{t.i.m.e.s.o.n.g}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenDeel
 

 {t.i.m.e.s.o.n.g}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timesong
StarClan
{t.i.m.e.s.o.n.g} DPKsfdL
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: {t.i.m.e.s.o.n.g}   {t.i.m.e.s.o.n.g} Icon_minitimevr 28 jun 2013 - 0:35




{т.ι.м.є.ѕ.σ.η.g}

αη∂ ιƒ уσυ ƒαℓℓ αѕ ℓυcιƒєя ƒєℓℓ. уσυ ƒαℓℓ ιη ƒℓαмє!

Name; Timesong
Past Names; Timekit & Timepaw
Nickname; Time | Timey
Age; 30 Moons
Parents; Deathapple & Raisingtail
Siblings; None
Children; No
Former Partner; No
Current Partner; No-one.
Voice; Klik!

Fur Color; Brown
Pattern; Tabby
Fur Length; Short
Eyes; Bright golden.
Built; Just fine
Extraordinary Things; Some battlescars on his paws and back.

Personality; Strict | Respectfull | Funny | Kill | Warm-hearted
Strict; Timesong zal als mentor, of als vader, aardig streng optreden. Hij wilt alleen het beste van het beste en zal daarom nogal kunnen doordrammen, maar hij bedoelt het goed.

Respectfull; Je kan Timesong's respect verdienen door een goede indruk te maken. Hij zal altijd respect tonen voor katten die hoger staan dan hem, zolang het eerlijk is gegaan. Als Timey je respecteert, zal je een vriend voor het leven hebben.

Funny; Onder zijn strenge uiterlijk, kan Timesong een echte grappenmaker zijn. Als hij eventjes niet met zijn hoofd bij de Clan is, vind hij het heerlijk om grappen uit te halen bij zijn clanmates. Hij's altijd in voor een grapje en lacht met een gerust hart erom mee.

Kill; Maak Timesong kwaad en je hebt het goed verpest. Zodra je iets verkeerds doet bij deze kater, maak je het nooit meer goed. "Never forget, never forgive." Als dit gebeurd, zal Timesong een kille, afstandelijke kater worden en je nog geen woord noch blik waardig gunnen.

Warm-Hearted; Ondanks zijn verschillende persoonlijkheden, heeft Timesong het hart op de juiste plek zitten en is hij gek op kittens en apprentices. Hij kan best aardig zijn en hij's zeker niet zo koud dat 'ie geen liefde of vriendschap kent. Dat zeker niet.

Cats I have met; (c) Babs
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletpurple = Family
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletwhite = Dead

{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletblack = Uncertainty
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletblue = Friend
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletgreen = Good friend
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletyellow = Crush
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletpink = Love
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletred = Dislike

Familie:
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletpurple/{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletwhite Deathapple: Dad, you dead? I guess so. Je verdween opeens, het zal allemaal wel. Blijf maar weg, je hielt toch niet van me.
{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletpurple/{t.i.m.e.s.o.n.g} Bulletwhite Raisingtail: Yo, mom, can you hear me from above? Je verliet me te snel, ik mis je nog wel eens. Ik weet dat je van me hebt gehouden, zoals pap niet van me hielt.

--

Clancats:

Shadowclan:

-

Windclan:
-
-

Thunderclan:
-
-

Riverclan:
-
-

History:
Timekit werd geboren op een druilerige namiddag midden in het New Leaf seizoen. Zijn ouders waren trots op hem, of tenminste zijn moeder was trots op hem. Zijn vader daar in tegen keek niet eens om naar de kitten. Hij had Raisingtail per ongeluk/expres zwanger gemaakt, maar wilde graag meer dan 1 kitten hebben. En nu had ze gefaald hierin. Daarom had hij al bekend gemaakt dat hij niets met de kitten te maken wilde hebben en verdween. De geruchten gingen dat Deathapple een rogue bestaan ging leiden, maar het kon ook zijn gebeurd dat hij bij een twoleg is gaan wonen, niemand wist dat met zekerheid.
Timekit werd in ieder geval opgevangen door zijn moeder en Raisingtail zorgde goed voor haar zoontje. Hij kreeg een goede opvoeding, en aangezien hij de enige kitten was, ook het meeste eten.

W.I.P -> Wordt later afgemaakt~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{t.i.m.e.s.o.n.g}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Shadowclan-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: