LeafClan RPG Topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 LeafClan RPG Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Crowdance
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:58

Hoi LeafClankatten.
Hier staan de gebieden.
Zet bij je post bv.:
Camp, nursery.leafheart en Crowkit.
Gebieden:
Nursery~De plek waar jonge katten geboren worden.Hier slapen ook de queens De warriors beschermen de kits en de queens met hun leven. Het is een beetje in een klein hoekje gedrukt en zeer confortabel.

Apprentice Den~Hier slapen de Apprentices.De Apprentices worden getest als hun mentor denkt dat ze goed genoeg zijn.Ze krijgen een cijfer voor jagen, een cijfer voor vechten en een cijfer voor trouwheid.Ze moeten voor ieder onderdeel minstens een vijf halen.Echt speciale gevallen worden nóg beter opgeleid door de leader.(Op een schaal van een tot tien) Het is gemaakt van zacht hout en ligt naast de Warriors Den en de Nursery.Apprentices mogen pas nestjes krijgen als ze Warrior zijn of als ze geen mentor hebben.

Warriors Den~Hier slapen de Warriors en de Deputy.Het ligt naast de Medicine Cat Den en de Apprentice Den.De Warriors worden iedere Volle Maan geeerd door de Kits, de Queens en de Apprentices.Ook staat het zo gericht dat het precies uitkijkt op de Bladertunnel.

Medicine Cat Den~Hier slapen de Medicine Cat en de Medicine Cat Apprentice.Het is nog confortalbeler dan de Leaders Den.Het ligt Naast de Warriors Den en de Leaders Den.De Medicine Cat Apprentice moet iedere Halve Maan naar een speciaal gebied in LeafClan Territorium.Waar en waarom is het grote geheim van de Medicine Cat Apprentice en de Medicine Cat.Medicine Cats en Medicine Cat Apprentices mogen wel nestjes krijgen.ALs de Medicine Cat Apprentice goed genoeg is word de oude Medicine Cat Warrior.

Leaders Den~Hier slaapt de Leader.De Leader moet iedere Maansverduistering naar hetzelfde gebied als de Medicine Cats.De Leader heeft Negen Levens en Toekomstzicht.

LeafClan Territorium:


Heavy Mountains~Hoge, steile bergen.Hier krijgt de Leader Negen Levens en Toekomstzicht.

Dawn Forest~Het bos,eens in de zoveel tijd vallen alle druppels naar beneden.

Drown Lake~Het meertje dat vol vis zit,de vorige leider is hier gestorven toen hij een giftige vis at.

Thundercross~Een open plek in het Dawn Forest waar de donder vaak naar beneden komt.

Fire River~Als het Maansverduistering is word het water in deze rivier vuur.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

LeafClan RPG Topic Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:


Laatst aangepast door Crowkit op vr 28 jun 2013 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 17:39

Moeder:Windstar
Vader:Weirdsong
Aantal Kits:1
Namen Kits:Willowkit.
Karakter Kits:heel ondeugend
Al eens een nestje gehad:nope


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

LeafClan RPG Topic Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:


Laatst aangepast door Crowkit op wo 3 jul 2013 - 16:35; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:12

Moeder: leafheart
Vader: waarschijnlijk smogfire. :3
Aantal Kits: 2
Namen Kits: weet ik nog niet , we zien wel wie aanmeld :3
Karakter Kits: zullen we wel zien bij diegene die we gekozen hebben :3
Al eens een nestje gehad: nope


LeafClan RPG Topic Dmpleh
LeafClan RPG Topic Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Splitfire
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 lonely moons...
Gender:
Rank:
Splitfire
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:32

Allemaal geaccepteerd, je kunt een nestje verwachten/krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 11:21

ehm... is dit niet het RPG Topic? Voor de zekerheid; hier zijn mijn kittie katties.





Beefrost
Female • Deputy • 23 moons • SINGLE



•Camp/Nusery

Beefrost trippelde naar de hoop verse prooi. Vanochtend was ze vroeg het camp uit gegaan om te jagen. De Clan moest eerst gevoed worden. Beefrost had een dikke muis bij zich een ook nog een klein vinkje. Het vinkje legde ze op de hoop en met de dikke muis liep ze naar de Nusery. Er was nu ongeveer 1 poes ingetrokken in de Nusery. De andere was onze leader en die bleef in haar eigen hol. Ze kwam bij het hol. Toen Beefrost een begroeting miauwde kwam de kittengeuren al op haar afstormen, ook al waren die er nog niet. Geduldig wachtte ze op een antwoord.





Willowkit
Male • Kit • (Un)born • SINGLE



•Mommy's belly

Het kleine jong zonder naam zwom een beetje rond. Hij keek naar zijn pootjes, ook al kon hij die nog niet zien. Het was lekker warm hier. Hij deed zijn mondje open, maar op dat moment deed zijn moeder een beweging zodat er wat vruchtwater in zijn mond stroomde. De nog ongeboren kitten verslikte zich en gaf een harde trap tegen de wand van zijn moeders buik.






Birdkit
Female • Kit • (Un)born • SINGLE



•Mommy's belly

SLAAP





Mustiquepaw
Female • Apprentice • 6 moons • SINGLE



•Dawn Forest

Mustiquepaw gromde luid toen ze naast de eekhoorn had gegrepen. Die sprong nu in een spar.  Als ik nu een mentor had gehad!, dacht de apprentice woedend. Met een neidige ruk van haar staart draaide ze zich om. En op dat momen rook ze één van haar clangenoten. "Ooh, nee!", gromde ze bij zichzelf. Haar oren gingen instinctief naar achteren.
Thx Aurorapaw for this beautifull sheets!


LeafClan RPG Topic 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 12:20

Camp/Nursery: Leafheart
Toen het zonlicht dat door het dak van de nursery scheen haar wekte, stond Leafheart voorzichtig op. Behoedzaam rekte ze haar poten uit, waarna ze dichter naar de ingang van de nursery toe liep. Daar ging ze zitten en begon ze haar vacht te likken. Bij haar buikje ging ze zachter, en ze kon haar kitten in haar buikje voelen bewegen. Zachtjes snorde Leafheart. Dan rook ze een andere geur, van een andere kat. Een geur die ze herkende als die van Beefrost. Beefrost mauwde een begroeting, waarna ze geduldig bleef wachten. "Kom maar, Beefrost", riep ze zachtjes naar buiten. Ze rook dat ze een prooi bij had, dat zou haar smaken.


LeafClan RPG Topic Dmpleh
LeafClan RPG Topic Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 12:37





Beefrost
Female • Deputy • 23 moons • SINGLE



•Nusery

"Kom maar, Beefrost", riep Leafheart zachtjes. Beefrost kreeg een warme gloed over zich toen ze zag dat de moederkat haar buik likte. "Ik heb prooi mee.", miauwde ze vriendelijk.





Birdkit
Female • Kit • (Un)born • SINGLE



•Mommy's belly

SLAAP


LeafClan RPG Topic 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 13:01

Camp/Nursery: Leafheart
"Ik heb prooi mee", zei Beefrost vriendelijk. Leafheart stopte even met likken en keek de deputy glimlachend aan. "Bedankt"; antwoordde ze, waarna ze een klein hapje nam van de dikke muis die Beefrost meegenomen had.


LeafClan RPG Topic Dmpleh
LeafClan RPG Topic Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 16:49

Camp;Nursery;Beefrost & Leafheart
Windstar liep ongeduldig rond.Waar is Beefrost?Dacht ze.Ze zocht het hele kamp door en kwam uiteindelijk bij de Nursery uit.Ze voelde haar kitten in haar buik bewegen.Toen zag ze Beefrost.''Ha, Beefrost. Jij hebt de leiding over het kamp en de trainingsprogramma`s hè?''Fluisterend voegde ze eraan toe:''Jij hebt nu 6 manen de leiding over het kamp, ik ga bevallen.Ik voel het weeën.''Aan het einde van deze zin vertrok haar gezicht van de pijn en rende de Nursery in waar ze ging bevallen.''Hoi Leafheart, hoe gaat het nu met jouw kittens?''Hijgde ze.Uiteindelijk, na veel inspanningen kwamen er twee kittens uit haar buik, een jongen en een meisje.Bij het jongetje likte ze snel genoeg het neusje open, bij het meisje was ze te laat.Het meisje stierf na enkele seconden.Ze keek het mannetje aan en fluisterde in zijn oor:''Ik noem jou Willowkit, je zusje is helaas gestorven.''Ze gaf het kittentje, haar allereerste levende kittentje nog een paar vlugge likken.Toen pakte ze Willowkit op bij haar nekvel en droeg ze het naar de Leaders Den waar ze het verder ging zogen.

(Langste post ever! Smile)


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

LeafClan RPG Topic Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:


Laatst aangepast door Crowkit op do 4 jul 2013 - 14:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:44

Camp/Nursery: Leafheart
Windstar kwam de Nursery binnen. "Hoi Leafheart, hoe gaat het met jouw kittens?", hijgde ze. Leafheart kon zien dat ze bijna zou bevallen, en inderdaad begonnen de weeën. Leafheart stond op en probeerde haar leider te helpen. Uiteindelijk kwamen er 2 kittens; een jongen en een meisje. Windstar begon met het likken van het meisje, en Leafheart strompelde naar het jongetje toe. Helaas kwam ze te laat en het meisje stierf. Windstar keek naar haar overlevende kitten en fluisterde haar iets toe, waarna ze haar kitten meenam naar buiten. Het lijkje van het meisje lag er nog. Voorzichtig ging Leafheart naar de ingang, waar Beefrost nog stond. "Het lijkje van haar andere kitten ligt hier nog. Ik denk dat het begraven moet worden", fluisterde ze.


LeafClan RPG Topic Dmpleh
LeafClan RPG Topic Upiw


Laatst aangepast door leafheart op vr 5 jul 2013 - 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:53

Ahum, Crowkit; Willowkit is een jongetje dus misschien moet je het even omdraaien. Smile





Beefrost
Female • Deputy • 23 moons • SINGLE



•Nusery/Camp

"Bedankt", miauwde Leafheart nog zwakjes. Beefrost knikte. Voordat ze zich naar buiten kon wurmen kwam Windstar naar binnen. Beefrost wierp een bezorgde blik over haar leider. ''Ha, Beefrost. Jij hebt de leiding over het kamp en de trainingsprogramma`s hè?'' Fluisterend voegde haar leader eraan toe:''Jij hebt nu 6 manen de leiding over het kamp, ik ga bevallen. Ik voel het weeën.'' Beefrost knikte rustig en gaf een beschermende lik over de kop van Windstar. Toen Windstar was bevallen en naar buiten was gegaan fluisterde Leafheart tegen haar:  "Het lijkje van haar andere kitten ligt hier nog. Ik denk dat het begraven moet worden" Beefrost knikte. "Ik zal er voor zorgen, wees gerust." Ze pakte het lichaampje op en ging achterwaards de krappe Nusery uit. Toen de frisse lucht naar haar toe stroomde zuchtte ze van verlichting. Meteen ging de gevlekte poes naar een groepje warriors en deelde bevelen uit. De programma's werden uitgelegd, maar ook de katten die het lijkje moesten begraven. Het zware leven begon...





Willowkit
Male • Kit • Born • SINGLE



•Mommy's belly/Nusery/Leaders Den

Het jong hapte naar adem toen hij oppeens merkte dat de wand steeds dichter naar hem toe kwam. Plotseling verdween zijn zusje. Hij hoestte toen het vruchtwater in zijn mondje kwam, weeral. Voordat hij een harde trap kon geven werd hij meegezogen in een smalle gang. Het was er heel benauwd. Angstig spartelde hij om uit die nauwe buis te geraken. Maar het hielp niet. Het jong trapte op de plekken waar hij de nauwe gang raken kon. Uiteindelijk gleed de kitten op een harde grond. Hij voelde hoe zijn neusje opengelikt werd door zijn moeder. ''Ik noem jou Willowkit, je zusje is helaas gestorven.'', zei zijn moeder. Het jong tilde zijn kopje op en liet het een beetje scheef hangen. Het was zeker de stem van zijn moeder, maar wat ze zij wist hij niet. Het enige wat mooi klonk was Willowkit. Hij hijgde een paar keer. Wat een vermoeiende dag. Net voordat hij in slaap viel werd hij opgetild...






Birdkit
Female • Kit • (Un)born • SINGLE



•Mommy's belly

Een warm gevoel verspreide zich over haar hele lichaampje. Door de schokjes die haar moeder gaf en het geluid van geslik wist het piepkleine jong dat haar moeder at. Ze draaide zich om en nestelde zich tegen de buikwand. Haar oogjes vielen weer dicht...


LeafClan RPG Topic 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:58

LeafClan Territory;Dawn Forest;Sadwind;Alone-With Mustiquepaw
LeafClan RPG Topic 2m3ry1k

Sadwind zakte boos in jachthouding.Warrom krijg ik geen leerling?Omdat ik te oud ben?Ik stap nog uit deze Clan,ze haten me!De vuurrode poes kreeg niet eens in de gaten dat ze tegen Mustiquepaw aan liep.''Oh, nee!''Gromde de leerlinge.Sadwind gaf haar een lik achter haar oren die ze achteruit gedaan had.''Wil jij een mentor?''Fluisterde ze tegen de jonge leerlinge.Ze was bang dat Mustiquepaw boos uit zou vallen, omdat het misschien zo leek dat Sadwind dacht dat ze zwak was.


Camp;Leaders Den;Searcing for Beefrost.

LeafClan RPG Topic 2uf3nle
''Beefrost, Beefrost!Ik weet dat je op zoek bent naar katten die Eyekit willen begraven, ik wil het graag alleen doen.Het was immers mijn kitten....''Windstar hield haar tranen niet meer binnen.Er rolden er een paar over haar wang.''Beefrost, zorg ervoor dat Mustiquepaw een mentor krijgt.En Sadwind een leerling.Foxypaw moet ook een mentor en Firerage ook een leerling.Opserveer ze goed, dan zie je direct wie bij wie past.'' Ik ben benieuwd of Beefrost het goed doet.Deze test heb ik ook moeten volbrengen toen ik Deputy werd.Windstar keek naar Willowkit en gaf hem een lik.''Ik hou van je,Willowkit.''Zei Windstar liefdevol.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

LeafClan RPG Topic Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 17:39





Beefrost
Female • Deputy • 23 moons • SINGLE



•Camp

''Beefrost, Beefrost! Ik weet dat je op zoek bent naar katten die Eyekit willen begraven, ik wil het graag alleen doen. Het was immers mijn kitten....'' Beefrost knikte instemmend. Ze wachtte rustig af wat er nog zou komen. 'Beefrost, zorg ervoor dat Mustiquepaw een mentor krijgt. En Sadwind een leerling. Foxypaw moet ook een mentor en Firerage ook een leerling. Opserveer ze goed, dan zie je direct wie bij wie past.'' Beefrost knikte weer. Ze liep naar de plek waar de leader altijd de katten toesprak. Toen ze het zich gemakkelijk had gemaakt schraapte ze haar keel. "Laat alle katten die hun eigen prooi kunnen vangen zich hier verzamelen!" De vertrouwde woorden kwamen uit haar mond gerold alsof ze dit al vele malen had gedaan. Ze keek trots op de menigte katten. "Jullie weten allemaal dat Windstar, onze leader, zwanger is. Het nieuwtje is misschien al rond gegaan, maar Windstar heeft één gezonde kitten. Die vanaf deze dag Willowkit zal heten." Beefrost liet de clan even zijn mening geven en sprak dan verder. "Er was ook nog een tweede kitten, maar die is helaas gestorven. Eyekit verdiend een begrafenis en die zal geleid worden door Windstar en Weirdsong.", miauwde Beefrost met enige medelijden in haar stem. Voordat ze verder begon te praten wierp ze een blik op de apprentices die allemaal een mentor kregen. "Maar er is natuurlijk ook goed nieuws. Er zal wellicht terug getraint worden, want dat hebben we een beetje verwaarloosd." Beefrost stem trilde niet eens, ook al joeg de spanning door haar lijf. "Smogfire, jij hebt natuurlijk een belangrijke taak te vervullen en dat zul je met hulp moeten doen. Vanaf vandaag zal Dawnpaw je leerling zijn." De gevlekte poes sprong af de steen en trippelde naar Dawnpaw. Ze legde haar kin op de kop van de leerling. Toen hij Beefrosts schouder eerbiedig likte sprong ze terug op de hogesteen. "En natuurlijk, Cornpaw jij hebt ook een mentor nodig. Die zal Fireage worden. Mustiquepaw jij zal de mentor worden van Sadwind. Ik zal zelf de mentor zijn van Foxypaw." Ze hijgde eventjes en keek naar de mentors die naar hun apprentices gingen. "Dan verklaar ik nu de vergadering voor afgelopen.", miauwde Beefrost luid. Ze sprong af de hogesteen en ging de patrouilles uitleggen.





Willowkit
Male • Kit • (Un)born • SINGLE



•Leaders Den

''Ik hou van je,Willowkit.'', miauwde zijn moeder. Willowkit trilde van vermoeidheid. Zijn moeder had nog altijd niet de moeite gepakt om hem te laten drinken en hij voelde zich zwak. Want zijn moeder liep van jut naar jaar. Willowkit slaakt een hoge piep van de honger. Trillend slaakte hij er nog een, die bleef aanhouden. Nu zal zijn moeder hem toch moeten horen!






Birdkit
Female • Kit • (Un)born • SINGLE



•Mommy's belly

SLAAP





Mustiquepaw
Female • Apprentice • 6 moons • SINGLE



•Dawn Forest/Camp

Mustiquepaw gromde harder als ze zag dat het Sadwind was. "Ik moet je niet!" Ga weg!", gilde ze boos. Net voordat ze haar kon omdraaien vroeg ze: ''Wil jij een mentor?'' Mustiquepaw zuchtte verveeld. "Natuurlijk wil ik een mentor." Voordat ze op het antwoord van Sadwind wachtte rende ze richting camp. En op dat moment hoorde ze dat hun deputy Beefrost een vergadering oproep. Verveeld en een tikje nieuwsgierig liep de jonge apprentice naar de plek waar Beefrost stond. Er was ondertussen al een hele menigte die nieuwsgierig naar elkaar keken. En op dat moment begon Beefrost te praten.
Thx Aurorapaw for this beautifull sheets!


LeafClan RPG Topic 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimevr 5 jul 2013 - 20:07

Camp: Leafheart
Toen ze de vertrouwde oproep hoorde, stond Leafheart moeizaam op. Ze wrong zich door de ingang van de nursery en ging zitten voor de plaats, waar de leader de clan altijd toesprak. Haar buik was al behoorlijk dik, het zou niet lang meer duren tot de kitten zou komen. Ze drapeerde haar staart rond haar poten en zag dat het niet Windstar maar Beefrost was die de vergadering zou leiden, wat natuurlijk logisch was zo kort na de bevalling en de dood van haar kitten. Windstar zat waarschijnlijk in haar hol terwijl ze haar kitten zoogde. "Jullie weten allemaal dat Windstar, onze leader, zwanger is. Het nieuwtje is misschien al rond gegaan, maar Windstar heeft één gezonde kitten. Die vanaf deze dag Willowkit zal heten.", zei Beefrost. "Er was ook nog een tweede kitten, maar die is helaas gestorven. Eyekit verdiend een begrafenis en die zal geleid worden door Windstar en Weirdsong. Maar er is natuurlijk ook goed nieuws. Er zal wellicht terug getraint worden, want dat hebben we een beetje verwaarloosd.", ging ze verder. Leafheart meende een beweging te voelen in haar buik. "Ach, dat zal wel een gewoon een stampje zijn van mijn kitten", dacht ze, waarna ze een liefdevolle lik over haar buik gaf. "Smogfire, jij hebt natuurlijk een belangrijke taak te vervullen en dat zul je met hulp moeten doen. Vanaf vandaag zal Dawnpaw je leerling zijn.", ging Beefrost onverstoorbaar verder. Leafhearts oren trilden even toen ze de naam van haar partner, en hun medicine cat, hoorde.
"En natuurlijk, Cornpaw jij hebt ook een mentor nodig. Die zal Fireage worden. Mustiquepaw jij zal de mentor worden van Sadwind. Ik zal zelf de mentor zijn van Foxypaw. Dan verklaar ik nu de vergadering voor afgelopen.". Beefrost sprong van de steen af en liep naar een groepje warriors.
 
Leafheart stond voorzichtig recht en liep naar de nursery. Opeens begonnen de weeën, het ging snel, te snel. De kitten moest eruit! Ze slaakte een luide gil. Alles gebeurde in een waas. Ze zag enkele katten op zich afkomen, ze zag bloed, veel bloed. En er was pijn, dit was haar eerste nestje maar het kon toch niet zoveel pijn doen? De kitten kwam, ze voelde zich alsof ze van binnenuit opengereten werd. Als de kitten maar veilig is!, dacht ze. Dan werd het zwart voor haar ogen.

-Even voor de duidelijkheid: ze is niet dood Wink-
-Wow, allerlangste post ooit voor mij oO-


LeafClan RPG Topic Dmpleh
LeafClan RPG Topic Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimeza 6 jul 2013 - 9:56








Birdkit
Female • Kit • (Un)born • SINGLE



•Mommy's belly/Camp

De piepkleine kitten werd wakker toen er een zuigend geluid kwam. Het kwam van een smalle gang. Er was één probleem. Het jong werd niet met haar kopje als eerste geboren, maar met haar achterpoten. De kitten trapte angstig om terug te gaan naar de warmte waar ze al enkele weken zat. Ik wil terug!, schreeuwde ze inzichzelf. De angst joeg door haar lichaam, als een kat die achter zijn prooi aanging. Een vreselijke pijn trok door haar pootjes toen die met een 'knak' de buitenlucht in gingen. Het jong was zo'n pijn niet zo gewend. Weer trok een verschrikkelijke pijn door haar lichaam. De pijn explodeerde in haar kopje en toen gleed ze uit de smalle gang. Hijgend bleef ze op de harde grond liggen. Er was geen zachtheid of warmte. Alleen koud en hard. De kitten piepte aan één stuk door. Ze had honger, en pijn. Toen pas rook het jong melk. Likkend langs haar snuitje kroop ze naar de lekkere geur. Een gilletje verliet haar mond als ze haar achterpoten bewoog. Dat doet pijn!


Thx Aurorapaw for this beautifull sheets!


LeafClan RPG Topic 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimema 8 jul 2013 - 13:42

Smogfire;Medicine Cat;Camp;Nursery and Med. Cat Den.;With Dawnpaw en Leafheart
Smogfire zat zichzelf net te wassen toen hij de oproep van de Deputy, Beefrost hoorde.De Medicine Cat rekte zich uit en stond op.Hij zocht een goed plaatsje uit en ging zitten."Jullie weten allemaal dat Windstar, onze leader, zwanger is. Het nieuwtje is misschien al rond gegaan, maar Windstar heeft één gezonde kitten. Die vanaf deze dag Willowkit zal heten." Smogfire snorde.De bevalling was dus goed gegaan.Maar voor hij verder kon denken sprak Beefrost al weer verder."Er was ook nog een tweede kitten, maar die is helaas gestorven. Eyekit verdiend een begrafenis en die zal geleid worden door Windstar en Weirdsong."Smogfire opende zijn ogen verschrikt.Een kitten gestorven?Dat is een ramp!Dacht hij geschrokken.Hij spitste zijn oren om goed te kunnen luisteren."Maar er is natuurlijk ook goed nieuws. Er zal wellicht terug getraint worden, want dat hebben we een beetje verwaarloosd.''Er gleed een grijns over zijn gezicht.Dat was inderdaad waar.De Med.Cat was benieuwd of hij een leerling zou krijgen, zijn vroegere was verdronken en verbrand in de Fire River."Smogfire, jij hebt natuurlijk een belangrijke taak te vervullen en dat zul je met hulp moeten doen. Vanaf vandaag zal Dawnpaw je leerling zijn."Smogfire snorde tevreden, hij kreeg een tweede leerling, een tweede kans!"En natuurlijk, Cornpaw jij hebt ook een mentor nodig. Die zal Fireage worden. Mustiquepaw jij zal de mentor worden van Sadwind. Ik zal zelf de mentor zijn van Foxypaw." Opeens, op klaarlichte dag viel er een ster.Smogfire`s staart kwam overeind.Een teken van StarClan!In het teken stond:Smogfire, denk aan de belofte...Trillend schudde de roodbruine kater zijn kop.Hij sprong overeind, niet luisterend naar Beefrost.Hij hoorde een gil, het was Leafheart!Hij sprintte de open plek over en zag Leafheart,bebloed en verwond, en een kitten.ZIJN kitten!Hij liet Dawnpaw een guldenroedekompres maken en de papaverbol halen.Zelf sprintte hij erachteraan en haalde de spinrag en de goudsbloemblaadjes.Als het maar goed kwam, dacht hij bij zichzelf.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

LeafClan RPG Topic Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimema 8 jul 2013 - 18:05





Beefrost
Female • Deputy • 23 moons • SINGLE



•Camp/Drown Lake/Camp

Beefrost verstarde toen ze een gil hoorde. Ze probeerde kalm te blijven. De deputy trippelde naar de gil en zag Leafheart op de grond liggen. Samen met een kitten. Nieuwsgierig snuffelde Beefrost aan de kitten en de moeder. Ze leefden nog allebei. Ze schrok op toen ze Smogfire, de vader, op hen af kwam rennen. Even keek en dan achter zijn leerling liep. Beefrost schudde verward haar hoofd. De vorige dag beviel Windstar, nu Leafheart. En allebei van één kitten. Hier klopte iets niet. Nog steeds verward boog ze zich over de moeder heen. "Ik zal water gaan halen voor jou.", mompelde ze geruststellend.
Beefrost racete over de heide. Ze zigzagde in een razendsnel tempo tussen de bomen door. Tussen haar krachtige kaken hong doorweekt mos. Ze kwam net terug van de Drown Lake daar had ze het mos nat gemaakt zodat Leafheart kon drinken. Het water was grotendeels uit het mos gelekt en had haar borst doorweekt. Toen ze aankwam in het camp lag Leafheart nog altijd op de grond. De kitten lag nog steeds naast haar en leek zwak. Te zwak eigenlijk. Vlug legde de deputy het mos voor de mond van de moeder. "Hier drink maar wat."






Willowkit
Male • Kit • 1 day • SINGLE



•Leaders Den

Willowkit kermde toen er bloed uit zijn bekje kwam. Het was al de derde keer dat hij bloed overgaf. Hij had het koud en daarstraks had hij het nog snikheet. Zijn keel voelde kapot aan en zijn vacht was dof. Zijn kin en borst waren rood en op sommige plekken stond het in opgedroogde pieken recht. Hij kreeg al twee dagen niets te eten. Gisteren niet en vandaag ook niet. Hij voelde het bloed terug opkomen. Toen het eruit kwam werd het zwart voor zijn ogen.






Birdkit
Female • Kit • Born • SINGLE



•Camp/(hopelijk nog Nusery)

Een gilletje sneed door het camp toen Birdkit probeerde kruipen. Ze hijgde nog na van de vorige pogingen. Haar moeder bewoog niet en zij probeerde het. Er biggelde een traan langs haar wang. De pijn was verschrikkelijk maar nog erger was de honger. Birdkit gilde nog eens. Deze keer iets zachter, haar energie raakte op.





Mustiquepaw
Female • Apprentice • 6 moons • SINGLE



•Camp

Mustiquepaws ogen glommen. Sadwind was haar mentor. Zuchttend draaide ze zich weg van de menigte. Ze sloeg haar ogen neer en keek naar haar o zo interresante poten.
Thx Aurorapaw for this beautifull sheets!


LeafClan RPG Topic 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 15:59

WIndstar+Camp+Leaders Den+Willowkit
Willowkit braakte al twee dagen bloed en het begon nu weer.Met snelle passen liep Windstar op haar kitten af.Ze ging rustig liggen.`Hier, drink wat.Kom op, je moet echt op krachten komen.´Ze gaf hem een lik maar hij reageerde niet.`Smogfire!Het gaat om Willowkit, hij reageert niet!´,Riep ze verschrikt.`Hij braakt bloed en hij wilt niet drinken!´Huilend viel ze naast Willowkit.Even wou ze aan niets denken.

Smogfire+Med. Cat+Camp+Nursery-Leaders Den-Med. Cat Den+Willowkit, Windstar, Dawnpaw and Smogfire.
`Smogfire!Het gaat om Willowkit, hij reageert niet!´Miauwde Windstar angstig.Smogfire keek op van Birdkit die hij aan het verzorgen was.`Hij braakt bloed en hij wilt niet drinken!´Smogfire rende weg uit de Nursery, naar de Leaders Den.`Dawnpaw!Ik ga je leren hoe je spinrag aanbrengt!Meekomen!´Riep hij.Het is druk.Toevallig trouwens dat Birdkit en Willowkit ongeveer tegelijk geboren zijn.Maar nu je hoofd erbij houden, Smogfire.Er staat een kitten op sterven.Hij sprintte snel de Den in en zag het kittentje.De Medicine Cat snelde naar zijn Den, griste er spinrag en honing uit en rende weer terug.Hij goot een beetje honing in het kleine mondje van Willowkit en bracht een dikke laag spinrag aan om zijn keeltje en zijn borstje.Hopen dat het werkt.O, grote StarClan, zorg ervoor dat deze kitten niet bij u voegt.Bad hij.


Sadwind+Camp+Hogesteen+Mustiquepaw
Sadwind snorde van plezier.Ze kreeg haar eerste leerling!Ze liep op Mustiquepaw af en feliciteerde haar hartelijk.`Gefeliciteerd Mustiquepaw!´Snorrend voegde ze eraan toe:`Ik zal het je erg moeilijk maken!´Ze liep het kamp uit om nog een muisje of twee te vangen.`Mustiquepaw, als je zin hebt om te jagen, ik sta te wachten.´Riep ze over haar schouder.Ze was van plan om vóór zonsondergang terug te zijn.`Kom je nog?´Snorde ze naar haar leerling.


So won't you
Save us, what we are,
don't look clear,
it's all uphill from here

LeafClan RPG Topic Crowos
It's who we are
Doesn't matter if we've gone too far
Doesn't matter if it's all okay
Doesn't matter if it's not our day
Song:
Crowpaw:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smellbelly
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
Anna/Duckface
460
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smellbelly
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 16:36





Willowkit
Male • Kit • 2 days • SINGLE



•Leaders Den

Het jong kwam weer bij toen ze honing in zijn mond propte. De honing was lekker zoet. Willowkit smakte verlekkerd, dat had hij beter niet gedaan. Zijn mond was zo kapot dat de honing tussen de barsten liep. Het deed verschrikkelijk veel pijn. Uiteindelijk probeerde de kitten met zijn tong de honing uit zijn mondje te verwijderen. Toen pas rook hij zout water. Het kwam van zijn moeder. Omdat hij nog niet kon zien wist Willowkit totaal niet dat het tranen waren. De pijn en de honing hadden hem uitgeput. Hij viel uiteindelijk in slaap... En die zou langer duren als hij verwachtte.






Birdkit
Female • Kit • 1 day • SINGLE



•Camp

Birdkit lag plat op haar buikje. Ze piepte steeds harder. Haar moeder bewoog zich nog altijd niet en ze had honger. Ze kon zich niet bewegen. De pijn was ondraagelijk, voor zo'n kleine kitten. Dit had ze helemaal niet van haar leventje verwacht.





Mustiquepaw
Female • Apprentice • 6 moons • SINGLE



•Camp

Sadwind liep op haar af `Gefeliciteerd Mustiquepaw!´ Mustiquepaw snoof. Wat een watje.`Ik zal het je erg moeilijk maken!´ De apprentice rolde even met haar ogen maar knikte beleefd.`Mustiquepaw, als je zin hebt om te jagen, ik sta te wachten.´Riep Sadwind over haar schouder. `Kom je nog?´Snorde ze naar haar Mustiquepaw. De vlekkerige apprentice zuchtte. Als ze niet naar haar mentor luisterde dan kon ze het wel vergeten warrior de worden. Met overdreven veel enthousiasme miauwde ze: "Oké, Sadwind ik kom!"
Thx Aurorapaw for this beautifull sheets!
*Willowkit is niet dood maar hij ligt in een soort van coma. Voor ... dag(en) dat weet ik zelf nog niet.
**Birdkit ligt echt op sterven (het is nog erger met haar gesteld dan Willowkit, ook al blijft zij bij bewustzijn). Ze kan er niets aan doen; haar achterpoten liggen open.


LeafClan RPG Topic 288m64l
~Feel my breath
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornclaw
Member
LeafClan RPG Topic DPKsfdL
onbekend
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Thornclaw
BerichtOnderwerp: Re: LeafClan RPG Topic   LeafClan RPG Topic Icon_minitimema 15 jul 2013 - 12:53

Smogfire+Med. Cat+Camp+Nursery-Leaders Den-Med. Cat Den+Windstar, Willowkit.
Smogfire laakte een zucht. Hij kon even niets meer doen. Hij pakte een stuk mos en liet een warrior water halen. Toen die terugkwam deed Smogfire hardhandig Willowkits mond open.Eerst liet hij wat water van het stukje mos lekken en gaf hem toen twee papaverzaadjes.''Hij is nu in de poten van de SterrenClan.''Zei de Med. Cat tegen Windstar, de leader.

Sadwind+Warrior+Terrritory+Dawn Forest.+Mustiquepaw
Sadwind rolde met haar ogen toen ze Mustiquepaw overdreven hoorde miauwen:"Oké, Sadwind ik kom!"Ze gromde iets terug. De Warrior liep naar de Dawn Forest en zakte in sluiphouding.''Ok. Mustiquepaw, misschien weet je het al maar dit is de beste sluiphouding voor konijnen. Een konijn hoort jouw voetstappen en daarom moet je altijd het gewicht op je flanken dragen, zelfs als je graatmager bent en het bladkaal is. Probeer het maar.''Ze stapte pootje voor pootje verder want ze rook konijn.''Kijk Mustiquepaw'' En ze sprong op het konijn af. Toen ze hem bereikt had beet ze het tere nekje door. Ze rook het warme bloed. Ze liet het voor haar leerlinge neerploffen en zei:''Hier, ik weet dat het eigenlijk niet mag maar we zijn niet op een jachtpatrol.''Sadwind liet zich neerzakken en nam een hapje van het konijn. Het gaf haar energie om meer verse prooi voor de Clan te vangen. Ze zuchtte even en meteen rook ze iets gevaarlijks.Dassen!Dacht ze verwoedt.''Mustiquepaw, ga terug naar het kamp. Geen vragen stellen, gewoon gaan!Ik wil jou niet in gevaar brengen!''Riep ze. Ze zocht naar haar ogen om een rustpunt te vinden, want het zouden best eens haar laatste seconden kunnen zijn.Ze schudde haar kop. Als de Persische poes nu niet zou opletten zouden haar bange gedachten waarheid kunnen worden.


LeafClan RPG Topic 3c707
Terug naar boven Ga naar beneden
 
LeafClan RPG Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: