Eerste keer xd



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste keer xd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningpaw.
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
Isa
6
Actief
Lightningpaw.
BerichtOnderwerp: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 15:32

Lightningpaw wandelde door het Rivierclan-territorium. Ze verveelde zich. Het probleem was, dat ze anders was. Altijd het buitenbeentje van de groep. Vond ze maar een vriend...

En dat terwijl het bijna haar verjaardag was Neutral
Ik zal maar wat gaan jagen, mijn mentor zal het goedvinden, dacht ze.
Ze rook een muis en sloop ernaartoe. Tot ze plots geritsel hoorde. Er kwam iemand aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 15:36

hey,

even een paar tipjes voor jou:

1: je zet best geen smiley's in je post.

2. Beschrijf wat meer je kat en de omgeving, dat maakt het leuker en langer.

anders is het een leuk tekstje!

grtjes Eva


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Eerste keer xd 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw.
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
Isa
6
Actief
Lightningpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 15:49

Bedankt voor de tips!
hier een betere versie:

Lightningpaw wandelde langs de rivier in het Rivierclanterritorium. Ze had een zwarte glanzende pels en donkergrijze strepen. Haar gele ogen zochten prooi. Ze had immers uit pure verveling aangeboden om te gaan jagen. Ze was alleen, want ze had geen vrienden om met haar mee te gaan. En dat het bijna haar verjaardag was, had ook schijnbaar niemand opgemerkt.
Lightningpaw zag een vis. Ze sloop naar het water en zwiepte hem gemakkelijk met haar poot uit het water.

Ze wou hem net oppakken toen ze geritsel hoorde in het gras. Er kwam iemand aan, maar de wind stond verkeerd waardoor Lightningpaw niet kon ruiken wie het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 17:01

een paar tips


-geen enters gebruiken
-ik denk niet dat ze hier praten over verjaardagen
-beschrijf haar gevoelens meer en haar omgeving, het weer en zo
-speel geen andere kat, zoals jij doet dat er ene andere kat aankomt
-en het jagen lukt niet altijd he


Eerste keer xd 2w562co
Lovelypaw x Luckypaw x Locustpaw x Fatekit x Heathpaw x Stormpaw

Oude sig:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandastrike
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
Robin
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons or 2 years.
Gender:
Rank:
Pandastrike
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimeza 26 jan 2013 - 17:31

Ik heb ook nog wat tips :
- Zoals Alex al zei, enter niet na elke zin.
- Gebruik iets minder opvallende kleuren voor iets te zeggen, zet het in het vet ofzo en tussen aanhaalingstekens, dat moet niet maar dat maakt het makkelijker voor de mensen om het te lezen.
- Je mag alleen maar beschrijven wat je eigen kat doet of zegt. Tenzij die andere kat niet bestaat.
- Beschrijf inderdaad wat meer over het weer, de omgeving, haar uiterlijk, gevoelens enzovoort.
- Probeer minimiaal 5 regels te posten, en probeer wat meer Wink



Eerste keer xd R87e3s
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivyleaf
StarClan
Eerste keer xd DPKsfdL
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:: 14 Moons ::.
Gender:
Rank:
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 4:19

Je post al redelijk goed hoor! Probeer alleen nog wat te letten op de regels, want het minimum aantal regels hier op Warrior Cats is vijf. Probeer ook de gevoelens van je kat te beschrijven in je post, hoe voelt Lightningpaw zich? Is ze blij, boos, verdrietig. Ook kan je wat typen over de omgeving. Voor de rest gebruik je genoeg bijvoeglijke naamwoorden, vind ik zelf toch. (:
  • Niet op enter drukken, maar gewoon voluit typen.
  • Beschrijf de omgeving, waar is ze? Zijn er veel bloemen? Regent het, sneeuwt het?
  • Beschrijf de gevoelens van je kat. Heeft ze het koud? Is ze boos, bang, verdrietig?
  • Geen smileys gebruiken in je post, natuurlijk mag je buiten de Rpg zoveel smileys gebruiken als je wilt.
  • Minimum vijf regels!

Volgens mij, als je op al die dingetjes let, ben je helemaal klaar om in de echte Rpg te gaan posten~! (:7
Trouwens, je post hoeft niet altijd méga lang te zijn, kort en krachtig is even goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Berrypaw
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
The Crazy Nana Person
143
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven Moons
Gender:
Rank:
Berrypaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimema 28 jan 2013 - 12:01

Zoals bijna iedereen wel zegt, je posts zijn al aardig goed! Grote posts typen is niet nodig hoor, enkel moet je je houden aan de maximum regels: 5 dus. Langzaam in je RPG tijd zullen je posts heus wel beter worden.
En inderdaad, niet na elke zin een enter doen. Wat je wel kan doe is: eerst een stukje dat je kat in het kamp is, en dan een enter doen wanneer Lightningpaw in het territorium is, dus buiten het kamp.
Voor de rest heeft iedereen wel de belangrijkste punten op genoemd.


"I'm not afaid of death! Whats it going to do? Kill me?"
Eerste keer xd 34g3785
::Berryfrost::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw.
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
Isa
6
Actief
Lightningpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 19:23

Bedankt voor de vele tips, ik ben blij dat ik ao veel reacties heb gekregen! (Wat is nu de bedoeling? Dat ik nog eens probeer?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw.
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
Isa
6
Actief
Lightningpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 19:26

En is het nu minimum of maximum 5 regels?
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Eerste keer xd 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 19:34

Je post al goed, alles wat ik wilde zeggen is eigenlijk al gezegd (: .

- Je kunt je post editen dan hoef je niet dubbel te posten.
- Het moeten minimaal 5 regels zijn.



I'm hunting with StarClan
Eerste keer xd R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Eerste keer xd DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste keer xd   Eerste keer xd Icon_minitimewo 6 feb 2013 - 20:50

Het moeten inderdaad minimum 5 regels zijn maar mss moet je toch proberen om er meer dan 5 te schrijven. Maar het is wel een leuk verhaal! En beschrijf ook het weer of de omgeving wat meer en mss ook hoe je kat zich voelt. Als je dat doet is je post al een stuk langer.


Eerste keer xd Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste keer xd
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: