Algemene Onzin Topic - Pagina 50



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
Littlestream
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:41

Hoe dat één persoon je hele dag kan verpesten. ;_;
Ach ja, straks vragen of we dit weekend bij m'n broer op bezoek kunnen gaan, dan kan ik m'n nichtje nog eens zien. <'3


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:42

Dreamwish schreef:
Ik ga proberen een gif os voor Kestrelwing te maken. Dunno of het lukt, en eerst nog een tekstje voor hem verzinnen. Iemand suggesties? Het wordt een beetje zoiets als die van Gaby xXD
Nb?
Btw, ik haat imageshack om te uploaden. Het wordt altijd zo lelijk, iemand enig idee wat beter werkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleckkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
x
889

CAT'S PROFILE
Age: x נυѕт вσяη x
Gender:
Rank:
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:43

Minnowpaw schreef:
Fleckkit schreef:
Minnowpaw schreef:
@Chris; Die maak ik zelf~ Maar de codes heb ik van Noor ^^'

Maar ik maak er geen op aanvraag, gomen~

No Problem vond ze gewoon uber Smexy ^-^

Sorry zat niet echt goed op te letten maar is die ene jongen met jouw op de foto jou vriendje ;s?

Yeps x'D


Oehh hij is ook zo smexy O.O And ehmm had je die ene pic ontvangen op Hogwarts ?

@Chii: Veel plezier meid <3


Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Fleck1sig
People say that love is just hate, but you fell later in love x
мαde ғor мe:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:44

Tinypic?
@Esmee
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:48

Dankje, dit is beter =3


Algemene Onzin Topic - Pagina 50 PwEHdsS
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:48

Strawberry schreef:
http://www.livestream.com/flaredance

Oké, ik begin over een minuutje of 5 met spelen, even kijken of ik eerst wat mensjes kan verzamelen in de chat (A)

Ik ben nog steeds bezig (A)~ Bijna door het eerste chapter heen, dus nu ongeveer waar Pewdiepie is, voor de mensen die ook Pewdiepie kijken.


Algemene Onzin Topic - Pagina 50 T4W3e3N
Stamps
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 PS18GM0Algemene Onzin Topic - Pagina 50 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 EjrsROFAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 FWu1gsfAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Kestrelwing
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Age: 9 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:50

Strawberry schreef:
Strawberry schreef:
http://www.livestream.com/flaredance

Oké, ik begin over een minuutje of 5 met spelen, even kijken of ik eerst wat mensjes kan verzamelen in de chat (A)

Ik ben nog steeds bezig (A)~ Bijna door het eerste chapter heen, dus nu ongeveer waar Pewdiepie is, voor de mensen die ook Pewdiepie kijken.
Wát doe je precies? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:51

*staart naar Frostwhispers os*


JACK FROST :33333333333333


Algemene Onzin Topic - Pagina 50 1115t15
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hqAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blryAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvhAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:54

Kestrelwing schreef:
Strawberry schreef:
Strawberry schreef:
http://www.livestream.com/flaredance

Oké, ik begin over een minuutje of 5 met spelen, even kijken of ik eerst wat mensjes kan verzamelen in de chat (A)

Ik ben nog steeds bezig (A)~ Bijna door het eerste chapter heen, dus nu ongeveer waar Pewdiepie is, voor de mensen die ook Pewdiepie kijken.
Wát doe je precies? xD

Een spelletje spelen xD Alice madness returns


Algemene Onzin Topic - Pagina 50 T4W3e3N
Stamps
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 PS18GM0Algemene Onzin Topic - Pagina 50 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 EjrsROFAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 FWu1gsfAlgemene Onzin Topic - Pagina 50 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:57

ik steel deze van Mims





Sleepingkit ~Sleepingcurse
Female • Kitten • few weeks • SINGLE


• Graveyard

De onschuldige ogen van de Princess waar zo veel kwaadheid en lust achter verscholen was. De groene kleur was prachtig als lange weides van zomergras. Hayden haar lange slanke poten slopen over de onder zand begraven aangevroten lijken, ze had behoefte aan bloed, net als Vyndi. Hayden zal voor haar wat meenemen, terwijl ze een dikke vette rat zag lopen sprong ze met haar kleine lichaam op de rat en liet daar scherpe nagels in zijn keel zinken.


Algemene Onzin Topic - Pagina 50 21bj33b
Люби меня, как ваш худший кошмар
::


Terug naar boven Ga naar beneden
Frostwhisper
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 50 DPKsfdL
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1,5 winters.
Gender:
Rank:
Frostwhisper
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 50 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:57

Sunnykit schreef:
*staart naar Frostwhispers os*


JACK FROST :33333333333333

Haha, ja zeker! ♥ Leuk dat ik hier niet de enige Jack Frost fan ben. :3

-------

http://warriorcats.bigforumpro.com/viewtopic.forum?t=11309
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 50 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: