:. You shoot me down, but I get up .:



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 :. You shoot me down, but I get up .:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breeze
Member
:. You shoot me down, but I get up .: DPKsfdL
Miss C.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I've seen 6 full moons already
Gender:
Rank:
Breeze
BerichtOnderwerp: :. You shoot me down, but I get up .:   :. You shoot me down, but I get up .: Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 17:10

Voorzichtig liep de kleine kitten door het kamp, niet wetend welke kant ze eigenlijk op moest. Ze liep maar wat, soms eens hier en daar stoppend om te kijken naar de pracht van de natuur of kijkend wat anderen aan het doen waren. Ze had al meerdere katten zien vechten, maar telkens als ze zoiets in beeld kreeg, had ze snel weggekeken. Ze moest er niks van weten, van al dat vechten en moorden. Je mocht enkel je prooien vermoorden die je dan ook echt op at, anderen waren onschuldig, die moest je dan ook met rust laten. Even zuchtte de kitten en keek naar de grond, sommige katten zouden dat ook nooit leren... Even gleed haar blik naar de uitgang en even twijfelde ze, zou ze het kamp verlaten? Het zou de eerste keer zijn voor haar, ze durfde niet, maar was zo nieuwsgierig naar wat er buiten te zien was! Voorzichtig zette ze een paar stapjes in de richting van de uitgang en bleef toen weer even staan, nee ze kon het niet en zette weer een stap terug. Maar omdat de kleine kitten het toch zo graag wou zette ze nog een paar stapjes, waarna ze weer bleef staan. Ze moest toch ooit een keer naar buiten, dus het was nu of later, kon ze dan niet nu al eens een kijkje nemen? Voorzichtig zette ze nog wat stapjes verder tot ze bij de uitgang van het kamp kwam. Voorzichtig liep ze verder, een eindje van het verlaten parkje vandaan, er reden hier allerlei metalen dingen met geweldige vaart over een harde ondergrond, wat was dit?

[SHIVA & LILITH
Even voor de duidelijkheid, jullie mogen haar plagen en pesten ofzo, dat mag x'D]


:. You shoot me down, but I get up .: 221dp4

I'm maybe a little bit different, but I do nothing wrong,
Please take me how I am, because I'm not very strong...

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
:. You shoot me down, but I get up .: DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: :. You shoot me down, but I get up .:   :. You shoot me down, but I get up .: Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 17:29


Met slaperige oogjes sjokte Lilith het hol uit. Moest ze maar niet zo laat naar bed gaan, anders was ze nu zeker al; aan het jagen of avontuur te beleven. Ze gaf een zucht en schudde zich uit. Starclan... Wat is dat eigenlijk? Niemand hier had het erover was het iets wat was verzonnen door clankatten of was het nou echt? Ze durfde het tegen niemand te zeggen en was het niet van plan ook. Stel je voor dat iemand haar zou uitlachen dan zat ze daar weer over te mokken. Nhee het moest wel verzonnen zijn door een clankat, katten die eigenlijk dood zijn en volgens hun leven kan echt niet! Ze keek naar een zwarte kitten die een pootje naar voren en weer een pootje terug zette. Waar was die mee bezig? Na een paar keer het gedaan te hebben kwam de kitten in beweging en liep voorzichtig het kamp uit. Was die er dan nog nooit uit geweest? Dat kon toch niet waar zijn he..
Ze rende erheen en stapte zonder moeite het kamp uit. Ze gaf een tikje met haar neus. 'Hiya! Waarom zo bang voor de buitenwereld? Er is toch zeker niks engs aan toch?' Ze keek de zwarte kitten aan. 'Mijn naam is Lilith en hoe heet... Heey wacht eens ik ken jou! Jij bent de kitten Breeze van Ziva en Hmpff.... Hoe is het met je zusje Shiva?' Breeze en Shiva waren ouder dan Lilith zelf. Waarom was bijna iedereen in de bloedclan ouder dan haar? Ze gaf een zucht en keek Breeze aan. Misschien dat Shiva zo ook nog even kwam.

~~Flutjhe


:. You shoot me down, but I get up .: S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiva
Member
:. You shoot me down, but I get up .: DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: :. You shoot me down, but I get up .:   :. You shoot me down, but I get up .: Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 20:17


Een klein grijs pluizenbolletje lag een eindje van haar moeder vandaan, opgerold in haar dikke pels. Ze was niet in slaap, maar vond het erg fijn om even een beetje te liggen, maar toch verveelde ze zich. Ze hief haar kop op en keek even naar haar moeder, die ook niet aan het slapen was. "Hallo," Piepte de jonge kitten tegen haar moeder, en ze wandelde naar haar zwarte moeder. "Goedenmorgen." Zei ze en ze gaf haar moeder een vriendelijke lik aan haar vochtige neus. "Ik ga op onderzoek uit." Zei ze, en ze wandelde weer weg. Ze liep weer weg en keek over haar schouder opzoek naar aar zusje. Ze zag niets, waarschijnlijk weer bijna in haar moeder verstopt. "Doeg mammie!" miauwde ze vriendelijk en ze keek weer naar voren. "Doei Breeze," miauwde ze al een stuk minder lief. Ze wist dat haar jongere zusje haar niet mocht, misschien zelfs haatte, en daarom zou Shiva haar zusje het leven even erg zuur maken. De kitten stapte verder weg en keek niet meer over haar schouder. De kitten ging op onderzoek uit, zonder echt te weten waar ze heen gaat. Ze wandelde een eindje weg. Binnenkort zou ze young one worden. En haar zusje ook, maar daar verwachtte ze niet erg veel van. Ze vindt het al erg als Shiva een vliegje vermoord. De grijze kitten grijnsde even en versnelde haar pas. Zij zou erg sterk zijn, dapper en Icy als mentor krijgen. Dat wist ze zeker, en Breeze, dat wordt echt helemaal niets. De kitten wandelde, en zag haar moeder niet eens meer. Dit maakte haar een beetje bang. "Hallo?" piepte ze. Ze draaide zich met een ruk om, en het vuur spuwde in haar ogen. "Shiva, niet opgeven!" blies ze. Ineens hoorde ze wat stemmen.'Hiya! Waarom zo bang voor de buitenwereld? Er is toch zeker niks engs aan toch? Mijn naam is Lilith en hoe heet... Heey wacht eens ik ken jou! Jij bent de kitten Breeze van Ziva en Hmpff.... Hoe is het met je zusje Shiva? de kitten wist dat haar zusje Breeze daar was. Ze sprong op het geluid af, en zag twee kittens. "Hallo, ik ben Shiva," miauwde ze en ze keek met een gemene blik naar haar zusje. "Hallo Breeze," blies ze en ze richtte zich weer op de andere kitten. "Jij bent Lilith?" miauwde ze en haar vurige, maar ook ijzige blik keken naar de andere kittens.


:. You shoot me down, but I get up .: 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Breeze
Member
:. You shoot me down, but I get up .: DPKsfdL
Miss C.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I've seen 6 full moons already
Gender:
Rank:
Breeze
BerichtOnderwerp: Re: :. You shoot me down, but I get up .:   :. You shoot me down, but I get up .: Icon_minitimema 28 jan 2013 - 19:10

'Hiya! Waarom zo bang voor de buitenwereld? Er is toch zeker niks engs aan toch?' Breeze schrok even van deze onverwachtse stem, ze keek opzij en zag een jong poesje staan, 'Mijn naam is Lilith en hoe heet... Heey wacht eens ik ken jou! Jij bent de kitten Breeze van Ziva en Hmpff.... Hoe is het met je zusje Shiva?' Waarom vroeg ze enkel naar haar zusje? Ze sprak toch met haar? Ach het zou ook wel. Nog voor de kitten haar bek kon opendoen, hoorde ze plots een stem die ze liever niet gehoord had. "Hallo, ik ben Shiva," miauwde haar zus en ze keek haar met een gemene blik aan, "Hallo Breeze," blies ze en ze richtte zich weer op de andere kitten. "Jij bent Lilith?" miauwde ze en haar vurige, maar ook ijzige blik keken naar de andere kittens. Even rilde de kleine kitten, waarom moest zij hier nu komen? 'Onze vader is Fame' mompelde ze een beetje voor zich uit en keek toen naar de grond. Ze moest toegeven dat ze zich niet echt op haar gemak voelde bij Shiva, ten eerste omdat ze met haar haar moeder moest delen, ten tweede omdat ze gewoon weg irritant was en ten derde omdat ze het gevoel had dat Shiva haar nou niet echt bepaald graag mocht. Een zachte zucht verliet haar bek en even keek ze van de ene kitten naar de andere.


:. You shoot me down, but I get up .: 221dp4

I'm maybe a little bit different, but I do nothing wrong,
Please take me how I am, because I'm not very strong...

Terug naar boven Ga naar beneden
 
:. You shoot me down, but I get up .:
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: