Eerste post



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste post

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silentpaw,
Member
Eerste post DPKsfdL
Fenna
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Silentpaw,
BerichtOnderwerp: Eerste post   Eerste post Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 16:24

Een kleine kit opende haar kleine, blauwe oogjes. Silentkit stond op, en keek de Den rond. Iedereen lag nog steeds lekker te slapen. Een gemene grijns verscheen op de mond van de kit. Nu kon ze gewoon doen wat ze wou. Ze spurtte naar de uitgang van de Nursery. Ze kon nu doen waar zij zin in had. Ze was nog maar net de Nursery uitgesprongen, of ze viel al voorover. Ze probeerde haar hoofd uit de modder te trekken, maar die zoog haar terug. Ze kreeg minder lucht. Straks stikte ze nog! Ze zette een keer kracht, en ze vloog door de lucht achterover. Ze keek geïrriteerd om en zag dat haar rug nu was blijven kleven. Ging dit eeuwig door?! Toen ze er eindelijk uit was getuimeld, rende ze door het kamp. Zo mocht ze niet gezien worden! Ze was erger dan een vos van een maan dood... Plots zag ze iets. De Fresh-Killed pile! Ze rende eropaf, en gaf het een por. Iets te hard, want er viel een eekhoorn vanaf op haar. Ze wou om hulp schreeuwen, maar dat kon niet. Had ik maar een stem... dacht ze, maar toen werd de eekhoorn van haar afgetild...

Open voor anderen en tips :3

X
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Eerste post DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post   Eerste post Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 20:25

Een bruine kater stond achter de kitten en tilde de eekhoorn van de kitten af. "Wat doe jij uit de nursery als ik vragen mag?" Vroeg de kater en hij keek de kitten nieuwsgierig aan.


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw,
Member
Eerste post DPKsfdL
Fenna
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Silentpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post   Eerste post Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 20:44

Eh, oke mag ik jóúw tips geven ^^"
Je moet minimaal 5 regels posten, dit zijn er maar twee
En ik zie dat jij WindLan bent en ik ShadowClan, dus dat klopt ook niet. Gewoon twee tips ^^


Eerste post O8z6g2
<sub>Payback time is nearing
And then our flag will fly
Against a blood-red sky
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkpelt
Member
Eerste post DPKsfdL
ezra
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Hawkpelt
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post   Eerste post Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 21:05

oke


i'm the wing of a hawk just come and fly with me...
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Eerste post DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post   Eerste post Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 12:15

in de oefenpost topics maakt het denk ik niet uit van welke clan je bent


@hawkpelt je moet minimaal 5 regels schrijven en probeer te schrijven wat er om je heen gebeurt wat hij denkt, voelt en hoe hij bij de andere kitten is gekomen en zo


Eerste post 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Eerste post DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Eerste post   Eerste post Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 21:05

Silentkit: Ik vind het een mooie post ^.^ Ik heb er geen tips voor, mooie post ook voor een kitten en volgens mij ook origineel. Je overtreed geen regels, hij's mooi lang etc.

Nope geen tips ^.^

Supah



Eerste post D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste post
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: