please just a little {Arcticlight}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 please just a little {Arcticlight}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slender
Member
please just a little {Arcticlight} DPKsfdL
Stijn
62

CAT'S PROFILE
Age: 10 pritty awsome moons
Gender:
Rank:
Slender
BerichtOnderwerp: please just a little {Arcticlight}   please just a little {Arcticlight} Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 15:43

Slender kroop over de koude grond en keek strak voor uit hier en daar ritselde de blaadjes door de zachte wind . voor hem hoorde hij de machtige waterval ruizen het voelde als donderslagen on der zijn voetkussens als hij steeds dichter bij kwam. Slender voelde zijn maag nog harder rommelen dan de waterval. hij moest echt wat te eten vinden of anders zou hij sterven. Slender klom een klein heuveltje af en keek rond hij rook verschillende dingen muizen konijnen ratten en vogels. Slender zag een grote specht hij zakte door zijn pijnlijke knieën en sloop naar voren zijn oren lagen in zijn nek gevouwen en zijn staart sleepte net niet over de grond. toen Slender nog maar een muizen lengte van de vogel verwijderd was merkte de vogel hem op maar inplaats van weg te vliegen sprong de vogel boven op hem pikte hem recht op zijn kop de vogel sloeg verekte hard en Slender rolde verder van de heuvel af de vogel vloog weg maar Slender rolde door hij knalde tegen een boom stronk op en vloog door de lucht hij knalde vol op zijn schouders op de grond en gleed verder. Slender gleed wel erg snel door hij kwam vlak bij de rand, Slender was buiten bewust zijn. alleen een hoopje los liggende aarde hield Slender tegen van het vallen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
please just a little {Arcticlight} DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: please just a little {Arcticlight}   please just a little {Arcticlight} Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 17:27

A R C T I C L I G H T
I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Mood: Calm Words: 651 Company: Slender

Met zijn ogen gefocust op de rivier staarde de kater naar de kleine vissen die langs hem door zwommen. Hij was opzoek naar een prooi die ook echt de maag van een kat kon vullen, die kleine visjes moesten allemaal nog groeien en het was het beste dat hij ze niet ving. Zijn ogen vielen op een grote vis, die wel zeker een kat het aantal voedsel kon geven die deze nodig had op een dag. Hij likte zijn lippen af bij de gedachte. Want ook hij had nog niet gegeten, de hele dag nog eigenlijk niet. Maar hij vond eerst dat hij een beetje prooi op de prooistapel moest krijgen voordat hij er zelf wat vanaf mocht pakken. Hij haalde uit naar de vis en vormde zo snel mogelijk zijn klauwen om het lijf om deze vervolgens uit het water te smijten. Meteen schoot hij op de wilde bewegende vis af en beet deze met een simpele hap dood. Hij likte de smaak van water en vis van zijn lippen af en tilde de grote vis op. Het werd weer eens tijd dat hij het aantal vissen dat hij deze morgen gevangen had even terug ging brengen. Hij liep langs de rivier, met de grote vis in zijn mond, op weg naar alle andere vissen die hij deze morgen al gevangen had. Meestal baande hij zich gewoon een weg van het begin van de rivier tot deze eindigde bij de borders. Maar nu hij zoveel vissen al gevangen had, leek het hem het best om ze even terug te brengen en dan weer verder te gaan. Plots hoorde hij enkele harde geluiden. Schrikken deed hij niet, enkel snel reageren en weg springen van de bol kat die op hem af was gestormd. Hij liet zijn vis vallen op de grond toen hij de kat net voor de rivier buiten bewust zijn ineen zag storten. Een klein hoopje los liggende aarde weerhield het lichaam ervan om in de rivier te vallen. Meteen sprong hij er op af, en toen hij dicht bij de kat stond greep hij deze voorzichtig vast bij zijn nekvel en tilde hij de kat een stukje op om deze op een veilige plek neer te leggen. Zijn massieve lichaam had het ondervoede lichaam van de rogue zo op kunnen tillen. Ook al was deze kat veel ouder dan hem. Hij keek de kat vragend aan. "Gaat het een beetje?" Vroeg hij zacht. Hij porde met zijn massieve poot tegen het lichaam aan, hopend dat het dier weer wakker werd. Even keek hij naar de heuvel waar de kat vanaf was gevallen. Was er net iets gebeurd? Hij bekeek de kat even en merkte op dat deze enorm ondervoed was. Leaf-bare had dus niet alleen de clans getroffen, maar ook de katten daarbuiten. Zijn blik gleed naar de rivier. Hij zou de code toch niet breken als hij één klein visje uit de rivier haalde voor deze ondervoede kat? Hij kon het niet aanzien dat zo'n kat zo verhongerd was. Daarom liep hij op de rivier af en haalde hij een vis van een gemiddelde grote uit de rivier. Zodat de kat tenminste weer wat sterker werd zodat deze het territorium kon verlaten en voor zichzelf zou kunnen jagen. "Hier, neem deze vis. Ik kan het niet aanzien dat katten er zo mager uitzien, en een visje minder zal mijn clan heus niet doden." Glimlachte de kater vriendelijk waarna hij de vis voor de kat duwde en rustig ging zitten. "Ik neem aan dat je een rogue bent? En je weet dat je in Riverclan territorium zit, toch? Ik zal je naar buiten moeten begeleiden, het kan niet anders. Het is verboden om hier te zijn voor katten zoals jou." Klonk zijn stem daarna. Hij wilde niet in de problemen komen, maar zo'n kat op een brute manier verjagen? Nee, dat zou hij niet over zijn hart kunnen krijgen.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

please just a little {Arcticlight} Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Slender
Member
please just a little {Arcticlight} DPKsfdL
Stijn
62

CAT'S PROFILE
Age: 10 pritty awsome moons
Gender:
Rank:
Slender
BerichtOnderwerp: Re: please just a little {Arcticlight}   please just a little {Arcticlight} Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 20:19

Slender werd wakker geschud door een massieve poot en een zachte stem "Gaat het een beetje?" Slender deed versuft zijn ogen open hij keek scheel op een grote kater die net terug liep met een vis en zij: "Hier, neem deze vis. Ik kan het niet aanzien dat katten er zo mager uitzien, en een visje minder zal mijn clan heus niet doden." Slender keek op hij was een beetje verward op en begon aan de vis te knagen zijn botten deden pijn van de lange wandeling hij likte zijn lippen af bij de smakelijke vis dankbaar keek hij de kat aan hij merkte dat ie weer wat wou gaan zeggen "Ik neem aan dat je een rogue bent? En je weet dat je in Riverclan territorium zit, toch? Ik zal je naar buiten moeten begeleiden, het kan niet anders. Het is verboden om hier te zijn voor katten zoals jou." Slender keek op van smakelijke vis en zij schor "dus ik ben in het riverclan kamp beland dar ben ik in 10 manen niet meer geweest" Slender's stem kraakte pijnlijk "ik snap dat ik weg moet en bedankt voor de vis die had ik echt nodig" Slender boog weer over zijn vis en at hem verder op hij keek naar de riverclan kat en zij: "kom zitten joh ik doe je niks hoor en trouwens ik zou toch niet tegen je op kunnen" Slender glimlachten en dacht aan de tijd dat hij zo jong was "weetje vroeger was ik ook zo gespierd ik had massieve poten waarmee ik zo een konijnen kop kraakte maar nu ben ik oud en kan niet eens meer winnen van een specht" getreurd keek Slender naar de grond "ik mis die goede tijden"


please just a little {Arcticlight} 4io5yv
look me in the eyes and then say its over.
so i can see if it hurts you to..
..Slender

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
please just a little {Arcticlight} DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: please just a little {Arcticlight}   please just a little {Arcticlight} Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 18:48

A R C T I C L I G H T
I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Mood: Calm Words: 398 Company: Slender

Hij wilde de rogue wel zo snel mogelijk het gebied uit brengen. Ze zouden het niet waarderen als hij een rogue langer in het gebied hield, terwijl hij deze al gevonden had. Hij keek naar de rivier. Als ze vanuit hier langs de rivier liepen dan kwamen ze uiteindelijk na een tijdje gelopen te hebben wel uit bij de rogue gebieden. Daar kon hij de kater vast wel achter laten, toch? Deze leek toch geen gevaar te vormen voor de clan. Enkel wilde hij wel zeker ervan zijn dat de kat niet terug kwam, of andere rogues bij zich had. Hij snoof kort de lucht om zich heen in zich op. Nee, geen andere rogues in ieder geval. "kom zitten joh ik doe je niks hoor en trouwens ik zou toch niet tegen je op kunnen" Hij keek de kater kort aan. "Ik hoop dat je het begrijpt, maar ik denk niet dat we hier langer kunnen blijven relaxen. Ik heb een warrior code om te volgen en ik moet je het gebied uitbrengen nu ik je gevonden heb. Het gaat niet anders, ik heb nog heel veel taken om te doen straks dus ik kan hier niet even blijven zitten. Zullen we gaan?" Hij bleef erg kalm. Tegenover andere katten was hij enorm kalm als hij dit deed. Hij wilde gevechten vermijden, ook al wist hij dat hij de meesten wel aankon. Hij wilde niet dat de clan straks in moeilijke tijden een sterke warrior moesten missen. "weetje vroeger was ik ook zo gespierd ik had massieve poten waarmee ik zo een konijnen kop kraakte maar nu ben ik oud en kan niet eens meer winnen van een specht" Hij knikte. "Beter ooit sterk geweest dan nooit, niet?" Glimlachte hij de kater vriendelijk toe. Hij wist hoe het voelde om oud te worden. Het liefst bleef hij kit, zonder al die zorgen en al. Maar dat ging nou eenmaal niet. Ooit stierf je. Hij stond klaar om te gaan en keek de kater vragend aan. Gingen ze nou? Want hij wilde deze kat niet hardhandig het territorium uitschoppen. Het was gewoon niet nodig en het zou er eerder voor zorgen dat deze wat oudere kat iets kon breken of misschien zelfs ziek kon worden. Nee, dat wilde hij niet op zijn geweten hebben natuurlijk. "Uh, gaan we?" Vroeg hij, met zijn kristal blauwe ogen op de kat gericht.



I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

please just a little {Arcticlight} Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
 
please just a little {Arcticlight}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: