Mijn tweede poging,



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mijn tweede poging,

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpaw.
Member
Mijn tweede poging, DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 14:07

Blackvelvet kneep zachtjes zijn ogen dicht tegen het felle licht van de ochtend zon, zijn glanzende zwarte pels werd heerlijk opgewarmd door de fijne stralen van de zon die op zijn vacht scheen waardoor de grote zwarte kater zich prettig voelde en eigenlijk zijn fijne nest niet wou verlaten. Toch zette hij zichzelf ertoe om op te staan om te gaan jagen zodat er verse prooi zou zijn tegen de tijd dat de sterke en uitgehongerde krijgers terug zouden komen van hun patrouille. Hij had gehoord van een paar bezorgde moeder katten dat er een hond sinds 2 manen door het bos liep, zonder twee benen en zonder sliert waar de hond aan vast zou moeten zitten.
De krijgers ging extra vaak hun ronde ter bescherming van de clan om te kijken of het dier in de buurt van hun terrein zou komen.
'Wat nou als die hond daar echt liep? wat zou hij doen met ons?'
die gedachte gaf Blackvelvet de rillingen en hij probeerde gauw ergens anders aan te denken! De 8 manen oude kat schudde met zijn hoofd om bij zinnen te komen en weer helder na te kunnen denken. Hij liep richting de uit gang van het terrein, onder zijn brede poten voelde hij het warme zand onder zijn kussentjes fijn geperst worden
"deze dag was heerlijk " bedacht Blackvelvet bij zichzelf terwijl hij met te vrede half dichte oogjes richting het water ging. Het duurde niet lang of hij spitste zijn oren omdat hij een vreemd geluid hoorde! De haren op zijn rug trokken gespannen en gingen rechtovereind staan, "Is dat een prooi?" de grote gespierde nek werd wat langer en zijn neusje stak hij in de lucht om te ruiken of het gevaar was of dat hij zijn maal zo goed als al in zijn kaken had. De haren op zijn rug gingen iets platter liggen toen hij besefte dat een heel erg sappige vogel was. Hij dook gelijk in één! het niets vermoedende diertje had hem ondanks alles nog niet gehoord of gezien en zat vredig tussen de bladeren te scharrelen opzoek naar wormpjes. "Tijdens dit maal ben jij de gene die gegeten word kleintje!" Hij wiebelde van zijn ene voetje op zijn andere voetje zó zachtjes als hij maar kon om zijn heerlijk maal niet weg te jagen. Met een grote sprong waarin alle spieren in het lichaam van deze leerling perfect samenwerkte was hij van plan boven op zijn toekomstige prooi te springen maar het doodsbange vogeltje zag het grote zwarte gestalte op zich afkomen en Blackvelvet kon de angst in zijn oogjes zien.
Toch slaagde hij erin het diertje op tijd uit de lucht te grijpen met de fijn scherpe nagels van zijn sterke klauw. Te vrede pakte hij het tussen zijn kaken om het ergens te begraven tot hij meer prooi gevangen had. De zon scheen met stralen tussen de bladeren door op de warme grond waar Blackvelvet een gat graafde diep genoeg om zijn prooi in te bewaren op het vervolgens later op de dag weer op te graven om het mee te nemen naar de clan. Op een sukkelig drafje liep hij wat dieper het bos in, in de hoop dat daar nog meer prooi zou zitten, de zwarte kat was de enge gedachten van een loslopend groot gevaarte genaamd hond totaal vergeten. Inmiddels was door de warme dag de dorstige kat even gestopt om met zijn oogjes dichtgeknepen wat water te drinken, zijn tongetje ging snel op en neer en een druppel water gleed langs één van zijn snorharen naar beneden. 'Wat afkoeling kon ik wel gebruiken' en hij wreef met zijn pootje langs zijn mond om het water dat nog in de lange zwarte snorharen zat eraf te vegen. Hij hoorde vogeltjes fluiten, muisjes trippelen en zoeken naar eten en hoorde op spattend water van visjes die sierlijk uit het water sprongen om vervolgens met een plons er weer terug in te vallen.
Blackvelvet wist gewoon niet waar te beginnen! "sinds wanneer was er zo veel makkelijke prooi? waarmee had dit te maken?" één ding wist de te vrede kat zeker, en dat was dat hij maar al te blij was ermee. Inmiddels had hij al een aantal prooien gevangen en opgegraven zodat ze op de terug weg weer uitgegraven konden worden en meegenomen naar de clan.
De zon was inmiddels nog maar half te zien en de kou trok over het terrein, "Nog één prooi en dan ga ik weer naar de clan toe" Bedacht Blackvelvet, en hij ging al sluipend opzoek naar een laatste makkelijke prooi.
Hij had totaal niet nagedacht hoe het kon dat precies hier, en misschien wel alleen maar hier het zo makkelijk eten te vinden was, normaal was het helemaal niet zo gemakkelijk geweest, en had hij met zijn grote gestalte zo zacht mogelijk moeten sluipen op zijn tenen als hij maar kon. Op dat moment schoot er iets langs hem! het was een muisje... "waar rent die ineens zo voor weg? "dacht blackvelvet bij zichzelf " zoveel lawaai maakte ik toch helemaal niet ?" Toch besloot hij erachteraan te gaan, het diertje was doodsbang maar rende niet zo snel van wegen een wondje aan zijn achterpoot. Het duurde dan ook niet lang voor het gewonde bange diertje in de klauwen van zijn achtervolger belanden die met één hap van zijn kaken het kleine nekje brak. "Zo dat was het voor vandaag, het is al bijna maan hoog en heb genoeg prooi voor de clan." Toen hij zich om wou draaien stond hij gelijk weer stil! Alle zintuigen stonden op scherp! er was een vreemde doordringende geur die Blackvelvet niet kon plaatsen, zijn mondje ging een stukje open om de geur extra goed op te nemen en spitste zijn oren om alles te horen, Met grote ogen probeerde hij te zien wat het zou zijn, de moed zonk hem in de schoenen! Het terrein van de clan was niet in de buurt, het was al zo goed als maan hoog, en wie of wat het ook mocht zijn diegene rook niet bekend en afgaande op het vele geluid dat hij produceerde ook totaal niet bang voor welke clan kat dan ook!
De doodsbange zwarte kat maakte zich net klaar om zo hard als hij kon terug te rennen naar de clan toen een zwaar iets zich op zijn rug plante , een klamme vies ruikende walm drong zijn zwarte neusgaten binnen, tegen de grond gedrukt probeerde de weerloze leerling zijn brede zwarte hoofd om te draaien om te kijken wat zijn belager was en wat het wou, dat het groot moest zijn kon niet missen! want zo'n druk had Blackvelvet nog nooit gevoeld! nog niet van de grootste krijgers kat die met hem stoeide om te oefenen. Maar nog voor Blackvelvet zijn hoofd vergenoeg kon omdraaien om te kijken wie er zo ruw bovenop hem was gesprongen voelde hij een dikke slijmerige massa boven op zijn kop vallen, hij schudde met zijn hoofd maar het bleef tussen alle kleine zwarte haren op zijn kop vast plakken, de druk op zijn rug werd wat losser en de bange maar ook geirriteerde kat draaide zich gelijk om om te zien wie die vieze plakkerige massa op zijn hoofd had gegooit!
Ten hoogte van waar normaal het hoofd van een gemiddeld grote kat had moeten zitten zag hij 2 benen en een lange vieze stinkende uitgerekte kwijl draad die neer kwam als een slijmerige massa precies op de plek waar nog geen miauw geleden het hoofd van Blackvelvet tegen de grond gedrukt lag. Met een blik vol afgrijze kwam het besef in hem op was dit was, Doodsbang keek hij langzaam het grote gestalte aan dat met bruine vacht, hangende vellen en enorme lippen en kaken bloeddorstig op de nu zp klein lijkende zwarte kater neer keek! "Dit kon niet waar zijn! dit kon NIET waar zijn! " dacht de leerling doodsbang, "Het is dus waar van de hond! en hij staat hier klaar om mij als hapklare brok naar binnen te slokken!" alsof er nog niet genoeg vreemde verrassingen waren geweest deze lange dag rende de hond uit het niet zomaar een andere kant op.

" Wat was dat? Waarom zou een dier zo groot zo bloeddorstig weg rennen uit het niets? " Hij probeerde uit alle macht die vieze kwijl plak van zijn hoofd te wassen, ineens hoorde hij twee benen! "Nee niet alweer!" dacht hij en hij rende er vandoor! "wat doen die twee benen zo ver en zo laat nog in het bos? zochten ze de hond? " één ding wist hij zeker! en dat was dat hij weg moest voor ze hem zouden vinden! Blackvelvet spande al zijn spieren en renden zo hard als hij kon over zand en takjes, langs het water en tussen de struiken door! niets kon hem nu nog tegen houden, die prooien zouden de clan leden wel begrijpen als ze dit zouden horen! rennen was het enige wat hij kon op dit moment. Uit het niet kreeg hij een pijnlijke klap tegen zijn hoofd, hij keek verward om zich heen en zag dat hij in een raar klein hokje zat. Hij moest met zijn hoofd tegen een van deze wanden ge knalt zijn onder het rennen "maar hoe had hij dit niet gezien? je kon er doorheen kijken maar was hij dan zo roekeloos aan het rond rennen door angst? " Hij moest snel na denken, hij rook de geur van twee menen steeds dichter en dichter bij komen! " Hij moest uit dit iets zien te komen wat hem gevangen hield! wat zou er wel niet gebeuren? " Allerlei gedachten raasden door zijn hoofd, het tolde even maar Blackvelvet wist zich net op tijd te hervinden en goed te houden! Hij kon geen kant meer op, "dit was het dan " dacht hij terwijl één van de twee twee benen de vreemde koude ruimte met hekjes naar zich toe schoof. Blackvelvet zag hoe de twee been hem eens goed bekeek van onder tot boven en iets naar de andere twee been mompelde.
" Ik ben geen poesie poes! ze kunnen me niet mee nemen! dat is niet mogelijk..." met glazige ogen staarde hij kwaad naar de twee benen.. een zacht gegrom klonk vanuit zijn keel, Zwarte haren stonden overeind en de staart van de brede zwarte kater was zo dik dat het bijna een tweede kat leek. De in een kooi gedreven kat zag hoe de twee benen om zich heen keken en hun schouders lieten hangen. één van de twee boog zich voor over naar Blackvelvet en rammelde wat aan het ding waar hij in zat. "Wat gaat hij doen? moet ik nu aanvallen?"
Zonder verder nog te twijfelen haalde hij met al zijn kracht uit naar de klauw van de twee been die met zijn handen aan de ruimte waar de zwarte kater in zat zat te rammelen. Een luid geschreeuw klonk door het bos! hij dook ineen en zag hoe de andere twee been op de ander af kwam rennen. met een trap tegen de hekjes die Blackvelvet gevangen hielden murmelde ze nog naar de andere twee been. de trap had er voor gezorgd dat een hekje open viel en Blackvelvet kon ontsnappen "Dit is mijn kans" dacht hij. Met alle adrenaliene in hem rende hij met uit alle macht bij de twee benen vandaan! Hij bleef maar rennen, niks kon hem stoppen! Het enige wat hij hoorde was het suizen van de wind langs zijn naar achteren gedrukte oren, alles wat hij voelde waren de brekende takjes en krakende bladeren onder zijn brede zwarte poten, na een lange tijd rennen alsof zijn leven er vanaf hing kwam zag hij het kamp van zijn clan en een het besef van wat er gebeurd was drong tot hem door. " Ik heb het gered" dacht hij "het gevaar is geweken". Nu hij zo dichtbij de clan was besloot hij de prooi die hij daar in de buurt begraven had op te halen en met die enige prooi tussen zijn kaken strompelde hij door de ingang van het terrein. Zijn vacht was in de war, een vreemde geur hing over hem heen en een grote snee met bloed zat tussen zijn schouders, door alles wat er gebeurd was had hij niet eens door gehad dat hij gewond was maar nu voelde hij het steken.
Hij zag hoe een aantal katten naar hem toe trippelde met bezorgde blikken, de vragen met wat er gebeurd was kwamen van alle kanten, hij was uitgeput, geschrokken en in de war... De uitgeputte zwarte kater mompelde dat hij het later uit zou leggen....


Dankjewel Brightpaw
Mijn tweede poging, 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Silentpaw,
Member
Mijn tweede poging, DPKsfdL
Fenna
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Silentpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:04

PARDON?! Een post van 2096?! Dat lukt zelfs mensen niet die hier al Godvergeten een jaar zitten! Een ding: je bent gedwongen Blackpaw te heten als je een leerling bent, en als je Warrior bent mag je Blackvelvet heten
In BloodClan is dit niet het geval. Maar ik sta met mijn mond vol tanden... Komt het door de link die ik je had gestuurd :')


Mijn tweede poging, O8z6g2
<sub>Payback time is nearing
And then our flag will fly
Against a blood-red sky
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Mijn tweede poging, DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:15

Ow oeps! sorry had even geen rekening gehouden met de naam inderdaad! excuses! en ik had gister al tegen paar mensjes gezegt dat als het niet uit maakt hoelang het is als het maar minimaal 5 volle regels is dan bereid je voor want als ik eenmaal begin kan ik denk ik niet meer stoppen hahaha

Dat had ik gedeeltelijk fout, want ben wel gestopt op gegeven moment terwijl ik nog wel meer had willen schrijven maar moest even mijn aquariums schoon maken ondertussen *echte leven gaat ook door ondertussen Razz*

en ja ik wist eerst niet wat de bedoeling was haha door de link wist ik dat het om schrijven ging alleen dacht toen nog wel dat het kleine stukjes moesten zijn die andere dan afmaakte, maar toen ik hoorde dat er geen lemiet was lied ik me even gaan xD mischien ga ik er zelfs nog wel werder.. geen idee. even wachten op reacties wat beter kan Very Happy



Dankjewel Brightpaw
Mijn tweede poging, 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Mijn tweede poging, JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 17:49

FAck you ik wil topic nu xD
zo'n post krijg ik echt nieteens uit mijn handen als ik kapot veel inspi heb en uren de tijd heb.

Verder niets op aan te merken, t enigste is al gezegd x3



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Mijn tweede poging, DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 18:03

haha ahw, hardstikke bedankt voor het compliment! Very Happy!


Dankjewel Brightpaw
Mijn tweede poging, 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Mijn tweede poging, Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 22:33

Hup die RPG in jij! xD

Wilde je trouwens beginnen als leerling? Want dan zal ik je naam nog even veranderen xD


Mijn tweede poging, RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Mijn tweede poging, DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 22:48

Wauw dat is echt LANG ga de echte RPG In Very Happy

trouwens wil je een topic met mij?


(ik voel me lui ik heb het nog niet gelezen maar ik ga het wel doen!!!!!!!)


Gelezen :3 Het is awesome! Maar idd, als je leerling bent is het blackpaw
ik heb nog één tip, dit hoeft niet maar het mag.
De gedachte schuin zetten, dat doe je door [i.] de tekst [/i] er voor en erachter te zetten.en zonder de punt. Dit hoeft niet hoor, en de gesproken tekst Vet te zetten, de zelfde als bij schuin maar dan met de letter b.


Maar ik zit hier echt al veel langer en jij maakt DAT als je tweede post?! WOW.


Mijn tweede poging, 2lniil3
Other:


Laatst aangepast door kittypaw op za 19 jan 2013 - 22:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Mijn tweede poging, DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 22:52

@ fireheart Oeh mag dat echt Very Happy!!!!??? *stuiterd door huiskamer* En waar moet ik dan wezen? :O

en och sorry ja als dat zou kunnen? ik zat nog wat te denken over de leeftijd enzo en ik dacht dat je perse eigenlijk als kitten moest beginnen totdat ik dus hoorde dat dat niet hoefde EN daarna dus dat je dan Blackkit moet heten hahaha... ow ow ow war hoofd dat ik ben! maargoed ben er ook pas sinds gister bij natuurlijk.
Dus als ik als leerling zou mogen graag Very Happy

@ Kittypaw ja lijkt me leuk Very Happy!! en lol haha snap ik wel! het is nogal lang><


Dankjewel Brightpaw
Mijn tweede poging, 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Mijn tweede poging, Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 23:07

Nou je moet enkel nog wel even geaccepteerd worden bij een Clan voor je de RPG in mag, maar als je zo'n post maakt ben je echt wel klaar als dat eenmaal in orde is! En ik zal de naam even snel veranderen.
(Hij gaat in RiverClan toch? Kunnen we miss een keer een topic doen als ik weer tijd heb xD)


Mijn tweede poging, RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
Mijn tweede poging, DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Mijn tweede poging,   Mijn tweede poging, Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 23:22

Dankjewel Very Happy en oke ik heb me gister al ingeschreven voor riverclan dus hoop dat ik geacepteerd word Razz

En ja lijkt me hartstikke leuk Smile! laat maar weten wanneer het een keer kan ^^


@ kittypaw dankjewel voor de tips Very Happy!! en weer compliment hahaha Very Happy


Dankjewel Brightpaw
Mijn tweede poging, 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn tweede poging,
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: