Flightless Bird



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flightless Bird

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spottedleaf
StarClan
Flightless Bird DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 19:40

Ik maak dit tweede, officiële afscheidstopic dan maar toch. Ik ben de laatste tijd nogal onzeker en afwezig, wat ook te merken was aan mijn inactiviteit. Dit is waarschijnlijk voor altijd, of er moest een wonder komen opdagen waardoor ik terugkeerde. Maar alles zit me even dwars. Op school sta ik er slecht voor. Mijn punten zijn niet echt denderend goed, maar voorheen wist ik al dat ik geen prachtige resultaten zou krijgen. Dat komt meerder omdat ik tijdens de schoolweken te vaak op de pc zat, of met m'n gedachten ergens anders. Alleen tijdens de examens heb ik gestudeerd, maar ja.. Alle leerstof in de maanden vergeten om ze dan in twee weken, wat in mijn geval 1 dag was want ik studeer amper behalve vlak voor de examens zelf, terug uit m'n hoofd te kennen gaat niet. Het is gewoon onmogelijk. Ik heb het geprobeerd te combineren, echter zoals ik al zei is het niet allemaal gelukt zoals ik dat wou. Natuurlijk verwacht ik niet dat alles zal gaan zoals ik dat wil, maar toch zit ik er mee. Ook mijn privéleven word lastiger. Ik voel me echt niet oké, en bij anderen zet ik gewoon een masker op alsof ik een vrolijk meisje ben. Not, ik kan elk moment in tranen uitbarsten voor niets, en zonder enige redenen iedereen beginnen uit te schelden. Nu wil ik zelfs me gewoon afsluiten en voor twee maanden geen contact meer met iemand maken. Met andere woorden, ik sta even alles behalve goed ingesteld op dit moment. Rpg'en is ver weg van mijn interesse's nu, en wss zal dat ook niet gauw meer terugkomen. Het spijt me daar zeer voor aangezien er vele topics en verhaallijnen waren waar ik aan meedeed, en dat al die mensen moesten wachten op mij vond ik totaal niet leuk, evenmin voor de mensen, die zullen t wss ook niet echt leuk vinden. Ik kom af en toe nog wel eens piepen, maar je zult alleen nog maar met me kunnen chatten via msn.

Ik wil, Cesanne, Laura, Sanne, Linn, Nath, Zsa (<3), Danii bedanken voor mijn tijd hier zo leuk te maken. Natuurlijk zijn al die andere awesome leedjes awesome en ben ik gewoonweg veels te lui om al die namen op te noemen (a') ;D

Hopelijk zie/kom ik iemand van jullie nog eens in the middle of nowhere tegen. c:
ByeBye I guess so <'3


Flightless Bird 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Peachpaw
Member
Flightless Bird DPKsfdL
Daan
203

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 19:57

Owh CHii! *hug* Ik ga je echt zo hard missen! Ik weet echt niet wat te zeggen nu .-.

Xx Daan!


Flightless Bird V6ved3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Messi'
Member
Flightless Bird DPKsfdL
TFH~
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Messi'
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:00

Ik weet nog wel, toen jij nog een newbie was en ik al heel wat maanden op WC zat. Je was net zo als de gebruikelijke newbs en noemde jezelf Chihuahua ;3
Good times =3

Ik ga je erg missen Chi, echt waar...


Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
Flightless Bird DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:42

Ik ga je missen Chi!

I neve forget you Girl!

*Hug*

Misschien zie ik je nog terug!

Xxxjes
,

Chrissie (Cristina)


Flightless Bird 2mi251j
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki
Member
Flightless Bird DPKsfdL
Cato :3
121

CAT'S PROFILE
Age: I'm 15 moons old
Gender:
Rank:
Nikki
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 20:46

Lieve lieve lieve Chi,
Ik zou willen zeggen dat ik je nog wel spreek, maar als ik dit zo lees denk ik eerder dat dit niet het geval is. Ik wilde zeggen "No need to say goodbye" maar als je gaat stoppen/minderen met computeren, tsja. Dus dan bij deze: Goodbye. Ik zal je nooit vergeten Chi, echt niet. Jij bent een van de weinige waar ik op de meeting echt veel mee op heb getrokken, je zal altijd een plekje in mijn hart houden. En verder, tsja, je hebt m'n nummer, mocht je me nodig hebben, ik sta altijd voor je klaar ^^
Hele dikke knuffel, het ga je goed, succes verder met school en alles. <3
Xx Cato


Flightless Bird Nikki1sig
I hope you are happy, wherever you are. ♥️
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezekit
Member
Flightless Bird DPKsfdL
» Quinty «3 «
169

CAT'S PROFILE
Age: 1 ɱσσɳ
Gender:
Rank:
Breezekit
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 21:21

Chi D:, ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht.
Ik vind het echt heel jammer dat je weg gaat, vooral dat je bijna al je accounts weggeef wat ik persoonlijk enorm zonde vind.
Ik hoop dat je de goede keuze heb gemaakt meid en nog veel geluk met je leven <'3
Ik spreek je wrs nog wel op DS en MSN but het is tog anders :c


xx lizl
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenheart
Member
Flightless Bird DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Brokenheart
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 21:24

Noooo, chi
In vind het erg jammer dat je weg gaat, maar ik denk dat je een goede keuze heb gemaakt.
Verder veel geluk met je leven, en meer weet ik niet te zeggen.

xx Katero


Flightless Bird Rksiveciet
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Flightless Bird DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 21:43

Chi D:, ik had dit eerlijk gezegd ook niet verwacht, zoals Linn al zei.
we gonna miss you all girl, geef aub je msn in pm (:

Robin~


Flamestripe || Falconscreech
Flightless Bird X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Flightless Bird 7iLZ7FI Flightless Bird MKN7vHE Flightless Bird W0qAlxR Flightless Bird PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Flightless Bird DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimewo 9 jan 2013 - 22:03

Chi, ik weet niet wat ik moet zeggen. Sure we hebben niet altijd beste maatjes gespeeld enz maar meis I LIKE LOVE YOU!
WC zal niet hetzelfde zijn zonder jou. En ik plaats niet vaak berichtjes op topics als deze gwn omdat ik niet vaak mensen ken (lol ken echt haast niemand iig lol)

maar meis ik ga je zo erg missen echt!
Flightless Bird Tumblr_mc97t2rJwV1r0058eo1_500


I'll wait for your return..


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Flightless Bird 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Flightless Bird Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Flightless Bird   Flightless Bird Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 18:08

Schatje ik ga je net zoals iedereen enorm hard missen <3
Maar je weet wat ik gezegd heb op msn he, onthoud dat (:

lovies xoxo

<3


Flightless Bird Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flightless Bird
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: