It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormfrost
Member
It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY] DPKsfdL
Tineke(Tiny)
132

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Stormfrost
BerichtOnderwerp: It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY]   It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY] Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 22:45

o///____ ///o

Day before~

Deze dag zou hij het vragen. Eindelijk de moed erbij geschraapt en gewacht op het juiste moment. Hij wist dat bij Breaking geduld nodig was. Die had hij wel, maar toch wou hij het graag, te graag. Liever wou hij gewoon erop springen en boeja! Maar zo ging het nou eenmaal niet. Hij accepteerde het, ookal bleef de gedachte plakken als een geplette mug op je mosbed. Gespannen liep hij naar het mooiste wezen op aarde. Ze was haar vacht aan het schoonlikken, ookal was dat niet nodig in zijn ogen. Het was al perfect, met of zonder een zachte roze tong eroverheen. Diep slikte hij voordat hij in haar ogen keek, en zei in die van hem.
'Ow..hey Storm!' Hij azelde nu al. 'Ehh hey....i,ik wil je graag...wat v,vragen..' Hij keek haar niet aan, alleen al in zijn ooghoek zag hij haar vragende blik. 'Is alles oke, Storm...Je wou me wat vragen? Langzaam keek hij naar aan, bijtend op zijn onderlip. Nagels moest hij inhouden zonder het te laten merken, ookal was het al nutteloos, aangezien Breaking snel merkte wanneer er iets was. 'Ik vroeg me af of...of je met me wilt afspreken bij Waterfall..Ik bedoel morgen bij zonsondergang...het is..laten we zeggen belangrijk... Zo! hij had het eindelijk gezegt. 'Ik heb altijd tijd voor je, ik zal er morgen zijn. Hij zuchte binnenmonds van verluchting. Gelukkig had ze ingestemd, anders was het een ander verhaal geweest. Hij liep tevreden weg nadat hij een liefdevol neusje gaf en nog een kleine lik over haar hoofd gaf.

~Today~
Haren stonden overeind van de spanning. 'Ze is laat! Nee dat is ze niet! Ze wil niks met me! Ze wilt totaal wel met je! Ze weet het niet eens! Boeie! Zo zou je het kunnen uitleggen in zijn hoofd. De spanning liep steeds meer op naarmate de zon verdween achter de bomen, en de sterren langzaam, bijna ontzichtbaar tevoorschijn kwamen. Nogmaals beet hij op zijn lip, die nu een beetje stuk was van gister. Meteen hield hij op toen er geritsel uit de bosjes klonk en zijn partner tevoorschijn kwam. Hey!...eh hoi..sup.. Zijn stem sloeg over bij zijn eerste begroeting, wat erg beschaamend is voor hem, maar waarschijnlijk schattig klonk in de oren van de poes.

Powerplaytoestemmingdinges!!!
._. Derp


It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY] Watch3r
Thanks to the crazy mimi girl ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY] DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY]   It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY] Icon_minitimema 28 jan 2013 - 16:50



Breakingdawn
I'm falling all over myself
Trying to be someone else


De bruine tabby opende haar grasgroene ogen toen het zachte avondlicht haar neus bereikte. Ze smakte even en rekte zich uit om er achter te komen dat Stormfrost niet op zijn vertrouwde plekje naast haar lag. Ze snuffelde even om er achter te komen dat hij al lang weg was en schudde de losse haartjes uit haar dikke pels. "Vast gaan jagen.." Murmelde ze zachtjes bedenkend dat dat ook niet echt kon kloppen, de kater liet haar normaal nooit alleen te bang dat ze weer de poten zou nemen en zou verdwijnen. Stormfrost was de enige die nog zo dacht, haar opa, oma, vader, moeder, broertjes en zusjes hadden haar al haar vrijheid gegunt hadden allemaal opnieuw vertrouwen in haar gesteld. Een vertrouwen waarvan ze niet wist of ze het waar kon maken..

Het geluid van een kat die haar naam riep deed de tabby opkijken en ze kwam omhoog uit haar nest. Met enkele halfbakke likken over haar vacht terwijl ze zigzag door de wirwar van nesten heen stapte kwam ze buiten in het warme lente zonnetje dat haar begroette. Ze snorde even en keek vervolgens op naar de kat die haar geroepen had. Haar opa, Stormstar.. De leader van Riverclan een wijze kater die met vele verliezen te maken had gehad Breakingdawn had een groots respect voor hem en met een warme glimlach stapte ze naar hem toe.

Hier en daar keken nog een paar katten op als ze haar zagen lopen de diepbruine vacht van haar pels deed hen alle denken aan de grote kater die zij door haar kleine kitten ogen had gezien. Crookedstar.. Hun vorige leader een dappere kater die uiteindelijk oneervol zijn leven was verloren.. Tweebenen waren werkelijk waar een vloek. Breaking had in de tijd dat ze was weggelopen vaak voorgesteld hoe het zou zijn met die kater nog aan het hoofd van Riverclan. Dan zou Dreamheart er misschien ook zijn geweest en had Stormfrost zijn ouders nog..

Breaking had ook altijd op haar opa geleken met een diep grijze tabby vacht diezelfde grijze vacht die verdween voor Riverclan toen ze er achter kwam dat haar vader hun had veraden met een nieuw nestje. Ze herinnerde zich nog alles van die tijd dat ze stil en alleen in een hoekje had gelegen langzaam levend verteerd werd door het bos. En ze herinnerde zich die vreemdeling die uit de rivier kwam, het was haar verbeelding geweest no doubt about that, maar iets wat die kater had gesproken had haar nieuwe kracht gegeven. Hij was naar haar toe gekomen, had zijn neus tegen haar voorhoofd gelegd en had gefluisterd May you be smiled upon, let your worries slip away and let your smile last till infinity Het was net het stootje geweest dat haar terug bracht naar de realiteit dat ze niet kon blijven in Riverclangebied. Ze wou vertrekken en toen plots was hij daar die vlammend rode kater met nog groenere ogen als de hare, hij had verbaast gekeken toen hij zo'n scharminkel als haar zag maar had haar moed in gesproken en ze had haar weg terug naar huis gevonden. Bruin als de grote leider Crookedstar..

Met een zacht glimlachje kwam ze terug bij de realiteit en zag haar opa als een gek met zijn staart naar de ingang van het kamp wijzen. "O natuurlijk.." Fluisterde ze toen ze zich de vorige avond herinnerde. Stormfrost zou op haar wachten bij de waterval hoe kon ze zo dom zijn om het te vergeten. Ze grijnsde even naar haar opa en schoot door de ingang van het kamp om zo snel ze kon richting de waterval te rennen.

Buiten adem kwam ze met zwoegende flanken aan en dook ze tussen de bosjes om haar hartritme weer normaal te krijgen en staarde naar Stormfrost. Een lachje gleed over haar lippen en hield die aan terwijl ze met langzame stappen zijn richting op liep. "Sorry dat ik je heb laten wachten." Fluisterde ze beschaamt en like even over haar borst voor ze naast hem kwam zitten en warm glimlachte.



I was blind, I couldn't see the world right in front of me
It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY] 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's just you, me and the Waterfall [BREAKINGDAWN ONLY]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: