{Open} Always I'll be this bitter person..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Open} Always I'll be this bitter person..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparkshade
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 15:26

Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me


Zijn gedachten wervelden in zijn nog jonge kop, zijn ogen had hij stijf dichtgeknepen. HIj kon het nog steeds niet accepteren. Zijn hele bestaan was een verraad. Hij was de zoon van een vroegere medicine cat. Hij was ontvoerd door de Bloodclan waardoor hij soms al wantrouwig aangekeken werd. Zijn mentor was een softie. Zijn moeder had een lange tijd in depressie gecrepeerd. Hij had geen vrienden. Ondanks dat hij het zelf niet toe wilde geven, het maakte hem bitter en bang. Hij had nog steeds zijn irrationele angst voor de Bloodcla, maar was altijd vastbesloten dingen zelf op te lossen voor zichzelf. Zijn klauwen begroeven zich gefrustreerd in de aarde terwijl hij zijn schouders hoog opzette om zichzelf wat groter te voelen. Hij werd ouder, bijna klaar om een warrior te worden. Zijn training was goed. Waarom voelde hij zich dan nog zo ongelukkig?

{Open}


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

{Open} Always I'll be this bitter person.. KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 15:50

Er klonk een schelle piep over de kale vlakte heen, maar de wind zorgde ervoor dat het niet verder dan enkele vossenlengtes te horen was. Een spoor van bloed leidde naar een stilliggend, wit konijntje. De stonden afdrukken van scherpe tanden in diens nek, de prooi was duidelijk gedood door een kat, of meerdere. Maar in dit geval was het maar één kat. En deze stond twee staartlengtes van het konijn vandaan haar poot af te likken. In haar gevlekte vacht waren nog enkele rode vlekken van bloed te zien en er zat een schram over haar schouder heen. Het konijn had zich niet snel gewonnen gegeven en had de kattin daadwerkelijk verwond.
Toen Icyrose haar gehele vacht weer spikenspan had, pakte ze het konijn op en liep weer terug in de richting van het Windclan kamp. Dit was niet het eerste stukje prooi dat ze had gevangen vandaag, maar de rest moest ze nog ophalen, uitgraven en dan kon ze het pas naar het kamp brengen.

Terwijl ze met haar gedachten ver weg was, merkte ze de geur van een mede Windclan kat op. Een apprentice nog wel. Icyrose begroef het konijn en liep verder door het territorium heen, waar ze al snel de apprentice Sparkpaw tegen kwam. Onbewust vroeg ze zich af waarom de kater nog geen warrior was geworden, hij was immers oud genoeg ervoor. Alhoewel ze niet wist hoe zijn trainingen met Owlfrost waren, natuurlijk. Ze zuchtte en besloot haar kop er niet langer over te breken. "Hey, Sparkpaw," miauwde ze rustig, terwijl ze in het blikveld van de kater kwam. Icyrose stond misschien bekend als een bitch, maar ze had een goed hart en kon niet gemeen zijn tegen kittens en apprentices.

[Hope you don't mind ^^']


{Open} Always I'll be this bitter person.. DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

{Open} Always I'll be this bitter person.. LcrIgCQ {Open} Always I'll be this bitter person.. M9EKCDX {Open} Always I'll be this bitter person.. EjrsROF
{Open} Always I'll be this bitter person.. RUq8TRk {Open} Always I'll be this bitter person.. UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarredpaw
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Scarredpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 15:59


Er liep een koude rilling over zijn rug. Die was niet van de kou, er stond een warm zonnetje aan de hemel . Zijn bruine ogen stonden gejaagd terwijl zijn blik alle kanten op schoot. Hij had een zenuwinzinking. Het was zijn eigen schuld hij was zelf te lang op de vlakte gebleven, te lang om zijn verlatingsangst te onderdrukken. Hij had een muis en een konijn gevangen, alleen die had hij achtergelaten terwijl hij in paniek terug rende in de richting van het kamp. Zijn ademhaling ging gejaagd en hij had zijn oren platgedrukt op zijn kop. Sukkel, schoot er door zijn kop. Waarom had hij dan ook zo nodig zo’n stuk van het kamp afgaan, zonder gezelschap. Hij had weer aan zichzelf willen bewijzen dat hij best alleen kon zijn, maar hij wist dondersgoed dat hij elke keer faalde. Hij kon niet alleen zijn, dat angstige gevoel was nog nooit minder geworden. Zijn hart klopte in zijn keel en hij slikte. Hij voelde tranen achter zijn ogen prikken, maar die hield hij tegen. Hij voelde zich zwak, zwak en nutteloos. Waarom leerde hij niet alleen zijn? Waarom kon hij dat niet. Hij wist best waarom hij dat niet kon, waarom die angst altijd zijn lichaam binnendrong. Alleen aan zichzelf toegeven, zou hij nooit. Net als hij aan niemand zou laten zien, wat hij soms doormaakte. Dat alleen zijn hem gek maakte, hem angst aanjoeg. Niet gewoon angstig, het liet hem in blinde paniek verkeren. Iets waardoor hij domme fouten kon maken, daarom verborg hij het. Liet hij niemand zien, wat diep in zijn hart hem het meeste pijn deed.
Hij stond met een schok stil toen een andere geur zijn zintuigen prikkelde. Hij opende zijn bek een stukje. Ondanks zijn angst, stond hij altijd op scherp. Zijn stemming kon heel snel omslaan, zeker als hij gezelschap kreeg. Dan was hij opeens weer die vrolijke en enthousiaste leerling, zoals iedereen hem kende. Hij ontspande zich toen de geur van een andere windclanleerling zijn bek binnen drong. Er trok een glimlach om zijn lippen en de angst verdween uit zijn ogen. Hij wist wie het was, Sparkpaw. Hij wilde naar hem toelopen toen nog een geur zijn neus binnendrong. De geur van een warrior, Icyrose. Hij zette zijn lichaam weer in beweging en liep naar ze toe. “Sparkpaw, Icyrose.” Riep hij rustig terwijl hij in hun richting liep. Even gleden zijn gedachten weer naar de prooi die hij een eindje verderop had laten liggen. Wel veilig begraven onder een struik, maar toch. Opeens schaamde hij zich, maar hij wist dat hij het op moest halen. “Ehm…,” hij aarzelde even. “Ik heb wat prooi een eindje verderop liggen, willen jullie meelopen het op te halen?” Hij keek ze een voor een aan. Alsof dat de normaalste vraag van de wereld was.


[Ik was ook met een post bezig, mag ik er ook bij (a) ? ]


{Open} Always I'll be this bitter person.. Scarredpawo
~Topics~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 16:05

{I never mind~}

Sparkpaw's klauwen maakten kleine groeven in de aarde terwijl hij zijn oren plat in zijn nekvacht drukte. Hij probeerde zijn gedachten tot een halt te zetten, maar hij kreeg het niet stil in zijn kop. Er was al teveel gebeurd. Hij had het Hollystar nog steeds niet vergeven dat ze 6 manen geleden een Bloodclan kat in het kamp liet verzorgen. Nee, Sparkpaw was niet het type om wrok te laten varen. Maar huilen wilde hij niet, hij wilde nooit huilen. Hij schokschouderde eventjes, maar hief daarna al knipperend zijn kop weer de lucht in, de deur van een andere Windclan kat bereikte immers zijn neusvleugels.

Hij zette zijn stoïcijnse blik weer op en keek op naar de andere kat. Een Warrior, als hij zich niet vergiste. Icyrose, was het niet? Ondanks dat Sparkpaw altijd een beetje onverschillig was, was hij altijd geïnteresseerd geweest in clan politiek en dat kon je wel aan hem merken. Hij keek altijd in stilte toe. "Hallo Icyrose," Miauwde hij, beleefd maar onverschillig. "Aan het jagen?" De apprentice krulde zijn staart om zijn voorpoten heen terwijl hij sprak, toch een licht teken dat hij zocht naar bescherming van zichzelf. Een uitstekende staart zou immers een licht risico zijn mocht er iets mis gaan.

Nog een geur drong zijn neusvleugels binnen en eventjes, voor een fractie van een seconde, dreef er een zweem van irritatie over zijn gezicht heen. Had hij heel Windclan aangetrokken ofzo? "Hallo Scarredpaw," Miauwde hij, toch nog wat beleefdheid tevoorschijn halende, wat hemzelf nog iets verbaasde. "Kun je het zelf niet dragen dan?" Misschien was het een beetje bot. Maar Sparkpaw was altijd bot. Het klonk niet eens alsof het gemeen bedoeld was, gewoon dat het hem bijster weinig kon schelen.


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

{Open} Always I'll be this bitter person.. KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 16:27

Een rustig briesje blies door de lange vacht van de gevlekte poes, ze huiverde eventjes toen ze de kou erdoor heen voelde. Het was New-Leaf, maar dat betekende niet dat de gehele aarde direct opgewarmd was. Haar amberkleurige ogen richtte zich op de apprentice, die haar bij haar naam noemde. Ze knikte rustig en haalde haar schouders op bij de volgende vraag. "Zo ongeveer, ik was net de prooi naar het kamp aan het brengen," miauwde ze kalmpjes. Ze keek de apprentice eventjes aan, voordat haar oren naar achter draaide bij het horen van een ander geluid.
Niet veel later draaide ook haar kop mee en zag ze dat er nog een apprentice stond, Scarredpaw, als ze het nog goed kon herinneren. De kater noemde haar bij haar naam en ook naar hem knikte ze. "Scarredpaw," begroette ze hem neutraal.

Eventjes bleef het stil, totdat Scarredpaw opeens vroeg of iemand mee wilde gaan om zijn prooi te gaan halen. Nog voordat ze kon antwoorden, had Sparkpaw z'n woordje al klaar en reageerde nogal bot op de jongere apprentice. Icyrose kon nog net een glimlach verbergen, ze mocht Sparkpaw wel. Hij had precies het karakter waar ze van hielt. "Scarredpaw, hoelang ben je nou al in training? Het is toch niet zo moeilijk om je prooi te gaan halen?" miauwde ze, met een wat strengere toon in haar toch al ijzige stem, naar de jonge apprentice. "Nou, hup, ga je stuk vlees halen en kon dan weer terug. Zo lastig is het niet," miauwde ze erachter aan.


{Open} Always I'll be this bitter person.. DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

{Open} Always I'll be this bitter person.. LcrIgCQ {Open} Always I'll be this bitter person.. M9EKCDX {Open} Always I'll be this bitter person.. EjrsROF
{Open} Always I'll be this bitter person.. RUq8TRk {Open} Always I'll be this bitter person.. UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarredpaw
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Scarredpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 16:48


Hij glimlachte rustig toen ze hem beide begroette. Hij was blij met hun gezelschap. Het vaagde de beelden en de angst weg, die zijn gedachten even in beslag hadden genomen. Daardoor was er niets meer te zien, van de inzinking die hij net gehad had. Hij was zichzelf weer, zoals hij hoorde te zijn. Zijn glimlach vervaagde echter toen Sparkpaw hem vroeg of hij het zelf niet kon dragen. Hij had die vraag kunnen verwachten. Toch was hij er even door van zijn stuk gebracht. Ja, wat moest hij daar nou voor zinnig antwoordt op geven. Hij pijnigde zijn hersenen, maar besloot dat er geen zinnig antwoordt was. “Jawel, maar…” Hij sloeg zijn ogen even neer, maar herstelde zich snel. Dat was iets wat hij zichzelf aangeleerd had, snel schakelen. Al bracht hem dat soms wel eens in onmogelijke situaties. “Ik rook jou geur en dacht dat het gezelliger zou zijn om samen te gaan, dat is alles.” Vervolgde hij. Hij kromp iets ineen toen Icyrose tegen hem begon te preken. “Nee, dat is het ook niet. Het is niet moeilijk,” alleen dat ik mijn verstand verlies, schoot er door zijn kop. Al zei hij dat niet hardop. Alhoewel, hij hoefde niet zo lang alleen te blijven als hij het snel op ging halen. Daarnet had hij ook de prooi moeten vangen. Nou hoefde hij het alleen maar op te halen. "Nou, hup, ga je stuk vlees halen en kon dan weer terug. Zo lastig is het niet," Hij neeg even respectvol zijn kop voor de oudere poes. “Ja Icyrose,” zei hij. “Ik ben zo terug,” Hij hoopte niet dat ze weg zouden gaan, maar dat zouden ze vast niet doen. Hij draaide zich snel om en rende terug, naar de plek waar hij daarnet vandaan gekomen was. Meteen overspoelde het gevoel van eenzaamheid hem weer, maar hij kon het terugdringen. Hij kon het terugdringen voor een bepaalde tijd, daarna zou het de overhand nemen. Zoals altijd. Hij stond voor de struik stil en groef de muis en het konijn op. Die pakte hij tussen zijn kaken en keek even om zich heen. Hij wilde er zeker van zijn dat hij niet opeens besprongen zou worden. Hij wou het niet op zijn geweten hebben dat hij bijvoorbeeld een geur van een vijandige clan miste. Toen hij tot de conclusie kwam dat het veilig was rende hij terug.
In zijn kop bleef hij herhalen dat hij straks Sparkpaw en Icyrose weer zou zijn. Dat dit makkelijk was en dat hij dat best kon. Hij moest zich niet aanstellen. Hij had al een hoop geleerd en dat moest hij gebruiken. Hij moest zich niet laten leiden door een angst die hij niet onder controle had. Die moest hij bedwingen, al was dat makkelijker gezegd dan gedaan. Door de prooi in zijn bek kon hij de geuren van zijn omgeving minder goed oppikken, maar hij wist nog waar hij de andere twee kon vinden, dus die kant rende hij op.


{Open} Always I'll be this bitter person.. Scarredpawo
~Topics~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 16:54

Sparkpaw's staartpunt bewoog geërgerd heen en weer. Eigenlijk wilde hij een Warrior zijn, dapper meevechten met de katten om hem heen en geen verantwoordelijkheid meer af te dragen aan zijn mentor. Dat leek hem heerlijk eigenlijk. Hij wachtte dan ook op een uitbrander voor zijn botte opmerking. Hij kon de verbazing op z'n gezichtsuitdrukking dan ook niet onderdrukken toen Icyrose hem gelijk gaf. Eventjes gaf hij haar een zijdelingse blik, waarin zijn verbazing ook nog eventjes zichtbaar was. Maar hierna werd zijn blik weer kalm en neutraal. "Succes," Miauwde hij nog eventjes naar Scarredpaw, terwijl deze wegliep om zijn prooi te halen. Hijzelf had nog niks gevangen, zijn concentratie was gebroken geweest.

Hij hief zijn blik naar de lucht toe terwijl Scarredpaw al een tijdje weg was en vroeg hierna meer aan zichzelf dan aan Icyrose, "Zeg, hoe hoog zal mijn kans op avondeten zijn als ik niks binnenbreng in het kamp?" Zijn stem klonk nog steeds kalm, rustig en onverschillig. Het kon hem blijkbaar allemaal bijster weinig schelen. Of tenminste, zo liet hij het lijken. Want wie goed op Sparkpaw's gedragingen lette, en dan vooral die van vroeger, kon wel zien dat Sparkpaw helemaal niet zo onverschillig was dan als hij liet lijken in de meeste gevallen, eerder een driftkop. Vlak nadat hij gesproken had, kwam Scarredpaw weer tevoorschijn. Sparkpaw knikte kort naar de apprentice, bij wijze van een begroeting.


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

{Open} Always I'll be this bitter person.. KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 19:11

Met een dik konijn in zijn bek liep Treeleaf door het WindClan-territorium. Hij had een goede vangst gehad vandaag. Na dit konijn zou hij even uitrusten in het Camp, om vervolgens nog even verder te jagen. Zo had hij het vandaag al drie keer gedaan. Treeleaf was bijna bij het Camp. Met zijn mond vol bont liep hij te bedenken wat hij morgen zou gaan doen, toen er een zwakke geur zijn neus binnendrong. Het was natuurlijk zwak, zoals het altijd is als je je mond vol bont hebt, maar het rook niet naar vijand. Treeleaf snoof de lucht op. Het was Scarredpaw! Wat doet die hier? vroeg hij zich af. Even later hoorde hij geritsel en wist dat Scarredpaw door de bosjes liep. Treeleaf liep op de jonge kater af en begroette hem vriendelijk. `Hi Scarredpaw, wat doe jij hier?' Treeleafs blik viel op de prooi die Scarredpaw vast hield. `Laat maar, ik zie het al. Waar ga je heen?' Treeleaf wist dat als Scerredpaw het pad wat hij nu aanhield zou volgen, hij langs het Camp zou lopen. `Zal ik meegaan?' bood hij aan, nietwetend wat Scarredpaw probleem was.


{Open} Always I'll be this bitter person.. 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 22:05

Blijkbaar had haar strenge toon Scarredpaw er toe gezet om toch in z'n eentje de prooi te gaan halen. Net goed voor de jonge apprentice. Hij moest maar leren dat mentoren, warriors in het algemeen eigenlijk, hem niet altijd bij het handje vast konden blijven houden. Ze keek de apprentice na en zuchtte daarna. Soms vroeg ze zich af waar dat soort katten vandaan kwamen. Ze had niets tegen Windclan ofzo, maar sommige katten paste hier echt niet. Icyrose was misschien wat rebels, strenger dan andere, maar ze zou sterven voor haar clan. Toch had ze soms de neiging om haar intrek te doen bij Shadowclan, die clan trok haar al sinds het begin. Maar ze zou niet weggaan bij Windclan, nooit!
Ze schrok op uit haar gedachten, toen ze Sparkpaw opeens hoorde praten. Ze wist niet geheel zeker of het wel tegen haar bestemd was, maar ze besloot toch op de vraag te antwoorden. "Minder dan gemiddeld, waarschijnlijk. Dus als je slim bent, ga je nog eventjes op pad." Het klonk neutraal een haar blik bleef recht vooruit gericht, ze keek de apprentice niet aan. Ze had er geen behoefte aan.

Ze keek op toen ze de geur van Scarredpaw rook, maar die werd al snel vermengt door een andere geur. Rustig bleef Icyrose zitten en al snel zag ze Tweeleaf aankomen. "Goedemiddag, Treeleaf," miauwde ze kalm naar de jonge warrior. "Aan de jacht?" vroeg ze daarna, niet echt geïnteresseerd, maar om het gesprek aan de gang te houden.

[Ik nam aan dat Treeleaf met Scarredpaw naar Icyrose en Sparkpaw toe kwam xd]


{Open} Always I'll be this bitter person.. DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

{Open} Always I'll be this bitter person.. LcrIgCQ {Open} Always I'll be this bitter person.. M9EKCDX {Open} Always I'll be this bitter person.. EjrsROF
{Open} Always I'll be this bitter person.. RUq8TRk {Open} Always I'll be this bitter person.. UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarredpaw
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Scarredpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 22:42


Doordat het konijn en de muis zijn geur belemmerde, schrok hij nogal toen Treeleaf opeens voor zijn neus stond. Hij ontspande zich snel weer, zodat het niet al te veel zou opvallen. “Hallo Treeleaf,” zei hij zover dat kon met de prooi in zijn bek. Je moest goed luisteren om hem te kunnen verstaan. Dus legde hij zijn prooi even neer toen Treeleaf vroeg waar hij heen ging. “Naar Sparkpaw en Icyrose,” zei hij toen. “Ik moest deze prooi nog ophalen, dus vandaar.” Vervolgde hij verzwijgend op wat voor manier dat gegaan was. Dat hoefde niet iedereen te weten, al vroeg hij zich af of dat al niet zou gebeuren. Nou ja jammer dan. Hij had het er zelf naar gemaakt. `Zal ik meegaan?' Er brak een glimlach door op zijn gezicht. “Natuurlijk, leuk.” Zei hij enthousiast. Hij pakte de prooi weer tussen zijn kaken en liep verder in de richting van waar Sparkpaw en Icyrose zich bevonden. Hij knikte even terug toen Sparkpaw in zijn richting knikte. Hij legde de prooi voor zijn poten neer en ging zitten. Hij wachtte totdat de andere ook Treeleaf begroet hadden. Toen keek hij Icyrose aan. “Hier is de prooi,” zijn stem klonk rustig. Hij was weer gekalmeerd, zoals altijd het geval was zo snel hij in gezelschap was. Dat was het rare, dan had hij nergens last van. Of misschien was het helemaal niet zo raar, alleen hij dacht er liever niet over na. Het liefste dacht hij er helemaal niet aan, maar dat was onmogelijk. Hij werd er elke dag weer mee geconfronteerd. Hij keek vrolijk van de een naar de andere. Hij had niet verwacht om opeens met zijn vieren te zijn, maar of hij het erg vond? Nee, totaal niet. Hij vond het leuk en het beviel hem wel.


{Open} Always I'll be this bitter person.. Scarredpawo
~Topics~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimedo 24 jan 2013 - 22:55

Sparkpaw raspte zijn tong wat verveeld over zijn voorpoot heen. "Daar was ik al bang voor ja," Miauwde hij, schokschouderend. Het kon hem eigenlijk niet heel erg veel schelen. Hij zorgde toch wel dat hij zijn deel kreeg, of de warriors het nou leuk vonden of niet. Ze verwachtten voor zijn gevoel toch al niet zo veel van hem, dan kon dit er toch ook nog wel bij? De kater keek Icyrose nog eventjes aan, haar bijna uitdagende zijn gedachten te raden. Maar hierna werd zijn focus al snel gebroken door naderende voetstappen. Scarredpaw kwam waarschijnlijk terug. De kater draaide zijn kop om naar het geluid en trok eventjes verrast met zijn oren. Scarredpaw was niet alleen? Hij identificeerde, mede dankzij Icyrose, de warrior al snel als Treeleaf. "Hallo Treeleaf," Miauwde het katertje, nog steeds onverschillig van toon. Hij glimlachte ergens eventjes van alle prooi die hier was. Nu zou het niemand echt opvallen dat hij niks had. Hij had eigenlijk wel een reden om niets te hebben... Maar die zou hij niet delen.

Hij keek eventjes om zich heen, zijn blik over het hoge gras glijdende. "Dus.." Mompelde hij zachtjes, "Gaan we terug naar het kamp of...?" Eigenlijk zou hij het liefste alleen zijn, maar dat was hem blijkbaar deze maal niet gegund.


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

{Open} Always I'll be this bitter person.. KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
{Open} Always I'll be this bitter person.. DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: {Open} Always I'll be this bitter person..   {Open} Always I'll be this bitter person.. Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 18:15

`Gaan we terug naar het Camp of...?' vroeg Sparkpaw. Treeleaf keek om zich heen naar de anderen. `Ik weet niet wat we anders zouden moeten doen,' antwoordde hij, kijkend naar zijn prooi. `Ik heb best trek, trouwens,' vervolgde hij. De wind woei koud in zijn gezicht. Treeleaf kneep zijn ogen dicht. De zon stond laag en toen hij zijn ogen weer opendeed keek hij er recht in. De oranje bal vuur leek op een vlammend hart. Vreemd, eigenlijk, hoe ik daar op kom, dacht Treeleaf. Hij sleepte zijn prooi wat naar rechts en ging er toen achter zitten, zodat hij niet meer in de zon keek. Zijn staart zwiepte ongeduldig heen en weer. Treeleaf keek de drie katten een voor een aan.


{Open} Always I'll be this bitter person.. 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open} Always I'll be this bitter person..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: