Darkshivering
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:15

Skat, ik weet dat we geen contact meer hebben, maar het spijt me dat je het zo slecht hebt getroffen... Hopelijk wordt alles gouw beter ;3 Met mij hopelijk ook >.<

Ik denk dat ik je niet meer spreek op MSN, maar goodbye for now (...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Peachpaw
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
Daan
203

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:32

Owh Juul ;[
Ik vind het erg jammer dat je stopt, dus ik hoop je ooit weer terug te zien. Ik weet echt niet wat te zeggen nu :[ So.. Ik wil alleen nog even kwijt dat je een toffe meid was en dat ik altijd voor je klaar zou staan, mocht je me nodig hebben.

Gr. Daan


When even friends can't anwser your question.  V6ved3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
When even friends can't anwser your question.  Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 22:58

Damn, ik ga je super missen hier, weet je dat?
Van irritante spammer tot iemand die me toch wel heel dierbaar is geworden.
Al weet ik dat we elkaar nog wel zullen zien. Dat wel.
Als je ooit nog eens langs wil komen, gewoon omdat je dat even nodig hebt, of gewoon voor de gezelligheid, dan kan dat altijd hé. Mijn deur staat voor je open, als je dat maar weet <3
Gehe ik ga je hyperheid wel missen hier. En ik wens je sws veel succes met alles waar je het voor nodig hebt. I mean, misschien is het nu wat moeilijk, maar het komt echt wel goed. En ik weet zeker dat je er wel uit komt, zolang je maar lekker dingen blijft doen die je leuk vind en je je vrienden blijft opzoeken.

Sayonara Juultje ^^
xxWazzy


When even friends can't anwser your question.  RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentcry
StarClan
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
TessaLyra
471
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✖ `i'll never pass 13 moons✖
Gender:
Rank:
Silentcry
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimema 7 jan 2013 - 2:35

klein zusje why do you leave me here in a pool of people that i dont love. I cant deal with out you. Wij gaan binnenkort afspreken ik moet je echt weer eens zien want ik mis jeee zooo erg is nu al een jaar geleden dat ik je gezien heb. I'll miss you sweety just so you know.

<3


Love and kindness lead my way
When even friends can't anwser your question.  33fc9si
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimema 7 jan 2013 - 9:36

Nah, ik ga je missen juul.
ik vond het altijd leuk als jij erbij was,
en als je in de chat kwam, ontstonden er altijd zulke grappige situaties.
gelukkig had ik je nog op de meeting ontmoet,
maar ik zal je echt heeeeeel erg gaan missen

X lein


When even friends can't anwser your question.  1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
When even friends can't anwser your question.  Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Dawnpaw
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
174

CAT'S PROFILE
Age: Six moons young.
Gender:
Rank:
.Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimema 7 jan 2013 - 11:43

Het is echt heel erg sad om dit te lezen.
Het was altijd gezellig in de chat als jij erbij was. Je deed je rang als medicine cat apprentice echt heel goed.
Al sprak ik je niet zo vaak ik weet zeker dat er nu een deel van WC weg is die iedereen wel dierbaar is. Ik hoop dat je de goede beslissing heb genomen om hier weg te gaan.
Ik hoop je nog eens te zien op WC.
En veel succes met real life <'3

xx Lizle


When even friends can't anwser your question.  9ri0pz
A big cat in a small coat
When even friends can't anwser your question.  BDuX2DvJzFRD6DuO0GZJ3

voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Couragepaw
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
Danii
85
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 7 moons
Gender:
Rank:
Couragepaw
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimema 7 jan 2013 - 18:03

Ik kan niet zeggen dat dit er niet aan zat te komen, want ik weet hoe je erover dacht. Dat betekent nog niet dat je afscheid een stuk minder verdrietig is, want ik zal je écht gaan missen hier op WC <'3 Die gesprekken met jou waren altijd zo leuk en gezellig, die zal ik ook nooit meer vergeten. Soms is het tijd om verder te gaan, en het verleden achter je te laten. Ik zal je heel erg missen, en vergeet nooit dat mijn deur altijd op een kiertje staat!

x Danii


SwiftheartClearpaw.Brindlepool - Saltdale - CouragepawWhen even friends can't anwser your question.  21jrnky
''Being deeply loved by someone gives you strength,
while loving someone deeply gives you courage''
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
When even friends can't anwser your question.  DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimema 7 jan 2013 - 19:45

No, Juultje D:

*Looks sad at this message*
Mweg, I really gonna miss you, Juul... Je blijft toch wel op Meridiem, Dogstory, enzo? =D Je bent een super aardige meid en ik vind het echt jammer, maar als jij voelt dat het anders niet gaat zal ik je niet tegenhouden, my dear <3
May Starclan Light your path!

XxX Ceesje



When even friends can't anwser your question.  I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saxon
Deceased
When even friends can't anwser your question.  TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: When even friends can't anwser your question.    When even friends can't anwser your question.  Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 19:21

Lieve, lieve Juul.

Echt heel jammer om te moeten lezen dat het zo slecht gaat momenteel :c
Hopelijk behouden we wel ons contact, want het is altijd heel erg gezellig met je~

xQuinty<'3


When even friends can't anwser your question.  HmCY3UZ
» Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once «

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When even friends can't anwser your question.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: