Son Of Man (Scarredpaw) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Son Of Man (Scarredpaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
strongpaw
Member
Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 DPKsfdL
✗Pocahontas
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 month
Gender:
Rank:
strongpaw
BerichtOnderwerp: Re: Son Of Man (Scarredpaw)    Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 Icon_minitimema 25 feb 2013 - 20:16


Scarredpaw bleef haar maar raar aan kijken, en Stongpaw wist haar houding niet goed te houden. Wat zou hij voor antwoord gaan geven dacht ze stil in haar gedachten te wel ze hem aan keek.“Maar natuurlijk Strongpaw. Ik wil wel met jou meegaan hoor,” zei hij toen. “Je moet meer in jezelf vertrouwen,”. Er verscheen weer een vriendelijk glimlachje op haar mond. Het gesprek ging al snel door op want diepe info over elkaar. Stongpaw vertelden dapper wat haar het meest dwars zat in haar leven. En dat ze haar moeder misschien nooit meer zo kunnen vinden of misschien wel erger ooit zien. Haar vader was haar zwakken plek ze wist er niet van wie of wat voor vader ze had, misschien verbleef hij in Riverclan of was hij een van die gevaarlijke bloodclaners. Ze keek hem aan, en knipherder om haar verdriet niet te laten lopen. of misschien wat het een kittypet en als de katten van de clan daar achter zouden komen wat moets ze dan. Ineens verstoorden de stem van Scarredpaw haar gedachten en luistert meteen naar hem. “Mijn moeder stierf vlak na de geboorte van mij, mijn vader ging er vandoor. Ik denk dat hij dacht dat ik geen goede zoon voor hem zou kunnen zijn. Dus ik zal hem het tegendeel bewijzen, misschien komt hij dan terug.” zei hij en je zag aan hem dat hij er flink verdriet van had, als wat dan niet zijn bedoeling en snel nam hij weer een ander blik aan. Ze keek hem met grote ogen aan en kwam dichter bij hem zitten, zonder dat ze het door had ging haar kop tegen zijn schouwden aan. '' Oh Scarredpaw, het spijt me zo om dat te horen.'' Ze zei het met een tinteling in haar stem. Ineens leek ze te weten dat ze nu al een tijdje tegen zijn schouwden aan zat en snel schoof ze weer naar achter. Het gesprek ging al snel naar een ander onderwerp. Scarredpaw had haar verteld dat hij soms met de warriors mee ging en dat hij daar veel van leren. Ze meende echt wat ze zei, en we werd er zelf een beetje hyper van. “Maar dat kun je gewoon vragen hoor. Als iemand tijd heeft dan willen ze dat meestal met alle liefde doen. Misschien kunnen we een keer samen gaan,” antwoorden Scarredpaw op haar vraag. Voor Scarredpaw het door zo kunnen hebben, had ze hem al op de grond liggen. “Ooh ja?” vroeg hij uitdagend terug. “Pas maar op,” vervolgden hij te wel hij overeind kwam. Ze had haar haren overeind gedaan van speelsheid. Snel wilde ze goed gaan staan voor de volgenden aan val Maar Scarredpaw had haar al vast en ze verloor haar even wicht. Samen lagen ze weer op de grond en Scarredpaw ging nog steeds aan haar vast. Snel vrong ze haar een weg uit de klauwen van hem, en ze sprong op. Snel lied ze zicht weer zakken in jachthouding en sprong met vollen vaar op hem neer. Ze greep zijn oor beet speel er in. '' zo makkelijk ben ik niet te verslaan'' zei ze moeilijk tewel ze het oor goed bleef vast houden.



Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 20tknsw
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarredpaw
Member
Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 DPKsfdL
lili ✗
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Scarredpaw
BerichtOnderwerp: Re: Son Of Man (Scarredpaw)    Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 feb 2013 - 17:48


Hij haalde licht zijn schouders op toen ze zei dat het haar speet om te horen. “Ach, het is nou eenmaal zo. Je kunt er maar het beste van maken toch?” zei hij toen. Hij vond het lief van haar dat ze hem wilde troosten. Dus sierde een vriendelijke glimlach zijn lippen toen hij haar aankeek. Toen kwam er een uitdagende blik in zijn ogen zo snel ze met hem begon te stoeien. Hij grinnikte toen ze haar evenwicht verloor en samen met hem op de grond terecht kwam. Hij liet haar los om haar geen pijn te doen toen ze zich los begon te worstelen. Ook hij krabbelde overeind toen ze overeind sprong. Hij trok zijn nagels in en stompte zacht in haar buik toen ze op zijn oor begon te knagen. “Hé ik ben geen prooi hoor,” zei hij gemaakt verontwaardigd. “Of ben ik lekker?” er lag een plagerige klank in zijn stem. Hij schudde zijn kop om zijn oor los te krijgen en beet toen in haar staart. “Ja, ik geef je geen ongelijk heerlijk,” hij schoot in de lach en liet haar staart weer los. Hij sprong tegen haar aan en legde zijn voorpoten over haar rug heen. Zo bleef hij zitten terwijl hij nog steeds zacht grinnikte.



Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 Scarredpawo
~Topics~:
Terug naar boven Ga naar beneden
strongpaw
Member
Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 DPKsfdL
✗Pocahontas
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 month
Gender:
Rank:
strongpaw
BerichtOnderwerp: Re: Son Of Man (Scarredpaw)    Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 23:24


“Ach, het is nou eenmaal zo. Je kunt er maar het beste van maken toch?” . Ze knikten, '' Natuurlijk'' zei ze met een angstogen toon in haar stem. Ze bleef naar hem staan staren en haar ongerust verdween meteen nadat ze hem zag glimlachen. Stongpaw verloor haar evenwicht toen hij haar vast greep. Samen vielen ze op de grond, en ze begon te worstelde toen hij haar nog vast had. Meteen lief Scarredpaw haar los, en ze nam die kans graag aan, met een sprong stond ze op. Even bleef ze zoet staan toe kijken hoe Scarredpaw zicht op tackelden en weer op vier poten stond. Meteen zetten ze de tegen aanval in op hem, ze nam zijn oor goed beet. Meteen kreeg ze een stomp in haar maag terug van hem, waar door ze geen goed grip meer had op zijn oor. “Hé ik ben geen prooi hoor,”. Stongpaw grinikten, en deed moeiten om niet helemaal te lachen. “Of ben ik lekker?” zei hij tegen haar met een plagerige klank in zijn stem. Ze hielt zijn oor goed vast, maar moest hard lachen en deed haar ogen dicht. Hij begon te sukkuden waardoor ze geen griep meer hard en los moets laten. Ze basten in lachten uit, en moet moeiten doen om overeind te bleven van het lachten. Ondertussen had Scarredpaw haar staart beet, en ze draaide haar moeizaam om. Ze sloeg een paar keer met haar staart. “Ja, ik geef je geen ongelijk heerlijk,” zei hij te wel hij haar staart los lied en in de lacht schoot. Stongpaw deed haar staart meteen omhoog, ze was nog steeds aan het lachen. Hoewel ze nog bezig was met even wicht zoek sprong hij al tegen haar op en legden zijn voor poten over haar rug. Met een smak lag ze weer op de grond, en te wel ze het zand uit haar mond stuwden kwam ze een beetje bij van het lachen. Scarredpaw zat nog steetd op haar rug te grinniken. '' Oh je hebt een nieuwe, lekker warm vrachtje gevonden voor in je nest'' Zei ze lachten tegen hem. Ze was zo gevallen dat ze geen poot meer op kon tillen dus niet meer weg zo kunnen komen. Met veel moeite vrong ze 1 van haar voor poten onder haar uit, sloeg zo ver ze kon naar boven. Haar poot kwam al snel op de grond '' Na,oke jij heb gewone'' fluisterden ze op een mopperende toon, waarna ze daarna meteen weer moet grinniken.




Son Of Man (Scarredpaw)  - Pagina 2 20tknsw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Son Of Man (Scarredpaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: