Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpaw.
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 21:51

Het was alweer zon hoog, de bladeren ritselde zachtjes op de wind en Blackvelvet rook de geur van verse prooi niet zo ver van de open plek.
Blackvelvet stak zijn zwarte neus in de lucht en lied de geur goed tot zich doordringen, het water liep hem in de mond en toen hij rond keek zag hij dat hij niet de enige was die de verse prooi geroken had.

Al gouw kwam Swimmingwhiskers, zijn kleine maar zeker niet verlegen zus naar hem toelopen op een sierlijke en zelfverzekerde manier.

We hebben de opdracht gekregen om zo veel mogelijk prooi binnen te halen, en gezien zelfs jij uit dromenland gewekt bent door de geur die hier rond hangt betekend dat dat het een makkelijke opdracht word lijkt me.
Tenminste... als jij niet naar het niets blijft staren of achter een niet bestaande prooi aangaat, zei Swimmingwhiskers plagerig terwijl ze zich met haar kont recht in de lucht uitrekten.

Blackvelvet ging daar niet op in, hij wist wel beter! Natuurlijk wist zijn zusje dat ook maar de meeste clan katten snapte niet veel van zijn afwezige gedrag.

Toch hadden ze veel vertrouwen in hem, hij was dan wel dromerig en kon dan wel in het niets staren en spelen met een onzichtbare prooi die niet bestond, hij wist wel altijd net het goede te zeggen wanneer er spanning of verdriet was in de clan.

Hij likte even aan zijn poot en stond vervolgens op met een zwiep van zijn staart naar zijn zus en ging voorop het terrein af.
Swimmingwhiskers trippelde er ge ergert achteraan terwijl ze een mep gaf tegen de staart van Blackvelvet om vervolgens te vertellen dat het haar niet aanstond dat hij haar ge plaag totaal negeerde.

Ze kwamen tot stilstand toen ze de geur van prooi erg sterk roken om en spitste alle bij hun oren, Bah! zei swimmingwhiskers terwijl ze haar mond open deed om tegen haar zin in de geur van prooi nog beter op te nemen.
Ik hou niet van sterken geuren! wat minder had ik ook al genoegen mee genomen!

Ja ja ik weet het, zei blackvelvet op een rustige toon, maar wees blij dat we dadelijk te eten hebben want als ik dit zo ruik is het inderdaad genoeg voor de hele clan te voeden.

Dat zei ik al tegen jou voor dat we het terrein verlieten! dat hoef je mij niet te vertellen hoor!

Op dat moment hoorde Swimmingwhiskers iets ritselen in de struiken naast zich, Ze dook gelijk in een met grote pupillen van opwinding en wiebelde voorzichtig van haar ene tenen op haar andere tenen...







(Dit is mijn eerste keer dus alle tips zijn welkom natuurlijk! sorry als ik dingen verkeerd heb gedaan en ik heb dyslexie dus ook daarvoor excuses als het niet helemaal goed is kwa spelling)


Dankjewel Brightpaw
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 21:56

ik vind het leuk bed8! Ik heb ook geen tips en van die dyslexie heb ik niks gemerkt! Ik vind dat je er goed kan schrijven. Ik weet niet of je in een RPG kan zegmaar maar ik vind van wel! Je kan in ieder geval beter schrijven dan ik.


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 21:59

Ahw! hihi wat een complimet shy *blush* dankjewel!!


Is het trouwens niet te lang? ik moest me inhouden niet nog verder te schrijven haha, zag het al helemaal voor me alsof ik er zelf was.. klinkt vast stom..


Dankjewel Brightpaw
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 22:16

haha, nee hoor klonk niet stom. Juis best handig als je jezelf in je eigen char inbeeld. Enne ik hou van lange texten enzo. Ik vind het namelijk irritant van mezelf dat ze altijd zo kort zijn. Misschien heb je nog tips voor mij om een post langer te maken?


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 22:53

Ow wauw! pas eerste keer stukkie geschreven en al gelijk de eer om tips te mogen geven?! hihi

Nouja mijn grootste hulp is inderdaad je inbeelden in het karakter waar het over gaat.
Ik zie het allemaal voor al schrijvende waardoor ik dus moeite moet doen om te stoppen merkte ik net.
Heel raar want heb nog nooit eerder zo iets gedaan en het bevalt me heel erg Very Happy

Voor de rest heel erg het karakter van degene waar het overgaat in je op nemen en op die manier proberen te denken en hoe je op wat zou reageren is wat ik probeerde te doen.

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar zo heb ik het gedaan.


Dankjewel Brightpaw
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 23:34

Okey ik heb een paar tips voor je gevonden ^.^

Ten eerste: Je hoeft niet zoveel paragraven te doen ^.^ staat niet echt mooi en maakt het moeilijker leesbaar, vind ik.

Ook kan je niet andere katten besturen, dus je kan niet zeggen dat iemand anders iets doet (in dit geval Swimmingwhisker) of denkt (En dus ook iet wat ze ruikt/ziet/hoort want dat kan je vaak niet meteen aan een ander zien)



Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimevr 18 jan 2013 - 23:59

AH dankjewel voor de tips!
En wat Swimmingwhiskers betreft dat is een ander acount van mij dus dacht dat het dan wel kon maar nu weet ik dus dat dat anders moet happy wink


Ik ga nog een stukje proberen even kijken of dat beter is oke Very Happy





Blackvelvet zag hoe de spieren van Swimmingwhiskers kort samentrokken en vervolgen met al haar kracht zich uitrekten toen ze zo snel als ze kon boven op een niets ver moedende muis sprong!
Het beestje had niet eens de kans om om te kijken wat er gebeurde, ze beet hem in één hap dood met de enorme kracht van haar kleine maar sterke kaken.

Zo dat is één zei ze vol trots, kon ook niet anders... ik ben gewoon een geweldige jager natuurlijk.
Blackvelvet keek toe hoe ze haar poot likte om vervolgens haar oortjes te wassen, Hoe kan dat toch familie van mij zijn.. zo klein zo snel en zo arogant.. maar toch op een sierlijke manier dacht hij.
Blackvelvet liep achter zijn zus aan de prikende struiken in, hij voelde hoe de takjes langs zijn zij graaide alsof het hongerige kittens waren bij hun moeder.
Op dat moment vroeg hij zich af waarom nou weer net deze struik? hij zag hoe Swimmingwhiskers in een klein meertje sprong vanuit de ruige struiken, sierlijk als een vis in het water.
Blackvelvet bedacht zich of die gekke zus van hem niet gewoon stiekem een vis had moeten zijn. Swimmingwhiskers was dol op water, altijd al geweest want hij had die verhalen over "hoe leuk het wel niet is in het water met de druppels langs die langs je snorharen druppen al manen lang aan moeten horen.

Op dat moment hoorde Blackvelvet geschreeuw en werd hij gelijk uit zijn diepe gedachten getrokken terug de realiteit in.
Kom je nog? of wacht je tot de vis zelf tussen je kanen in springt? hoorde hij Swimming whiskers schreeuwen terwijl het water haar om de oren vloog terwijl ze achter een sappige dikke vis aan zat.
Uhm, jaa! ik kom al! riep hij niet al te vrolijk gezien hij al voor zich zag hoe hij als een verzopen kitten het water uit zou komen, zijn haar plat tegen zijn lichaam gedrukt, het water dat in zijn ogen zou prikken en elk briesje dat hem zou laten bibberen terwijl hij niet de mogelijkheid had zijn haren overeind te zetten tegen de kou.
Blackvelvet haalde diep adem, keek om zich heen naar de groene bladeren alsof het zijn laatste keer zou zijn en liep toen voorzichting over de met modder bedekte grond richting het meertje.
Zal ik er in één keer in duiken? of voorzichtig voetje voor voetje wennen? vroeg hij onzeker aan Swimmingwhiskers die vrolijk aan het rond springen was tussen alle druppels die soms allerlei kleurtjes kregen door de zon die erop scheen.
Hij kreeg alleen een blik die hem aanstaarde alsof hij vroeg of hij een boom moest gaan vangen als prooi..
Blackvelvet stak voorzichtig een poot in het water en voelde hoe de kou door zijn lichaam trok, de zon mocht dan wel schijnen maar de snijdende wind maakte het toch behoorlijk fris.
Hij aarzelde even maar besloot er toch in een grote sprong in te springen...






Volgens mij is dit slechter dan net hea D:?


Dankjewel Brightpaw
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 0:23

Ik heb hem niet helemaal doorgelezen, maar wat mij het meeste opviel was dit:

Probeer niet een van je andere accounts te betrekken in je eigen post. Je bent natuurlijk wel de eigenaar van Swimmingwhiskers, maar niet iedereen zal dit meteen zien/weten, waardoor er verwarring kan ontstaan.

Daarnaast kun je het beste leestekens gebruiken als iemand wat zegt. Bijvoorbeeld. 'Kijk uit!' riep Fireheart.

Ook merk ik dat je veel Blackvelvet of hij gebruikt. Probeer dit af en toe te vervangen door; de warrior, de kater, de zwarte kat. Gewoon om wat meer diversiteit in je zinnen te brengen.

Verder vind ik trouwens dat je het al heel goed doet hoor. De post een een goede lengte en is leuk om door te lezen. Redelijk wat detail ook, dat is altijd leuk om te zien.


Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 0:35

dat is al heel goed voor je eerste post :3 maar idd, je mag geen anderen besturen.



maar het is echt goed dat je zo lang kan!!


Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2yl4bif
Stamps
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! W0qAlxRVoor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! EjrsROFVoor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! MMAFZtmVoor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! PgKKyjMVoor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! MKN7vHEVoor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 0:36

Bedankt voor de tips! zal die zeker meenemen in volgende pogingen! zal ook erg mijn best doen ze zo goed mogelijk op te volgen.

Zijn handige tips en weet zeker dat ik daar wat aan heb!
En dankjewel voor het compliment Very Happy

En @ Music inderdaad dat wist ik niet heb paar posts eronder nogmaals geprobeerd en dan zonder Swimmingwhiskers te besturen *mijn best voor gedaan altans, weet niet zeker of het al beter is*

En kwa lengte , ik moet heet erg bekennen dat ik juist moeite heb met ze op deze lengte te houden want ik geloof dat ik nog wel gerust een aantal uurtjes door had kunnen gaan hahahaha


Dankjewel Brightpaw
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 0:43

Voel je niet genoodzaakt de post zo klein te houden hoor. Je mag je posts zo lang maken als je wilt (als je maar langer zijn dan 5 regels). We hanteren enkel een regel van hoe groot hij minimaal moet zijn. Dus schrijf er gerust nog wat bij als je dat graag wilt/fijn vind.


Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 0:46

@blackvelvet tja ik vind het ook moeilijk, maar je moet minimaal 5 volle zinnen proberen maar dat lukt jou beter als mij. Je schrijft heel goed echt ^.^ trouwens je kunt (als je het nog niet wist) je posts ook editen. Staat rechtsboven in de hoek van je post voor als je iets bent vergeten ofzo.

EDIT: Oh fireheart was me voor xd


Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 0:52

Ow echt :O!? in dat geval! bereid jullie morgen maar voor! ik vrees dat niemand het gaat lezen dan, te lang waarschijnlijk...


De kans dat ik eindeloos ga doortypen nu ik weet dat het zo lang mag als je zelf wilt is heel heel heel groot.... vele staartlengte groot hahahaha

En dankjewel voor de tip en het compliment Kittypaw Very Happy!


Dankjewel Brightpaw
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 0:57

Tuurlijk mag je zo groot als je maar wilt, hoe groter hoe beter maar het is een kwestie van smaak (:
(Tenminste, Spotlight zegt dat het een kwestie van smaak is)

Ik heb al moeite met een lange maar jij kan het vast wel ^.^ ik zal proberen niet te lui zijn om het te lezen haha xD succes morgen.


Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!   Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 1:00

Ik dacht dat het de bedoeling was dat verschillende telkes een stukje schrijven en andere het dan weer een beetje meer af maken enzo Razz vandaar dat ik dacht dat ik teveel had geschreven ><
En ik hoop dat het beetje gaat lukken Very Happy met de tips die ik gekregen hebt moet het haast wel! als ik ze altans onthoud te gebruiken!
maar daar ga ik zeker mijn best voor doen natuurlijk
En ahw haha je bent niks verplicht hea! maar wel aardig van je Smile


Dankjewel Brightpaw
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom! 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voor het eerst dus moet nog oefennen tips zijn welkom!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: