{Story}WarriorCats; Be a Hero



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Story}WarriorCats; Be a Hero

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pebblepaw
Member
{Story}WarriorCats; Be a Hero DPKsfdL
Kiana
101

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Pebblepaw
BerichtOnderwerp: {Story}WarriorCats; Be a Hero   {Story}WarriorCats; Be a Hero Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 22:16

Heyy peepz!
Thanks dat je in mijn topic schrijft. Wat ik dus vanplan was om een eigen WarriorCats verhaal te gaan maken. Met mijn eigen personages etc. Elk hoofdstuk gaat over een andere clan, wat daar gebeurt. In hoofdstuk één zijn we bijvoorbeeld in de ThunderClan, en in hoofdstuk twee weer in de RiverClan. Ook spelen WindClan en ShadowClan een rol. Ook de BloodClan kan er wel eens tussendoor komen ;] In de eerste paar hoofdstukken kunnen jullie kennis maken met alle katten die een grote rol of soms een bijrol spelen. Achter elke naam hieronder staan de {F} van Female of de {M} van Male. Het gaat voornamelijk om de ThunderClan, ShadowClan en RiverClan. WindClan is dus alleen maar even de leider, deputy, medicine cat [apperentice] en een paar andere katten.

Rangen/Katten:

Prologue:


{Story}WarriorCats; Be a Hero 2ivo7k3


Laatst aangepast door Pebblepaw op wo 16 jan 2013 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
{Story}WarriorCats; Be a Hero DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: {Story}WarriorCats; Be a Hero   {Story}WarriorCats; Be a Hero Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 22:35

Lijkt me een leuk verhaal ;3

dus ieder hoofdstuk schrijf je ongeveer wat er gebeurt in iedereclan? Cool.


{Story}WarriorCats; Be a Hero 2yl4bif
Stamps
{Story}WarriorCats; Be a Hero W0qAlxR{Story}WarriorCats; Be a Hero EjrsROF{Story}WarriorCats; Be a Hero MMAFZtm{Story}WarriorCats; Be a Hero PgKKyjM{Story}WarriorCats; Be a Hero MKN7vHE{Story}WarriorCats; Be a Hero LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pebblepaw
Member
{Story}WarriorCats; Be a Hero DPKsfdL
Kiana
101

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Pebblepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Story}WarriorCats; Be a Hero   {Story}WarriorCats; Be a Hero Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 22:46

Ja, soort van ;]

Prologue is toegevoegd! Weten jullie misschien nog wat leuke namen voor wat BC katten?


{Story}WarriorCats; Be a Hero 2ivo7k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
{Story}WarriorCats; Be a Hero DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: {Story}WarriorCats; Be a Hero   {Story}WarriorCats; Be a Hero Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 23:33

BC Katten ben ik niet pro in maar ik zal wat namen verzinnen:

Black
Scar
Claw
Scourge
Rock
Block
Fighter
Scratchs
Roar
Monster
Smoke
Stink
Trash
Path
Fang
Hard
Metal
Screw


(lijken meer voorvoegels o.O)


{Story}WarriorCats; Be a Hero 2yl4bif
Stamps
{Story}WarriorCats; Be a Hero W0qAlxR{Story}WarriorCats; Be a Hero EjrsROF{Story}WarriorCats; Be a Hero MMAFZtm{Story}WarriorCats; Be a Hero PgKKyjM{Story}WarriorCats; Be a Hero MKN7vHE{Story}WarriorCats; Be a Hero LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Story}WarriorCats; Be a Hero
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: