Witte Herder pups <3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Witte Herder pups <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Graystripe
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 22:14

Ik had het al 'n keertje gezegd in het AOT dat we van plan zijn een Witte Herder puppy te kopen, maar nu staat het vast! We zijn vandaag helemaal naar Nederland gereden, waar precies weet ik niet meer, maar in totaal hadden we dus zo'n zeven acht uur gereden. Ik, m'n stiefvader en m'n moeder. Maar, het was de moeite waard! De pups zijn mega schattig, hun oogjes zijn net open van gisteren zei de bazin. Alleen was de moeder nogal vaak aan 't blaffen, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon omdat ze d'r kinderen wou beschermen.

Maar goed, we zijn dus van plan een reu te kopen, en de naam zal wss Famous Wish worden. Roepnaam is Wish.

Foto's;
Spoiler:

Op de foto's zijn de ogen niet open 'cuz ze net gedronken hebben en eigenlijk nét gingen slapen. xD
Het zijn er in totaal zes, twee reuen en vier teefjes. Hun ouders hebben beiden géén problemen van de heupen of van iets anders, én ze hebben een stamboom en al. Wat er dus voor zorgt dat ze duizend euro per stuk kosten.
Veel geld, maar ze zijn 't waard. <3


Witte Herder pups <3 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 22:16

Ach wat een schatjes zeg <3 Houd je ons op de hoogte met foto's?

Wat een mazzel dat jullie een puppie krijgen zeg^-^! Willen jullie ook shows gaan lopen?


Witte Herder pups <3 T4W3e3N
Stamps
Witte Herder pups <3 PS18GM0Witte Herder pups <3 W0qAlxRWitte Herder pups <3 EjrsROFWitte Herder pups <3 FWu1gsfWitte Herder pups <3 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 22:21

@Babs, tuurlijk zal ik jullie op de hoogte houden! We gaan proberen zo vaak mogelijk eens te gaan kijken hoe goed ze vooruit gaan, maar gezien het nogal ver rijden is kunnen we niet iedere week gaan.

En of we shows gaan lopen weet ik niet, mijn moeder zal daar over beslissen. x'D Maar beide ouders hebben al meegedaan aan shows, dus ze hebben er zeker aanleg voor.


Witte Herder pups <3 8NQyAYo
My time~:


Laatst aangepast door Graystripe op zo 26 mei 2013 - 22:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Witte Herder pups <3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 22:21

Wat een lieverds <'3
Weten jullie al welke van de zes jullie nemen of gaan jullie nog kiezen?
Ik wens je alvast veel plezier met je -aankomende- nieuwe pup! Pups zijn echt adorable <'3


Witte Herder pups <3 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Witte Herder pups <3 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 22:23

Wauww, wat een schatjes! Herders zijn zo awesome!
Veel plezier alvast! Ben jaloers haha xD



Witte Herder pups <3 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 26 mei 2013 - 22:26

@Linn, we gaan één van de twee reuen mee naar huis nemen, maar welke weten we nog niet. Waarschijnlijk degene die het rustigst is. ^^ En bedankt! <3
@Maartje, Herders zijn idd schatjes! <3 En bedankt, hahah x'D


Witte Herder pups <3 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimema 27 mei 2013 - 19:08

oeh me like white swiss Shepards.

NICE.



Witte Herder pups <3 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Simplepaw
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Tamar
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Bright moons
Gender:
Rank:
Simplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 12:56

You're lucky, Witte Herders zijn echt amazing om te zien, vast ook om te hebben :')

Ik ben benieuwd naar verdere foto's!


Witte Herder pups <3 50f6oo
Terug naar boven Ga naar beneden
Hades
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Chi
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 70 мσσиѕ
Gender:
Rank:
Hades
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 12:25

Vrijdag is het eindelijk zo ver! <3 Dan gaan we weer helemaal naar Nederland om hem definitief te gaan kopen! Dus dan nemen we hem mee naar huis, wat best logisch is xD
We zijn het nestje helaas niet meer kunnen gaan bezoeken, gezien je dan echt wel een dag onderweg bent.
Zijn naam is Orva geworden, en zoals beloofd, is hier een fotootje ~

Spoiler:

Ik kan echt niet wachten <3 ~


Witte Herder pups <3 OAHlxlQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Witte Herder pups <3 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 12:26

Omg, such a cuteeee <3


The extreme always seem to make an impression
Terug naar boven Ga naar beneden
Icicleshard
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Butter<3
304
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender:
Rank:
Icicleshard
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimezo 30 jun 2013 - 12:26

Echt zo lief, ben echt gelukkig voor je!
Wat een schatje.


Witte Herder pups <3 Oqex54
{Bedankt Foxpaw!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 0:05

Toen we voor de eerste keer een plaspauze maakten terug onderweg naar huis <3:

Hij was echt méga braaf <3 Hij deed niks (daar bedoel ik dus blaffen, bijten, etc etc mee.. xd) en lag de hele weg rustig op mijn benen. Toen we twee keer een plaspauze hielden was hij super braaf, hij luistert zelfs beter zonder lijnband dan met xD We zijn hier ook al enkele keren gaan wandelen, en leren hem nu zijn naam aan. Hij heeft al vele fails gemaakt, die echt hilarisch waren XD
Maar hij's echt een schatje.


Witte Herder pups <3 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Timesong
StarClan
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 0:09

Wat een schatje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertkit
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 6 moons old
Gender:
Rank:
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 0:13

TO CUTE!!!!!

ikzelf heb een 'gewone' Duitse herder (die waarschijnlijk pups krijgt van onze andere hond die een Friese stabij is...)


Witte Herder pups <3 F1f4e9
 Lovelypaw x Luckypaw x Sharppaw x Tearpaw x Stormpaw x Locustpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 0:16

Ik kom er nu pas weer op dat m'n moeder een foto had getrokken van een fail van 'm, ik upload die hier zodra ze hem op facebook heeft gezet^-^
@ Deserkit, ai, is dat niet onhandig? Ik bedoel, dat is 't een kruising hé? En als je ze gaat verkopen, willen ze vaak zuivere honden, als je me snapt... D:
//Toch hetgeen dat ik altijd hoor


Witte Herder pups <3 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertkit
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Alexandra but call me alexx
250
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 6 moons old
Gender:
Rank:
Desertkit
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 0:22

@Graystripe call me Alexx ^-^
ja dat is erg onhandig, en wat nog onhandig is is dat we het niet kunnen betalen m puppy's te houden. En onze duitse herder is nu best agressief tegen onze andere hond (de vader) maar toch zou ik er graag 1 houden. (al is het nog niet 100% zeker dat ze zwanger is) En ik maak heel vaak de grap dat het straks Duitse herders zijn met flaporen en vlekken xd En ja als mensen honden willen hebben dan willen ze meestal 1 met zuiver bloed en dan is er nog het probleem dat niet zo veel mensen honden meer willen hebben, of toch zeker niet op het platteland waar zowat iedereen al een hond heeft.....


Witte Herder pups <3 F1f4e9
 Lovelypaw x Luckypaw x Sharppaw x Tearpaw x Stormpaw x Locustpaw x Desertkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Witte Herder pups <3 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 9:00

Chi die hond van jou is echt adorable <'3
Alex: Succes daarmee dan ^^'


Witte Herder pups <3 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Witte Herder pups <3 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 9:38

Zooooo schattig!! <3
Wij hebben hier een labrador met het "zotte hond syndroom" xD
Ik wou dat ik ook zo'n schattig beestje kreeg :3 (niet dat ik niet tevreden ben met de mijne hoor) Misschien moet ik mijn ouders proberen te overtuigen ook zo een te kopen :3
Is hij een beetje braaf?


Witte Herder pups <3 Dmpleh
Witte Herder pups <3 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 9:42

Ow, Orva is echt uber schattig! Hij is wel wat groter dan dat Fang was toen we hem gingen halen^^" Is Orva eigenlijk een Canadese of Zweedse witte herder? Want Fang is Canadese (kortharig dus), en die komen volgens mij veel minder vaak voor dan langharige. Want als je zo'n hond hebt, valt het je veel sneller op als er ergens anders ook een is, en ik heb voor zover ik mij herinner nog nooit een écht soortgenootje van 'm gezien... x'D
Wanneer kan ik die cuteh pup eens komen bewonderen in RL? :'D


Witte Herder pups <3 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Witte Herder pups <3 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Witte Herder pups <3   Witte Herder pups <3 Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 10:22

Omg, Chi, hij is echt té schattig <3


Witte Herder pups <3 32znv9f
Witte Herder pups <3 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Witte Herder pups <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: