|
|
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:23 | |
| Ga denk ik eerst ff een kader maken voor Lunn :] En ik ben best trots op haar setje =) |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:29 | |
| De lay-out van mijn forum doet raar als ik uitgelogd ben o.O |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:30 | |
| |
|
| |
~ 61 Actief
| |
| Sorry voor mijn crappy posts vandaag mensen xD Weet niet wat er is, maar ik typ de hele tijd gewoon onzin, hahah. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Maaike als je hier ergens bent, kijk even op Silverfang hihihi |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:32 | |
| - Jaypaw schreef:
- Jaypaw schreef:
- Kan iemand goed overweg met CSS codes en wilt me even helpen met een klein probleempje? ;u;
Kan niemand me serious helpen :c Je hoeft niet een gehele Css code te gaan doen ofzo, maar iets in mijn code doet heel raar :c |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:46 | |
| ik ga eens een shop openen, kijken of erwat gebeurd |
|
| |
~ 316 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:54 | |
| Jaypaw@ Nou goed dan, ik wil er wel even naar kijken, maar ik kan niks beloven, want ik ben geen ster in codes. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:55 | |
| - Vixenkit schreef:
- Jaypaw@ Nou goed dan, ik wil er wel even naar kijken, maar ik kan niks beloven, want ik ben geen ster in codes.
Vast beter dan ik ;3 Ik stuur je een PM ~ |
|
| |
~ 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:57 | |
| Ik ga straks eerst beginnen met alle topics op te sommen die ik heb, en dan heart charts maken, behalve voor Spotted... Of héél misschien ook voor haar. In ieder geval, ik ga het druk hebben. xD |
|
| |
Soof 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:58 | |
| Net iets uitgetypt van 1100 woorden x'D
Sorry Babs, voor het leeswerk ^^' |
|
| |
Babs 393
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 12:58 | |
| »Sigh« Eeeeen we gaan weer leren. Drie kwartier scheikunde. Drie hoofdstukken, een kwartier per hoofdstuk dus. Moet haalbaar zijn.
Miep .w. |
|
| |
106
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:05 | |
| - Scorchpath schreef:
- Net iets uitgetypt van 1100 woorden x'D
Sorry Babs, voor het leeswerk ^^' Wil je nog een keer een Topic BonexShrew? Shop geopend, hopelijk komt er een klant. |
|
| |
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:) 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:09 | |
| ok, Lightkit is een biatch ._.
'Battlekit was een slappe zak en dan had ze nog nieteens over Courage of Thouth gesproken. "Future!" Klonk haar stem helder met iets van belletjes in haar ondertoon. Ze negeerde Couragekit waar ze naast lag en sprong express op Battlekit zou hem leren stomme nietsnut dat het was. '
'Bijna huppelend kwam ze aanlopen nog net de laatste woorden van Battlekit horen en hem een por geven van achteren in zijn buik. "Papa!" Riep ze zoetjes uit en duwde haar calico hoofdje tegen zijn poot. "Mama is heel boos op Battlekit. Ze zegt dat ze niet meer voor hem wil zorgen omdat hij een stomme stofbal is die haar regels negeert. Ik moest dat aan Opa Stormstar doorgeven wil jij met mij mee gaan naar opa Stormstar of oma Mousefur?" Het leugentje gleed soepel en snel over haar lippen en de bijna heilige blik op haar gezichtje verradde niets van hoe stuk ze zich lachte van binnen. Wedde dat Battlekit ging janken!' |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:22 | |
| Zou iemand geïnteresseerd zijn in meekijken als ik Alice Madness Returns ga spelen? Ik beloof vanaf 't begin te beginnen, dan snapt iedereen nog waar 't over gaat (A) |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:23 | |
| - Strawberry schreef:
- Zou iemand geïnteresseerd zijn in meekijken als ik Alice Madness Returns ga spelen? Ik beloof vanaf 't begin te beginnen, dan snapt iedereen nog waar 't over gaat (A)
Lijkt me leuk C: Heb ik tenminste iets te doen hahah. |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:26 | |
| - Strawberry schreef:
- Zou iemand geïnteresseerd zijn in meekijken als ik Alice Madness Returns ga spelen? Ik beloof vanaf 't begin te beginnen, dan snapt iedereen nog waar 't over gaat (A)
Is dat geen horror spel? xD *Could be wrong* |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:28 | |
| hehehe Rowan is een pussy
maar ff douchen ben zo terug xo |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:29 | |
| Linn@ Leuk~ Maartje@ Nah, niet echt, als ik het kan spelen... |
|
| |
Michelle 1172 Actief And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 mei 2013 - 13:31 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|