zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:21

hoi ik ben nogal wanhopig en onzeker heb snel het gevoel dat ik het fout doe dus kan iemand mij helpen durf niet eens te rpgen... Embarassed Sad graag wat tips uitleg of hulp :p xxx Wink


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Colorgaze
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
Marieke
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Colorgaze
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:23

ik kan je geen tips geven als ik geen post van je heb gezien, dus misschien is het handig als je toch een post schrijft ;3

En as je iets fout doet is dat helemaal niet erg


zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? JZucwX
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 14:36

oke i will try lol

Hawkpelt werd wakker van een geluid,"wat zou dat zijn?"dacht hij bij zichzelf,en liep zijn den uit.Het was midden in de nacht en iedereen sliep al dus er zou niks ergs aan de hand zijn.Hij liep eventjes de clan rond heel zachtjes en probeerde takjes te vermijden zodat er geen geluid ontstond.Toch rook hij de geur van andere katten,en spitste zijn oren.Hij snoof eens even heel goed,en rook allerlei geuren.Opeens hoorde hij vanuit de struiken beweging.Hij bleef stokstijf staan."Wat kan ik nu beter doen?"dacht hij,"terug gaan naar mijn den,de leider waarschuwen,gaan kijken?".Hij besloot te gaan kijken maar hij wist echt niet wat hem te wachten stond.


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:41

en? xD


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:48

Is dit je eerste keer? Want die post is al heel goed, hoor! Misschien kan je achter je komma's en punten een spatie doen... Maar ik zou wel een keer willen RPG'en met jou! Very Happy

zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? 1247806006& wees alsjeblieft niet zo verlegen! zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? 853103 zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? 1247806006


zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:49

coowl Very Happy Razz


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:51

ja zal ik doen en onthouden thnx Wink Wink


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:21

Probeer de tips meteen toe te passen.
En het is niet zo handig om gedachtes tussen '' te zetten. Het kan verward worden met gesproken tekst




zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Vg7cih
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:23

dankje gaby xd xx esmee XD zal t onthouden :3


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:36

Probeer ook meer naar de details te werken.
Even je eerste zin nemend
Hawkpelt werd wakker van een geluid,"wat zou dat zijn?"dacht hij bij zichzelf,en liep zijn den uit

En zacht geluid deed een jonge warrior zijn ogen openen. Het was iets wat hij niet kende. Wat zou dat zijn? Zijn eigen stem herhaalde zich in zijn hoofd terwijl hij langzaam opstond en zich snel uitrekte. Zou hij naar buiten gaan of was het wijzer om te blijven waar hij was. Hij keek even rond en zag dat de andere warriors nog sliepen. zoveel kwaad kon het misschien niet. Langzaam en voorzichtig verliet hij de den om buiten een kijkje te nemen.


Plus een warrior is 12 maanden of ouder




zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Vg7cih
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:57

oke xd hoeveel maanden moet k zijn dan :l


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 16:57

ow 13 maande


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimema 14 jan 2013 - 1:33

1 kleine tip: probeer niet te dubbelposten, en ietsje meer details zoals snowcrystal al zei Smile
als je rechtsboven in de hoek van je post kijk staat er een EDIT knopje (:

ik zou wel mee willen doen als dat mag, je bent in het windclan kamp toch?


zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???   zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen??? Icon_minitimema 14 jan 2013 - 17:16

ja dat klopt precies owja natuurlijk stom van mij er staat een edit knopje hahaha Laughing ja ik ben windclan Wink


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
zou iemand mij tips kunnen geven en kunnen helpen???
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: