After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 After rain comes sunshine{Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Strawberry
Member
After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: After rain comes sunshine{Open}   After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 feb 2013 - 14:36

Strawberry's staart zwiepte nerveus heen en weer. De zorgeloosheid begon alweer langzaam weg te ebben en dat kon me merken aan haar gedrag. Ze wilde zo graag goed doen, zo graag alles goed kunnen doen. Maar het leek alsof alles telkens weer de mist in ging en daar had de poes het erg zwaar mee. "Het is toch Newleaf, er is op andere plekken ook veel prooi te vinden." Miauwde Sunshine. Strawberry twijfelde aan zijn woorden, zei hij het alleen om haar op te beuren of was het echt waar. Ze haalde haar schouders dus een beetje op. "Ja, ik denk het," Miauwde ze, met een lichte weifeling in haar stem. "Maar dan kunnen we nu niet hier jagen, niet?" Vroeg ze vervolgens.


After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 PS18GM0After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 W0qAlxRAfter rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 EjrsROFAfter rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 FWu1gsfAfter rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: After rain comes sunshine{Open}   After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 18 feb 2013 - 13:15

De poes haalde haar schouders een beetje op. "Ja, ik denk het," miauwde ze. "Maar dan kunnen we nu niet jagen, niet?" herhaalde ze vervolgens. Sunshine vroeg zich af of ze hem op de proef stelde zoals een mentor altijd bij een apprentice deed. Of dat ze gewoon weg even niet meer kon nadenken door alle gedachten die ze aan haar kop had. Uiteindelijk schudde Sunshine vastbesloten zijn kop, "Ik denk het niet, of je moet heel goed kunnen zoeken" zei hij met een grijns terwijl hij de poes recht aan bleef kijken met een speelse twinkeling in zijn ogen.


After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 Rwl461
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: After rain comes sunshine{Open}   After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 Icon_minitimema 18 feb 2013 - 15:00

Eventjes hief Strawberry haar hoofd en keek ze geïnteresseerd om zich heen. Het bos was stil, geen vogel floot. Waarschijnlijk hadden ze ze allemaal verjaagd... Ergens was het zonde, maar Strawberry bleef op haar hoede. Eigenlijk was ze niet eens geconcentreerd genoeg om te jagen, dus heel erg veel maakte het ook niet uit. "Ik denk het niet, of je moet heel goed kunnen zoeken" Miauwde Sunshine, nog steeds met een speelse twinkeling in zijn ogen. "Oh echt waar?" Miauwde Strawberry geamuseerd, "Dan moet ik je maar geloven eh?" Ze rekte zich eventjes uit. "Pluizenbal," Grinnikte ze, geamuseerd door de bijnaam die ze net verzonnen had.


After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 T4W3e3N
Stamps
After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 PS18GM0After rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 W0qAlxRAfter rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 EjrsROFAfter rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 FWu1gsfAfter rain comes sunshine{Open} - Pagina 2 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
After rain comes sunshine{Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: