overdoen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 overdoen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: overdoen   overdoen Icon_minitimevr 25 jan 2013 - 22:24

Whitewings kreunde lichtjes. Hij opende voorzichtig zijn ogen. Het enige wat hij zag waren allemaal kleurtjes. Hij sloot gelijk zijn ogen door de felle kleuren die hij zonet gezien had. ‘Waar ben ik?’ Vroeg hij zich af in zichzelf. Hij voelde zich duizelig. Hij probeerde op te staan. Zodra hij stond schoot er een pijnscheut door zijn linker achterpoot. Hij moest en zal dan zijn ogen alleen openen. Weer probeerde hij zijn ogen te openen.
Dit keer lukte het hem wel. Hij opende zijn ogen wat verder tot ze helemaal open waren. Hij was ergens midden in de natuur. Whitewings herinnerde zich er niks van dat hij hier terecht was gekomen. ‘Ah, het jong is wakker zie ik.’ Hoorde Whitewings een stem achter hem. Hij keek geschrokken om en zag daar een andere kat gaan. ‘Wie bent u.’ Vroeg Whitewings verbaasd aan de kat. ‘Ik ben een medicijnkat.’ Antwoordde de kat. Whitewings keek nog steeds naar de medicijnkat maar rook toen een heerlijke geur. Hij bleef even rondsnuffelen maar hij wist niet waar de geur vandaan kwam. De medicijnkat glimlachte. ‘Ik merk dat je de geur van kattenkruid ruikt.’ Zei hij. ‘Is dat kattenkruid?’ Vroeg Whitewings. Whitewings probeerde op te staan maar hij voelde zijn achterpoot nog steken. Tandenknarsend probeerde hij het nog een keer. Hij stond overeind maar met veel moeite.
‘Hou je maar niet groot. Ga maar weer liggen. Ik zal je helpen. Daarom ben ik ook hier.’ Zei de medicijn kat hoofdschuddend richting Whitewings. Whitewings zuchtte diep. ‘Hoe wilt u me helpen. Ik weet zelf niet eens wat er is gebeurt en wat ik precies heb.’ Vroeg Whitewings aan de medicijnkat terwijl hij weer ging liggen. De medicijnkat keek hem met grote ogen aan maar knikte toen. ‘Ik help je wel eerst en daarna vertel ik het wel.’ Antwoordde hij alleen en hij liep naar Whitewings toe. Hij keek naar Whitewings’ achterpoot en mompelde wat in zichzelf. De medicijnkat pakte wat bladeren en lianen en een spinnenweb. Ook pakte hij het kattenkruid en hield het voor Whitewings’ neus. Whitewings rook aan de sterke geur en liet het zijn neus binnendringen. Hij werd er rustig van en hij voelde amper dat de medicijnkat bezig was zijn poot te verbinden. Toen de medicijnkat klaar was pakte hij het kattenkruid weer. Whitewings keek met zielige oogjes naar de medicijnkat maar het hielp niet. Het kattenkruid rook dan ook zo lekker dat Whitewings het, het liefst meenam.
Toen Whitewings zichzelf weer een beetje was keek hij naar zijn poot. Het was netjes verbonden. Hij probeerde voorzichtig te gaan staan. Het ging nog steeds niet heel veel beter. ‘Bedankt. Maar wat is er nou gebeurd?’ Vroeg hij aan de medicijnkat. ‘Je was aan het vissen in de rivier. De stroming was erg hard en toen je jou poot iets te diep het water in had geslagen werd je meegevoerd. Ik zag je toen haken met je poot achter een rots. Je kwam wel snel los hoor maar er zat dus een flinke snee in. Vervolgens viel je van een klein watervalletje en kwam ik eraan om je uit het water te halen.’ Zei de medicijnkat. Whitewings knikte een paar keer om het goed in zich door te laten dringen. ‘Wilt u me vertellen waar het was. Dan kan ik daarvandaan weer terug naar huis lopen.’ Vroeg hij aan de medicijnkat. Die knikte en begeleiden hem de rivier. ‘Zo, hier was het. Fijn je geholpen te hebben.’ Zei de medicijnkat toen ze aangekomen waren. Whitewings knikte dankbaar en liep toen richting de clan.


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
overdoen DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 20:44

whow!!!!!! dat is een super goede post en heel lang! ik denk dat je zeker klaar bent voor de echte rpg! Hier en daar heb je mss een klein foutje gemaakt of een vraagteken vergeten maar dat kan iedereen overkomen. Voor de rest is het super goed! Smile


overdoen Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimema 11 feb 2013 - 16:23

thnx, haha late reactie. Maar ik kan nog niet de rpg in omdat ik nog moet wachten tot ik ben toegelaten aan de clan, want daar moet je toch eerst op wachten?


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
overdoen DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimezo 17 feb 2013 - 19:45

Ik weet het niet want ik zit ook nog niet in de rpg maar ik denk van wel. In welke clan wil je?(gewoon uit nieuwsgierigheid Smile )


overdoen Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 10:26

ik wil graag in de rivierclan en jij?


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
overdoen DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimewo 20 feb 2013 - 16:16

Opzich doe je alles goed, op 1 ding na ;3
Je bent aan het Powerplayen, je bent dus de Medicine Cat aan het bespelen, terwijl er geen post van tevoren is geweest waar die Medicine Cat dat doet ;3 Je mag alleen dingen doen die degene waarvan het account is, dat gedaan heeft.

Verder post je goed ^^


overdoen Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedo 21 feb 2013 - 10:04

bedankt voor de tip. Zoiets had ik idd eerder gehoord maar dit zal ik dan natuurlijk niet doen in de rpg;) maar het gaat hier alleen om het verhaaltje zelf zegmaar, of ik dan goed genoeg ben voor in een rpg.


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
overdoen DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 8:34

Ik zit in de donderclan. Sorry da ik zo laat heb geantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
overdoen DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 1:13

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW SUPER LANG!


helaas ben ik te lui om het helemaal te lezen xDD

En, je moet idd wachten tot je bent geacepteerd. ps; ik zit in riverclan!!


overdoen 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimezo 3 maa 2013 - 11:06

maakt niet uit hoor Droppaw haha!
bedankt voor het complimente kittypaw! en leuk dan zitten we misschien bij elkaar in de clan! maar als ik in de clan wil moest ik mijn naam veranderen hoorde ik van iemand dus dat heb ik aangevraagt bij 1 van de admins maar ik kreeg maar geen antwoord terug dus nu heb ik het bij een andere admin gevraagt. Dus ik hoop dat het goed


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormkit*
Member
overdoen DPKsfdL
Sammy
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
Stormkit*
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimezo 10 maa 2013 - 12:43

Leuk verhaaltje! Ik moet idd ook nog wachten op toelating, maar krijg je dan een Bericht ofzo? Ik heb me aangemeld bij de WindClan <3


overdoen 15d838w
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 16:59

ik weet niet hoe dat zit. Ik nam aan dat je idd een bericht kreeg maar het kan ook zijn dat ze dan zeggen in het aanmeldtopic dat je bent toegelaten.


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormkit*
Member
overdoen DPKsfdL
Sammy
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
Stormkit*
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 19:00

Okey, nouja ik wacht af Very Happy


overdoen 15d838w
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Member
overdoen 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 59 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 19:39

Je krijgt geloof ik geen bericht toegestuurd, het staat denk ik alleen in het aanmeld-topic. je kan het ook zien als je naam gekleurd is Wink


overdoen Av4sw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormkit*
Member
overdoen DPKsfdL
Sammy
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
Stormkit*
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 19:46

Okey, naar welke kleur verkleurt ie dan? Rolling Eyes


overdoen 15d838w
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
overdoen DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedi 12 maa 2013 - 21:57

Dat kun je zien bij legenda, maar:

Thunderclan - Geel
Riverclan - Blauw
Shadowclan - Zwart
Windclan - Wit
Bloodclan - rood
Rogue's - Groen
Kittypets - Oranje

dat was het volgensmij ^^
en als je geaccepteerd bent wil je dan topicje met kittypaw misschien?

PS: ik heb je post gelezen, heel mooi geschreven ^^ vraagje: hoeveel manen(maanden) is die whitewings? *nieuwsgierig*


overdoen 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 15:50

thnx voor je complimentje kittypaw:D
whitewings is 6 manen


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
overdoen DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedo 14 maa 2013 - 17:26

ehm.. als je 6 manen bent kun je geen warrior naam hebben tenzij je een rogue of BloodClanner bent... En aangezien ik denk dat je in een gewone Clan zit moet je dan de naam Whitepaw hebben Wink


overdoen Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitewings
Member
overdoen DPKsfdL
Kathleen
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Whitewings
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimevr 15 maa 2013 - 21:23

ik ben ook bezig om een andere naam te krijgen anders klopt het idd niet meer.


the real cat sit within your heart
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw.
Member
overdoen DPKsfdL
124
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Blackpaw.
BerichtOnderwerp: Re: overdoen   overdoen Icon_minitimedi 26 maa 2013 - 3:45

Je krijgt een berichtje op mail als je word toegelaten^^ *even tussendoor haha* altans ik kreeg dat wel^^


Dankjewel Brightpaw
overdoen 2lnv7sg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
overdoen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: