.: Don't hurt me, please! [& CETHIN] :.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 .: Don't hurt me, please! [& CETHIN] :.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breeze
Member
.: Don't hurt me, please! [& CETHIN] :. DPKsfdL
Miss C.
125
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I've seen 6 full moons already
Gender:
Rank:
Breeze
BerichtOnderwerp: .: Don't hurt me, please! [& CETHIN] :.   .: Don't hurt me, please! [& CETHIN] :. Icon_minitimezo 27 jan 2013 - 17:26

Het warm wordende zonnetje scheen op haar vacht en zorgde ervoor dat het lekker warm was. De kitten lag tegen een boom een beetje te genieten van de temperatuur die elk dagje net weer wat warmer werd, terwijl ze een beetje naar de vogels keek die een beetje in de ronte vlogen. Waarom konden zij eigenlijk niet vliegen? Waarom hadden zij geen vleugels? Katten met vleugels zou toch leuk zijn? Tenminste, het leek haar leuk, was vliegen eigenlijk wel leuk? Vele nutteloze vragen stroomden door haar hoofd, maar toch wou ze het weten. Aan wie ze het ging vragen? Waarschijnlijk aan niemand... Ze hield meestal haar vragen voor zichzelf en zocht zelf naar een oplossing. Ze durfde het immers niet aan iemand te vragen, straks vonden ze haar immers nog irritant! Even zuchtte het zwarte poesje en ze stond op, het werd maar eens tijd dat ze terug ging, terug naar Ziva, haar moeder. Op een vrolijk trippelpasje liep ze terug, ergens op haar weg zou ze een weg moeten oversteken. Ze rilde bij de gedachte en richtte haar blik op het landschap voor zich. Ze kon de weg al zien, samen met de monsters die er overheen gingen alsof hun leven er vanaf hing. Na een tijdje kwam ze er, hier moest ze goed opletten. Even keek de kitten van links naar rechts, gelukkig geen enkel monster was dichtbij. Zo hard als ze kon begon Breeze te lopen, de weg over. Toen ze eindelijk de overkant had bereikt wierp ze nog even een blik naar achter, dat was eigenlijk nog niet zo moeilijk.

Een tijdje bleef ze doorlopen en doorlopen, straat in straat uit, tot ze uitkwam op een grasveldje. Dat was niet de bedoeling! Ze moest het toegeven, ze was verdwaald. De plek van het kamp wist ze niet meer en waar ze nu was, dat wist ze al helemaal niet. Verdrietig rolde ze zich op tot een bolletje en bleef zo even liggen, tot ze een geluid hoorde. Geschrokken was ze rechtgesprongen, 'Wie is daar?' piepte ze bang.

[Only Cethin c:]


.: Don't hurt me, please! [& CETHIN] :. 221dp4

I'm maybe a little bit different, but I do nothing wrong,
Please take me how I am, because I'm not very strong...

Terug naar boven Ga naar beneden
 
.: Don't hurt me, please! [& CETHIN] :.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: