ALRIGHT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ALRIGHT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartdestroyer
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 15:15

Heartdestroyer

Lichte felle ijsblauwe ogen tuurde aandachtig door de donkergroene struiken. Een grote massieve kater stond in een tweebeen tuin. Hij had net een kittypet bang gemaakt wat hem altijd wel beviel. Katten bang maken, vooral kittypets. Die beesten waren zo zwak dat als je ze een krab met je klauwen gaf dat ze al plat lagen. Een valse grijns speelde met zijn lippen als hij dacht aan het moment toen hij warm en vers bloed langs zijn klauwen voelde lopen. Deze kater kon op elke manier gemeen zijn. Op een aardige en berdriegende manier maar ook op een romantische manier en dan de poes bedriegen recht in haar gezicht door ineens met een ander te gaan of natuurlijk op de traditionele manier. Zonder enige angst springt de kater uit de tuin en staat in een aantrekkelijke pose op het midden van de weg. Fel kijkt hi met zijn ijsblauwe ogen naar de honden die voorbij lopen aan een suf touwtje met een tweebeen erachter. Die beesten sporen niet dat was duidelijk net zoals al die kittypets. Waarom zou je je laten beïnvloeden door zo'n stom rechtoplopend mormel die dan de baas over je kan gaan spelen? Vrijheid daar gaat het om in het leven. Doen wat jezelf wilt en alles uit de weg ruimen wat je niet aanstaat. Dat is pas een leven, niet de hele dag suf voor een kacheltje te liggen te wachten tot de dood je komt halen. Spottend schudt de kater zijn hoofd waardoor ekele tanden van zijn donkergrijze halsbandje tegen elkaar aan slaan. Hij was trotst op die tanden. Elke tand stond voor een hond die hij gedood had. Met of zonder tweebeen aan het touwtje, In alle soorten en maten. Na een tijdje brengt een warm newleaf briesje een vreemde en onbekende kattengeur mee. De geur was niet van een kittypet,clanmormel of een van zijn maten. Achetrdochtig kneep de kater zijn ogen tot spleetjes. Het zal vast een of andere rogue zijn. Zonder te aarzelen loopt hij in de richting waar de geur vandaan komt. Met een opgeheven kop liep hij weg van het huis waar hij net een kittypet had gemarteld.

+Icoon
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 14:26

Het was niet erg koud, niet erg warm. Icoon werd wakker, en ze stond op van het bladerbedje dat ze gemaakt had. Ze was al een tijd uit de mensennestengebied gevlucht, de mensen stank werd haar te veel, het herinnerde haar teveel aan haar verleden. De poes schudde haar dikke calicopels uit, er zat veel aarde in haar pels. Al gauw was ze weer onderweg, richting de twoleg place omdat ze toch nog zin had om een tweede huiskat te vermoorden, of op zijn minst te verminken. Ze vond huiskatten niet gemeen, nee alleen waren hun in haar buurt, en niemand hielp haar. Ze liep met een versnelde pas naar de twoleg place, en haar doordringbare ogen bekeken een verharde weg. Er kwamen twee koplampen op haar af, en ze sprong over de weg heen, zonder angst dat ze overreden werd. De poes duwde even haar sterke nagels de aarde in, omdat ze toch zo'n grote hekel heeft aan die ijzeren bakken. Ze blies de auto na en liep weer verder. Haar ene schouder was wat verzwakt door een aanval van een BloodClanner, maar als ze die aanval verwacht had, had ze dat magere beest wel afgeslacht. Vandaag kon ze dus geen BloodClanner gebruiken, of eventueel een andere rogue. Haar staart zwiepte even, en ze begon weer te lopen. Ze wist niet waarom ze haar tijd verbruikte door een eind te lopen, maar alleen bij haar zusje zitten had ze ook geen zin in. De poes liep met haar stijve schouder richting de twoleg place, en ze kon de geur al ruiken, de geur van een mens met een huishond. Waarschijnlijk zou ze weer achtervolgd worden, die gekke beesten weten niet eens hoezo ze katten achtervolgen, en ze zijn zo dom om alles te doen wat de mensen willen. De poes stapte toch verder, want ergens had ze een angst voor die beesten, al gaf ze zoiets nooit toe. Ze hoorde gegrom en zag een mens met een huishond, gelukkig aan de lijn. Ze vond het namelijk niet erg leuk om achtervolgt te worden door het beest, ookal was hij niet erg groot. De poes tapte haastig door en verliet het grasveld, en kwam al een beetje de mensennestengebied in. Je zag al van die hoge gebouwen. De poes rende door, door een onbekende geur. Ze had zichzelf wel voorgenomen niet problemen op te zoken, maar dat kon ze niet laten. Wat kunnen huiskatjes nou, helemaal niets. De poes schoot achter een muur vandaan en siste "Hallo, welk mormel is weg gelopen van zijn huisje?" miauwde ze en ze kwam voorzichtig om de hoek vandaan.

-sorry voor laatheid.-


ALRIGHT 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 14:41

Heartdestroyer

Al snel zag hij een langharige lapjeskat verschijnen. Een grijns verscheen op zijn gezicht "Hallo, welk mormel is weg gelopen van zijn huisje?" Zei ze. Ze had blijkbaar gedacht dat hij een kittypet was door de geur die hij nog meedroeg van de overleden slachtoffer. "Als je maar een blik op mijn halsband werp zegt dat genoeg" Zei hij. Hij dreigde niet elke poes die hij tegenkwam daar vocht hij meestal niet mee. Hij had e vaardigheid om ze te verleiden met zijn charmes van welke Clan ze ook kwamen. Of het nu een rogue of kittypet was ze trapte er allemaal in. Nooit was hij echt verliefd geweest op een poes en dat wilde hij graag zo houden ook. "Rustig maar hoor ik doe een poes zoals jouw niks aan" Vervolgde hij zijn zinnen terwijl hij opstond uit zijn zithouding en in haar richting liep. "Zoals niet zulke knappe poezen" Zei hij met een speelse ondertoon in zijn stem. Hij kon goed acteren dat was zeker, het leek gewoon echt alleen kwam er in zijn hoofd een totaal andere gedachte dan zij zou denken dat hij dacht.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 16:04

"Als je maar een blik op mijn halsband werp zegt dat genoeg" miauwde de kater en de poes keek hem aan. "BloodClanner he?" miauwde ze en ze ging voor de knappe kater zitten. "En ga je me zeker aanvallen zoals elke BloodClanner, nou daar heb ik even geen zin in dus kijk maar uit." miauwde ze rustig en ze keek de kater recht in zijn ijsblauwe ogen. Ze haalde haar tong langs haar lippen. "Rustig maar hoor ik doe een poes zoals jouw niks aan" de poes begon te glimlachen, de glimlach ging over naar een grijns. "Ooh nee, dat is dan fijn." miauwde ze en ze keek hem ongelovig aan. Was dit een van de trucjes die BloodClanners gebruikte, tenminste van die charmante kater zoals hem. De kater liep richting haar, en ze spande haar spieren. "Zoals niet zulke knappe poezen" miauwde de kater speels. Maar iets in zijn blik beviel de poes niet. "Nou ik denk dat ik bedankt moet zeggen." miauwde ze een beetje speels, maar ook uitdagend. De poes stond op, en liep naar de kater. "We hebben ons nog niet voorgesteld, he?" miauwde ze terwijl ze steeds dichterbij kwam. Ze spinde uitdagend en begon rondjes om de kater te lopen. "Ik ben Icoon, onthoudt die naam goed, zou ik zeggen, want mij zal je vaker tegenkomen." fluisterde ze in zijn oor toen ze naast hem stond, en ze duwde haar harige staart onder zijn neus. "Ondhoudt dat erg goed," fluisterde ze en ze bleef rondjes om de kater lopen.

-leuk om met jo te rpg'en ;]-


ALRIGHT 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 17:37

Heartdestroyer

Zijn ijsblauwe koude ogen leken soms recht door haar heen te kijken wat een erg angstig gevoel kon opwekken. Maar als je maar een beetje kat was zou je er hopelijk wel tegen kunnen. "Ik ben Icoon, onthoudt die naam goed, zou ik zeggen, want mij zal je vaker tegenkomen." fluisterde ze in zijn oor toen ze naast hem stond, en ze duwde haar harige staart onder zijn neus. "Ondhoudt dat erg goed," fluisterde ze en ze bleef rondjes om de acterende kat heen lopen. Hij grinnikte, ze ging het spelletje meespelen dat maakte het hem makkelijker De meeste poezen deinsde terug als hij zijn charmes toonde aan hun. "Dat zal ik onthouden"[/i] Sisde hij met een speelse ondertoon in zijn stem. De tanden aan zijn halsband staken in de kat haaar lange vacht als ze er langs liep. [b]"Maar ik ben anders zoals mijn clanleden wat je misschien wel merk" Zei hij met bijna onzichtbare grijns.


#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 10:55

"Dat zal ik onthouden" siste de kater speels en de langharige poes ging grijnzen. Haar amberkleurige ogen doordrongen zijn ogen, maar het leek eerder of dat ze dwars door hem heen keek. De hondentanden aan zijn halsband prikte in haar pels. "Heb jij al honden vermoord," miauwde ze nieuwsgierig en ze ging voor hem zitten. "Maar ik ben anders zoals mijn clanleden wat je misschien wel merk" de poes keek hem met een schuine blik aan. "Elke BloodClanner is het zelfde, is dat niet zo, altijd schijnheilig doen, dan aanvallen en vermoorden." miauwde ze spottend want de opmerking die de kater maakte beviel haar ergens niet. Haar pupillen versmalde zich langzaam. "Of is toevallig de kater die ik tegenkom de enige kater die wel anders is," siste de poes en ze spande weer haar spieren.


ALRIGHT 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 11:37

Heartdestroyer

Hij grinnikte bij het horen van de wantrouwen van deze poes. "Ik heb inderdaad al een groot aantal moorden op mijn naam staan. Zowel die van dobbermons tot kleine chihuahuas als diverse katten." Zei hij. Hij reageerde niet op de opmerkingvan haar dat alle Bloodclankatten de zelfde schijnheilige en moordlustige mormels waren. Hijw ist wel beter, hij was anders. Een echte player/loverboy kater was hij. Dus om toch maar haar vraag te beantwoorden. "Ja, ik ben anders dan mijn clangenoten. Ik val je toch niet aan of wel soms?" Zei de kater met een grijns.

#Normal
#Spoken
Warrior\\Male\\Single\\Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
Icoon
Member
ALRIGHT DPKsfdL
Chriss
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm not older than 18 moons
Gender:
Rank:
Icoon
BerichtOnderwerp: Re: ALRIGHT   ALRIGHT Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 14:04

"Ik heb inderdaad al een groot aantal moorden op mijn naam staan. Zowel die van dobbermons tot kleine chihuahuas als diverse katten." miauwde hij en de poes keek hem aan. "Ben jij dus echt zo'n gestoorde kittypet die honden dood om een trofee aan zijn halsband te hebben." zei ze en ze keek de kater aan. "Ja, ik ben anders dan mijn clangenoten. Ik val je toch niet aan of wel soms?" miauwde hij en de poes spuugde hem toe. "Nou, je wilt me wel doden, zoals elke BloodClanner, en dan mijn tandjes aan je halsband knopen." blies de poes vervelend en ze ging zitten.


ALRIGHT 53110480
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ALRIGHT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: