in this life are the bad and good [blackpaw.]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 in this life are the bad and good [blackpaw.]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zim
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 9:10

Zim liep langs de bomen zijn staart zwiepte heen en weer. Hij keek om zich heen en rook een verdachte geur van.......PROOI!! Zim ging in sluip houding en keek omzich heen waar zal de prooi toch zitten dacht hij. En daar zag hij een muisje zich zelf afwassen. Zim zat in hoog gras en dus niet goed zichtbaar, hij sprong op het muisje en dode het. Zim keek ernaar en at het op in een keer, hij ging weer veder het rook hier niet bekent het waaren toch alenmaar stinkende tweebenigen die je kon ruiken, Want als je naar de andere kant keek zag je al holen van hun die stinkende vieze holen. Zim keek weg en liep veder het bos in waar het veiliger is want daar kunnen niet ineens tweebenige opduiken. Zim ging veder en zocht naar een plek waar hij kon drinken, Zim rook iets dicht bij het rook ook niet bekent en Zim riep uit het dollen: 'IK BEN ZIM!!!!!' Hij keek met een bange blik omzich heen het was niet echt veilig om hier te zijn, maar hij liep door naar een riviertje die aan de andere kant was. Zim keek naar het koele water en nam er een slok uit het was een lekkere koele slok maar Zim wilde nog steets weten wat die geur was dus ging terug. Hij sook zijn neus in de lucht, de geur was al oud. Zim ging de geur volgen tot hij de geur beter kon ruiken en riep 'NIEMAND ondsnapt van ZIM!!!' Hij keek omzich heen met een felle blik maar kon niks vinden, hij begon te zitten en deed zijn staart om zijn pootjes. Hij keek naar het zachte gras wat onder zijn poten lag en ging naar het geluid luisteren om te weten of de kat dicht bij was......
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 14:22

Niet ver van een riviertje was blackpaw zichzelf aan het wassen, hij genoot van deze dag en lag tussen wat struikjes in rustig en lui zijn schouder schoon te likken met half dichte oogjes. Opeens stopte hij met wassen met zijn tong nog steeds uitgestoken, "wat was dat?" hij rook eens goed en sprong gelijk in sluip houding! zijn oren gespitst en de brede gespierde nek voor zich uit gestoken of er iets te zien was, uit het niets hoorde hij IK BEN ZIM!!!!! hij vroeg zich af of hij erop af zou gaan om te kijken waarom deze vreemdeling uit het niets zijn naam schreeuwde, maar besloot toen maar wat verder het bos in te gaan want de leerling had geen zin in moeilijkheden te komen. hij liep verder tussen de struiken door en na een tijdje hoorde hij weer iets! NIEMAND ontsnapt aan ZIM!!!! "hea bah"dacht hij "is die gekke vreemdeling mij aan het volgen?"
Hij besloot zichzelf heel stil te houden in de struiken totdat deze "Zim" dichtbij genoeg zou zijn om hem gedag te zeggen maar ook genoeg tijd te hebben om zich te verdedigen als deze vreemdeling niet veel goeds in de zin had. Met ver open gesperde pupillen probeerde hij zijn volger te zien, al zijn zintuigen stonden op scherp zodat hij niet ineens uit het niks aangevallen zou worden van achter, en op dat moment begonnen zijn snorharen te trillen! Hij zag de volgeling met gespitste oren opzoek naar iets "is hij opzoek naar mij" vroeg Blackpaw zich bij zichzelf af, hij besloot de vreemde kater goed in de gaten te houden en verroerde geen haar, zijn staart werd dik maar niet van woede, de gespannen kat vroeg zich gewoon af of dit een nieuw maatje zou zijn of misschien een vijand? Hij besloot uit eindelijk in een halve circle om de kater heen te lopen om hem zo te begroeten op de veiligste manier. Zo stil als blackpaw maar kon sloop hij tussen de struikjes door, over wat heerlijk zacht mos heen en ging daarna achter een dikke boom schuilen, vanaf hier kon de grote zwarte kat hem perfect zien! Hij besloot te wachten tot Zim hem in de gaten zou krijgen om gelijk hoogte te krijgen hoe goed hij met zijn zintuigen om ging.


Dankjewel Brightpaw
in this life are the bad and good [blackpaw.] 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 14:46

Zim zad klaar om elk geluid te horen en net hoorde hij poten op de grond stappen. Zim hoorde geritsel, hij rook de kat. Hij sprijden zijn ogen en ontbloten zijn nagels en sprong weg en dieuwde de kater tegen de grond. Zim keek hem fel aan en zei 'heb ik hier mijn tijd in verspild!!?' Zim deed zijn nagels terug en ging van de kater af, 'Buig voor ZIMmmm!!!!!' Zijn fel groenen ogen hadden de kater in de gaten, hij rook de vieze geur ervan. Zim ontblote weer zijn nagels en zwiepte met zijn staart, hij hield de kater en het gebied in de gaten. Zim hield zijn kin op en merkte dat de kater een leerling was, hij zuchte even. 'Jij domme leerling wat doe jij hier?! Jij hoort hier niet, Scheer je weg voor ZIM!!!" Hij bekeek de kater goed. Zijn spleet ogen keken door zijn ogen heen van de kater. Zim ging zitten deed zijn staart om zijn potjes maar zijn staart bleef heen en weer slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 15:33

"Hij ziet me! hij heeft door waar ik zit!" ging door de gedachten van Blackpaw, Nog voor hij een woord kon zeggen raasde de vreemde kater op hem af als een monster! Blackpaw had geen schijn van kans dit te ontwijken en voel met een smak op de grond. De tijd leek even stil te staan, het leek alsof hij in slowmotion op de grond stuiterde en zand vloog alle kanten op.
De leerling zag hoe de vreemdeling hem recht in zijn groen gouden ogen keek en zei Heb ik hier mijn tijd aan verspild? De ogen van de zwarte nog steeds op de grond gedrukte kater werden groot van ongeloof en op dat moment trok de kater die nog geen twee miauws geleden boven op hem was gesprongen zijn nagels in en ging naast blackpaw zitten. buig voor ZIM!!! hoorde hij zijn belager zeggen. De ogen van zijn aanvaller keek recht in die van de nog steeds verwarde zwarte kater, hij zag hoe de vreemdeling snifte met zijn neus om de geur van blackpaw tot zich op te nemen en ontbloten weer zijn nagels terwijl hij wild met zijn staart zwiepte en nog eens door het stille bos rond keek. Blackpaw keek met zijn hoofd schuin naar de aanvaller als of hij niet goed door had wat er aan de hand was, niets was echter minder waar! Blackpaw was nu eenmaal een dromerige kat die vaak in zichzelf zat te praten en probeerde te ontdekken wat er door het hoofd van de vreemdeling speelde. Nog voor hij in de gaten had wat de vreemdeling dacht zuchte de belager diep terwijl hij met zijn ogen rolde... hij leek te beseffen dat Blackpaw nog maar een leerling was en de zwarte kat hoorde hem zeggen Jij domme leerling! wat doe jij hier?! jij hoort hier niet, scheer je weg voor ZIM!!! De zwarte leerling dacht bij zichzelf " vanwaar al die zelfverzekerdheid? is hij een clan leider? is hij een eenling? Misschien zelfs een krijger? hij keek naar deze zogenaamde Zim om meer hoogte van hem te krijgen, maar die keek Blackpaw recht in zijn groen gouden ogen aan en zat met zijn staart onrustig heen en weer te zwiepen. het bos leek verlaten en zelfs geritsel van prooi opzoek naar eten was niet te horen, alleen in de verte het zachte gekletter van water op steen van de rivier er niet ontzettend ver vandaan , de tijd leek weer stil te staan voor de leerling, hij had even geen oog voor deze indringer en er raasde allerlij gedachten door zijn hoofd, en na een tijdje stilte maar geen beweging van beide op het zwiepen van de vreemde Zim zijn staart na besloot de leerling te vragen Waarom ben jij hier alleen? waarom zou ik hier niet mogen komen? ik heb niks gehoord over dat ik hier niet zou mogen komen... De zwarte kater besloot recht op te gaan zitten en zijn vacht goed te doen, hij schudde zich uit om het zand van hem af te schudde en staarde met een verbaasde blik de andere kater aan.


Dankjewel Brightpaw
in this life are the bad and good [blackpaw.] 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 16:07

Zim keek de zwarte kater aan het was even stil tot dat de leerling vroeg: 'Waarom ben jij hier alleen? waarom zou ik hier niet mogen komen? ik heb niks gehoord over dat ik hier niet zou mogen komen...' Zim keek de kater strak aan en sprak 'goeie vraag, maar het maakt me geen bal uit!!!.' Zim dacht bij zich zelf: Dit is het terentorie van de tweebenigen dus ik moet hier ook weg, dus als je hier blijft kater mij best, maar ik ga voordat we in problemen komen. Zim keek niet meer naar de kater om en liep weg. Zim zwiepte met zijn staart stap voor stap ging hij weg. Hij zag een tweebenigen en renden een bosje in. Zim bleef kijken en hoopte dat de kater gepakt zouw worden.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimezo 20 jan 2013 - 17:07

Blackpaw hoorde van Zim dat ze dichtbij de tweebenen waren, " wat?! is dit vlak bij de twee benen? maar dat wist ik niet!" Met grote ongelovige ogen staarde hij de andere kater aan alsof hij een vis had zien vliegen als een sappig vogeltje! De zwarte leerling zag hoe Zim driftig weg trippelde en met zijn staart heen en weer sloeg, opeens zag hij dat de vreemde kat die hij vandaag voor het eerst had gezien ineens weg rende en in een struik naar Blackpaw keek. " huh? waarom staart hij me weer aan? wacht eens! wat ruik ik?!" De leerling besefte dat er een twee been recht op hem afkwam! Het was een kleine tweebeen, nog steeds groter dan hij zelf! maar toch kleiner dan hoe groot ze eigenlijk hadden moeten zijn volgens alle spannende verhalen die hij altijd hier en daar hoorde over tweebenigen, de tweebeen stak haar arm naar hem uit en dook een beetje in een... De haren op Blackpaw's rug tintelde en gingen recht overeind staan! zijn staart was dik en zijn ogen enorm, hij hoorde een takje kraken toen de kleine tweebeen weer een stukje dichter op hem af kwam, de vieze geur van tweebenen drong zijn zwart glimmende neusje in. " BAH! dat stinkt! " dacht hij. en hij spuugde en blies naar de kleine tweebeen voordat hij snel met gekromde rug het bos in rende. Hij keek nog een maal om maar de tweebeen leek zich er niets van aan te trekken en ging bloemetjes plukken.
De zwarte kater was een beetje van slag maar bedacht zich dat hij via een omweg achter Zim zou komen te staan en hem even zou laten weten wat hij hier wel niet van dacht!
Zo gezegt zo gedaan.. Niet veel later was de leerling hartstikke stil tot achter Zim gekropen, hij zag hoe Zim nogsteeds aan het kijken was waar de zwarte kater was.
"Hee! zo eng en groot zijn die twee benen helemaal niet! ik kon die tweebeen makkelijk aan! ging niet eens in de tegen aanval.. zijn alle twee benen zo makkelijk?"

Hij keek even richting een straal zon die door de bladeren op de grond scheen en kneep zijn groen gouden ogen half dicht terwijl het puntje van zijn staart verveeld heen en weer wiebelde. Blackpaw keek weer richting de vreemde kater en wachten geduldig op zijn antwoord, " ik hoop maar dat die vieze geur snel uit mijn neus verdwijnt!" dacht de kater terwijl hij geirriteerd met zijn kop schudde...


Dankjewel Brightpaw
in this life are the bad and good [blackpaw.] 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimewo 23 jan 2013 - 23:45

Zim keek hoe de tweebenige naar de zwarte kater toe ging, hij zag hoe de zwarte kater achter hem schoof en hoorden hem praten. Even was het stil maar toen sprak hij: 'Zim is niet bang voor tweebenigen, ik kan ze heus wel aan jij SLAAF!!' Zim dook tegen de grond ontblote zijn nagels ging met spletjes ogen kijken naar de tweebenige die aan het zoekken was naar katten. Zim keek zwiepte woedend met zijn staart en rende door de bossjes. Zim ging langs de tweebenige rondjes rennen en makte de tweebenige duizelig zo dat het op de grond knalde. Maar dezen tweebenige leek kleiner dan de anderen maar bleef de vieze geur houden. Zim ging naar de zwarte kater en ging naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 0:35

"Zim is niet bang voor tweebenigen , ik kan ze heus wel aan jij SLAAF!!" Hoorde hij de vreemde kater zeggen die hij nog niet eens zo lang geleden voor het eerst had gezien. Blackpaw zwiepte eens met zijn staart en keek verbaasd naar deze Zim.... die op dat moment tegen de grond dook en zijn nagels ontbloten, De leerling zag hoe met zijn dikke staart zwiepte en de bosjes door renden. Wat gaat die gekke kat nu dan doen! hij rent recht op die tweebeen af! wilt hij gevangen worden en naar de snijder?! bedacht Blackpaw bij zichzelf terwijl hij met grote ogen gespannen keek wat de vreemdeling ging doen, gewoon door ernaar te kijken gingen zijn haren al recht overeind staan! Hij zag hoe de kat rondjes renden om de kleine twee been tot deze duizelig op de grond knalde. Vanaf een afstand leek het alsof Zim met een vies gezicht een snoof en toen weer terug renden naar de leerling, Met verbaasde blik zonder zich te verroeren keek hij toe hoe de vreemdeling naast hem kwam zitten, Ben je wel goed?! het zijn tweebenen! wat als ze je hadden gevangen? of erger!!!??? en gadverdamme moest je nou echt persee die vieze geur mee nemen van die twee been hahahaha! zo dichtbij ga ik niet hoor! Zei Blackpaw plaagerig terwijl hij nogsteeds een beetje verbaasd naar de kater die naast hem zat keek.


Dankjewel Brightpaw
in this life are the bad and good [blackpaw.] 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
in this life are the bad and good [blackpaw.] DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: in this life are the bad and good [blackpaw.]   in this life are the bad and good [blackpaw.] Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 0:53

Zim keek eerbidig naar de kater en luisterde roerloos naar hem en sprak: 'mijn missie is done, ik heb de tweebenige verslagen hehe?! en dus bewijs ik dat ik beter ben dan jij, ik kom dicht bij dwaas! ZIM is niet er bang voor!' Zim keek hem fel aan maar was toch blij waarom wist de kater niet maar wel dat de zwarte kater wel grappig kon zijn en sprak: 'ik mag blij zijn met de tweebenige geur maar jij met jouw geur? daar moet ik echt om lachen! hahaha' Zim staarde de kater uitdagend aan maar bleef een lach houden van plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
in this life are the bad and good [blackpaw.]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: